moet ik Uniekhoorn even roepen?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijst
o. peer
t. appel
l. 4 boterhammen (belegd) + banaan + blikje cola
t. zakje suiker+ 3 kleine doosjes smarties
d. hele knolselderij uit de oven
Van mij mag je.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
moet ik Uniekhoorn even roepen?
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 16 december 2010 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In stukjes gesneden met olie, knoflook en kruiden.
Kijk, zo lijkt het ineens een stuk meerquote:Op donderdag 16 december 2010 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijst
o. peer
t. appel
l. 4 boterhammen (belegd) + banaan + blikje cola
t. zakje suiker+ 3 kleine doosjes smarties
d. hele knolselderij uit de oven
Wat ik dan niet snap is dat je lunch opeens is verhuisdquote:Op donderdag 16 december 2010 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kijk, zo lijkt het ineens een stuk meer![]()
o. boterham kaas + boterham filet americain + koffie
t. peer + appel + koffie
t. boterham chocoladepasta + boterham chocoladepasta + cola
t. suiker + koffie met melk
t- 3 doosjes smarties
t. banaan
d. knolselderij met knoflook en kruiden uit de oven
Codeinequote:Op donderdag 16 december 2010 21:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet in vlagen heel erg hoesten. Nog tips daar tegen?
Helaas niet, heb er ook last vanquote:Op donderdag 16 december 2010 21:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet in vlagen heel erg hoesten. Nog tips daar tegen?
Ik las cocaīnequote:
Whateverquote:Op donderdag 16 december 2010 21:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat ik dan niet snap is dat je lunch opeens is verhuisd
maar ik moest wel lachenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:20 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, van hoesten krijg je killer-abs.
Ik ga even ergens anders vervelend zijn.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh het woord isIk wist hem meteen, nog voordat jij het zei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
En dat is een unicum!Niet meer actief op Fok!
Hahaha, hoe denk je dat ik aan mijn abs komquote:Op donderdag 16 december 2010 21:20 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, van hoesten krijg je killer-abs.
Ik ga even ergens anders vervelend zijn.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |