Dat is nietquote:Op donderdag 16 december 2010 10:59 schreef BobdeStreamer het volgende:
In 2001 werd in Israël even geëxperimenteerd met deelname van vrouwen aan echte gevechtsmissies. Het werd geen doorslaand succes. Afgezien van de gebruikelijke bedenkingen, vrouwen zijn fysiek minder sterk en de sfeer in het peloton verandert erdoor, werden er nog andere ontdekkingen gedaan. Mannelijke soldaten draaien totaal door als ze hun vrouwelijke kameraden gewond zien raken, zo bleek.
Er kwam bij hen een instinctieve en praktisch oncontroleerbare drang naar boven om te beschermen. De missie zelf was ineens nauwelijks meer van belang. Gedragswetenschapper Melody Kemp concludeerde: "Terwijl het mogelijk blijkt mannen zo te programmeren dat ze kunnen doden, blijkt het veel moeilijker ze zo om te vormen dat ze vrouwen negeren."
bron:http://www.telegraaf.nl/b(...)_leger__.html?p=20,2
Ja, maar dat gaat straks weer anders ofzo. Veranderingen, jeujj.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:02 schreef Copycat het volgende:
Die PM-melding is echt overdreven. Heb nu een enveloppe, twee regels en een pop-up. Kweenie, maar is dit voortaan het JOSTI!forum?
Stukje schrijven.
Gezellig.
Lache toch!quote:Op donderdag 16 december 2010 11:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat straks weer anders ofzo. Veranderingen, jeujj.![]()
Veel plezier hè?
Lachen natuurlijk, wat een figurenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kijk soms naar die reacties daar, maar na twee weet je niet meer of je moet huilen of lachen. Raar volk.
Irish yoga!quote:
Oh God. Ik was in een ver verleden op vakantie op Cos en toen probeerde een gozer in een kroeg indruk te maken op wat meiden. Door deze truc. Mijn toenmalige vriend en ik hebben krom gelegen van het uitlachen. En die meiden vonden deze Don Juan ook niet bepaald aantrekkelijk.quote:
Ik niet, ik ga een kerstdiner voorbereiden. Dat is het voordeel van een christelijke school. Zij gaan naar de kerk. Een openbare gaat eten, en veel ook.quote:
O ja morgen de laatste dag voor de vakantie! Dinertje op school dus? Wat ga jij maken?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga een kerstdiner voorbereiden. Dat is het voordeel van een christelijke school. Zij gaan naar de kerk. Een openbare gaat eten, en veel ook.
Neequote:Op donderdag 16 december 2010 11:31 schreef Copycat het volgende:
Ik ben blij met mijn thesaurus. Is dat leuk?
Wraps met geitenkaas, chorizo, rucola, pijnboompitjes en wat balsamico..quote:Op donderdag 16 december 2010 11:38 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja morgen de laatste dag voor de vakantie! Dinertje op school dus? Wat ga jij maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |