yep, ik zit er nogquote:Op donderdag 16 december 2010 11:08 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Zit je daar nog dan ?
Alleen nutella bruin kan je niet opgeven
En u bent?quote:Op donderdag 16 december 2010 13:48 schreef Mispoesje het volgende:
Guttegut....Good looks catch the eyes???FF edit ....Herken 1 van je fotootjes ...Weet alleen niet van welke site
![]()
waarom dan? overigens..de layout van je oproep leest irritant, minder spaties! En noem de natuur niet moeder aarde..dat is gaarquote:Op donderdag 16 december 2010 15:00 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
ik heb je nog niet gevonden
Edit ,, oh ik snap al waarom
Hmmja dat kan iemand ook verkeerd opvatten natuurlijk , of ben ik dan weer te voorzichtig ?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Je had beter kunnen terugsturen dat het een politiekcorrecte dooddoener is, want dat is helemaal niet zo.
nice guys finish lastquote:Op donderdag 16 december 2010 15:12 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Hmmja dat kan iemand ook verkeerd opvatten natuurlijk , of ben ik dan weer te voorzichtig ?
Zoals eerder gemeld tips worden gewaardeerdquote:Op donderdag 16 december 2010 15:12 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
waarom dan? overigens..de layout van je oproep leest irritant, minder spaties! En noem de natuur niet moeder aarde..dat is gaar
last but not least: Het is sci fi, je schrijft het 2 keer achter elkaar op verschillende manieren fout
Ach, dan is de dame in kwestie niet interessant, en je mag best een beetje brutaal zijn hoor.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:12 schreef Raven_NL het volgende:
Hmmja dat kan iemand ook verkeerd opvatten natuurlijk , of ben ik dan weer te voorzichtig ?
Jij hebt duidelijk d'r foto niet gezien ..quote:Op donderdag 16 december 2010 16:45 schreef Silenus het volgende:
Iemand die zegt "Mijn vriendinnen zeggen dat op ieder potje een dekseltje past. Volgens mijn vriendinnen ben ik aardig, lief en betrouwbaar. En ja, ik kwam hier door een vriendin, dus ik dacht: even kijken!"
Daar reageer je toch niet op. Heb eens een eigen mening.
ja ok , maar ook zo wel leuke overeenkomstenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:48 schreef Silenus het volgende:
Het gaat niet alleen om de foto/het uiterlijk he. Als er buiten het mooie koppie alleen maar onzin uitkomt moet je al een geduldige Frans zijn om het uit te zitten tot het 'nu gaat er geneukt worden-moment'.
Echt dan heb je gelijk afgedaan hoor met zo'n reactie (bij mij tenminste).quote:Op donderdag 16 december 2010 14:47 schreef Raven_NL het volgende:
gister had een meisje staan van vriendinnen van mij zeggen dat op ieder potje wel een dekseltje past..
dus ik iets terug gestuurt dat begon met Ik wil jouw dekseltje wel zijn...
Precies, ik denk overigens serieus dat er in heel dit land geen enkele vrouw is die van haar stoel sopt van deze reactie. Mannen moeten niet te eager zijn en meteen aan haar voeten liggen. De hele catch/spanning is weg, want wat de vrouw ook doet...hij wil toch wel.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt dan heb je gelijk afgedaan hoor met zo'n reactie (bij mij tenminste).
Je weet namelijk nog lang niet of jij haar dekseltje zou willen zijn.
zo bedoel ik dat eigenlijk ook helemaal niet .. meer een grappig bedoelde referentie aan wat ze zelf schrijftquote:Op donderdag 16 december 2010 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt dan heb je gelijk afgedaan hoor met zo'n reactie (bij mij tenminste).
Je weet namelijk nog lang niet of jij haar dekseltje zou willen zijn.
Ik moet niet lachen.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:57 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
zo bedoel ik dat eigenlijk ook helemaal niet .. meer een grappig bedoelde referentie aan wat ze zelf schrijft
Vrouwen met rode haren kunnen niet beter zoenen, maar hun heupen, ik weet het niet, het lijkt wel of er een extra elastine in zit.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, ik denk overigens serieus dat er in heel dit land geen enkele vrouw is die van haar stoel sopt van deze reactie. Mannen moeten niet te eager zijn en meteen aan haar voeten liggen. De hele catch/spanning is weg, want wat de vrouw ook doet...hij wil toch wel.
Dus op de volgende zinnen staat bij deze vanaf nu een gevangenisstraf. En dat geldt voor IEDERE man:
* Ik wil jouw dekseltje wel zijn!
* Ik wil wel met je zoenen!
* Ik wil je best spanken.
* Vrouwen met rode haren kunnen toch heel goed zoenen?![]()
![]()
Je hebt het gewoon zelf niet door, maar jij bent gewoon de verpersonificatie van DÉ ongewilde man op datingwebsitesquote:Op donderdag 16 december 2010 16:57 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
zo bedoel ik dat eigenlijk ook helemaal niet .. meer een grappig bedoelde referentie aan wat ze zelf schrijft
Jij bent verzuurd door het weer en derhalve geen representatief voorbeeld voor de rest van nederlandquote:
Begrijp ik, maar zo komt het dus niet altijd over.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:57 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
En dat is als reactie op?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:00 schreef Raven_NL het volgende:
goed even oefenen hoor...
ze heeft toevallig idd rood haar :p
dus..
Zullen we in plaats van bij de stieren, maar bij de bavianen gaan kijken ?
( ok misschien is die op het randje)
Misschien even uitleggen, want de clue wordt wel vaker gemist.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:00 schreef Raven_NL het volgende:
Zullen we in plaats van bij de stieren, maar bij de bavianen gaan kijken ?
( ok misschien is die op het randje)
iets over een rondje dierentuin ..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |