ik ookquote:Op donderdag 16 december 2010 00:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja en ik moet eigenlijk ook wel gaan slapen
Laatst had ik ook ruim half uur vertraging toen ik naar Amsterdam gingquote:Op donderdag 16 december 2010 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Amsterdam lag laatst helemaal plat. AlweerNiets naar schiphol ging er
en niets van Schiphol kwam aan. En raad eens waar ik was, Schiphol
Ah, ook geweldig altijd..quote:Op donderdag 16 december 2010 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Amsterdam lag laatst helemaal plat. AlweerNiets naar schiphol ging er
en niets van Schiphol kwam aan. En raad eens waar ik was, Schiphol
kan altijdquote:Op donderdag 16 december 2010 00:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat kan ook wel bij Oceanview hoor
Was dat nadat cosje en ik op je zaten te wachtenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Laatst had ik ook ruim half uur vertraging toen ik naar Amsterdam ging
Jaquote:Op donderdag 16 december 2010 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was dat nadat cosje en ik op je zaten te wachten
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 december 2010 00:27 schreef 92Merel het volgende:
Maar ik ben maar eens slapen, morgen weer om half 7 op![]()
Fijne bagger nog![]()
Je blijft toch wel ademen he? Straks heb je nog mond-op-mond beademing nodigquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 december 2010 00:27 schreef 92Merel het volgende:
Fijne bagger nog![]()
trustenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:27 schreef 92Merel het volgende:
Fijne bagger nog![]()
Je kunt me alles vragen, op me pincode, woonplaats en enig ander detail wat kan leiden tot me woonplaats etc.quote:
tuurlijk wel maar het gaat wat lastigquote:Op donderdag 16 december 2010 00:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je blijft toch wel ademen he? Straks heb je nog mond-op-mond beademing nodig
Nu ben ik gechanteerd zegquote:Op donderdag 16 december 2010 00:29 schreef Oceanview het volgende:
Dale. woont in de wereld ik ga je nu backtracen en consequences will never be the same
Wij konden op de basisschool ook altijd een 'zeer goed' halen hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 00:30 schreef Oceanview het volgende:
vandaag mijn verslag wiskunde ingeleverd als ik een cijfer kon krijgen was het een 10 maar ik krijg maar "goed"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |