Hoe kom je aan die prijs van ¤ 80,- ?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:54 schreef matthisl het volgende:
Te Koop! HTC HD2 Smartphone
Extra's: 16Gb Flash geheugenkaart
Adviesprijzen:
Telefoon: ¤ 549,-
Geheugenkaart: ¤ 80,-
Richtprijs: ¤ 349,-
Nee, dat wordt m niet.quote:
Het is een flashkaart, 80 euro was de aanschafprijs in de winkel, dus niet via de goedkoopste aanbieder op internet.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:54 schreef ambrogino het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die prijs van ¤ 80,- ?
Ik kan geen kaartje vinden die daar in de buurt komt, of is het een speciale ?
Prijzen zijn tussen de ¤ 20 en ¤ 40.
Bron : Pricewatch van Tweakers
Amsterdam en Enschede is mogelijk. Ben alleen op dit moment op vakantie. Na de kerst ben ik weer terug.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:12 schreef ambrogino het volgende:
Heb er wel belang bij, maar weet niet waar de verkoper zich bevind.
Zou wel prettig zijn om eerst te kunnen kijken en testen e.d.
Android is wél mogelijk op deze telefoon en draait ook stabiel! Is btw ook niet echt moeilijk om erop te zetten, heb spijt dat ik mijne heb verkocht...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:24 schreef Hojdhopper het volgende:
Android is niet mogelijk op deze tellie... Tja als je heel erg goed bent met smartphone tweaking, maar dan nog heb je een onstabiel systeem.
Lees: richtprijsquote:Op woensdag 22 december 2010 18:53 schreef jacobussss het volgende:
misschien iets goedkoper
[TK] HTC HD2 met garantie
Tsjah, daarom moet je nooit geheugenkaartjes etc in winkels kopenquote:Op maandag 20 december 2010 18:20 schreef matthisl het volgende:
Het is een flashkaart, 80 euro was de aanschafprijs in de winkel, dus niet via de goedkoopste aanbieder op internet.
Ik heb de HD2 ook , met Android erop ( Cyanogenmod 7 ) , toestel is opzich goed en de hardware is niks mis mee , alleen windows mobile is een minpuntje.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:54 schreef Hojdhopper het volgende:
@ mezelf eerder in dit topic
Android is dus wel mogelijk. Een vriend van me heeft het op de HD2 stabiel werkend gekregen.
Ik ga morgen ook even flashen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:23 schreef ultrakiller het volgende:
[..]
Ik heb de HD2 ook , met Android erop ( Cyanogenmod 7 ) , toestel is opzich goed en de hardware is niks mis mee , alleen windows mobile is een minpuntje.
Genoteerdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:11 schreef -tape- het volgende:
200 geboden. (Niet voor mezelf, een vriend van me zonder Fok! account)
Nice hè, welke rom? Sorry voor offtopic.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb er nu eindelijk ook Android op en ineens is het een heerlijk toestel! (A) daarvoor was ie 10x ruk!
Bedankt, ik loop stage bij een fotostudio.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:05 schreef UncleSam het volgende:
Heb verder geen interesse maar wat een mooie foto's zeg! Dat lijken wel stockphoto's. Heb je die in een studio gemaakt ofzo?
Ga je in op mijn bod?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:52 schreef matthisl het volgende:
[..]
Bedankt, ik loop stage bij een fotostudio.
Ja hij is simlock vrij. Ik noteer je bod, maar ik kan hem waarschijnlijk voor 250 verkopen vanavond.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:17 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ga je in op mijn bod?En hij is simlock vrij toch?
Ok!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Oke, als het niet doorgaat wil ik 'm ook wel voor 250.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |