want?quote:Op donderdag 16 december 2010 08:14 schreef honkeytonk het volgende:
MaleDuck, ik hoop voor je dat jij geen cursus Java geeft
Bennyquote:
Lang verhaal, maar als jij die cursus niet geeft is't goed. Ik type het vanmiddag wel.quote:Op donderdag 16 december 2010 08:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
want?
nee dat doe ik niet... ik heb een cursus lean manufacturing gegeven...
jij doet af en toe echt vreemd!quote:Op donderdag 16 december 2010 08:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar als jij die cursus niet geeft is't goed. Ik type het vanmiddag wel.
Als een roosje, ik denk dat ik wist dat ik vandaag vrij was en daarom als een blok in slaap vielquote:
Nou ben benieuwd...quote:Op donderdag 16 december 2010 08:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar als jij die cursus niet geeft is't goed. Ik type het vanmiddag wel.
Opzich wel aardig... van 20.30 tot 6.15...quote:
Ohwja, heb je vakantie? pfff... ik wil ook vakantie!quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 08:20 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga![]()
![]()
Doeg lieve FOK!kertjes![]()
![]()
![]()
Ik ga jullie missen![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier op werk of wat jullie gaan doen vandaag![]()
![]()
Dagdag![]()
Nog 6 dagen werken tot kerstverlofquote:
Doei!quote:Op donderdag 16 december 2010 08:20 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga![]()
![]()
Doeg lieve FOK!kertjes![]()
![]()
![]()
Ik ga jullie missen![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier op werk of wat jullie gaan doen vandaag![]()
![]()
Dagdag![]()
Als ik niet weer wordt opgeslotenquote:Op donderdag 16 december 2010 08:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohwja, heb je vakantie? pfff... ik wil ook vakantie!
Ohwja!quote:Op donderdag 16 december 2010 08:22 schreef iBenny het volgende:
Doeidoei HT
[..]
Als ik niet weer wordt opgesloten
Dan word je weer opgeslotenquote:
Jaquote:Op donderdag 16 december 2010 08:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heeft iemand een puik recept voor appeltaart?
Koe!quote:Op donderdag 16 december 2010 08:25 schreef Graseter het volgende:
EINZ ZWEI EINZ ZWEI IN DE RIJ VOOR GRASETER
De bakker!quote:Op donderdag 16 december 2010 08:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Videomateriaal dan wel zsm op FOK! aubquote:Op donderdag 16 december 2010 08:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
als dat gebeurd eet ik mn schoen op
quote:Op donderdag 16 december 2010 08:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Videomateriaal dan wel zsm op FOK! aub
een taart kopen en er appels in/op doenquote:Op donderdag 16 december 2010 08:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
uhuquote:Op donderdag 16 december 2010 08:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Videomateriaal dan wel zsm op FOK! aub
Dat pakje van Honig met goudrenetten...quote:Op donderdag 16 december 2010 08:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik kom.quote:Op donderdag 16 december 2010 08:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neeehee, ik wil m zelf maken!En andere taarten.. Morgen is het taartenbakdag @ huize Snuit!
DEAL!quote:Op donderdag 16 december 2010 08:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
als dat gebeurd eet ik mn schoen op
quote:Op donderdag 16 december 2010 08:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
NUHH IK BEDOELDEN MORGEN NAAR JAUW HAUIS.
JULLIE CAPSLOCK ZIT VAST!quote:
Nee, ik "schreeuwde"..quote:Op donderdag 16 december 2010 08:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
JULLIE CAPSLOCK ZIT VAST!
neeeee, geeen sneeuw!!!quote:Op donderdag 16 december 2010 08:33 schreef tdrone het volgende:
let it snow, let it snow, let it snow!
En zo is het maar net!quote:
Snuitjequote:Op donderdag 16 december 2010 08:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
JULLIE CAPSLOCK ZIT VAST!
quote:
quote:
quote:
ik vind die eigenlijk niet zo leukquote:Op donderdag 16 december 2010 08:38 schreef iBenny het volgende:
Shake it up
Shake up the happiness
Wake it up
Wake up the happiness
Come on y'all
It's Christmastime![]()
Foei.quote:Op donderdag 16 december 2010 08:40 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vind die eigenlijk niet zo leuk
Coldplayquote:dan liever
But when you're still waiting for the snow to fall
Doesnt really feel like Christmas at all
Still waiting for the snow to fall
It doesnt really feel like Christmas at all
Those Christmas Lights
Light up the street
Down where the sea and city meet
May all your troubles soon be gone
Ohh Christmas Lights keep shining on
Nicequote:Op donderdag 16 december 2010 08:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
het goed hier,vanmiddag kerstborrel
Kom je mijn verjaardag vieren?!quote:Op donderdag 16 december 2010 08:43 schreef NBT het volgende:
ik ga vanavond ook weer eens flink aan de zuip!![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 08:43 schreef NBT het volgende:
ik ga vanavond ook weer eens flink aan de zuip!![]()
Je bent jarig vandaag?quote:Op donderdag 16 december 2010 08:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kom je mijn verjaardag vieren?!
Jij bent morgen toch pas jarigquote:Op donderdag 16 december 2010 08:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kom je mijn verjaardag vieren?!
Okequote:Op donderdag 16 december 2010 08:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
MorgenDus als we vanavond gaan zuipen, dan zijn we dronken als die begint
Ahaquote:Op donderdag 16 december 2010 08:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
MorgenDus als we vanavond gaan zuipen, dan zijn we dronken als die begint
hij heeft een vrouwtje aan de lijn en hij vraag zo: Welke drugs heb je allemaal ooit gebruikt?quote:Op donderdag 16 december 2010 08:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat mis ik??
* tdrone gaat radio aanzetten
quote:Op donderdag 16 december 2010 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hij heeft een vrouwtje aan de lijn en hij vraag zo: Welke drugs heb je allemaal ooit gebruikt?
dat vrouwtje zo: doe normaal man, mn moeder zit te luisteren
[..]
hij heeft een vrouwtje aan de lijn en hij vraag zo: Welke drugs heb je allemaal ooit gebruikt?
Dat had ik nou ookquote:
welke drugs heb jij dan allemaal gebruikt manneneend?quote:Op donderdag 16 december 2010 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
helemaal niks... hou mn hoofd er liever bij...quote:Op donderdag 16 december 2010 08:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
welke drugs heb jij dan allemaal gebruikt manneneend?
[..]
tenzij alcohol ook als drugs wordt gezien...quote:Op donderdag 16 december 2010 08:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
helemaal niks... hou mn hoofd er liever bij...
quote:Op donderdag 16 december 2010 08:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tenzij alcohol ook als drugs wordt gezien...
dank jequote:
quote:
Dat is al meer dan ik...quote:Op donderdag 16 december 2010 08:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
tenzij je een trekje aan een joint meetelt toen ik nog dacht dat dat stoer was
quote:
dat dacht ik nou ook...quote:
smoke zequote:
NBT rookt alleen maar jointsquote:Op donderdag 16 december 2010 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
dat dacht ik nou ook...
[..]
smoke ze
Hier niet! Gelukkig!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:13 schreef tdrone het volgende:
trouwens NBT hier sneeuwt het al weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:15 schreef Teal het volgende:
Mensen hier op werk zijn een whiteboard aan het ophangen.
Draaien ze een schroefje in de muur met een boormachine, draaien ze het schroefje dol. Ze weten niet hoe ze moeten omgaan met gereedschapZelf ik snap dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een faalhazen!
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Was wel grappig om te zien gister... na Apeldoorn was het sneeuw en voor Apeldoorn helemaal niks...quote:Op donderdag 16 december 2010 09:13 schreef tdrone het volgende:
trouwens NBT hier sneeuwt het al weer
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:15 schreef Teal het volgende:
Mensen hier op werk zijn een whiteboard aan het ophangen.
Draaien ze een schroefje in de muur met een boormachine, draaien ze het schroefje dol. Ze weten niet hoe ze moeten omgaan met gereedschapAch, heb je weer wat te lachen vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
inderdaadquote:Op donderdag 16 december 2010 09:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Zelf ik snap dat!
Wat een faalhazen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Gister helemaal geen sneeuw gezien!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Was wel grappig om te zien gister... na Apeldoorn was het sneeuw en voor Apeldoorn helemaal niks...
ik welquote:Op donderdag 16 december 2010 09:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Gister helemaal geen sneeuw gezien!
quote:
goed plan... staat binnen handbereik...quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed plan... staat binnen handbereik...
Cola toch?quote:
dat heb ik niet staan hierquote:
Ik kom het zo wel even brengen!quote:
quote:
Bezoek aan de kapper?quote:Op donderdag 16 december 2010 09:26 schreef Teal het volgende:
[..]
Nee![]()
Me prachtige haar, dat kan ik toch niet doen
Jouwquote:Op donderdag 16 december 2010 09:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Bezoek aan de kapper?
En ik weet niet hoe jou haar eruit ziet!
Redelijk lang, als ik het naar voren doe tot aan me kin.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Bezoek aan de kapper?
En ik weet niet hoe jou haar eruit ziet!
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Gister helemaal geen sneeuw gezien!
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:30 schreef Michhas het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer om hier te posten
quote:
Balen dan dat je geen keus hebtquote:Op donderdag 16 december 2010 09:30 schreef Michhas het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer om hier te posten
zelfs al vijf over half 10...quote:
En toch gaat het me niet snel genoeg!quote:
Het is bijna weekendquote:Op donderdag 16 december 2010 09:37 schreef NBT het volgende:
[..]
En toch gaat het me niet snel genoeg!
klinkt bekend... heb je het een beetje druk of valt het mee?quote:Op donderdag 16 december 2010 09:37 schreef NBT het volgende:
[..]
En toch gaat het me niet snel genoeg!
@Hilversum sneeuwt het helemaal nietquote:Op donderdag 16 december 2010 09:39 schreef tdrone het volgende:
het is hier nu weer gestopt met sneeuwen
Ja, nog ff doorbikkelen vandaag en dan is het feest!quote:
Ik heb het vandaag ook zo drukquote:Op donderdag 16 december 2010 09:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, nog ff doorbikkelen vandaag en dan is het feest!
wat voor feest?quote:Op donderdag 16 december 2010 09:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Ga je naar de randstad?quote:Op donderdag 16 december 2010 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag ook zo druk![]()
Morgen halve wereldreisen dan aan de zuip
het is niet echt druk nee, dus ik hoopte dat jij me vandaag zou gaan vermaken!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
klinkt bekend... heb je het een beetje druk of valt het mee?
voor jou is het al bijna weekend
Omdat wij dat niet willenquote:Op donderdag 16 december 2010 09:40 schreef iBenny het volgende:
Waarom hebben we hier nog geen Secretaresse van GM?
Zeg GlowMouse....
Kerstdiner en borrel van werk!quote:
Vrijdag is altijd feest geen werk of werkquote:Op donderdag 16 december 2010 09:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja en er ook snel weer uitquote:Op donderdag 16 december 2010 09:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat voor feest?
[..]
Ga je naar de randstad?
Vrijdag = weekend!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:45 schreef Teal het volgende:
[..]
Vrijdag is altijd feest geen werk of werk
Het is de dag voor het weekend
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:47 schreef Michhas het volgende:
Ik post hier denk ik niet meer vandaag, adios
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:47 schreef Michhas het volgende:
Ik post hier denk ik niet meer vandaag, adios
ben niet echt snel vandaag ofzoquote:Op donderdag 16 december 2010 09:44 schreef NBT het volgende:
[..]
het is niet echt druk nee, dus ik hoopte dat jij me vandaag zou gaan vermaken!
Nice... maar op borrels van het werk zou ik niet gaan zuipen... en leuke trip naar Zuid-limburg...quote:Op donderdag 16 december 2010 09:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Kerstdiner en borrel van werk!en van het weekend moet ik naar geleen voor een trouwfeestje
Ja, dat is een leuk tripjequote:Op donderdag 16 december 2010 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en er ook snel weer uit![]()
Morgen mag ik de volgende rit maken Emmen - Hoorn - Purmerend - Deventer
Nouja, we gaan met heel het bedrijf, ze zullen niet eens doorhebben dat ik er ben!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ben niet echt snel vandaag ofzo
[..]
Nice... maar op borrels van het werk zou ik niet gaan zuipen... en leuke trip naar Zuid-limburg...
[..]
Ja, dat is een leuk tripje
Uhuhquote:
Ben je zo'n stil type dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 09:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouja, we gaan met heel het bedrijf, ze zullen niet eens doorhebben dat ik er ben!
Dat is het beste, maar als je de maandag erna allemaal verhalen over je hoort die je niet kan herinneren... dan had je toch iets te veel gezopen...quote:Op donderdag 16 december 2010 09:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouja, we gaan met heel het bedrijf, ze zullen niet eens doorhebben dat ik er ben!
Ja dat is altijd leuk!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Leuke dingen doen met leuke mensjes
zuid limburgquote:Op donderdag 16 december 2010 09:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ben niet echt snel vandaag ofzo
[..]
Nice... maar op borrels van het werk zou ik niet gaan zuipen... en leuke trip naar Zuid-limburg...
[..]
Ja, dat is een leuk tripje
Hoop wel dat de sneeuw dan weg is of idd beperkt blijft tot Emmen.quote:
ja, anders wordt het zeker een lange trip...quote:Op donderdag 16 december 2010 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoop wel dat de sneeuw dan weg is of idd beperkt blijft tot Emmen.
Dat vind ik niet erg, autorijden is leukquote:Op donderdag 16 december 2010 09:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, anders wordt het zeker een lange trip...
HOLYquote:Op donderdag 16 december 2010 09:53 schreef tdrone het volgende:
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
Verdommequote:Op donderdag 16 december 2010 09:53 schreef tdrone het volgende:
Vind je sneeuw niet leuk ?quote:
Zo ver laat ik het niet komen!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is het beste, maar als je de maandag erna allemaal verhalen over je hoort die je niet kan herinneren... dan had je toch iets te veel gezopen...
nou ik ben met OV en vind het niet fijn als ik een uur in de kou sta te wachtenquote:Op donderdag 16 december 2010 09:56 schreef Teal het volgende:
[..]
Vind je sneeuw niet leuk ?![]()
Ik vind het geweldig
Ook al ben ik daardoor 4 uur later thuis, ik kan er ook wel om lachen, Nederland ontregeld door wat sneeuw
En dat met 135.470 km weg in Nederlandquote:Op donderdag 16 december 2010 09:56 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig
Ook al ben ik daardoor 4 uur later thuis, ik kan er ook wel om lachen, Nederland ontregeld door wat sneeuw
Meeste stations hebben iets van winkeltjes (ako/ah/kiosk) waar je warm kan staan of boekje lezen zonder te kopenquote:Op donderdag 16 december 2010 09:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou ik ben met OV en vind het niet fijn als ik een uur in de kou sta te wachten
Sneeuw is hartstikke leuk.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:56 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig
waar ik stage loop dus nietquote:Op donderdag 16 december 2010 10:00 schreef Teal het volgende:
[..]
Meeste stations hebben iets van winkeltjes (ako/ah/kiosk) waar je warm kan staan of boekje lezen zonder te kopen
Dan koop je ietsquote:Op donderdag 16 december 2010 10:01 schreef NBT het volgende:
Ik heb trek, maar heb geen brood bij me!
10 min eerder vertrekkenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sneeuw is hartstikke leuk.
Het glijden met de auto daardoor vind ik wat minder. EN ik heb morgen nogal een strak schema, dus dan is het vooral lastig
Ik heb tegen mn Hoorn afspraak al gezegd dat als het bagger is op de weg ik of heel laat of gewoon niet komquote:Op donderdag 16 december 2010 10:05 schreef Teal het volgende:
[..]
10 min eerder vertrekken. (ook al is dat inderdaad soms onmogelijk)
En voorzichtig rijden, dan ga je sneller dan als je met volle vaart gaat en dan tegen de vangrail glijdt, ben je verder van huis.
+ je instelling houden op: veiligheid voor alles en niet gaan stressen, want dan ben je een stuk ontspannender
dan is het goed!quote:
ik heb brood bij me... maar geen trek...quote:Op donderdag 16 december 2010 10:01 schreef NBT het volgende:
Ik heb trek, maar heb geen brood bij me!
Kijk! dat is voorbereidingquote:Op donderdag 16 december 2010 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb tegen mn Hoorn afspraak al gezegd dat als het bagger is op de weg ik of heel laat of gewoon niet kom
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:07 schreef Teal het volgende:
[..]
Balen, ook niet van die aquariums?
[ afbeelding ]
Pas vanavond wat sneeuw hier, de rest van de dag regen...quote:Op donderdag 16 december 2010 09:53 schreef tdrone het volgende:
eentje maar daar hebben ze vorige week de helft van de ramen uitgeslagen dus dat tocht nu ookquote:Op donderdag 16 december 2010 10:07 schreef Teal het volgende:
[..]
Balen, ook niet van die aquariums?
[ afbeelding ]
Ja toch. Vind mn veiligheid wel belangrijker dan een bakkie koffie thee doen bij iemandquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
eentje maar daar hebben ze vorige week de helft van de ramen uitgeslagen dus dat tocht nu ook
Koffiequote:Op donderdag 16 december 2010 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch. Vind mn veiligheid wel belangrijker dan een bakkie koffie thee doen bij iemand
Leuk die filmpjes... maar ik kan ze niet zien hier...quote:
Lust ik nietquote:Op donderdag 16 december 2010 10:13 schreef Teal het volgende:
[..]
Of zoiets:
[ afbeelding ]
[..]
Koffie
Metallica - unforgivenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuk die filmpjes... maar ik kan ze niet zien hier...
Hoe kan je dat niet lustenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lust ik niet
[..]
Metallica - unforgiven
18quote:Op donderdag 16 december 2010 10:21 schreef Teal het volgende:
[..]
Hoe kan je dat niet lusten
Hoe oud ben je eigenlijk
31quote:Op donderdag 16 december 2010 10:21 schreef Teal het volgende:
[..]
Hoe kan je dat niet lusten
Hoe oud ben je eigenlijk
Ja ok, smaken verschillen, ik heb het liefst echt goede kwalitatieve koffie, of niet
Oh ja op FOK! ben ik 18quote:
is het ook (muziekje van nieuwe coca cola reclame)quote:Op donderdag 16 december 2010 10:20 schreef Teal het volgende:
Train - shake up the happiness
Leuk liedje, maar ik denk dat het gebaseerd is op het coca-cola deuntje
quote:
Dus toch! ik hoorde net het nummer op de radio, en dacht het al daarvan te herkennenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
is het ook (muziekje van nieuwe coca cola reclame)
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:24 schreef Teal het volgende:
[..]zat ik er even naast
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Klinkt bekend... maar kan het even niet voor me halen.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lust ik niet
[..]
Metallica - unforgiven
blijktquote:
Ga je schamenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klinkt bekend... maar kan het even niet voor me halen.
Niet altijd hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 10:27 schreef Teal het volgende:
[..]
blijkt
Maar goed dat ondanks het leeftijdsverschil we toch allemaal op 1 lijn zitten
Vaker niet als wel denk ikquote:
is goedquote:
Beter oplettenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:28 schreef Teal het volgende:
[..]![]()
Nog niet veel verschil gemerkt in ieder geval
Dat dusquote:
Verstandige jongenquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:35 schreef Teal het volgende:
Moet nog wat dingetjes doen aan wat nieuwsbrieven, maar marketing heeft nog niet alles beslist wat ze willen hebben.
Morgen moeten ze eruit en is dus mijn deadline, als zij laat zijn, moet ik haasten en ben ik de schuldigeloop anders even langs en zeg dat je binnen een uur uitsluitsel nodig hebt vanwege de deadline en als het er niet binnen een uur is ga je naar je leidinggevendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe ik hier?
Ze zeiden maandag: dinsdag heb je het, dat is prima, dan heb ik alle tijd.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
loop anders even langs en zeg dat je binnen een uur uitsluitsel nodig hebt vanwege de deadline en als het er niet binnen een uur is ga je naar je leidinggevende
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:35 schreef Teal het volgende:
Moet nog wat dingetjes doen aan wat nieuwsbrieven, maar marketing heeft nog niet alles beslist wat ze willen hebben.
Morgen moeten ze eruit en is dus mijn deadline, als zij laat zijn, moet ik haasten en ben ik de schuldigeGewoon blijven bestoken met mails en telefoontjes... En anders is het leeg bij hun kopje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Ja naja, het is niewsbrief van een webshop, je kan de klanten niet niets aanbiedenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon blijven bestoken met mails en telefoontjes... En anders is het leeg bij hun kopje...
niet goed?quote:
de afdeling gewoon ermee confronteren dat ze problemen veroorzaken...quote:Op donderdag 16 december 2010 10:39 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja naja, het is niewsbrief van een webshop, je kan de klanten niet niets aanbieden
Ja, op het werk bedoel ikquote:
Ja en nee, natuurlijk heb ik dat recht. Maar dan krijg ik wel de stempel "Klote stagiair"quote:Op donderdag 16 december 2010 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
de afdeling gewoon ermee confronteren dat ze problemen veroorzaken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:42 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja en nee, natuurlijk heb ik dat recht. Maar dan krijg ik wel de stempel "Klote stagiair".
Ja, dus... als ze dat zeggen, bedoelen ze eigenlijk: shit, hij heeft gelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tss, wat een stelletje... (&(*%&*# kunnen ze je niet gewoon met rust laten?quote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Nou inderdaad!quote:Op donderdag 16 december 2010 10:47 schreef MaleDuck het volgende:
Tss, wat een stelletje... (&(*%&*# kunnen ze je niet gewoon met rust laten?
Het is dat ik niet in staat ben om ze een lesje te leren.. maar anders...quote:
Ja zullen dat dan inderdaad hebben, maar dan kunnen ze het nog wel denkenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dus... als ze dat zeggen, bedoelen ze eigenlijk: shit, hij heeft gelijk...
[..]
Tss, wat een stelletje... (&(*%&*# kunnen ze je niet gewoon met rust laten?
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is dat ik niet in staat ben om ze een lesje te leren.. maar anders...
quote:
Das waar,quote:Op donderdag 16 december 2010 11:00 schreef tdrone het volgende:
snap niet dat je akkoord bent gegaan met we zien wel om 3 uur
dan moet je er net nog op aandringen dat je het dan wel echtnodig hebt etc...
(komt ook goed over op je baas als je initiatief toont...)
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:57 schreef Teal het volgende:
Vroeg me af waarom me geboorte datum telkens op 00-00-0000 sprong.
Blijkt dat je jjjj-mm-dd moet invullen, ik dacht zoals altijd: dd-mm-jjjj
ja als jij een aspraak met ze maakt en ze die (herhaaldelijk) niet nakomen kan je baas daar toch niet over gaan zeuren...quote:Op donderdag 16 december 2010 11:02 schreef Teal het volgende:
[..]
Das waar,
Maar zei moeten natuurlijk ook een hoop doen voordat ze het kunnen invullen. (uitzoeken welke distributeur, prijzen afspreken, levertijd etc etc).
Waarom zou ik dat doen?quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:04 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja als jij een aspraak met ze maakt en ze die (herhaaldelijk) niet nakomen kan je baas daar toch niet over gaan zeuren...
zou hem wel nu al zeggen dat ze het nog steeds niet hebben ingeleverd anders kun je daar later nog meer problemen mee krijgen..
Al lang blij dat het niet sneeuwtquote:
oei... vrouwen en leeftijd... lastige combiquote:
ik wil sniwquote:Op donderdag 16 december 2010 11:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Al lang blij dat het niet sneeuwt
Dit dusquote:Op donderdag 16 december 2010 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
oei... vrouwen en leeftijd... lastige combi
Durf de confrontatie aan te gaanquote:Op donderdag 16 december 2010 11:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Dit dusAl heb ik een mooie leeftijd!
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:07 schreef NBT het volgende:
[..]
ik heb zoiets.. mensen die perse willen weten hoe oud ik ben vragen het maar en de rest hoeft dat niet te wetenquote:Op donderdag 16 december 2010 11:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Hoe oud ben jequote:Op donderdag 16 december 2010 11:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb zoiets.. mensen die perse willen weten hoe oud ik ben vragen het maar en de rest hoeft dat niet te weten
Nog wel jaquote:Op donderdag 16 december 2010 11:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op donderdag 16 december 2010 11:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb zoiets.. mensen die perse willen weten hoe oud ik ben vragen het maar en de rest hoeft dat niet te weten
33 21 toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:09 schreef NBT het volgende:
[..]
Inderdaad!en de meeste hier weten wel hoe oud ik ben volgens mij!
autch...quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
autch...
dag Teal
het was leuk je gekend te hebben
Lekker spekglad overalquote:
NBT ongeveer 11 jaar ouder schatten, reageren vrouwen meestal niet zo goed opquote:
Jij bent tijdloosquote:Op donderdag 16 december 2010 11:09 schreef NBT het volgende:
[..]
Inderdaad!en de meeste hier weten wel hoe oud ik ben volgens mij!
IKEAquote:Op donderdag 16 december 2010 11:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jeuj, heul de ikea leeg gekocht, o maar eens beginnen met mn kast opruimen, mn 6 lampen op te hangen etcKomt er iemand helpen?
Ik heb het aangepastquote:Op donderdag 16 december 2010 11:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik 20
Teal je maakt daar toch een uitglijer
Teal maak gewoon een opmerking over dat ze zo wijs klinkt altijd en je haar daardoor ouder schattequote:
Ditquote:Op donderdag 16 december 2010 11:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
Teal maak gewoon een opmerking over dat ze zo wijs klinkt altijd en je haar daardoor ouder schatte
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NBT ongeveer 11 jaar ouder schatten, reageren vrouwen meestal niet zo goed op
Ik neem aan van wel ja!quote:Op donderdag 16 december 2010 11:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nu weet hij meteen hoe oud ze is... tenminste dat denk ik...
20 toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nu weet hij meteen hoe oud ze is... tenminste dat denk ik...
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:17 schreef Teal het volgende:
[..]
20 toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
haha zal wel lullig voor hem zijn als jij zegt:quote:Op donderdag 16 december 2010 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon zn hyves is gekoppeld aan mijn mail.
Die koter krijgt echt veel vriendjesverzoeken en berichten van meiden![]()
Lill player
hoezo?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha zal wel lullig voor hem zijn als jij zegt:
hey kint wie is XXX eigenlijk?
Ooit in 1 trip ruim 300 potloodjes meegenomenquote:
Ik mag niet met hem praten over chicksquote:Op donderdag 16 december 2010 11:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
"jow huppelkind, was flex gisterquote:Op donderdag 16 december 2010 11:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:17 schreef Teal het volgende:
[..]
20 toch?jij begrijpt het, altijd jonger schatten, maar ook weer niet te veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's my boyquote:Op donderdag 16 december 2010 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon zn hyves is gekoppeld aan mijn mail.
Die koter krijgt echt veel vriendjesverzoeken en berichten van meiden![]()
Lill player
Het is ook nooit goedquote:
SPOILER: Mannen opmerking!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
"jow huppelkind, was flex gisterVanavond 20:00 @ bosjes?
"
Moet je bij die chickies van 16 eens proberenquote:Op donderdag 16 december 2010 11:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij begrijpt het, altijd jonger schatten, maar ook weer niet te veel
Hij heeft er zo'n hekel aan om huppelkind genoemd te wordenquote:Op donderdag 16 december 2010 11:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
"jow huppelkind, was flex gisterVanavond 20:00 @ bosjes?
"
LOL!!quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moet je bij die chickies van 16 eens proberen
Hij zal onder z'n matties en sma'tjes vast wel een coolere bijnaam hebbenquote:Op donderdag 16 december 2010 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft er zo'n hekel aan om huppelkind genoemd te worden
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:18 schreef Teal het volgende:
[..]
Het is ook nooit goedJe kan beter kippen houden, wiet verbouwen of bier brouwenSPOILER: Mannen opmerking!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
Meestal gewoon B-boy Yordiquote:Op donderdag 16 december 2010 11:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hij zal onder z'n matties en sma'tjes vast wel een coolere bijnaam hebben![]()
dant noemen we hem gewoon kint!quote:Op donderdag 16 december 2010 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft er zo'n hekel aan om huppelkind genoemd te worden
Ik was een keer afwasborstels vergeten door de potloodjesquote:Op donderdag 16 december 2010 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ooit in 1 trip ruim 300 potloodjes meegenomen
Kippenquote:Op donderdag 16 december 2010 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan beter kippen houden, wiet verbouwen of bier brouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |