Hoezo, worden Amerikanen niet geknuffeld dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 05:33 schreef welkominspace het volgende:
ga die lekker aaien en knuffelen ofzo
of is dat zo'n typische amerikaan?
Dat doet Keith Bakker maar al te graag.quote:Op donderdag 16 december 2010 05:34 schreef wonderer het volgende:
Grappig. En dat voor een volk dat elkaar voornamelijk begroet met een omhelzing in plaats van die stomme zoenen
quote:Op donderdag 16 december 2010 05:36 schreef welkominspace het volgende:
vind het allebei niet echt een goede manier om iemand te begroeten.
dat doen honden zeg maar,die bespringen je en beginnen je te likken als je ff weg bent geweest.
mensen niet....
Gelukkig zie ik die hier ook wel af en toe. Maar ik had gehoopt op een iets constantere factor...quote:Op donderdag 16 december 2010 09:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet. Ik had wel zon besteld maar die is nooit aangekomen.
komt vast door die TNT-stakingquote:Op donderdag 16 december 2010 09:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet. Ik had wel zon besteld maar die is nooit aangekomen.
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
komt vast door die TNT-staking
me 2quote:Op donderdag 16 december 2010 10:08 schreef TheVulture het volgende:
Eind van de middag en avond een kerstborrel
Thnxquote:
Ik heb morgen vrij genomen dus ik denk dat het de nachttrein gaat wordenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:55 schreef Peter het volgende:
[..]
me 2
Niet te lang, ik moet elders nog een kerstpakket ophalen..
Ik blijf me verbazen over jouw oneindig aantal verlofuren.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb morgen vrij genomen (...)
Aan:quote:Op donderdag 16 december 2010 10:08 schreef Ang3l het volgende:
O vandaar ook dat ik jullie kerstkaartjes nog niet heb!
36-urige werkweek en dat betekent 25 extra vrije dagen per jaarquote:Op donderdag 16 december 2010 13:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over jouw oneindig aantal verlofuren..
Werken wij bij hetzelfde bedrijf... ik ben vanavond ook weer het roze middelpunt op de borrel met nieuwsgierige collega'squote:Op donderdag 16 december 2010 13:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de kerststukjes verkiezing gewonnen
YeeeeeuuuuhEen lunch met de directeur
En toen begon de senior planner te mopperen, want die had 2 lootjes voor de tombola en die wilde de lunch met mij graag winnenEn die heeft de directeur dus gekaapt.
O ja.... en bij de prijzen uitreiken, wat het hele MT deed, mocht ik iedere keer de jonge knappe mannen hun prijs geven. Ik geloof dat het doorgestoken kaart was
..... en een ander iemand van het bedrijf zei: Ik vind wel dat je rolbevestigend bezig bent, met het winnen van de kerststukjesrace. Jullie zijn daar gwoon goed in!Moet ik me nou beledigd voelen?!
Wie noemt zijn piemel nou 'uitkering'quote:Op donderdag 16 december 2010 14:15 schreef Hadiberg het volgende:
Verveel me dood, voel me net een uitkeringstrekker.
..............quote:Op donderdag 16 december 2010 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, klaag 'm aan en eis een leuke schadevergoeding die je aan mij geeft.
Nou, dat geld kan ik onder andere uitgeven om leuke dingen met jou te doenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
..............
Ok en wat win ik daar mee?
Die vervelen zich niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:26 schreef TheVulture het [quote]
[b] Op donderdag 16 december 2010 14:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie noemt zijn piemel nou 'uitkering'
Ik vind ze vaak wat stijfjesquote:
Sommige lullen zo slap.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind ze vaak wat stijfjes
En sommige zijn enorme eikelsquote:
Alsof ik op je drukke sociale kalender pas!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dat geld kan ik onder andere uitgeven om leuke dingen met jou te doen.
Ik snap er geen bal meer vanquote:Op donderdag 16 december 2010 14:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En sommige zijn enorme eikels
Tijd is geld, maar geld is ook tijd.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof ik op je drukke sociale kalender pas!
Ik dacht dat het je geen zak interesseerdequote:
Vind er inderdaad geen reet aan.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat het je geen zak interesseerde
Zit jij op cam sites dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:28 schreef mike_hunt het volgende:
http://www.vkmag.com/videos/videos_webcam_dame_voor_nope/
![]()
gelukkig is dit mij nooit overkomen.
LOLquote:
jij weer!quote:
Waar haal je dit vandaan?quote:
Neh.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOLnee. We hebben het weleens gedaan in een dronken bui. That's it..
Ben jij wel een fervente cammer?
volkomenkut.nl (is een nieuwssite). dus gewoon SFWquote:
Ik nieuw? Dat dacht je maar. Lees de allereerste [HOMO]-delen maar eens terug. (Zeg maar de eerste 100.)quote:Op donderdag 16 december 2010 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
Xie ook een nieuwe voorbij komen... is ie legit of een kloon?
LOL Nee, ik doelde op die anderen. Ik had jou nog niet eens op de radar.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:52 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik nieuw? Dat dacht je maar. Lees de allereerste [HOMO]-delen maar eens terug. (Zeg maar de eerste 100.)
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Het was koud, zo bomenknuffelend buiten
was dit weer voor een shoot o.i.d?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Da's nog eens een leuk welkomquote:
Ik heb dit jaar 50 vakantiedagen bij een 40-urige werkweek.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
36-urige werkweek en dat betekent 25 extra vrije dagen per jaar
ja, ik gebruik elk excuus omquote:Op donderdag 16 december 2010 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's nog eens een leuk welkom
Ik vond die duistere foto's van je mooierquote:Op donderdag 16 december 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
Jep, afgelopen zondag. Buiten. Zonder shirt. Koud. Openbaar en zo
En die boom hing boven een riviertje... en ik heb hoogtefokkingvrees!!
En ik maar denken dat je van me hieldquote:Op donderdag 16 december 2010 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik gebruik elk excuus omte gebruiken.
![]()
Ja, veel te vroegquote:Ben je net wakker?
Wie gaat er nou ook in de winter buiten halfnaaktfoto's maken?!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
spannend!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
Ja, dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 16 december 2010 17:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wie gaat er nou ook in de winter buiten halfnaaktfoto's maken?!
50?! da's veel. Mag je dagen meenemen naar volgend jaar?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 50 vakantiedagen bij een 40-urige werkweek.
altijd toch!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:19 schreef wonderer het volgende:
[quote]En ik maar denken dat je van me hield
andere stuk? die van mij begon vorige week te sissen bij het opstarten. En toen gaf ie de geest.quote:Ja, veel te vroegMaar vandaag komt mijn nieuwe monitor
duister? als in in het water liggen voor doodspelend a la Kylie in Wild Roses...quote:Op donderdag 16 december 2010 17:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik vond die duistere foto's van je mooier
Nee, was tijd voor een groterequote:Op donderdag 16 december 2010 17:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
altijd toch!
[..]
andere stuk? die van mij begon vorige week te sissen bij het opstarten. En toen gaf ie de geest.
Dat zijn er genoeg hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 17:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Andere fotograafquote:Op donderdag 16 december 2010 17:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik vond die duistere foto's van je mooier
dan krijg je niet zulke mooie tepeleffectenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kreeg je hiervoor betaald? Anders kun je toch gewoon bedanken en wachten op beter weer?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zijn er genoeg hoor
Denk je dat fotografen altijd wachten op lekker shirtloos weer?
No way!
weet ik, ben dus meer fan van die andere, dat was een vrouwelijke toch?quote:
Ondanks de kou heb je zo te zie wel een flinke ehm... boomstam tussen je benen.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Nou.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan krijg je niet zulke mooie tepeleffecten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |