SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want dat is natuurlijk geen redelijke gedachte. Alles hoort niet goed te gaan, maar het is fijn als alles goed gaat. Laat los! Je hoeft niet perfect te zijn. Je zult zien, dan gaat je alles een stuk beter af. In ieder geval sterkte gewenst. En veel liefde voor jezelf. Wees niet te streng.
Hahaha, ik ben net wakker en dacht heel even dat dit mijn foto was: wut?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Heb nog nooit nagels gehad!
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:25 schreef Tinkepink het volgende:
Eens. En ik zie alleen maar cijfers boven de 8 voorbij komen, dus volgens mij gaat het allemaal best primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:25 schreef Tinkepink het volgende:
Mee eens. Mo, ik snap dat je het allemaal goed wil doen, maar ook jij bent een mens en soms wil het gewoon even nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Zou moeten is altijd het euvel he!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:10 schreef Perruche het volgende:
Ja het gaat geloof ik eigenlijk niet zo goed in mijn leven terwijl op papier alles weer lekker zou moeten gaan. Nou ja. Ik heb er wel zat van ik wil gewoon chillen en me niet druk maken.
Maria ga jij nog werken voor dat bedrijf waar je in Engeland voor werkte?
Tutor hebben we nietquote:Op donderdag 16 december 2010 12:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tutor anders?
Gesprek aangaan op je werk om te kijken of je minder uren kan draaien?
Ik roep maar wat he
*joins this club*quote:Op donderdag 16 december 2010 12:10 schreef Perruche het volgende:
Ja het gaat geloof ik eigenlijk niet zo goed in mijn leven terwijl op papier alles weer lekker zou moeten gaan. Nou ja. Ik heb er wel zat van ik wil gewoon chillen en me niet druk maken.
Maria ga jij nog werken voor dat bedrijf waar je in Engeland voor werkte?
Nou. Wat dacht je van een hamburger?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:18 schreef Perruche het volgende:
Wat zal ik lunchen vandaag? Iemand tips? We hebben hamburgers geloof ik op het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |