Ach ja, als ik er eenmaal ben die paar uurtjes is het wel gezellig. Maar ik vind 't ook altijd wel weer prima als het weer voorbij is jaquote:Op donderdag 16 december 2010 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus, als je dit leest... wat doen we onszelf toch allemaal aan dan met Kerst
Dagen vol gezelligheid my ass! Kutverplichtingen bedoelen ze!
Nobody even tried to stop mequote:
Pffffff, hier ook elk jaar gezeur om 1 jaar...quote:Op donderdag 16 december 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee das ook wel weer zo jaik zou eigenlijk ook gewoon liever alles op 1 kerstdag proppen en dan nog een dag gewoon thuis hebben, maarja dat doe ik dan ook weer niet omdat ik weet dat beide ouders t leuk vinden als we voor diner komen, en dat kan je nou weer niet op 1 dag proppen. En voorgaande jaren ging het al een keer fout door verkeerd plannen dat alles op 1 dag moest (dus bij ene ouders brunchen, en andere diner), en toen was het natuurlijk ook weer een hoop gedoe. En dat moet ik nu nog iedere keer horen als er met Kerst wat geplanned moet worden... "oh let je wel op dat het dus TWEEDE kerstdag is, weet je zeker dat je dan niet al wat hebt"
![]()
Ik ga met een vriend en een vriendin naar Parijs dit jaarquote:Op donderdag 16 december 2010 11:29 schreef Ynske het volgende:
o&n, vroeger altijd thuis op de bank ziek
paar jaar 'buiten' gevierd, 1 jaar in Amsterdam.
afgelopen 2 jaar bij mn ouders, met buurman die veel vuurwerk afstak, dus lekker foto's schieten
dit jaar geen flauw idee
Oh leuk, blijven je nichtjes ook logeren?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
en zaterdag ga ik met 2 chickies stappenhihihi
Huwelijksaanzoekquote:Op donderdag 16 december 2010 11:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga met een vriend en een vriendin naar Parijs dit jaar![]()
Niet heftig stappen maar om 12 uur klinken onder de Eiffeltoren vind ik wel een leuk begin van 2011
Hoiquote:Op donderdag 16 december 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja, als ik er eenmaal ben die paar uurtjes is het wel gezellig. Maar ik vind 't ook altijd wel weer prima als het weer voorbij is ja
Doe mij dan maar O&N, daar heb ik jaaaaaren terug al over gezegd dat ik dat niet meer 'thuis' vier, en das ondertussen wel redelijk ingeburgerd, dus dan ben je veel 'vrijer' om te doen wat je wil en hoef je geen rekening te houden met mekkerende moeders die zich anders weer gepasseerd voelen als je daar komt brunchen en bij je schoonouders gaat dineren (of andersom)
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh leuk, blijven je nichtjes ook logeren?
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
en zaterdag ga ik met 2 chickies stappenhihihi
quote:
Oh ja, altijd leuk met gescheiden oudersquote:Op donderdag 16 december 2010 11:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pffffff, hier ook elk jaar gezeur om 1 jaar...Toen had mn zusje een vriendje die het altijd op tweede kerstdag vierden, dus eerste kerstdag bij mijn moeder, en mijn vader gilt nu nog elk jaar dat "hij elke keer alleen kersavond krijgt"
![]()
Wat bullshit is, want tegenwoordig viert mn moeder het ergens tussen sinterklaas en kerst, en ziet ze wel hoe het voor de rest gaat
Tjaquote:Op donderdag 16 december 2010 11:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ja, altijd leuk met gescheiden ouders
Tot de 38 kan dat nogquote:Op donderdag 16 december 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]Zin an!
En wat fijn dat ik nog in de categorie 'chickie' val
Ja, had ik ook altijd vroeger, een dag bij m'n moeder en een dag bij m'n vader. Tot Christan kwam, want met een kleintje slepen is niet zo handig dus toen kwamen ze meestal bij mij.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:34 schreef -Miauw- het volgende:
Oh ja, altijd leuk met gescheiden ouders
Haha pfff, dat scheelt weer in de logistiekquote:Op donderdag 16 december 2010 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tja
Mn zusje heeft ook nog een vriendje met gescheiden oudersToen ik dat hoorde had ik medelijden, maar die gaan nog goed met elkaar om en vieren het voor het gemak samen
Mijn zusje woont ook in Flevolandquote:Op donderdag 16 december 2010 11:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha pfff, dat scheelt weer in de logistiek![]()
Mijn vader woont in Drenthe en mijn moeder in Flevoland
Dat kan soms nog veel meer spanning opleveren volgens mijquote:Op donderdag 16 december 2010 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Mijn ouders zijn nog samen maar dat maakt kerst dr niet minder stom om
Ohh dat is wel fijn! Dan is het met één dag ook wel klaarquote:Op donderdag 16 december 2010 11:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, had ik ook altijd vroeger, een dag bij m'n moeder en een dag bij m'n vader. Tot Christan kwam, want met een kleintje slepen is niet zo handig dus toen kwamen ze meestal bij mij.
Hehequote:Op donderdag 16 december 2010 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Mijn ouders zijn nog samen maar dat maakt kerst dr niet minder stom om
Flevoland ftwquote:Op donderdag 16 december 2010 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn zusje woont ook in Flevoland
Verder iedereen in de buurt
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tja
Mn zusje heeft ook nog een vriendje met gescheiden oudersToen ik dat hoorde had ik medelijden, maar die gaan nog goed met elkaar om en vieren het voor het gemak samen
Ja jij ook!quote:
Flevoland is vanaf hier 50 minutenquote:Op donderdag 16 december 2010 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Flevoland is toch vlakbij jou nog wel?
Bij ons is het Utrecht Sittard Maastricht.
En de schoonouders van mn zusje wonen in Friesland.
Die gingen echt wel es met kerst heen en weer tussen Sittard de ene dag en Friesland de andere dag. Nu gaan ze gewoon alleen nog maar naar Friesland
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Flevoland is toch vlakbij jou nog wel?
Bij ons is het Utrecht Sittard Maastricht.
En de schoonouders van mn zusje wonen in Friesland.
Die gingen echt wel es met kerst heen en weer tussen Sittard de ene dag en Friesland de andere dag. Nu gaan ze gewoon alleen nog maar naar Friesland
Alsof jouw zoon zou zeggen alstie niet blij wasquote:Op donderdag 16 december 2010 11:37 schreef Maes het volgende:
Gelukkig is mijn zoon wel blij met zijn 'mekkerde' moeder en nemen hij en zijn vriendin weer een vriend mee op 1e Kerstdag om te komen eten.
Ja, wij hebben dat ook gehad hoor, op verjaardagen, dat mn vader niet met een deel van de zussen van mn tante wilde zitten ofzoquote:Op donderdag 16 december 2010 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
das idd wel fijn, anders heb je gewoon 2 dagen te kort
zo vind ik t wel jammer dat als t niet meer samen gaat, er mensen zijn die zich niet even erbij neer willen leggen voor bijzondere gelegenheden zegmaar.
iemand die ik ken ging trouwen, maar pa kwam echt niet als ma kwam, en omgekeerd, leuk voor je kinddag van dr leven, althans dat hoop je wel dat t word, en dan krijg je dat soort gezeik, en kiezen wie je wel of niet uitnodigt vind ik ook ver gaan, t zijn toch je ouders
Mijn broer en zijn gezin wonen in Almelooo...dat is idd een eindje rijdenquote:Op donderdag 16 december 2010 11:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Flevoland is vanaf hier 50 minutenHeb een scharrel gehad in Overijssel, dat is pas ver!
das gewoonweg triestquote:Op donderdag 16 december 2010 11:41 schreef Rewimo het volgende:
Ik had een vriendin, haar ouders waren ook uit elkaar. Als ze jarig was kwam de een 's morgens en de ander 's middags en als de auto van die van 's morgens er dan nog stond reed die van 's middags nog maar een blokje om![]()
Ik ben wel blij dat mijn ouders een stuk normaler met elkaar omgingen
Oh en als je die kant opgaat kun je er meteen een mini-vakantie van makenquote:Op donderdag 16 december 2010 11:43 schreef Rewimo het volgende:
Mijn schoonouders zitten in Portugal dus daar hebben we geen "last" van. Hebben we sowieso niet, het zijn schatten van mensen
Shit dan posten we niet hard genoeg he?quote:
Nee, schiet eens een beetje opquote:Op donderdag 16 december 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Shit dan posten we niet hard genoeg he?
Ze knalden om 1 uur 's nachts al het vuurwerk de lucht in?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:45 schreef Rewimo het volgende:
Hebben we al twee keer gedaanIs echt heel erg leuk omdat ze daar gewoon heel andere tradities hebben. Zo steken de mensen zelf geen vuurwerk af, maar doet de gemeente dat.
En dus werden wij, toen we net allemaal zo'n beetje sliepen, uit bed geknald omdat het dorpje waar wij waren dat vuurwerk pas een uur later afstakDe tweede keer wisten we dat en zijn we erheen geweest
Ik kan het nu al bijna niet meer volgenquote:Op donderdag 16 december 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Shit dan posten we niet hard genoeg he?
Sorryquote:
Dat zou makkelijk moeten lukken jaquote:
Jaquote:Op donderdag 16 december 2010 11:46 schreef -Miauw- het volgende:
Ze knalden om 1 uur 's nachts al het vuurwerk de lucht in?
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:51 schreef Maes het volgende:
Met dank aan Zwab de ultieme usericonmaker![]()
![]()
Bob met kerstmuts
![]()
![]()
Maar wel echt vuurwerk? Ik heb o&n eens een keer in Engeland meegemaakt, in een badplaats. Meer dan twee rotjes en een verdwaalde vuurpijl was het niet. Gek genoeg miste ik het best wel. Terwijl ik zelf alleen maar sterretjes afsteekquote:Op donderdag 16 december 2010 11:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
JaOp het strand, langs de boulevard (nou ja wat ervoor door moet gaan
)
Schattigquote:Op donderdag 16 december 2010 11:51 schreef Maes het volgende:
Met dank aan Zwab de ultieme usericonmaker![]()
![]()
Bob met kerstmuts
![]()
![]()
Als je smsjes van me verwacht, heb ik je nummer nodigquote:
Nee, echt mooi siervuurwerkquote:Op donderdag 16 december 2010 11:53 schreef -Miauw- het volgende:
Maar wel echt vuurwerk? Ik heb o&n eens een keer in Engeland meegemaakt, in een badplaats. Meer dan twee rotjes en een verdwaalde vuurpijl was het niet. Gek genoeg miste ik het best wel. Terwijl ik zelf alleen maar sterretjes afsteek
Same. Ondersneeuwenquote:Op donderdag 16 december 2010 11:54 schreef Greys het volgende:
Met bakken uit de lucht hier!
Hoop dat het vanavond sneeuw wordt
Ik hoop van nietquote:Op donderdag 16 december 2010 11:54 schreef Greys het volgende:
Gaafquote:
Noesquote:Op donderdag 16 december 2010 11:54 schreef Greys het volgende:
Het is echt bar en boos, wat een vreselijk weer.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:54 schreef Greys het volgende:
Ik hoop 't nietquote:Op donderdag 16 december 2010 11:54 schreef Greys het volgende:
Zelf je drank meenemen?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:01 schreef -Miauw- het volgende:
Oh wij krijgen dit jaar geen kerstpakket![]()
En de kerstborrel is een 'American' borrel!
Nee dan zou het een Dutch borrel hetenquote:
Jaquote:
We moeten alles zelf meenemen, de blokjes kaas krijgen we dus ergens is het wel 'Dutch' jaquote:Op donderdag 16 december 2010 12:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee dan zou het een Dutch borrel heten
Lang geleden, moet toch evenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, mn moeder belde net weer in opperste staat van chaos, tweede kerstdag kunnen ze niet![]()
![]()
![]()
Life is good
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whahahahaha, ik zat te denken aan een LOTR marathon op 1 dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vond ik het wel genoeg. was ook met kerst![]()
Enne kerstverplichtingen: dit jaar heb ik ontheffing, pieperdienst (tegen 300% als ik echt wat moet doen, dus laat de boel maar instorten)
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Kerstpakket, 13e maand, nieuwjaarsborrelquote:Op donderdag 16 december 2010 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ik krijg een kerstpakket en nieuwjaargeschenk
En een nieuwjaarsfeest
Nu ff lunsjen
Nee, American is als iedereen zijn eigen spul meeneemt. En de Amerikanen noemen het een Dutch treat als je uit eten gaat en iedereen voor zichzelf betaaltquote:Op donderdag 16 december 2010 12:02 schreef Maes het volgende:
Nee dan zou het een Dutch borrel heten
Wel heeeeel leuk werk en altijd hondjes meequote:
Oeh assessment joh? Dan zijn ze wel echt geinteresseerd in je denk ik?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:16 schreef Ynske het volgende:
nou, ga mee doen aan een pilot, en woensdag heb ik een assesment over die sollicitatie van gister
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja
[..]
