Mee eens, niet bijster interessant als je niet van het type genre houdt imo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:04 schreef ranja het volgende:
Vooruit, laat ik weer eens positief zijn. Eigenlijk is er weinig negatiefs te melden over het nummer, het kabbelt voort maar is niet saai. Toch ben ik niet meteen benieuwd naar meer van deze band.
ik hou niet zo van die tegenwoordige wobblecore dubstep maar deze is wel dik. beter dat het origineelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:08 schreef iggyinthehouse het volgende:
Wat vinden jullie van deze? Heavy breakbeats, maar wel aanstekelijk
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
Piepjes en bliebjes muziek. Ik weet in ieder geval 1 gegadigde.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:25 schreef MarsX het volgende:
[..]
Mee eens, niet bijster interessant als je niet van het type genre houdt imo.
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Piepjes en bliebjes muziek. Ik weet in ieder geval 1 gegadigde.
Voor mij een bagger. Met een artistiek bedoelde rommelhoes.
Ja. Toro Y Moi is wel leuk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:22 schreef JackHerrer het volgende:
De eerste single van Toro Y Moi zijn nieuwe album, ondanks het potentieel hoog hipster gehalte, vind ik het funky.
Mijn rommelava is mooier.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:33 schreef Felagund het volgende:
[..]die opmerking is in combinatie met je avatar best grappig.
Op zich leuk liedje, maar de zang van Boy George verpest het voor me.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:55 schreef iggyinthehouse het volgende:
En wat vinden jullie van de nieuwe Mark Ronson ism met Boy George? Heeft wel pakkende melodie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |