SPOILER: Plaatje in de spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Niettevolgen/vememe ServerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok!ers die spelen op de server:
NietTeVolgen = vememe *Admin*
Evil_Koekje = FBtoch
drumstickNL = Piekartz
Dutcherrorist = jojojoost
Doublepain = Dpain
KoningStoma = KoningStoma
maurisioo = maurisioo
Drebbelman = Drebbelman
Fe2O3 = Fe2O3
Jump = jumpv
HyperViper = Relko
WARE_HEIDEN = Hudmo
Gogosweden = Samuelaxelsson
Timm-E = TimmE
Xblister = Xblister
Robuden = robjes
Kakpizza = Wexell
rockxas = rockxas1
Vred = xDevinx
Berend. = Pixiio
Dowdoon = Dowdoon
Sok. = SyngeJordeeeh
Minisuisse = Minisuisse
Andere mensen in de server:
Rijswijk
Mensen die niet meer welkom zijn:
-Leeg-SPOILER: Toothless/Dostya ServerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok!ers die spelen op de server:
Nick-GizMo = MrGizMo
GamerV = ElitistSheep
TimKuik = Ctje
someawesomedude = Yoris
KeFFuR1208 = KeFFuR1208
AlchemistOfSorrows = Goost
Maisnon = Wriggleton
Jegorex = Jegorex
Evil_Koekje = FBtoch
Patje1987 = patjen
Necrodeath = Necrod123
Banzaiaap = thomasoffinga
Samael = Alexlinde
NietTeVolgen = vememe
Apokalypse = Apokalypse200
drumstickNL = Piekartz
FrankRicard = FrankRicard
Bartisik = BartIsIk
Dutcherrorist = jojojoost
NoMercy285 = NoMercy285
-Datdus- = Datdus
SharQueDo = SharQueDo
Bzk = Bzk
Mr.Silencer = Ashlamar
Drebbelman = Drebbelman
Doublepain = Dpain
Pinterman = Uncle_Mab
Ericjuh = Ericjuh
Timm-E = Timm_E
Exentric90 = Exentric90
wuuht = wuuht
uber-aspie = Xpoint
Relko = Relko
Sok. = SyngeJordeeeh
Vred = xDevinx
Nico_Galijk = Torpie
Andere mensen in de server:
Daveigus Maat van TimKuik (fok!)
Lee_Bastina Maat van TimKuik (fok!)
Tim125 Maat van TimKuik (fok!)
MetzMan Maat van Daveigus
maurisioo Maat van drumstickNL (fok!)
Mensen die niet meer welkom zijn:
Dutchheadhunter Banned voor spullen jatten en schelden.
shadowflash Banned voor griefen.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
[Minecraft #9] Waar we veel bouwen op de nieuwe map!
De code voor de OP vind je hierrr
[ Bericht 1% gewijzigd door NietTeVolgen op 16-12-2010 19:13:59 ]
Als ik tijd heb ga ik een bovengrondse metro bouwen van t dorp naar piekartz warp. Kunnen we alles daartussen volbouwen.quote:
Klopt, daar ben ik ook niet blij mee. Ik kom hier nog op terug.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:53 schreef Toothless het volgende:
en voor morpheus: Er is geen overleg gepleegd zoals gevraagd in de PM van jou. daar voelt NTV zich te goed voor.
Wat een zielige actie.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:53 schreef Toothless het volgende:
FOK! Server is offline.
De mappen zijn verwijderd.
Veel succes met de nieuwe!
en voor morpheus: Er is geen overleg gepleegd zoals gevraagd in de PM van jou. daar voelt NTV zich te goed voor.
ditquote:Op donderdag 16 december 2010 09:02 schreef maurisioo het volgende:
Toothless, jammer dat de server offline is. In ieder geval bedankt voor het hosten!
Je hebt je best gedaan, en de map zag er mooi uit. Eigenlijk zonde van de map...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PM gestuurdquote:Op donderdag 16 december 2010 13:48 schreef NietTeVolgen het volgende:
Omdat er een nieuwe server is en je daar nog geen toegang tot heb
Lees de instructies en dan moet het goedkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:29 schreef NietTeVolgen het volgende:
Iedereen die een PM heeft gestuurd heeft nu toegang
Enjoy, en houd het gezellig!Ik heb mijn pm met ip adres niet gekregen denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht ook nog (on)geduldig op het IP-adres.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:32 schreef robuden het volgende:
Ik heb mijn pm met ip adres niet gekregen denk ik.
Dostya is gestopt en we kunnen overnieuw beginnenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:59 schreef Herr-Derp het volgende:
WAT DE NEUK IS DIT !?!?!?!
WAAROM IS DE SERVER DOWN ?!?!?!? WAAR IS MIJN ROLLERCOASTERPIRAMIDE FUNPARK.
GREETINGS
SOUNDOFDNB
[/ Almost mad mode]
Nieuwe server, kind. Mijn huis is ook weg.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:59 schreef Herr-Derp het volgende:
WAT DE NEUK IS DIT !?!?!?!
WAAROM IS DE SERVER DOWN ?!?!?!? WAAR IS MIJN ROLLERCOASTERPIRAMIDE FUNPARK.
GREETINGS
SOUNDOFDNB
[/ Almost mad mode]
Same here..quote:Op donderdag 16 december 2010 14:55 schreef rockxas het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog (on)geduldig op het IP-adres.
Impulsief besloten maar te stoppen..quote:
Pm der..quote:Op donderdag 16 december 2010 15:01 schreef Herr-Derp het volgende:
2e vraag HOE BEREIK IK DOSTYA :' (
Que ???????????? waarom de neuk dat dan ??? hoe kan zij nog in 1 x besluiten gewoon te stoppen of zit er misschien wat acjhter?quote:Impulsief besloten maar te stoppen..
LELIJKE KANKERAAP MET JE OGEN DIE NAAR BOVEN KIJKENquote:
Voor de toekomst. Ga naar de Bart Smit > koop lego > je hebt je eigen serverquote:Op donderdag 16 december 2010 15:36 schreef Herr-Derp het volgende:
kankerfaalhazen ik wil men shit terug....
Voor de volgende keer als je op een server komt, noem de admin geen hoer en pedoquote:Op donderdag 16 december 2010 15:54 schreef Berend. het volgende:
[..]
Voor de toekomst. Ga naar de Bart Smit > koop lego > je hebt je eigen server
wat je vaag noemt,....quote:Op donderdag 16 december 2010 16:42 schreef KoningStoma het volgende:
Het is maar net in welke vage richtingen je jezelf wil wringen...
Hopelijk kom jij niet op de nieuwe server, mafkeesquote:Op donderdag 16 december 2010 16:41 schreef Herr-Derp het volgende:
Ik heb te horen gekregen dat ik mijnheer hierboven van alles de schuld te mogen geven.
Dus bij deze: VUILE TERINGLIJER
Ja echt super, een stadion waar ik 1 maand mee bezig was is gewoon weg..quote:Op donderdag 16 december 2010 09:02 schreef maurisioo het volgende:
Toothless, jammer dat de server offline is. In ieder geval bedankt voor het hosten!
Je hebt je best gedaan, en de map zag er mooi uit. Eigenlijk zonde van de map...
NVT heeft helemaal niks gekaapt.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:54 schreef Herr-Derp het volgende:
Tja als NVT het niet gekaapt had was de server er nog, sterker nog... misschien issie er zo weer......
Toothless heeft de hele server verkankerd. Toen ik er een paar dagen geleden erop ging, was alles veranderd. Ik kon mijn huisjes niet eens meer vinden..quote:Op donderdag 16 december 2010 16:54 schreef Herr-Derp het volgende:
Tja als NVT het niet gekaapt had was de server er nog, sterker nog... misschien issie er zo weer......
Dat komt omdat de vorige eigenaar zat te kutten met plugins en alles daardoor verkankerd isquote:Op donderdag 16 december 2010 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toothless heeft de hele server verkankerd. Toen ik er een paar dagen geleden erop ging, was alles veranderd. Ik kon mijn huisjes niet eens meer vinden..
Gast, je was er niet eens bij met de vorige server.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:00 schreef Herr-Derp het volgende:
[..]
Dat komt omdat de vorige eigenaar zat te kutten met plugins en alles daardoor verkankerd is
Wat heb je nou aan een server die de hele tijd overload ????
Het is niet de schuld van toothless
Anders lees je je even in, met je veel te grote rotbek.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:00 schreef Herr-Derp het volgende:
[..]
Dat komt omdat de vorige eigenaar zat te kutten met plugins en alles daardoor verkankerd is
Ik hoef niet op jou server ,quote:Op donderdag 16 december 2010 17:03 schreef NietTeVolgen het volgende:
Herr-Derp, het is ook niet de schuld van toothless, het is allemaal mijn schuld.
Helaas kan ik je geen toegang geven tot mijn server dus hopelijk kun je toothless overhalen om weer een server te starten. Op de server die ik draai kan ik je helaas niet toelaten want je bent een groot grief risico.
Bedankt dat je even toegeeft dat het jou schuld is.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:03 schreef NietTeVolgen het volgende:
Herr-Derp, het is ook niet de schuld van toothless, het is allemaal mijn schuld.
Helaas kan ik je geen toegang geven tot mijn server dus hopelijk kun je toothless overhalen om weer een server te starten. Op de server die ik draai kan ik je helaas niet toelaten want je bent een groot grief risico.
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:05 schreef Herr-Derp het volgende:
[..]
Ik hoef niet op jou server ,
en ja ik zou jou server inderdaad helemaal stukgrieven (met je antigrief plugin haha )
Ik zit allang weer lekker op de oude te gamen( niet te grieven hou ik niet zo van
)
Cheers
Hoeveel slots is ie nu dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:06 schreef NietTeVolgen het volgende:
Het is inderdaad ff druk, probeer het over een half uurtje even, ivm users die gaan eten.
Ga weg TimKuik was een goede beheerder, vrijwel geen problemen toen gehad.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:00 schreef Herr-Derp het volgende:
[..]
TimKuik is idd goed. Ik ken hem pers. maarja als hij aan het kutten was met plugins en het daardoor faalt tja dan is het kutquote:Op donderdag 16 december 2010 17:07 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ga weg TimKuik was een goede beheerder, vrijwel geen problemen toen gehad.
Gast, ga weg je was er niet eens toen.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:09 schreef Herr-Derp het volgende:
[..]
TimKuik is idd goed. Ik ken hem pers. maarja als hij aan het kutten was met plugins en het daardoor faalt tja dan is het kutalsnog zijn schuld.
Ik ken hem dus ik mag niet oordelen over hem ? als ik hoor dat het gefaalt heeft dan heeft het gefaalt pech gehad; Pquote:Op donderdag 16 december 2010 17:10 schreef drumstickNL het volgende:
Gast, ga weg je was er niet eens toen.
Van wie?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:12 schreef NietTeVolgen het volgende:
No offense maar volgens mij is Herr-Derp gewoon een kloon.
Waren er erge problemen op dostya haar server dan ? Op enkele faalhazen na danquote:Op donderdag 16 december 2010 17:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gast, ga weg je was er niet eens toen.
En hiermee wil ik het concluderen, er is nu een nieuwe server. Waar we zonder problemen of gezeik verder kunnen gaan. Dit spel gaat om de lol die je erin hebt en daar hoeft geen drama omheen.
Toothless onder andere...quote:Op donderdag 16 december 2010 17:14 schreef Herr-Derp het volgende:
[..]
Waren er erge problemen op dostya haar server dan ? Op enkele faalhazen na dan
zegt iemand wat die er amper wasquote:
inderdaad, met jij ooit wel eens op zijn server geweest?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:19 schreef Toothless het volgende:
[..]
zegt iemand wat die er amper wasTer herinnering voor de haters: [Minecraft #8] Waar we veel bouwen op de nieuwe server!
Gaat zo meteen een kloonscan over.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:12 schreef NietTeVolgen het volgende:
No offense maar volgens mij is Herr-Derp gewoon een kloon.
Ja.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:14 schreef Herr-Derp het volgende:
[..]
Waren er erge problemen op dostya haar server dan ? Op enkele faalhazen na dan
Er zijn geen haters, we zijn gewoon teleurgesteld in hoe het gegaan is. Er zou een server voor iedereen komen waar iedereen gezellig op kon bouwen. Er zijn gewoon teveel problemen gekomen waardoor er nu een nieuwe server is gekomen.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:19 schreef Toothless het volgende:
[..]
zegt iemand wat die er amper wasTer herinnering voor de haters: [Minecraft #8] Waar we veel bouwen op de nieuwe server!
?¿?¿quote:Op donderdag 16 december 2010 17:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
inderdaad, met jij ooit wel eens op zijn server geweest?
\quote:Op donderdag 16 december 2010 17:18 schreef maurisioo het volgende:
Luister, Dostya heeft niks verkeerd gedaan en Niettevolgen ook niet.. Laat het nu gewoon rusten. Het is jammer dat de server van Dostya gestopt is, hopelijk start hij ook weer. Maar zolang dat niet gebeurd, hoeft niemand erover te zeuren..
hij was ook voor iedereen toegankelijk. Alleen hadden sommigen er moeite mee dat het overnieuw begon. Dat was alles. Daarna verzon iedereen nog meer problemen.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:23 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Er zijn geen haters, we zijn gewoon teleurgesteld in hoe het gegaan is. Er zou een server voor iedereen komen waar iedereen gezellig op kon bouwen. Er zijn gewoon teveel problemen gekomen waardoor er nu een nieuwe server is gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |