Nou de pot verwijt de ketelquote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
pffff
cool
vit (vet)
ruig
sjiek
kicks..
tof manquote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
pffff
cool
vit (vet)
ruig
sjiek
kicks..
wat??quote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou de pot verwijt de ketel
nouja je baalt er wel vanquote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zou ervan balen ja..maar zij gelukkig niet
Ow jij woont in het buitenland en kan onze nieuwe taal niet bijhoudenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:42 schreef Stuart het volgende:
Kunnen jullie geen normale woorden gebruiken soms
wat maakt dat nou uit, geen haan die er naar kraaitquote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat??
maar tof is een woord dat totaal niet klinkt bij de andere dialectwoorden
haha hier niet maar mijn vrienden zouden me wel raar aankijken als ik dat zou zeggenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit, geen haan die er naar kraait
wat voor vrienden heb jijquote:Op woensdag 15 december 2010 22:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha hier niet maar mijn vrienden zouden me wel raar aankijken als ik dat zou zeggen
Als ik een kind zou hebben ja..quote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nouja je baalt er wel van
want je wilt geen kind?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als ik een kind zou hebben ja..
ik zeg toch tof bestaat niet in het dialect dus dan is het heel raar als je het ineens wel gaat gebruiken.. (gruwelijk word ook nooit gebruikt trouwens)quote:Op woensdag 15 december 2010 22:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat voor vrienden heb jij
gaaf ookquote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zeg toch tof bestaat niet in het dialect dus dan is het heel raar als je het ineens wel gaat gebruiken.. (gruwelijk word ook nooit gebruikt trouwens)
Nee, en sommige nieuwe taal WIL ik ook niet bij kunnen houdenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ow jij woont in het buitenland en kan onze nieuwe taal niet bijhouden
welke omgeving woon je dan'?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zeg toch tof bestaat niet in het dialect dus dan is het heel raar als je het ineens wel gaat gebruiken.. (gruwelijk word ook nooit gebruikt trouwens)
Dus? Ik heb wel een hele stoere koterquote:
Weet ik, maar als je hier woont ben je wel een beetje op de hoogte enzoquote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, en sommige nieuwe taal WIL ik ook niet bij kunnen houden
mwa niet nuquote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ben nu 20..dus neeNog niet iig..
Jij wel?
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef tdrone het volgende:
limburg
(gaaf gebruiken we hier ook nooit)
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus? Ik heb wel een heel stoer kint
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:49 schreef Tilboy het volgende:
Vanaf nu ben ik in dit topic van de partij! Tenzij jullie dat niet willen :x
Dat is ook wel logisch jaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weet ik, maar als je hier woont ben je wel een beetje op de hoogte enzo
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:49 schreef Tilboy het volgende:
Vanaf nu ben ik in dit topic van de partij! Tenzij jullie dat niet willen :x
Oke tof!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Tilboy het volgende:
Ik ben dus Tilboy Ik ben nu 16 jaar, ik zit op VWO. Verkering heb ik niet meer sinds een week. Ik heb ps3 en ga vaak uit. Dat is het denk wel ongeveer....
Dat is wel erg gayquote:Op woensdag 15 december 2010 22:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat is gewoon dolletjes
Jouw UIquote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Tilboy het volgende:
Ik ben dus Tilboy Ik ben nu 16 jaar, ik zit op VWO. Verkering heb ik niet meer sinds een week. Ik heb ps3 en ga vaak uit. Dat is het denk wel ongeveer....
ja het is allessss of nikssss maar dan letterlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Michhas het volgende:
Wtf... Er komen elke dag 3 nieuwe mensen bijShit is onhoudbaar
Jij weet wel hoe iemand zich welkom moet voelen hequote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Michhas het volgende:
Teveel informatie in 1 berichtquote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Tilboy het volgende:
Dat kan.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus? Ik heb wel een hele stoere koter
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe iemand zich welkom moet voelen he
Ik ga wel wegquote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Michhas het volgende:
ach als het echt druk word word het vanzelf rustigerquote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Michhas het volgende:
Wooooo, dank dank dankquote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
NEE STu, je bent ons allessss
Leugensquote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
ach als het echt druk word word het vanzelf rustiger
Lol en dan is het nu niet eens spitsuurquote:
CCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet mee kunnen posten in NBquote:Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik heb wel eens meegepost in NB...jezus
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
CCMichhasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
OVquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha dat klonk echt zo van kijk mij stoer zijnquote:Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha dat klonk echt zo van kijk mij stoer zijnik ben gewoon stoer, geen twijfel over mogelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben gewoon stoer, geen twijfel over mogelijkHT opmerkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
HT opmerkingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Ze gaat vreemdquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
HT opmerkingHT opmerking over HTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HT opmerking over HTik zou wel door willen gaan maar denk niet dat het er leuker op word....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
handigquote:Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef Tilboy het volgende:
kutzooi kom ik er net achter dat ik nog werkstuk engels moet maken, denk het niet dus
Succes ermee dan maarquote:Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef Tilboy het volgende:
kutzooi kom ik er net achter dat ik nog werkstuk engels moet maken, denk het niet dus
Good jobquote:Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef Tilboy het volgende:
Oee ik ben stoer..quote:Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de groene is eigenwijs, dat is zo stoer aan hem
* Oceanview is trotsquote:Op woensdag 15 december 2010 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Afrikanen hebben wel grote bananen idd
dat is wel minder hequote:Op woensdag 15 december 2010 23:06 schreef Tilboy het volgende:
Afrikanen hebben miss grote bananen maar hun bankrekening is niet zo groot.
Als je het lief vraagt.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij danst met groene pompons?
we waren baggermaatjes weetje nog wel, je hoort het uit jezelf te doenquote:
dat heb ik ook altijdquote:Op woensdag 15 december 2010 23:08 schreef Tilboy het volgende:
Ik volg het nu al niet meer. (: Zal wel aan mij liggen xd
Omdat ik weet dat ze ook mij bedoeldquote:Op woensdag 15 december 2010 23:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
waarom zeg je dat niet tegen benny?
benny weet wat de vrouwen bedoelenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat ze ook mij bedoeld
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijdjij bent hier omdat we ook schattige mensen nodig hebben die er niks van snappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Zo erg is het nou ook weer nietquote:
ccquote:Op woensdag 15 december 2010 23:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
benny weet wat de vrouwen bedoelen![]()
hij is een man met ervaring
Ok, doe ik. Dan mag jij wat in ruil terug doen.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
we waren baggermaatjes weetje nog wel, je hoort het uit jezelf te doen
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij bent hier omdat we ook schattige mensen nodig hebben die er niks van snappen
dan zit ik hier naakt, en dan'?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ok, doe ik. Dan mag jij wat in ruil terug doen.
Oftewel, beging je maar alvast uit te kleden..
Trustequote:Op woensdag 15 december 2010 23:11 schreef Tilboy het volgende:
Maarja dan ga ik maar is pitten. Morgen weer vroeg opstaan...
het is avondquote:Op woensdag 15 december 2010 23:11 schreef Oceanview het volgende:
Kijk die smiley ochtend oefeningen doen
Dat lijkt maar zo joh. Valt reuze mee hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 23:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou je post anders stevig door
Ze dansen neit eens synchroonquote:Op woensdag 15 december 2010 23:11 schreef Oceanview het volgende:
Kijk die smileys ochtend oefeningen doen
jij staat altijd wel in de top 10quote:Op woensdag 15 december 2010 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo joh. Valt reuze mee hoor
Woohoo, coole dans popjesquote:Op woensdag 15 december 2010 23:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Welterustenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:11 schreef Tilboy het volgende:
Maarja dan ga ik maar is pitten. Morgen weer vroeg opstaan...
Ja, maar dat is ook niet zo moeilijk natuurlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij staat altijd wel in de top 10
ik moet er altijd voor knokken hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook niet zo moeilijk natuurlijk
En dan kom ik er asap aan.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan zit ik hier naakt, en dan'?
[..]
Truste
Op dit tijdstip komen ze waarschijnlijk net uit een cafe oidquote:Op woensdag 15 december 2010 23:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja daarom ook ochtend als ze nog niet helder zijn
Welnee joh. Jij had zelfs een keer 1000+ dus je hebt ervaringquote:Op woensdag 15 december 2010 23:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet er altijd voor knokken hoor
kan ook.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op dit tijdstip komen ze waarschijnlijk net uit een cafe oid
zo vaak sta ik er niet inquote:Op woensdag 15 december 2010 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welnee joh. Jij had zelfs een keer 1000+ dus je hebt ervaring
Maar je kunt het wel vrij gemakkelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 23:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zo vaak sta ik er niet inhelemaal niet als we op TC zitten
As Soon As Possiblequote:
met leuke mensen posten hequote:Op woensdag 15 december 2010 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar je kunt het wel vrij gemakkelijk
Niksquote:
Ja, dat scheelt inderdaad enormquote:Op woensdag 15 december 2010 23:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
met leuke mensen posten he
Jij in je nakie 16, en ik 16 km.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow ik snap hetis goed hoor, is maar 32 kilometer
omg gadver OVquote:Op woensdag 15 december 2010 23:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niks
"die poep is omhoog geneukt man!"
vertalen naar het engels
ik weet niet waar ik dan belandquote:Op woensdag 15 december 2010 23:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij in je nakie 16, en ik 16 km.
Hopelijk veilig en wel bij mijquote:Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet niet waar ik dan beland
hmmz okequote:Op woensdag 15 december 2010 23:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
"ik ga rollen met mijn huisjes"
Ok...ik zal verbaasd reageren als ik ineens wat naaktpics van je vind via pm..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wanneer je het niet verwacht
prima manquote:Op woensdag 15 december 2010 23:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ok...ik zal verbaasd reageren als ik ineens wat naaktpics van je vind via pm..
Ik snap mannen niet ccquote:Op woensdag 15 december 2010 23:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik snap het ook niet Benny
Blij met wat?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nu blij?![]()
niet dat ik het me kan voorstellen maargoed
Dán wel ja, Chocolate Chick Cookiequote:Op woensdag 15 december 2010 23:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat je ooit iets in de Pm vindt
hhaha nou mooizoquote:Op woensdag 15 december 2010 23:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dán wel ja, Chocolate Chick Cookie
Toevallig een naar binnen aan het werken, vandaar
ja dat moet je nog wel doen want dat wil ikquote:Op woensdag 15 december 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
Ik meot trouwens nog steeds een foto voor je maken
Zal ik dat dan maar ff meteen doen?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat moet je nog wel doen want dat wil ik
oke stuur dan maar in PM als je wilt want ik ga slaap inhalenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal ik dat dan maar ff meteen doen?
Ook voor mij!quote:Op woensdag 15 december 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
Ik meot trouwens nog steeds een foto voor je maken
Prima...quote:Op woensdag 15 december 2010 23:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke stuur dan maar in PM als je wilt want ik ga slaap inhalen![]()
ik zie je morgen wel als je er dan bent!![]()
Truste lekkertjes
Sweet dreams CCquote:Op woensdag 15 december 2010 23:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke stuur dan maar in PM als je wilt want ik ga slaap inhalen![]()
ik zie je morgen wel als je er dan bent!![]()
Truste lekkertjes
Dat komt wel goed... jij natuurlijk ookquote:Op woensdag 15 december 2010 23:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jeeh, dankje Benny, jij ook voor straks en droom lekker
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Voel me niet aangesproken, masr trusten![]()
dankje Bennyquote:Op woensdag 15 december 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat komt wel goed... jij natuurlijk ook
Ja, jij bent er altijd volgens mijquote:
Tenzij ik slaapquote:Op woensdag 15 december 2010 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, jij bent er altijd volgens mij![]()
![]()
Leuk
Ja, maar dat is vaak pas heel laat volgens mijquote:
Ehm.. jaquote:Op woensdag 15 december 2010 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is vaak pas heel laat volgens mij
Hoef je nooit vroeg op te staan danquote:
Jawel... maar ik werk het best/lekkerst s avondsquote:Op woensdag 15 december 2010 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoef je nooit vroeg op te staan dan
En je bent nooit moe danquote:Op woensdag 15 december 2010 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel... maar ik werk het best/lekkerst s avonds
Hoeveel uur per dag slaap je danquote:
Dat varieert...quote:Op donderdag 16 december 2010 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoeveel uur per dag slaap je dan
Oooh, dat is wel relaxed dan.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat varieert...
En soms haal ik mijn slaap in met lang uitslapen hoor
Dat noem ik al langquote:Op donderdag 16 december 2010 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat is wel relaxed dan.
Ik slaap vaak maar 6,5 uur per dag ofzo maar zou er het liefst 9 hebben
Ja, 9 uur heb ik alleen als ik kan uitslapen en dat is niet zo vaak. In ieder geval nooit zonder onderbrekingquote:
Jij slaapt dus ook neit zo langquote:Op donderdag 16 december 2010 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, 9 uur heb ik alleen als ik kan uitslapen en dat is niet zo vaak. In ieder geval nooit zonder onderbreking
Nee, niet lang genoeg denk ik. Ik ben ALTIJD moequote:Op donderdag 16 december 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij slaapt dus ook neit zo lang
quote:Op donderdag 16 december 2010 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet lang genoeg denk ik. Ik ben ALTIJD moe![]()
Ja, dat is een goede vraag want ik moet om 6.15am weer opstaanquote:Op donderdag 16 december 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar waarom ben je nu dan nog wakker?
en dan vind je mij gek?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede vraag want ik moet om 6.15am weer opstaan
Gelukkig is morgen mijn laatste werkdag van dit jaar thoughquote:
mijne ook.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig is morgen mijn laatste werkdag van dit jaar though
quote:
Thuis blijvenquote:Op donderdag 16 december 2010 07:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gammel, half ziek, moe, gaar, druk... dus ff in een achtbaan op het moment...
ben al aan het werk...quote:
Wederhelftquote:
Wederhelft!!quote:Op donderdag 16 december 2010 07:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ben al aan het werk...
[..]
Wederhelft![]()
![]()
quote:
Hmm das wel klote...quote:Op donderdag 16 december 2010 07:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ben al aan het werk...
[..]
Wederhelft![]()
![]()
Als je FOK! wat in de morgen?quote:Op donderdag 16 december 2010 07:43 schreef honkeytonk het volgende:
Als je FOK! in de morgen,
Heb je een dag zonder zorgen
quote:Op donderdag 16 december 2010 07:43 schreef honkeytonk het volgende:
Als je FOK!t in de morgen,
Heb je een dag zonder zorgen
Jep, was pittig, gister gelukkig wel op tijd thuis... dus lag al om half 9 in mn mandje...quote:Op donderdag 16 december 2010 07:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Wederhelft!!![]()
![]()
Zwaar gehad laatste dagen?
quote:
Was je nog naar almelo geweest? of dat ook niet meer?quote:Op donderdag 16 december 2010 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, was pittig, gister gelukkig wel op tijd thuis... dus lag al om half 9 in mn mandje...
quote:Op donderdag 16 december 2010 07:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Was je nog naar almelo geweest? of dat ook niet meer?
Hopen dat je het vandaag volhoud!Anders ga je maar weer terug, lekker je bedje in!
Ohw oke! Daar dus nog wel heen geweest!quote:Op donderdag 16 december 2010 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]dinsdagavond weg gegaan... was daar rond 11 uur... en gister weer rond 7-en thuis...
Ik ga mn best doen.. ze zullen me weinig in de fabriek zien vandaag...
Jep en het ging ook wel goed met de cursus geven, maar dat reizenquote:Op donderdag 16 december 2010 08:02 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohw oke! Daar dus nog wel heen geweest!beter! Wel een poosje van huis weg geweest nog... En blijf maar lekker achter je pc'tje zitten!
![]()
![]()
In wat geef jij een cursus?quote:Op donderdag 16 december 2010 08:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep en het ging ook wel goed met de cursus geven, maar dat reizen![]()
Het enige leuke daaraan is: mensen kijken
Ik zal alleen opstaan om naar de wc te gaan
Ahh mooizo!! ja reizen is inderdaad bagger!quote:Op donderdag 16 december 2010 08:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep en het ging ook wel goed met de cursus geven, maar dat reizen![]()
Het enige leuke daaraan is: mensen kijken
Ik zal alleen opstaan om naar de wc te gaan
idd... altijd leuk om een beetje oogcontact te zoeken. Of een leuk gesprekje te voeren...quote:Op donderdag 16 december 2010 08:06 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahh mooizo!! ja reizen is inderdaad bagger!
Mensen kijken daarentegen is natuurlijk altijd leuk!
haha En om te eten!
Waarvoor geef jij dan een cursus?quote:Op donderdag 16 december 2010 08:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
idd... altijd leuk om een beetje oogcontact te zoeken. Of een leuk gesprekje te voeren...
Eten ligt hier binnen handbereik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |