Nou de pot verwijt de ketelquote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
pffff
cool
vit (vet)
ruig
sjiek
kicks..
tof manquote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
pffff
cool
vit (vet)
ruig
sjiek
kicks..
wat??quote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou de pot verwijt de ketel
nouja je baalt er wel vanquote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zou ervan balen ja..maar zij gelukkig niet
Ow jij woont in het buitenland en kan onze nieuwe taal niet bijhoudenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:42 schreef Stuart het volgende:
Kunnen jullie geen normale woorden gebruiken soms
wat maakt dat nou uit, geen haan die er naar kraaitquote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat??
maar tof is een woord dat totaal niet klinkt bij de andere dialectwoorden
haha hier niet maar mijn vrienden zouden me wel raar aankijken als ik dat zou zeggenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit, geen haan die er naar kraait
wat voor vrienden heb jijquote:Op woensdag 15 december 2010 22:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha hier niet maar mijn vrienden zouden me wel raar aankijken als ik dat zou zeggen
Als ik een kind zou hebben ja..quote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nouja je baalt er wel van
want je wilt geen kind?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als ik een kind zou hebben ja..
ik zeg toch tof bestaat niet in het dialect dus dan is het heel raar als je het ineens wel gaat gebruiken.. (gruwelijk word ook nooit gebruikt trouwens)quote:Op woensdag 15 december 2010 22:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat voor vrienden heb jij
gaaf ookquote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zeg toch tof bestaat niet in het dialect dus dan is het heel raar als je het ineens wel gaat gebruiken.. (gruwelijk word ook nooit gebruikt trouwens)
Nee, en sommige nieuwe taal WIL ik ook niet bij kunnen houdenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ow jij woont in het buitenland en kan onze nieuwe taal niet bijhouden
welke omgeving woon je dan'?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zeg toch tof bestaat niet in het dialect dus dan is het heel raar als je het ineens wel gaat gebruiken.. (gruwelijk word ook nooit gebruikt trouwens)
Dus? Ik heb wel een hele stoere koterquote:
Weet ik, maar als je hier woont ben je wel een beetje op de hoogte enzoquote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, en sommige nieuwe taal WIL ik ook niet bij kunnen houden
mwa niet nuquote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ben nu 20..dus neeNog niet iig..
Jij wel?
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef tdrone het volgende:
limburg
(gaaf gebruiken we hier ook nooit)
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus? Ik heb wel een heel stoer kint
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:49 schreef Tilboy het volgende:
Vanaf nu ben ik in dit topic van de partij! Tenzij jullie dat niet willen :x
Dat is ook wel logisch jaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weet ik, maar als je hier woont ben je wel een beetje op de hoogte enzo
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:49 schreef Tilboy het volgende:
Vanaf nu ben ik in dit topic van de partij! Tenzij jullie dat niet willen :x
Oke tof!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Tilboy het volgende:
Ik ben dus Tilboy Ik ben nu 16 jaar, ik zit op VWO. Verkering heb ik niet meer sinds een week. Ik heb ps3 en ga vaak uit. Dat is het denk wel ongeveer....
Dat is wel erg gayquote:Op woensdag 15 december 2010 22:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat is gewoon dolletjes
Jouw UIquote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Tilboy het volgende:
Ik ben dus Tilboy Ik ben nu 16 jaar, ik zit op VWO. Verkering heb ik niet meer sinds een week. Ik heb ps3 en ga vaak uit. Dat is het denk wel ongeveer....
ja het is allessss of nikssss maar dan letterlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Michhas het volgende:
Wtf... Er komen elke dag 3 nieuwe mensen bijShit is onhoudbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |