Ja snel weg! Straks denken ze nog dat je vreemd gaat!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
topic killer DK
op Fok gaat NIEMAND vreemd![]()
allemaal heilige hier
zou utquote:Op donderdag 16 december 2010 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja snel weg! Straks denken ze nog dat je vreemd gaat!
Nee, want dan had ik wel genoeg kastruimte!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:37 schreef CarOnline het volgende:
Woont er hier toevallig iemand in de IKEA Duiven?
Omdat daar een hele mooie quilt ligt en die is in Hengelo uitverkochtquote:Op donderdag 16 december 2010 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, want dan had ik wel genoeg kastruimte!
Waarom die Ikea en wat?
Hoor ik daar een FHF verzoek om het op te halen en naar je te verzenden?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Omdat daar een hele mooie quilt ligt en die is in Hengelo uitverkocht![]()
Nu stort mn wereld in, dat snap je
Does een plaatje....want misschien gaan we er volgende week naar toe en als die er nog is willen wij hem gerust voor je meenemenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Omdat daar een hele mooie quilt ligt en die is in Hengelo uitverkocht![]()
Nu stort mn wereld in, dat snap je
Moah. Een politcus die het gezin als hoeksteen van de samenleving ziet, dat als ideologie propageert, maar wel de hand boven het hoofd houdt van die niet zo brave huisvader van dezelfde gezindte, heeft mi toch net wat meer boter op z'n hoofd.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij gaat liegen en bedriegen sowieso gepaard met vreemdgaan. Waarom zou het voor iemand met een christelijke achtergrond en waarschijnlijk voor de wet en kerk is getrouwd vreemdgaan erger zijn dan iemand die niet gelooft en alleen voor de wet getrouwd is? Is een kerkelijke huwelijk dan waardevoller of zou die een betere band smeden dan een wettelijk huwelijk? Of meten we hier weer eens met tien maten!
hahahaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, want dan had ik wel genoeg kastruimte!
Waarom die Ikea en wat?
Aha, we gaan politici beoordelen op zijn of haar seksleven?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moah. Een politcus die het gezin als hoeksteen van de samenleving ziet, dat als ideologie propageert, maar wel de hand boven het hoofd houdt van die niet zo brave huisvader van dezelfde gezindte, heeft mi toch net wat meer boter op z'n hoofd.
en heb je niet de politie gewaarschuwd dan, zal ik wel doen een telefoontje naar 112 kost niks, een spookrijder door laten rijden kost misschien een leven van iemand.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:46 schreef Dementor het volgende:
Eindelijk thuis, weer bijna 3 uur in de auto gezeten.
Flink over de snelwegen gegleden, ze strooien wel het spul ligt er al en is al vastgevroren.
Eergister kwam ik nog een spookrijder tegen, een oude vent helemaal de weg kwijt net buiten het centrum van waar ik moest werken.
De man in de auto naast mij stapte uit en trekt de deur open van de spookrijder, die oude vent keek niet eens op en draaide maar wat met zijn handen.
Ik heb mijn schouders maar opgehaald en ben doorgereden naar mijn hotel, de spookrijder trok zijn portier dicht en reed door het verkeer in.
Ohhh ja dat zou leuk wezenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Does een plaatje....want misschien gaan we er volgende week naar toe en als die er nog is willen wij hem gerust voor je meenemen
Het zijn zijzelf die dat gezin tot hun belangrijke waarden rekenen en zich daar op voor laten staan.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, we gaan politici beoordelen op zijn of haar seksleven?![]()
Kennelijk wel. Zelfs op kernwaarden, zo blijkt.quote:Daarnaast is de opinie van een partij exact hetzelfde als een lid van een partij. Daar kan geen enkele discrepantie tussen bestaan?
Als we gaan en hij is er nog nemen we hem voor je meequote:Op donderdag 16 december 2010 20:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohhh ja dat zou leuk wezen![]()
Dat is hem inderdaad, tof he
Jammer dat ik nu pas dat kerstspul zie, vind het echt tof.
Hopelijk zijn ze er misschien nog. Als je misschien gaat
Ah ja dat zou echt leuk zijnquote:Op donderdag 16 december 2010 20:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als we gaan en hij is er nog nemen we hem voor je mee
Nee, ook geen politie gebeld.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en heb je niet de politie gewaarschuwd dan, zal ik wel doen een telefoontje naar 112 kost niks, een spookrijder door laten rijden kost misschien een leven van iemand.
of begrijp ik het verkeerd.
Nu zit Ik een keertje zo !quote:Op donderdag 16 december 2010 21:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, ook geen politie gebeld.
Ik was er even helemaal klaar mee, de spookrijder wilde niet luisteren naar de man naast me.
Het schoot wel door mijn hoofd dat hij zo in kon rijden op andere bestuurders maar hij ging er van door en ik wist zijn kenteken niet en al helemaal niet waar ik precies was.

Dergelijke uitspraken doe ik af als louter ongeldige argumentatie ad hominem, kom maar met citaten en maak er maar een geldige argumentatie ad hominem van.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zijn zijzelf die dat gezin tot hun belangrijke waarden rekenen en zich daar op voor laten staan.
[..]
Kennelijk wel. Zelfs op kernwaarden, zo blijkt.
ja dat maakt toch niks uit Dementor, stel het is Juud met de kinderwagen ja ik doe ff een gooi, maar je kon aan de kant gaan staan en op straatbordje kijken waar je was, vind het beetje onverantwoordelijk om te zeggen was er ff klaar mee.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, ook geen politie gebeld.
Ik was er even helemaal klaar mee, de spookrijder wilde niet luisteren naar de man naast me.
Het schoot wel door mijn hoofd dat hij zo in kon rijden op andere bestuurders maar hij ging er van door en ik wist zijn kenteken niet en al helemaal niet waar ik precies was.
We moeten ws nog een eettafeltje met 2 stoelen...en als we hier alles aan kant hebben gaan we daarvoor naar duiven...hopelijk is dat aankomende week, want na de kerst wil je hem denk ik niet meer?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah ja dat zou echt leuk zijn
Maar voel je niet verplicht. Ik denk dat ik misschien wel zonder kan.
Maar dan moet ik wel heel hard mn best doen
De man was niet te stoppen en ik kon er niet bij ook al zou ik willen.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat maakt toch niks uit Dementor, stel het is Juud met de kinderwagen ja ik doe ff een gooi, maar je kon aan de kant gaan staan en op straatbordje kijken waar je was, vind het beetje onverantwoordelijk om te zeggen was er ff klaar mee.
stel je hoort achteraf iemand is doodgereden door een spookrijder, denk dat jij dan ook niet lekker slaapt als je weet het was jou spookrijder van die dag.
nee oke, had je gelijk erbij moeten vertellen he ppfftt denk wat maak jij nou, heb ooit toen ik bij iemand in de auto zat 112 gebeld er liep iemand langs de vangrail van snelweg, nou ik zag ze gelijk achter me opdoemen en hebben die persoon eraf geplukt.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
De man was niet te stoppen en ik kon er niet bij ook al zou ik willen.
Ja ik had wellicht mijn auto uit kunnen springen en mezelf voor zijn auto kunnen werpen mocht hij niet weg zijn gereden maar dan was ik of nu niet thuis gekomen of mijn auto lag in puin.
En nee je kunt niet aan de kant gaan staan in zo'n drukke stad midden op een kruispunt.
Daarnaast was die spookrijder hartstikke kwaad omdat er al iemand zijn portier open had getrokken, ik neem de gok niet dat die vent met zijn wellicht dronken kop mij plat rijd.
De spookrijder is de afrit van de snelweg opgereden (gaat door het centrum) en zal hopelijk op de vluchtstrook zijn beland.
Ik kan in ieder geval niets vinden over een spookrijder zo'n twee dagen geleden aldaar.
Jawel! Ik wil hem voor altijd!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
We moeten ws nog een eettafeltje met 2 stoelen...en als we hier alles aan kant hebben gaan we daarvoor naar duiven...hopelijk is dat aankomende week, want na de kerst wil je hem denk ik niet meer?
Je bent niet op de hoogte van waar de CU voor staat?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dergelijke uitspraken doe ik af als louter ongeldige argumentatie ad hominem, kom maar met citaten en maak er maar een geldige argumentatie ad hominem van.![]()
Het enige waarvan je hem serieus van kan betichten is het overtreden van de regelgeving en vriendjespolitiek.
hAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! we gaan denk ik sowieso dus het mag ook een week later....en als het de laatste is sla ik persoonlijk de andere mensen er van afquote:Op donderdag 16 december 2010 21:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jawel! Ik wil hem voor altijd!
Hij is gewoon tof, en aangezien de teerbeminde hier mijn HELE DURE quilt onder het zwembad heeft gelegd van de zomer (), mag ie daar nu een nieuwe voor regelen.
Of.. eh... jullie dus
Dus iemand anders legt de algemene opinie van een collectief uit en als iemand uit dat collectief het niet eens is of niet volledig de algemene opinie naleeft dan mag dat niet? Dat is wel heel communistisch of Noord-Koreaans democratisch niet?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent niet op de hoogte van waar de CU voor staat?
Partijleider Rouvoet noemde destijds bijvoorbeeld als één van de belangrijkste bijdragen van de ChristenUnie aan het kabinet de rol van het gezin als plek waar essentiële waarden worden overgedragen op kinderen.
Wurg ze met je infuusquote:Op donderdag 16 december 2010 21:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
hAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! we gaan denk ik sowieso dus het mag ook een week later....en als het de laatste is sla ik persoonlijk de andere mensen er van af
Als iemand die namens die partij minister is in dat kabinet, dan vind ik dat op z'n minst knap hypocriet.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus iemand anders legt de algemene opinie van een collectief uit en als iemand uit dat collectief het niet eens is of niet volledig de algemene opinie naleeft dan mag dat niet? Dat is wel heel communistisch of Noord-Koreaans democratisch niet?
Bedankt, he.quote:Ik ben net zo min op de hoogte van de CU als jij van argumenteren blijkbaar.
Niet geschoten is geen omstander gewond zei mijn oud-oom altijd!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wurg ze met je infuus
Ik hoop dat ze er na kerst nog liggen. Hah, misschien wel in de opruiming dan
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wurg ze met je infuus
Ik hoop dat ze er na kerst nog liggen. Hah, misschien wel in de opruiming dan
O, jee iemand in de politiek die hypocriet is!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als iemand die namens die partij minister is in dat kabinet, dan vind ik dat op z'n minst knap hypocriet.
[..]
Bedankt, he.
Das wel het allerlaatste wat ik zou willen geloof ikquote:Op donderdag 16 december 2010 22:11 schreef Toverheks het volgende:
http://livetv.ru/webplaye(...)d=54455&ci=259&si=30
voor als je live darten wilt kijken.
ja maar jij bent ook geen liefhebber he, misschien ja weet ik veel wie FANN misschienquote:Op donderdag 16 december 2010 22:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Das wel het allerlaatste wat ik zou willen geloof ik
En de keuken opruimen. Bluh
Ge-wel-digquote:Op donderdag 16 december 2010 22:28 schreef CarOnline het volgende:
Deze al langsgekomen?
Zal wel, heb hem al op Twitter en Facebook gezien
goed in elkaar gezetquote:Op donderdag 16 december 2010 22:28 schreef CarOnline het volgende:
Deze al langsgekomen?
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:28 schreef CarOnline het volgende:
Deze al langsgekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |