Hoezo, worden Amerikanen niet geknuffeld dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 05:33 schreef welkominspace het volgende:
ga die lekker aaien en knuffelen ofzo
of is dat zo'n typische amerikaan?
Dat doet Keith Bakker maar al te graag.quote:Op donderdag 16 december 2010 05:34 schreef wonderer het volgende:
Grappig. En dat voor een volk dat elkaar voornamelijk begroet met een omhelzing in plaats van die stomme zoenen
quote:Op donderdag 16 december 2010 05:36 schreef welkominspace het volgende:
vind het allebei niet echt een goede manier om iemand te begroeten.
dat doen honden zeg maar,die bespringen je en beginnen je te likken als je ff weg bent geweest.
mensen niet....
Gelukkig zie ik die hier ook wel af en toe. Maar ik had gehoopt op een iets constantere factor...quote:Op donderdag 16 december 2010 09:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet. Ik had wel zon besteld maar die is nooit aangekomen.
komt vast door die TNT-stakingquote:Op donderdag 16 december 2010 09:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet. Ik had wel zon besteld maar die is nooit aangekomen.
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
komt vast door die TNT-staking
me 2quote:Op donderdag 16 december 2010 10:08 schreef TheVulture het volgende:
Eind van de middag en avond een kerstborrel
Thnxquote:
Ik heb morgen vrij genomen dus ik denk dat het de nachttrein gaat wordenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:55 schreef Peter het volgende:
[..]
me 2
Niet te lang, ik moet elders nog een kerstpakket ophalen..
Ik blijf me verbazen over jouw oneindig aantal verlofuren.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb morgen vrij genomen (...)
Aan:quote:Op donderdag 16 december 2010 10:08 schreef Ang3l het volgende:
O vandaar ook dat ik jullie kerstkaartjes nog niet heb!
36-urige werkweek en dat betekent 25 extra vrije dagen per jaarquote:Op donderdag 16 december 2010 13:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over jouw oneindig aantal verlofuren..
Werken wij bij hetzelfde bedrijf... ik ben vanavond ook weer het roze middelpunt op de borrel met nieuwsgierige collega'squote:Op donderdag 16 december 2010 13:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de kerststukjes verkiezing gewonnen
YeeeeeuuuuhEen lunch met de directeur
En toen begon de senior planner te mopperen, want die had 2 lootjes voor de tombola en die wilde de lunch met mij graag winnenEn die heeft de directeur dus gekaapt.
O ja.... en bij de prijzen uitreiken, wat het hele MT deed, mocht ik iedere keer de jonge knappe mannen hun prijs geven. Ik geloof dat het doorgestoken kaart was
..... en een ander iemand van het bedrijf zei: Ik vind wel dat je rolbevestigend bezig bent, met het winnen van de kerststukjesrace. Jullie zijn daar gwoon goed in!Moet ik me nou beledigd voelen?!
Wie noemt zijn piemel nou 'uitkering'quote:Op donderdag 16 december 2010 14:15 schreef Hadiberg het volgende:
Verveel me dood, voel me net een uitkeringstrekker.
..............quote:Op donderdag 16 december 2010 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, klaag 'm aan en eis een leuke schadevergoeding die je aan mij geeft.
Nou, dat geld kan ik onder andere uitgeven om leuke dingen met jou te doenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
..............
Ok en wat win ik daar mee?
Die vervelen zich niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:26 schreef TheVulture het [quote]
[b] Op donderdag 16 december 2010 14:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie noemt zijn piemel nou 'uitkering'
Ik vind ze vaak wat stijfjesquote:
Sommige lullen zo slap.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind ze vaak wat stijfjes
En sommige zijn enorme eikelsquote:
Alsof ik op je drukke sociale kalender pas!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dat geld kan ik onder andere uitgeven om leuke dingen met jou te doen.
Ik snap er geen bal meer vanquote:Op donderdag 16 december 2010 14:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En sommige zijn enorme eikels
Tijd is geld, maar geld is ook tijd.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof ik op je drukke sociale kalender pas!
Ik dacht dat het je geen zak interesseerdequote:
Vind er inderdaad geen reet aan.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat het je geen zak interesseerde
Zit jij op cam sites dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:28 schreef mike_hunt het volgende:
http://www.vkmag.com/videos/videos_webcam_dame_voor_nope/
![]()
gelukkig is dit mij nooit overkomen.
LOLquote:
jij weer!quote:
Waar haal je dit vandaan?quote:
Neh.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOLnee. We hebben het weleens gedaan in een dronken bui. That's it..
Ben jij wel een fervente cammer?
volkomenkut.nl (is een nieuwssite). dus gewoon SFWquote:
Ik nieuw? Dat dacht je maar. Lees de allereerste [HOMO]-delen maar eens terug. (Zeg maar de eerste 100.)quote:Op donderdag 16 december 2010 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
Xie ook een nieuwe voorbij komen... is ie legit of een kloon?
LOL Nee, ik doelde op die anderen. Ik had jou nog niet eens op de radar.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:52 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik nieuw? Dat dacht je maar. Lees de allereerste [HOMO]-delen maar eens terug. (Zeg maar de eerste 100.)
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Het was koud, zo bomenknuffelend buiten
was dit weer voor een shoot o.i.d?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Da's nog eens een leuk welkomquote:
Ik heb dit jaar 50 vakantiedagen bij een 40-urige werkweek.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
36-urige werkweek en dat betekent 25 extra vrije dagen per jaar
ja, ik gebruik elk excuus omquote:Op donderdag 16 december 2010 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's nog eens een leuk welkom
Ik vond die duistere foto's van je mooierquote:Op donderdag 16 december 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
Jep, afgelopen zondag. Buiten. Zonder shirt. Koud. Openbaar en zo
En die boom hing boven een riviertje... en ik heb hoogtefokkingvrees!!
En ik maar denken dat je van me hieldquote:Op donderdag 16 december 2010 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik gebruik elk excuus omte gebruiken.
![]()
Ja, veel te vroegquote:Ben je net wakker?
Wie gaat er nou ook in de winter buiten halfnaaktfoto's maken?!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
spannend!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
Ja, dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 16 december 2010 17:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wie gaat er nou ook in de winter buiten halfnaaktfoto's maken?!
50?! da's veel. Mag je dagen meenemen naar volgend jaar?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 50 vakantiedagen bij een 40-urige werkweek.
altijd toch!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:19 schreef wonderer het volgende:
[quote]En ik maar denken dat je van me hield
andere stuk? die van mij begon vorige week te sissen bij het opstarten. En toen gaf ie de geest.quote:Ja, veel te vroegMaar vandaag komt mijn nieuwe monitor
duister? als in in het water liggen voor doodspelend a la Kylie in Wild Roses...quote:Op donderdag 16 december 2010 17:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik vond die duistere foto's van je mooier
Nee, was tijd voor een groterequote:Op donderdag 16 december 2010 17:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
altijd toch!
[..]
andere stuk? die van mij begon vorige week te sissen bij het opstarten. En toen gaf ie de geest.
Dat zijn er genoeg hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 17:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Andere fotograafquote:Op donderdag 16 december 2010 17:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik vond die duistere foto's van je mooier
dan krijg je niet zulke mooie tepeleffectenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kreeg je hiervoor betaald? Anders kun je toch gewoon bedanken en wachten op beter weer?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zijn er genoeg hoor
Denk je dat fotografen altijd wachten op lekker shirtloos weer?
No way!
weet ik, ben dus meer fan van die andere, dat was een vrouwelijke toch?quote:
Ondanks de kou heb je zo te zie wel een flinke ehm... boomstam tussen je benen.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Nou.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan krijg je niet zulke mooie tepeleffecten
Ook dat. Laaghangend he.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
De herfst/winterzon is mooier voor op foto's, heb ik me laten vertellen.
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weet ik, ben dus meer fan van die andere, dat was een vrouwelijke toch?
Deze vind ik te zoet, jij hebt van jezelf al een wat zoete uitstraling, dat moet je compenseren, in balans brengen
Die heb je toch ook op een warme zomeravond? Mooi goudgeel strijklicht.quote:
ik las striplichtquote:Op donderdag 16 december 2010 17:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die heb je toch ook op een warme zomeravond? Mooi goudgeel strijklicht.
Dat s echt een heel ander soort licht dan laaghangende herfst/winter zonquote:Op donderdag 16 december 2010 17:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die heb je toch ook op een warme zomeravond? Mooi goudgeel strijklicht.
Ja dat ben ik ten voeten uitquote:
Niet meer of minder mooi, maar gewoon anders.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat s echt een heel ander soort licht dan laaghangende herfst/winter zon
Die vielen best meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
Ja precies, anders mooi.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet meer of minder mooi, maar gewoon anders.
Zal ik altijd blijven heurquote:Op donderdag 16 december 2010 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Boh, Ang3lekke, je hoeft toch nooit meer onzeker te zijn over je uiterlijkje heur.
Doet niks af aan het feit dat het niet nodig isquote:
Waarschijnlijk iets met een vriendin. Wa gij dan?quote:
Ja ok. We zen nog an't zuuke.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets met een vriendin. Wa gij dan?
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:15 schreef wonderer het volgende:
Ang3l, ik vond dat je qua gelaatstrekken op Billy Boyd leek (zat op facebook ook door de oudere te bladeren).
Ja, maar ook je ogen.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's m;n mond vooral denk ik.
Ik bedoelde eigenlijk dat het niet koud hoeft te zijn om harde tepels te hebben.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vielen best mee
Ik heb subtiele, zelfs in de kou!
IJsblokje doet wonderen.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:34 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat het niet koud hoeft te zijn om harde tepels te hebben.
Nee, niet eens.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij probeert G_E te zeggen dat hij altijd harde tepels heeft.
Eew, dat wil ik niet weten, hoor! *afstand neem*quote:Op donderdag 16 december 2010 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij probeert G_E te zeggen dat hij altijd harde tepels heeft.
Psies. Kun je toch in de warme zomerzon halfnaakt poseren. Met harde tepels.quote:
Beter nog, als je daarna nog ergens anders foto's van wil maken, heb je niet het probleem van winterkouquote:Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Psies. Kun je toch in de warme zomerzon halfnaakt poseren. Met harde tepels.
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eew, dat wil ik niet weten, hoor! *afstand neem*
Inside joke, niet persoonlijk opvattenquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eew, dat wil ik niet weten, hoor! *afstand neem*
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Inside joke, niet persoonlijk opvatten
Zeikerd.quote:
Let's do crack together.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, ik had geen date. Zelfs geen lelijke.
Tom Baker is het daar wel mee eens.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
een oversized sjaal doet het altijd goed... al tig jaar.
[ afbeelding ]
quote:
Dat, ja.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou model 1 wel willen. Zonder kleren, de tas mag ie meenemen.
ik denk dat die patroontjes op de eerste broek wat druk zijn, dat ze op de zenuwen werken als je er te lang naar moet kijkenquote:
quote:
Ohhquote:Op donderdag 16 december 2010 19:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[ afbeelding ]
Dat jasje is vagenius!
oh en de laarzen doen mijn hartje ook sneller slaan.
Het zal er in ieder geval anders uitzien.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja iets zegt me dat het jasje zo recht wel mooi is maar met een rond model erin heel gek.
Zakje!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb in Parijs echt allstars gezien die ik ZO graag wil hebben maar die eigenlijk helemaal niet in maat maat zijn omdat het damesschoenen zijn
quote:
Waarom zouden we?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef Great.Expectations het volgende:
Volgen jullie overigens http://thesartorialist.blogspot.com/ ?
Nee. En ik zie ook niet in waarom wel.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef Great.Expectations het volgende:
Nope. Maar dit vond ik wel een mooie man.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef Great.Expectations het volgende:
Mel Gibson?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nope. Maar dit vond ik wel een mooie man.
[ afbeelding ]
Serieus?!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nope. Maar dit vond ik wel een mooie man.
[ afbeelding ]
Ik heb nu een fade gray skinny jeans aanquote:Op donderdag 16 december 2010 22:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
of nog erger, iemand die denkt modieuze pareltjes ontdekt te hebben op de straten van hippe trendy steden... en negen van de tien keer vergeet dat het grootste deel gewoon uit een standaard winkel komt.
Aantal skinny jeans = mate van falen.
Neequote:Op donderdag 16 december 2010 22:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh my mark zuckerberg! Facebook doet het niet!
hij is jong, vergeef hem zijn jeugdige zondenquote:
Maar dan mooierquote:
Ja best welquote:
Hier wel weer.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh my mark zuckerberg! Facebook doet het niet!
you are made of fashion fail!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nu een fade gray skinny jeans aan
Nonsens.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
you are made of fashion fail!
Skinny jeans = chronisch hip en daardoor net niet hip.
Skinny jeans kunnen echt niet meer Ang3l, dat is niet alleen erg fout, maar ook een beetje een fagshion faux pas
Waar slaat dat hele hipheid op trouwens? Doe eens een analyse, waarom willen mensen hip zijn?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
you are made of fashion fail!
Skinny jeans = chronisch hip en daardoor net niet hip.
Skinny jeans kunnen echt niet meer Ang3l, dat is niet alleen erg fout, maar ook een beetje een fagshion faux pas
pumpkin I'm so fashion forward I'm like a walking black hole.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:56 schreef Ang3l het volgende:
Nonsens.
And besides.... do you really think I'd thank fashion advice from YOU?
Ja maar je kan zo weinig van die smaak ;laten zien.... behalve dat afgeritste capuchons en vingerloze handschoentjes van skateboardsquote:Op donderdag 16 december 2010 22:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
pumpkin I'm so fashion forward I'm like a walking black hole.
Dat ik er het geld niet voor over heb wil niet zeggen dat ik geen smaak heb.
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
sorry Ang3l, maar jij en ik gaan nooit een koppeltje vormen, dat weet je. Dus ga je maar alleen naar bed!
Lucky basterd. Ik heb geen van dat alles en kan niet slapen omdat ik nog dingen moet doen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:07 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij ben ik verliefd
En volgens mij ben ik zat
En volgens mij moet ik gaan slapen
Niks lucky aan.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lucky basterd. Ik heb geen van dat alles en kan niet slapen omdat ik nog dingen moet doen.
Jawel. Ik wil ook wel weer eens iets voelen.quote:
Ik denk helemaal niets, ik stelde slechts een vraag.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
GE denkt dat het een mode-blog is, maar tis meer een verzameling van mensen die te hard hun best doen om er modieus bij te lopen of een fashion statement proberen te maken.
Ik haat dingen voelen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel. Ik wil ook wel weer eens iets voelen.
Ik haat het ook, maar ik houd er ook van. Het is fijn om aan iemand te kunnen denken. Het is fijn om te hopen dat iemand ook aan jou denkt.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat dingen voelen.
Het is zo nutteloos.
Daarom geloven mensen in een god. Heb je altijd om iemand aan te denken, en kun je geloven dat-Ie ook aan jou denkt.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik haat het ook, maar ik houd er ook van. Het is fijn om aan iemand te kunnen denken. Het is fijn om te hopen dat iemand ook aan jou denkt.
Echt niet. Het is fijn aan iemand te denken en te WETEN dat iemand ook aan jou denkt Gissen is hel.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik haat het ook, maar ik houd er ook van. Het is fijn om aan iemand te kunnen denken. Het is fijn om te hopen dat iemand ook aan jou denkt.
Nou ja, soms zou ik inderdaad willen dat ik religieus was.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:22 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Daarom geloven mensen in een god. Heb je altijd om iemand aan te denken, en kun je geloven dat-Ie ook aan jou denkt.
WETEN dat er niemand aan je denkt is erger. Mijns inziens.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet. Het is fijn aan iemand te denken en te WETEN dat iemand ook aan jou denkt Gissen is hel.
Maar dat weet je nooit zeker.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
WETEN dat er niemand aan je denkt is erger. Mijns inziens.
Ja, dat is andersquote:Op donderdag 16 december 2010 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat weet je nooit zeker.
Ik den kei vaak aan je
Dat boek van Sara Gruen is mooi.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:33 schreef Ang3l het volgende:
http://trailers.apple.com/trailers/fox/waterforelephants/
Hey! Water voor Olifanten!
Ja die dusquote:Op donderdag 16 december 2010 23:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat boek van Sara Gruen is mooi..
Ik had hem ooit gekocht als surprise met Sinterklaas maar heb hem uiteindelijk zelf gehouden.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:36 schreef Ang3l het volgende:
Ja die dus
Die staat hier in de kast
Nieuwe schrijfsels makenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Oude schrijfsels teruglezen. Ik had iets slimmers kunnen bedenken om nu te doen.
de meerder heid van de boeken in je boekenkast heb je nog niet gelezen denk ikquote:
Ik heb de meerderheid wel gelezen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de meerder heid van de boeken in je boekenkast heb je nog niet gelezen denk ik
bij mij is dat wel zo
Dacht iemand dat dan?quote:trouwens Ang3l ern ik waren niet samen in de kroeg
Nee maar het lucht wel opquote:
Volgens mij zitten jullie nu gewoon samen naakt op de bank. Dronken, met TMM's hand op Ang3l's knie. Maar dat geeft niet.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij zitten jullie nu gewoon samen naakt op de bank. Dronken, met TMM's hand op Ang3l's knie. Maar dat geeft niet.
Leuk he, beelddenken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |