Had ik in t begin ook.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:28 schreef MagischMannetje het volgende:
Ok sorry voor de overbodige posts, En ik maar klikken klikken klikken
In het begin een paar boomstammen kapot slaan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:28 schreef MagischMannetje het volgende:
Ok sorry voor de overbodige posts, En ik maar klikken klikken klikken
Heb al introductie videos gezien bv van SeaNanners ik begin het een beetje te snappen nuquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:51 schreef NietTeVolgen het volgende:
MagischMannetje dit is een goede introductie
Je minecraft naam is je login naam.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:04 schreef Dinaridar het volgende:
Leuk spelleke, dat Minecraft. In mijn huidige single player level heb ik al een kleine nederzetting gebouwd met enkele gebouwen, graanveld en een Portal naar de hel (Nether). Ben in de Nether overigens een hoop items kwijtgeraakt toen ik in een lavameer lazerde.
Nu wil ik me wagen aan multiplayer, maar kan m'n Minecraft-naam nergens vinden en weet begot niet meer wat dat was
quote:Je minecraft naam is je login naam.
Elke keer als je minecraft start zie je hem.
Jij ook en een goed uiteinde gewenst.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:50 schreef Toothless het volgende:
Update
Vanaf morgen ben ik 2 weken afwezig.
Ik zit tm 2 Januari in het buitenland vakantie te vieren.
In die tussentijd neemt een vriend van mij uit Atlantha het serverbeheer over.
Hij gaat geen admin spelen in het spel zelf.
Hij zal alleen de zaken updaten waar het nodig is.
Ikzelf tm2 januari zal ik geen internet hebben.
Dus allen een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar alvast.
Amusement op je vakantiequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:50 schreef Toothless het volgende:
Update
Fijne dagen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:50 schreef Toothless het volgende:
Update
Als je dit nog leest, jij ook een fijne kerst en gelukkig nieuwjaar!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:50 schreef Toothless het volgende:
Update
respect! zoiets wil ik ook nog doen maar dit is een zeer geslaagdequote:Op zaterdag 18 december 2010 15:13 schreef rockxas het volgende:
It's A Me! Mario!
[ afbeelding ]
2 uur aan gewerkt
hahaquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:13 schreef rockxas het volgende:
It's A Me! Mario!
[ afbeelding ]
2 uur aan gewerkt
wordt wel veel werk, maar ik wil ook wel meehelpenquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:13 schreef NietTeVolgen het volgende:
[ afbeelding ]
bovengrondse metro/railroad planning,
/warp metro1 brengt je naar de eerste in aanbouw.
Als je bovengrond de stations al plaatst wil ik gerust helpen met alles er tussen hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:13 schreef NietTeVolgen het volgende:
[ afbeelding ]
bovengrondse metro/railroad planning,
/warp metro1 brengt je naar de eerste in aanbouw.
? tuurlijk mag ik dat, anders had magiccarpet toch ook nooit gewerktquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:39 schreef FreezePop het volgende:
mag je gewoon zelf mods downloaden dan?
Wil jij even je pM nakijken ?quote:
damn je hebt echt veeeeeel gedaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:38 schreef Timm-E het volgende:
Heb hier een screentje van de metrolijn zoals die nu loopt. De blauwe cirkels zijn de plekken waar stations komen. De grote rode cirkel zou volgens het plaatje van NTV ook station worden, maar is midden in de bergen. Dus lijkt me moeilijk daar. Het is wel een stukje heel mooi gebied, met eerst een lava-val en daarna een gigantische waterval.
[ afbeelding ]
Whehe dankje. Vind vooral die lange middelste route erg tof geworden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:57 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
damn je hebt echt veeeeeel gedaan
yess met dank aan Timm-E hebben we nu een metrobaan! Systeem zelf werkt nog niet helemaal maar tis work in progress.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:38 schreef Timm-E het volgende:
Heb hier een screentje van de metrolijn zoals die nu loopt. De blauwe cirkels zijn de plekken waar stations komen. De grote rode cirkel zou volgens het plaatje van NTV ook station worden, maar is midden in de bergen. Dus lijkt me moeilijk daar. Het is wel een stukje heel mooi gebied, met eerst een lava-val en daarna een gigantische waterval.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door NietTeVolgen op 19-12-2010 03:50:26 ]
dan durf ik toch wel te zeggen dat het java related is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:00 schreef EvilMarc het volgende:
Client, browser krijg ik niet werkend
neequote:Op zondag 19 december 2010 11:10 schreef gogosweden het volgende:
ff een vraagje, kan je ook eigen mods gebruiken die de server niet heeft geinstalleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |