abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90060930
gewoon keihard eraf pinnen Jonge
pi_90069588
Sinds wanneer heeft vermogen te maken met toeslagen?
Inkomensafhankelijke regeling wil het ook wel eens heten.. Je kan 25000 op de bank hebben en .. een brutoloon van 1500 hebben, dan kom je nog in aanmerking..voor bepaalde toeslagen.

Maargoed.. de FIOD heeft weer gesproken
pi_90073338
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:00 schreef dasorakel het volgende:

[..]

Zolang je ook onder de vrijstelling van die 20661 zit hoef je alleen maar vakje aan te vinken dat je onder die vrijstelling zit. Scheelt weer een hoop gezanik.

En dat van die storting kan inderdaad gebeuren dat er naar aanleiding van bepaalde transacties onderzoek gebeurt. Bijvoorbeeld omdat het bedrag van of naar een verdacht sujet oid gaat of dat het niet past binnen de gebruikelijke transacties. Ben zelf onlangs nog gebeld nav een creditcardtransactie.
Van het contante geld kan ik toch weer tanken, eten en drinken kopen, uitgaan. Dus achterhalen kunnen ze het toch niet. Of gaan ze je bellen wanneer ze zien dat je nooit bij de supermarkt of benzinepomp hebt gepind (of uberhaubt bij een automaat, en zich afvragen hoe je dan aan het geld komt).
pi_90079117
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:47 schreef disyn het volgende:
Sinds wanneer heeft vermogen te maken met toeslagen?
Sinds tijden ? En er zit nog wat in ook - waarom zou je iemand met 5 miljoen op de bank huurtoeslag geven...

Alleen ligt het bedrag wel wat lager dan die 5 miljoen :(

http://www.toeslagen.nl/p(...)r-13.html#P330_27502
pi_90079181
Nah, die 5 tientjes belasting die TS moet betalen overleeft hij ook wel weer...
pi_90079204
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:51 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Sinds tijden ? En er zit nog wat in ook - waarom zou je iemand met 5 miljoen op de bank huurtoeslag geven...

Alleen ligt het bedrag wel wat lager dan die 5 miljoen :(

http://www.toeslagen.nl/p(...)r-13.html#P330_27502
En terecht, huurtoeslag moet er alleen zijn voor diegenen die de huur anders niet kunnen opbrengen.
Liever nog huurtoeslag afschaffen en huren naar een redelijk niveau.
pi_90080902
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En terecht, huurtoeslag moet er alleen zijn voor diegenen die de huur anders niet kunnen opbrengen.
Liever nog huurtoeslag afschaffen en huren naar een redelijk niveau.
Stem je SP of PvdD? :')
pi_90116660
huren zijn op redelijk niveau als je t mij vraagt. 420 euro voor gezinswoning. valt mee ;)
Je vermogen heeft iig wel invloed op de bijstandsuitkering overigens.
pi_90131248
In december eraf halen en in januari eropzetten is ook geen optie.. Dan kom je vanzelf in het systeem van de bank.
pi_90133791
Ik vermoed als je dat met 10.000 euro tegelijk doet inderdaad wel ja ;)
Hoor ik die Griekse melodie...
  zondag 19 december 2010 @ 19:16:16 #61
545 dop
:copyright: dop
pi_90136513
armoedige drie knaken belasting ontduikers , doe niet zo ingewikkeld over die paar tientje.
geef het uit en koop er iets mooi,s van of vul het netjes in bij je aangifte , doet echt geen zeer gaat nergens over.
als je voor zo weinig belasting , zoveel moeite gaat doen lijkt het bijna op werken.
steek een uurtje extra in je krantenwijk en je het het sneller terug verdiend als dat je bespaart, met ontduiken
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')