We moeten alles zelf meenemen, de blokjes kaas krijgen we dus ergens is het wel 'Dutch' ja
Goed nieuws dusquote:Op donderdag 16 december 2010 12:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh assessment joh? Dan zijn ze wel echt geinteresseerd in je denk ik?
Over het algemeen wel ja.quote:
Is dat voor die hier een end verderop?quote:
Waar heb je naar gesolliciteerd?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:16 schreef Ynske het volgende:
nou, ga mee doen aan een pilot, en woensdag heb ik een assesment over die sollicitatie van gister
Tostievreterquote:Op donderdag 16 december 2010 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja ik moet nieuw brood halen voor mn tosties
Soepje gehad en nu een pistoletje met leverworstquote:Op donderdag 16 december 2010 12:24 schreef Rewimo het volgende:
Lijkt me wel anders had je wel een don't call us, we'll call you-briefje gekregen
Gebakken ei met kaas op brood hier voor lunch
Is het een internet assessment of mag je echt naar een assessmentbureau?quote:
Je hebt een ontstorende kerstboom? Dan maar het hele jaar laten staanquote:Op donderdag 16 december 2010 12:29 schreef Ynske het volgende:
weet je nog dat ik t er laatst over had dat mn radio stoorde? Kerstboom doet wonderen
die pilot is deels thuis, deels op locatie, en die assesment donderdag is weer op locatiequote:Op donderdag 16 december 2010 12:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is het een internet assessment of mag je echt naar een assessmentbureau?
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
die pilot is deels thuis, deels op locatie, en die assesment donderdag is weer op locatie
Joh.... heb wel zin in sneeuwquote:
Dat! En kind van school gehaald. Die regen is best nat vandaag.quote:
hahhahaquote:Op donderdag 16 december 2010 12:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je hebt een ontstorende kerstboom? Dan maar het hele jaar laten staan
Aanstellerquote:Op donderdag 16 december 2010 12:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat! En kind van school gehaald. Die regen is best nat vandaag.
zo leukquote:Op donderdag 16 december 2010 12:37 schreef senesta het volgende:
Ik ben zo'n moeder die kind koste wat koste tussen de middag lekker thuis een broodje, soepje en koppie thee wil laten eten, gezellig saampjes.
quote:Maar ik geloof dat dochterlief het me vandaag niet in dank afneemt dat ze niet mocht overblijven
Hoor jij ook af en toe van die klappen? Zal wel van de bouw komen hier bij het winkelcentrum.quote:
ja! ik dacht dat het onweer wasquote:Op donderdag 16 december 2010 12:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoor jij ook af en toe van die klappen? Zal wel van de bouw komen hier bij het winkelcentrum.
Dat dacht ik ook maar het kwam zo snel na elkaar dat dat al snel uitgesloten wasquote:
Had je wel een paraplu?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar ik was dus ff buiten
Samara is gek op soepjes en als het koud is buiten hebben we vaak een beker cup a soup tussen de middag bij het broodjequote:Op donderdag 16 december 2010 12:41 schreef Ynske het volgende:
wij kregen vroeger wel eens soep of warme choco mee in een containertje
k had er eentje met snoopy opeen rode, mn zus een blauwe met donald duck
vierkante dat wel
[ afbeelding ]
Ah maar LL is niet van suiker toch?quote:
Nouquote:Op donderdag 16 december 2010 12:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Ah maar LL is niet van suiker toch?
Verhitten, smelten...quote:Op donderdag 16 december 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent van chocola.![]()
Dus ik moet in jou
Oh nu wordt het weer engquote:Op donderdag 16 december 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent van chocola.![]()
Dus ik moet in jou
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:37 schreef senesta het volgende:
Ik ben zo'n moeder die kind koste wat koste tussen de middag lekker thuis een broodje, soepje en koppie thee wil laten eten, gezellig saampjes.
Maar ik geloof dat dochterlief het me vandaag niet in dank afneemt dat ze niet mocht overblijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |