Wauw! Dus met zo'n bal kan ik lekker blijven dooreten?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Wat bij de meeste mensen op de eerste plaats staat is afvallen en gespierder worden. Vaak stappen we na enkele gezonde maaltijden graag weer over naar patat met frikandellen.
Gebruik de Jon Gabriel-methode.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:42 schreef Staal het volgende:
[..]
Wauw! Dus met zo'n bal kan ik lekker blijven dooreten?
Ik wil zoooo graag afvallen maar laat al die lekkere dingen zo moeilijk staan.
Die zaten dan ook niet hele dagen op kantoor zich vol te vreten met de meest slechte cateringfood.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:29 schreef Cors het volgende:
Je kan zonder sportschool heel ver komen, de gladiatoren van vroeger wandelde toch ook geen sportschool binnen?
Nee, die deden zwaar werk. En speelden soms met rotsen van 100 kilo.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:29 schreef Cors het volgende:
Je kan zonder sportschool heel ver komen, de gladiatoren van vroeger wandelde toch ook geen sportschool binnen?
Wat minder vreten lijkt me voor veel mensen een beter plan.quote:
Het kan helpen om te bereiken wat je wil met die middelen.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat minder vreten lijkt me voor veel mensen een beter plan.
Het idee dat er echt mensen zijn die denken dat de OP een sleutel kan zijn tot een droomfiguur..
Schei toch uit.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het kan helpen om te bereiken wat je wil met die middelen.
Er staat nergens en niemand beweert dat dit het middel is om gegarandeerd af te vallen.
Joh, als mensen hun hele eetpatroon niet veranderen dan kun je springen op een skippybal totdat-ie lek gaat.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Wat bij de meeste mensen op de eerste plaats staat is afvallen en gespierder worden. Vaak stappen we na enkele gezonde maaltijden graag weer over naar patat met frikandellen.
Ik wil je aanraden om ergens anders te gaan zitten zuigen en niet hier.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Schei toch uit.
Dit stuit me nog het meest tegen de borst:
[..]
Joh, als mensen hun hele eetpatroon niet veranderen dan kun je springen op een skippybal totdat-ie lek gaat.
Best lastig om er op te blijven zitten met je benen van de grond en je armen vooruitgestrekt. Ik heb er eentje op mijn werk en je wilt niet weten hoe vaak ik het taptijt van dichtbij heb gezienquote:Op donderdag 16 december 2010 23:47 schreef La_Vita het volgende:
Geen idee waarom maar ik heb altijd al zo'n bal gewild
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:10 schreef molleymijsje het volgende:
ik heb gewoon het verkeerde antwoord ingevuld.
Als het al lukt om normaal op de bal te blijven staanquote:Op donderdag 23 december 2010 10:30 schreef Scorp.AM het volgende:
het is ook geen garantie op een droomfiguur, meer een goede opzet!
overigens wordt hier makkelijk gepraat over "oh een balansbal"
probeer het eens zou ik zeggen.
zet je voeten op de grond.. en je handen op de balansbal
en probeer jezelf eens een keer of 30 op te drukken.. goodluck .. is fucking zwaar
lijkt me niet de bedoeling om er op te gaan staanquote:Op donderdag 23 december 2010 10:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als het al lukt om normaal op de bal te blijven staan
Nou ja met je handen op de bal bedoelde ik uiteraard....quote:Op donderdag 23 december 2010 11:03 schreef shadowflash het volgende:
[..]
lijkt me niet de bedoeling om er op te gaan staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |