Ik kan het me niet herinneren idd.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef golfer het volgende:
Een keer een Nederlandse winnaar. Dat is lang geleden, volgens mij.
Volgens mij wel vaker de laatste jaren, NL loopt ook inquote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef golfer het volgende:
Een keer een Nederlandse winnaar. Dat is lang geleden, volgens mij.
Aháquote:Op woensdag 15 december 2010 22:13 schreef Sarabi het volgende:
Hmm ik heb trek in iets maar heb al genoeg gegeten vandaag......
Zo maar eens mijn bed in kruipen
Zo klink je ook in je posts.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:11 schreef rijsttafel het volgende:
Weet niet precies wat het is maar ben de laatste tijd echt blij en gelukkig.![]()
Wou het ff delen. Misschien wordt er wel iemand anders blij van ofzo![]()
Ik ga ervan genieten zolang het nog kan.
Niet zo lastig hoor. Gewoon de frituurpan wegmieteren.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zo klink je ook in je posts.
Voor jou en vele andere Cul-singles: ik vind het ook reuze knap om steeds verantwoord en lekker eten klaar te maken !
Ahhhquote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus ik ben niet zo blij en vrolijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DEXTTTTTTTTEEEEEEERRRRRRRRRR!!!!!!
Wat, nu weer 9 maanden wachten zeker
Confidence through competence
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef golfer het volgende:
Ik hoor de garagedeur beneden open gaan.![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DEXTTTTTTTTEEEEEEERRRRRRRRRR!!!!!!
Wat, nu weer 9 maanden wachten zekerSPOILER: echte spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Ow? wat is er straks?quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:16 schreef golfer het volgende:
B. is ook nog steeds niet terug van haar Popkoor-repetitie.
quote:
Ow..quote:
NU OOKquote:Op woensdag 15 december 2010 22:31 schreef Sarabi het volgende:
Morgen wel lekker stappen met een vriendin dan ben ik wel weer happy
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Onwijs lekker gezongen mét coach. Toch maar de mic in mijn hand houden ipv in de standaard... voor de rest was ie tevreden en vond ie me vooruit gegaan t.o.v. het reggaenr van vorig seizoen
* Sarabi doet een dansjequote:Op woensdag 15 december 2010 22:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ow..Datmaakt mijn 'goede' grap ineens nog slechter.
[..]
NU OOK![]()
MOET VAN MIJ!
Klinkt goed!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
kapotte voeten, heb van 15.00 tot 22.00 nauwelijks een moment gezeten. Maar het was een super leuke avond: in een aantal lokalen werd een stukje van het kerstverhaal gespeeld door de leerkrachten voor groepen ouders met kinderen die dan van lokaal tot lokaal worden geleid. Heel sfeervol.
En met als laatste nog een hilarische moderne bewerking van het kerstverhaal uitgevoerd door de collega's voor elkaarspontane improvisaties, erg melig.
Afrikaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Werken aan m'n rapport. Lekker uitgesteld, maar het moet deze week af.
Ah well. Over een week pak ik m'n tas om naar Afrika te vliegen
Wauwiequote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Heeft de vocal slash mental coach daarvoor geen advies?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Alleen die zenuwen, waar komen die toch steeds vandaan
YEAH! Bijna net zo goed als ffquote:
Uhu!quote:
Kan je het niet gewoon vanuit Afrika op de post doen?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Wat jij wilquote:Op woensdag 15 december 2010 22:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
YEAH! Bijna net zo goed als ff![]()
Of was het een buikdansje?
Vertel me eens over je jeugdquote:Op woensdag 15 december 2010 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Of natuurlijk salsaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb niet teruggelezen sorry. welterusten
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Succes morgen!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:44 schreef borisz het volgende:
Laatste voorbereidingen voor morgen.
Tentamen en om 15.00 gesprek.
Dat hoort bij het talentquote:Op woensdag 15 december 2010 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Ja heeft ie wel advies voor en idd ademhaling... maar voor ik denk Oh ja, die adem, ben ik alweer 3 coupletten verder... vereist oefening en we hebben gewoon niet zoveel tijd om alles rustig te oefenen, das jammer. Het zijn 12 nrsquote:Op woensdag 15 december 2010 22:42 schreef AnneX het volgende:
Heeft de vocal slash mental coach daarvoor geen advies?
Kan het te maken hebben met ademen en spanning? en daardoor hóogademen waardoor spanning toeneemt.
Zingen doe je toch ook op een lage adembeweging?
Word ik duizelig van en ik heb net een kan thee op. Dus sorry.quote:
Ik kom na 8 jaar professionele begeleidingquote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja heeft ie wel advies voor en idd ademhaling... maar voor ik denk Oh ja, die adem, ben ik alweer 3 coupletten verder... vereist oefening en we hebben gewoon niet zoveel tijd om alles rustig te oefenen, das jammer. Het zijn 12 nrs
Nu 3 weken vrij, jammerMaar daarna alleen nog oefenen in het patronaat zelf mét band
Als je een goedkope vlucht kunt vinden, waarom niet gewoon gaan? Verblijf daar is goedkoper dan kamperen in Frankrijkquote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef Aure het volgende:
Afrikaaah dat lijkt me echt zo gaaf om daar naar toe te gaan
Zij zelf denk?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh is dat het
Wie schrijft dat stuk in die spoiler van FF
Dankjewelquote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Word ik duizelig van en ik heb net een kan thee op. Dus sorry.Ik wil niet!
![]()
Maar als jij daar vrolijk wordt.. dan vooruit dan maar.
Zeg dat ook eens tegen mijn moedertjequote:Op woensdag 15 december 2010 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
Gut FF, probeer er maar even te zijn voor je oma als ze nog de kracht heeft. Het kan snel gaan als degene het zelf al opgeeft
Maar dat is gewoon praten, heb jij dat ookquote:Op woensdag 15 december 2010 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kom na 8 jaar professionele begeleidingbij amateurtoneel
regelmatig tijdens voorstellingen adem tekort om een zin af te maken. Komt door de nezuwen.
'Mam, da komt doordat ie niet bestaat' al geprobeerdquote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg dat ook eens tegen mijn moedertjeDie wordt 'ook maar niet geroepen door god' zegt ze zelf iedere keer...
'oostindisch doof' heeft zij zo ongeveer uitgevonden, werk nietquote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
'Mam, da komt doordat ie niet bestaat' al geprobeerd
eerste opmerking van J. nadat we de eerste dans erop hadden zitten: 'Wat ben je gespannen!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon praten, heb jij dat ook![]()
En met het afdansen?
ze was de ene keer helder, andere keer verward maar het ging daarna dus weer heel goed. toen een lichte longontsteking maar ze is wel echt op. ze ziet niks meer, bijna doof, droge keel (zaagt), ze eet beetje pap en drinkt een half bekertje water op een dag en slaapt veel. daarbij ademt ze best snel en heeft ze pijnscheuten in haar nek en rug (misschien nog van longontsteking). ze is oud, ze is op. geweldige leeftijd maar sorry, ik weet dat veel mensen die leeftijd niet halen maar het verdriet is er niet minder om.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:49 schreef AnneX het volgende:
Verdrietig FF, als het op is, is het zo. Hard en waar.
Sterkte en slaap en rust wat uit.
Oostindisch doof voor de roep van God?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Bluezz het volgende:
'oostindisch doof' heeft zij zo ongeveer uitgevonden, werk nietbeen there enzo
Ivoorkust schijnt momenteel nogal in trek te zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
Als je een goedkope vlucht kunt vinden, waarom niet gewoon gaan? Verblijf daar is goedkoper dan kamperen in Frankrijk
Shitquote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
Oostindisch doof voor de roep van God?
Denk trouwens dat het niet 'normaal praten' is in die zin dat ik een zin in m'n hoofd heb die eruit moet, en precies zo eruit moet. Net als zingen eigenlijk dus.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon praten, heb jij dat ook![]()
En met het afdansen?
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oostindisch doof voor de roep van God?
Was een lekkere thee, hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 22:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Maar hou wel je thee binnen he
Ik las het jaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef golfer het volgende:
Ivoorkust schijnt momenteel nogal in trek te zijn.
Herkenbaarquote:Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
Denk trouwens dat het niet 'normaal praten' is in die zin dat ik een zin in m'n hoofd heb die eruit moet, en precies zo eruit moet. Net als zingen eigenlijk dus.
Dan zeg ik een zin, ben ik halverwege, denk ik: shit, heb niet genoeg adem om het af te maken, en dan probeer je het er toch uit te persen met het laatste restje luchtZoiets.
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik las het jaNou, dan laten we dat maar even uit ons hoofd.
FFT, nee, het maakt voor het verdriet helemaal niks uit dat ze oud en moe is. Maar je zult toch een manier moeten vinden om erin te berusten dat je afscheid moet nemen. Want je kunt er niets tegen doen.
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
HerkenbaarIk doe met het echte refrein een stap naar achteren en playback een beetje mee om op adem te komen
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:11 schreef rijsttafel het volgende:
Weet niet precies wat het is maar ben de laatste tijd echt blij en gelukkig.![]()
Wou het ff delen. Misschien wordt er wel iemand anders blij van ofzo![]()
Ik ga ervan genieten zolang het nog kan.
ik doe mn bestquote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Voor jou en vele andere Cul-singles: ik vind het ook reuze knap om steeds verantwoord en lekker eten klaar te maken !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Misschien ben jij nog wel het meest NF van alle NF'en hier.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef rijsttafel het volgende:
Mensen gaan dood en ergens is dat ook wel mooi. Net als een boeket bloemen mooier is dan kunstrozen, live muziek mooier is dan muziek op CD en een zonnige winterdag altijd mooier dan een zonnige zomerdag..
Maarja ik zit hier niet in het Filosofie forum, dus voel je vrij om vooral niet te reageren.
geslaagd ontbijtje dus?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
Vroeg naar bed. Morgen ontbijten bij de Hema (![]()
) en dan naar ehv.
top! ook erg leuk dat je complimenten krijgt!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Onwijs lekker gezongen mét coach. Toch maar de mic in mijn hand houden ipv in de standaard... voor de rest was ie tevreden en vond ie me vooruit gegaan t.o.v. het reggaenr van vorig seizoen
heerlijk vooruitzicht CFquote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
The circle of life, ja, ik snap wel wat je bedoeltquote:Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef rijsttafel het volgende:
Mensen gaan dood en ergens is dat ook wel mooi. Net als een boeket bloemen mooier is dan kunstrozen, live muziek mooier is dan muziek op CD en een zonnige winterdag altijd mooier dan een zonnige zomerdag..
Maarja ik zit hier niet in het Filosofie forum, dus voel je vrij om vooral niet te reageren.
Ow.. er stond "singles". Had ik nieteens gezien, anders had ik wel gelijk gereageerd.. Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee, 't is best ruk eigenlijk. De baguette valt tegen, de ei is koud, dito voor de bacon en er zit een klodder ovebodige mayo op. De croissant is van het type net niet doorbakken Danerole. De thee is wel ok. Maar ik ga ergeen 'omdat het kan'quote:
mijn alter egoquote:Op woensdag 15 december 2010 22:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh is dat het
Wie schrijft dat stuk in die spoiler van FF
beetje hoofdpijn maar ga zo proberen. lig al maar vond het toch netjes om (en wilde) even terug te lezenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef golfer het volgende:
Sterkte hoor, FF.
Probeer maar een beetje te slapen.
NP. Niet vergeten dat de testuitslag niet klopte en ik dat heb rechtgezet.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien ben jij nog wel het meest NF van alle NF'en hier.
tussen alle oudjesquote:Op woensdag 15 december 2010 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, 't is best ruk eigenlijk. De baguette valt tegen, de ei is koud, dito voor de bacon en er zit een klodder ovebodige mayo op. De croissant is van het type net niet doorbakken Danerole. De thee is wel ok. Maar ik ga ergeen 'omdat het kan'en omdat het maar 1 EUR is.
ENFP, je had eerst ENFJ en dat klopte idd niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
NP. Niet vergeten dat de testuitslag niet klopte en ik dat heb rechtgezet.
Wat is er NF aan die uitspraak dan?
Ja! Oudjes en zwervers! Die komen ook!quote:Op woensdag 15 december 2010 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tussen alle oudjes
koude omelet met bacon..bah!
Nja bij m'n opa had ik het wel. Was wel prima geweest met die lieve man.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
The circle of life, ja, ik snap wel wat je bedoeltAlleen, om het ook zo te ervaren als het een persoonlijk verlies is? Dan is dat maar loze praat
zwervers sprokkelen hopelijk meer dan een euro per dag bij elkaarquote:Op woensdag 15 december 2010 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja! Oudjes en zwervers! Die komen ook!
Is recessiequote:Op woensdag 15 december 2010 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zwervers sprokkelen hopelijk meer dan een euro per dag bij elkaar
vind er niks aan, vind het leven mooierquote:Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef rijsttafel het volgende:
Mensen gaan dood en ergens is dat ook wel mooi.
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
voor FFoma tegen de roep van God.
owja hehe. ik was bij de hema vorige week en een warm broodje omelet met bacon (na 10u) is ineens ¤ 3,-! afzetters!quote:
Owja.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ENFP, je had eerst ENFJ en dat klopte idd niet.
Vergeetachtige NF'er
Zo was het bij mij ook, zij hadden er zelf ook vrede mee en ik daardoor ook.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nja bij m'n opa had ik het wel. Was wel prima geweest met die lieve man.En dan mag je nog wel verdrietig zijn hoor.
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nja bij m'n opa had ik het wel. Was wel prima geweest met die lieve man.En dan mag je nog wel verdrietig zijn hoor.
*plop* gone!quote:Op woensdag 15 december 2010 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
die zitten er mss nog in bij mijn moedertje
Mijn opa vond het zelf ook goed, en die zei tegen ons: 'Je mag me wel missen, maar je moet niet verdrietig zijn'.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat had ik bij mijn opa's en oma's die het zelf ook wel genoeg vonden ook. Het verdriet bestaat daarnaast en is meer voor jezelf omdat je iemand op een of andere manier gaat missen, dan dat je het erg vind dat iemand gestorven is. Ik vond het vooral voor mijn oma's een opluchting..
Maar dat neemt niet weg dat het gewoon klote is!
ik vind het gewoon heel erg als ze sterft, óók omdat ik haar mis maar eerder voor haar. ik hoop vreselijk dat ze er vrede mee heeft en rustig is. zoals ik haar zie wel maar paar maanden terug was ze heel bang voor de dood (raakte zelfs in paniek) en dat vind ik hartverscheurend. ik hoop daarom echt dat ze wíl stervenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat had ik bij mijn opa's en oma's die het zelf ook wel genoeg vonden ook. Het verdriet bestaat daarnaast en is meer voor jezelf omdat je iemand op een of andere manier gaat missen, dan dat je het erg vind dat iemand gestorven is. Ik vond het vooral voor mijn oma's een opluchting..
beeldspraakquote:Op woensdag 15 december 2010 23:09 schreef TAV74 het volgende:
Mijn oma was al dik in de 80 en behoorlijk in de war en zei op een verjaardagsfeestje steeds tegen haar kinderen dat ze de dag erna op vakantie ging. Ochtend erna was ze overleden
dat heeft ze heel mooi gezegdquote:Op woensdag 15 december 2010 23:09 schreef TAV74 het volgende:
Mijn oma was al dik in de 80 en behoorlijk in de war en zei op een verjaardagsfeestje steeds tegen haar kinderen dat ze de dag erna op vakantie ging. Ochtend erna was ze overleden
Jups. Maar maakt het wel wat makkelijker.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:09 schreef TAV74 het volgende:
Bij mij was dat dus anders..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind het gewoon heel erg als ze sterft, óók omdat ik haar mis maar eerder voor haar. ik hoop vreselijk dat ze er vrede mee heeft en rustig is. zoals ik haar zie wel maar paar maanden terug was ze heel bang voor de dood (raakte zelfs in paniek) en dat vind ik hartverscheurend. ik hoop daarom echt dat ze wíl sterven
en dat is ook heel mooi. dat stelt meer gerustquote:Op woensdag 15 december 2010 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bij mij was dat dus anders..
Ja, nu ik zo nadenk had ik dat bij mijn oma ook. Maar niet bij opa. Gek eigenlijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:04 schreef rijsttafel het volgende:
Dat dusquote:Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
FFT, meestal gaat zoiets ook geleidelijk, oude mensen kunnen ook wel wennen aan de gedachte dat het einde nabij is, vaak.
Bij mijn opa had ik dat ook minder, omdat ik hem nog een stukje leven zonder de zorg voor oma gunde. Hij was altijd de sterke en moest voor oma zorgen toen die een hersenbloeding had gehad. Alleen bleef oma, die al lang niet meer wilde leven, dus langer bij ons dan opa, die nog niet helemaal klaar was. Beetje verkeerde volgorde dus..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, nu ik zo nadenk had ik dat bij mijn oma ook. Maar niet bij opa. Gek eigenlijk.
daar vertrouw ik op. en daar hoop ik op. als ze het zelf vandaag rustig aangeeft dat ze haar endje voelt komen dan mag ik denk aannemen dat ze vrede heeft. vanavond had ze alleen veel pijn en ik kon alleen haar hand, wang en haar strelenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, nu ik zo nadenk had ik dat bij mijn oma ook. Maar niet bij opa. Gek eigenlijk.
FFT, meestal gaat zoiets ook geleidelijk, oude mensen kunnen ook wel wennen aan de gedachte dat het einde nabij is, vaak.
Ook minder oude mensen verzoenen zich vaak met hun naderende einde, zie daarvoor de indrukwekkende series van BNN 'Over mijn lijk'.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bij mijn opa had ik dat ook minder, omdat ik hem nog een stukje leven zonder de zorg voor oma gunde. Hij was altijd de sterke en moest voor oma zorgen toen die een hersenbloeding had gehad. Alleen bleef oma, die al lang niet meer wilde leven, dus langer bij ons dan opa, die nog niet helemaal klaar was. Beetje verkeerde volgorde dus..
Heb wel eens horen zeggen dat het proces van doodgaan het belangrijkste is wat je doet in je leven. Waar ik dat nu weer vandaan heb, weet ik niet. (vast een zweverig tijdschrift ofzoquote:Op woensdag 15 december 2010 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook minder oude mensen verzoenen zich vaak met hun naderende einde, zie daarvoor de indrukwekkende series van BNN 'Over mijn lijk'.
Nja, het is wel het enige wat je doet in je leven wat echt, totaal en compromisloos definitief is.. Dus ik denk dat het wel klopt ja..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:17 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Heb wel eens horen zeggen dat het proces van doodgaan het belangrijkste is wat je doet in je leven. Waar ik dat nu weer vandaan heb, weet ik niet. (vast een zweverig tijdschrift ofzo), maar het heeft wel wat en het zou zo maar eens waar kunnen zijn.
Als ik nu m'n gitaar uit het raam onder het voorwiel van een bus gooi, denk ik dat ik daar ook nooit meer op kan spelen.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, het is wel het enige wat je doet in je leven wat echt, totaal en compromisloos definitief is.. Dus ik denk dat het wel klopt ja..
Welk uitje?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:26 schreef LieLie het volgende:
Even wat vrolijks!
Ik heb zin in ons uitje!
Maar dan kan je een nieuwe gitaar kopen, dus het is voor die gitaar (die sterft, bij wijze van) wel definitief, maar voor jou niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als ik nu m'n gitaar uit het raam onder het voorwiel van een bus gooi, denk ik dat ik daar ook nooit meer op kan spelen.
Vriend en ik gaan nog een nachtje weg! En we zien elkaar maar weinig de laatste tijd, dus ik heb er erg zin in! Het is geen Afrika, maar Alkmaar hebben wij ook nog nooit gezienquote:
Jaaa!! Amsterdam toch?? Of haal ik nu dingen door elkaar?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:26 schreef LieLie het volgende:
Even wat vrolijks!
Ik heb zin in ons uitje!
Niet op die gitaar, maar wel weer op een nieuwe die je kunt aanschaffen.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:25 schreef rijsttafel het volgende:
Als ik nu m'n gitaar uit het raam onder het voorwiel van een bus gooi, denk ik dat ik daar ook nooit meer op kan spelen.
Ja, we gaan eerst naar Hermitagequote:Op woensdag 15 december 2010 23:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jaaa!! Amsterdam toch?? Of haal ik nu dingen door elkaar?![]()
Ik ga toch ook niet met mijn stemband onder een bus liggenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:25 schreef rijsttafel het volgende:
Een nachtje Afrika lijkt me ook wat overdrevenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:27 schreef LieLie het volgende:
Vriend en ik gaan nog een nachtje weg! En we zien elkaar maar weinig de laatste tijd, dus ik heb er erg zin in! Het is geen Afrika, maar Alkmaar hebben wij ook nog nooit gezien
Ja maar toch had ik het fout, want dat wist ik nietquote:
Ja, klopt!quote:Op woensdag 15 december 2010 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een nachtje Afrika lijkt me ook wat overdrevenSuperleuk zeg, ik ben ook niet heel erg bekend in Alkmaar, maar het is volgens mij een leuke stad! Kwam Sun niet uit die buurt?
Heb je al een leuk restaurantje uitgezocht?
Nja, sterker nog: geboren en getogen kaaskop. Heb er tot mijn 20e gewoondquote:Op woensdag 15 december 2010 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een nachtje Afrika lijkt me ook wat overdrevenSuperleuk zeg, ik ben ook niet heel erg bekend in Alkmaar, maar het is volgens mij een leuke stad! Kwam Sun niet uit die buurt?
Heb je al een leuk restaurantje uitgezocht?
Jaaaa, kroamschudd'n!quote:Op woensdag 15 december 2010 23:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar toch had ik het fout, want dat wist ik niet![]()
![]()
Ik ga maar eens slapen, komt anders niet goed morgen.. geloof dat ik de dooie momenten van de dag mooi vol plemp met een klokhuisaflevering over kerst en natuurlijk Kroamschuddn' in Mariaparochie..
Blijft leukquote:Op woensdag 15 december 2010 23:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vaste prik rond deze tijd bij ons op school
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar dan kan je een nieuwe gitaar kopen, dus het is voor die gitaar (die sterft, bij wijze van) wel definitief, maar voor jou niet.Sterven is dus eigenlijk ook heel privé..
Wie zegt dat het definitief is?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet op die gitaar, maar wel weer op een nieuwe die je kunt aanschaffen.
Een nieuw leven aanschaffen schijnt wat lastiger te zijn.
haha!quote:Op woensdag 15 december 2010 23:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet met mijn stemband onder een bus liggen
Ik denk dat het definitief is.. of iig meestal.. misschien kom ik wel terug als kat of arend of zoquote:Op woensdag 15 december 2010 23:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Wie zegt dat het definitief is?![]()
Dat zou onlogisch zijn. Vind ik dan.
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:33 schreef rijsttafel het volgende:
haha!
Ben je wel gelijk van de zenuwen af de volgende zangles!
Mooi! Veel plezierquote:Op woensdag 15 december 2010 23:30 schreef LieLie het volgende:
Ja, klopt!
En de kaart van het restaurant bij het hotel klinkt goed!
Gaat het nog steeds goed in het hok?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk dat het definitief is.. of iig meestal.. misschien kom ik wel terug als kat of arend of zo![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaat het nog steeds goed in het hok?
Als mannetjes konijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk dat het definitief is.. of iig meestal.. misschien kom ik wel terug als kat of arend of zo![]()
Ik als vieze ratquote:Op woensdag 15 december 2010 23:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tuukquote:Op woensdag 15 december 2010 23:34 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
kom hier niet weg zo![]()
Morgen avond is Thijs weg, hoop dat jullie dan net zo gezellig als nu zijn![]()
Ow wacht.. dat ben ik nu al.quote:
Ik ga vast beginnen met het uithakken op een steen.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:49 schreef rijsttafel het volgende:
Tijd om mezelf te ruste te leggen.
RIP lieve rijst.
Gehate kok, maar wel
Een trouwe viervoeter.
08-12-1986
15-12-2010 †
Welterusten lieve CUL-vrienden.
Hey Peequote:Op woensdag 15 december 2010 23:51 schreef PdeHoog het volgende:
Dames en heren,
Het was mij wederom een waar genoegen vandaag in deze SC mee te praten. Ik heb zojuist besloten naar bed te gaan. De mazzel dus!
Tot morgen.
Met een nieuwe dag en nieuwe kansen!
Jaquote:Op woensdag 15 december 2010 23:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey Pee
Was jij al terug van je etentje
Post gemist kennelijk
Feli hequote:Op donderdag 16 december 2010 00:00 schreef Bluezz het volgende:
Babi J. is zojuist 1 jaar geworden
[ afbeelding ]
Ja kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
HoiSushi was weer lekker. Alleen zo'n hele avond in een druk restaurant met een groep van 10 man is dodelijk vermoeiend zeg
Nee johquote:Op donderdag 16 december 2010 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellenWas het zo'n lopende band dinges?
Jij moet deze film eens kijken:quote:Op woensdag 15 december 2010 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind er niks aan, vind het leven mooier
Mandarijntje nr 2 onderweg....al geSien ?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:02 schreef Bluezz het volgende:
Ja kan ik me voorstellenWas het zo'n lopende band dinges?
Klein groepje is leuk idd.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:07 schreef PdeHoog het volgende:
Nee johShabu Shabu is gewoon met z'n allen aan een tafel zitten en dan in een aantal rondes zoveel mogelijk naar binnen schransen. Ik heb me alleen een tikkie zitten ergeren aan mijn collega's. Dit was hun eerste keer in zo'n setting en ze begonnen al te bestellen voor de laatste zijn spulletjes op had. Jammer.
Het idee is heel simpel bij die tenten: je betaalt een vast bedrag en daarvoor mag je gedurende 2.5 uur een onbeperkt aantal rondes hapjes bestellen. Hapjes kunnen een sushi of maki zijn maar ook tempura of eendeborstfilet, champignons of whatever.
Met een groepje is dat hartstikke leuk: je kan van alles bestellen en dan gezellig ouwehoeren en ondertussen allerlei dingen etenEn het is echt niet slecht hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedzoquote:Op donderdag 16 december 2010 07:25 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh![]()
Op naar kantoor zometeen
Laatste werkdagje tot 28 december
Wil ik wel doen hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 09:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Is er iemand die me wakker kan en wil bellen vanmiddag? Om het nachtdienstritme te doorbreken?
Rond half 2, mijn telefoonnummer gooi ik *nu* even in je PM. Ik gooi er nog een glaasje limo en een red label in, dan ga ik gestrektquote:Op donderdag 16 december 2010 09:10 schreef PdeHoog het volgende:
Wil ik wel doen hoorHoe laat? En heb ik je telefoonnummer? Volgens mij niet nl
Ok. Ik zet een timerquote:Op donderdag 16 december 2010 09:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Rond half 2, mijn telefoonnummer gooi ik *nu* even in je PM. Ik gooi er nog een glaasje limo en een red label in, dan ga ik gestrekt
Ik ben niet helemaal fris en fleurig straks hoorquote:
Geeft nietquote:Op donderdag 16 december 2010 09:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal fris en fleurig straks hoorEven een waarschuwing vooraf, voordat ik je bang maak
Goeiemorgen Lein, mooi verhaal van je opa. ik zit nog in de fase verdrietig omdat het einde nadert en we weten allemaal dat het een keer gaat komen maar was toch onverwacht gisteren toen ik dat hoorde. ik weet zeker dat die blijdschap nadat ze gestorven is nog wel gaat komen en ze gelooft heel sterk (luistert nog altijd naar kerkradio en als ze kon ging ze naar de miss in het bejaardentehuis op zondag), dus hoop ik voor haar dat God een hele mooie plek voor haar heeft waar ze ook weer herenigd kan worden met haar pas overleden oudste zoon. dat heeft er denk ook wel ingeslagen bij haar. het was heel goed dat ze afscheid kon nemen van haar zorgenkindje (want dat was hij), en we denken dat ze daarmee ook klaar is om afscheid te nemen van het leven. gisteren toen ik mijn naam zei pakte ze mn hand en moeizaam bracht ze hem naar haar mond en kuste me. toen had ik t ff niet meer... vanmiddag ben ik om 13u thuis en dan ga ik nog ff langs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Anniequote:
Mja, eigenlijk moet ik wel, tis hoog tijd. Moet alleen even mezelf van de bank schoppenquote:Op donderdag 16 december 2010 09:27 schreef FutureFairytale het volgende:
oh en welterusten weer Lein
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 december 2010 09:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zal trouwens nog even de fases van rouw benoemen, das altijd 'interessant' om te herkennen in mensen. Het is niet alleen rouw bij sterfgevallen, maar meer de fases van verlies
• Ontkenning
• Protest/boosheid
• Onderhandelen/vechten
• Depressie
• Aanvaarding (acceptatie)
In willekeurige volgorde, met doorgaans acceptatie als afsluiter. Ik merk bij mezelf dat ik het met alle tegenslagen doe, best fascinerend af en toeBen ik toch nog normaal op sommige vlakken.
't Is zo half 2 hequote:Op donderdag 16 december 2010 09:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk moet ik wel, tis hoog tijd. Moet alleen even mezelf van de bank schoppen
Je doet nu een Steertjequote:Op donderdag 16 december 2010 09:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar: er is nu een leuke teknfilmserie op Disney XD
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Don't hestitate, procrastinate
Heel goedquote:Op donderdag 16 december 2010 09:33 schreef Stereotomy het volgende:
64.8 op de weegschaal vandaag, nicey
moet eigenlijk werken in de trein maar ik denk dat ik m'n ogen sluit en een Steertje doe
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:37 schreef Stereotomy het volgende:
Gast naast me krijgt SMS'je binnen: '*blip blip* incoming message from Starfleet, secure channel'![]()
Cool!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:37 schreef Stereotomy het volgende:
Gast naast me krijgt SMS'je binnen: '*blip blip* incoming message from Starfleet, secure channel'![]()
ja tochquote:Op donderdag 16 december 2010 09:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Sarabi; goed dat je wakker werd
De mijne was helemaal niet aardigquote:Op donderdag 16 december 2010 09:33 schreef Stereotomy het volgende:
64.8 op de weegschaal vandaag, nicey
Ja hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 09:41 schreef Leintjeuh het volgende:
P, mag het ook kwart voor 2 zijn? Dan ga ik *nu* naar bed
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:48 schreef ColdFeet het volgende:
Grmpf. Er loopt hier in het gebouw een student rond die maar beter kan zorgen dat hij me de komende dagen niet tegen het lijf loopt
/ochtendhumeur
Netjes!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:47 schreef LieLie het volgende:
Ik was nog steeds onder de 80! 79,4 vandaag!
Wat een drammer, zegquote:
rijst en vis in je maag/darm kanaalquote:Op donderdag 16 december 2010 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goedIk woog ietsiepietsie zwaarder dan gister helaas
Apart nemen en zorgen dat hij lijkbleek je kamer weer verlaatquote:Op donderdag 16 december 2010 09:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat een drammer, zegEcht, hij krijgt een pittige speech van me als ik 'm tegenkom (dat kun je natuurlijk niet maken met een klas vol studenten
).
Anyways, LieLie, mooi zo. Nu weer verder met braaf eten en bewegen en dan kun je fijn het nieuwe jaar in zonder goede voornemens
Waarom zonder? Ik ben er nog nietquote:Op donderdag 16 december 2010 09:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat een drammer, zegEcht, hij krijgt een pittige speech van me als ik 'm tegenkom (dat kun je natuurlijk niet maken met een klas vol studenten
).
Anyways, LieLie, mooi zo. Nu weer verder met braaf eten en bewegen en dan kun je fijn het nieuwe jaar in zonder goede voornemens
mijn doel half mei toen ik begon op 75kg was 62kg op 1 januari 2011. Dat was gemiddeld -400kcal per dag. Gaan we helaas niet halen, wordt februari ofzo. Daarna meer focussen op vetpercentage omlaag en spierniveau omhoog.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:41 schreef FutureFairytale het volgende:
64 wil je toch wegen Steer?
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:01 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgenwat een grauw weer zeg. Bah!! Heb liever vorst en zon of sneeuw
dan dit trieste gedoe. Dan maar zelf een zonnetje zijn
![]()
Hardste G die je hebt gebruiken om tegen hem te schreeuwenquote:Op donderdag 16 december 2010 09:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
).
Weinig rijst, veel visquote:Op donderdag 16 december 2010 09:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
rijst en vis in je maag/darm kanaal
Ze is getrouwd hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 09:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Apart nemen en zorgen dat hij lijkbleek je kamer weer verlaat.
Nee, maar als je de rest van het jaar lijn-gewijs braaf bent, hoef je het niet als goed voornemen te doen, omdat het al ingebakken zitquote:Op donderdag 16 december 2010 09:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Waarom zonder? Ik ben er nog niet
In je badjas, pyamabroek en sokken?quote:
Ja daar zijn ze altijd wel van onder de indruk. Toen ik hees was van de week kwam die bij mij er niet zo goed uit die G en hier bij een winkel vlakbij zijn ze altijd! Sjacherijnig alleen toen dus niet. Toevalligquote:Op donderdag 16 december 2010 10:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hardste G die je hebt gebruiken om tegen hem te schreeuwen
Nee niet eens! Dat bewaar ik voor zondagquote:Op donderdag 16 december 2010 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In je badjas, pyamabroek en sokken?
Zaterdag toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee niet eens! Dat bewaar ik voor zondag
Hoe heet de Belgische winnaar van Idols?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja daar zijn ze altijd wel van onder de indruk. Toen ik hees was van de week kwam die bij mij er niet zo goed uit die G en hier bij een winkel vlakbij zijn ze altijd! Sjacherijnig alleen toen dus niet. Toevallig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Joh ik ga echt niet je alleen maar slechte dingen voorzetten hoor!!quote:Op donderdag 16 december 2010 10:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weinig rijst, veel visNou ja, vandaag veel water en gezond voer (
![]()
![]()
) en dan weer normaal doen
En zaterdag klap nr. 2 bij DE
Ik kan in mijn grafiek precies aanwijzen waar ik je halve quiche had opgegetenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Joh ik ga echt niet je alleen maar slechte dingen voorzetten hoor!!Ook veel gezonds
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan in mijn grafiek precies aanwijzen waar ik je halve quiche had opgegeten
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Joh ik ga echt niet je alleen maar slechte dingen voorzetten hoor!!Ook veel gezonds
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan in mijn grafiek precies aanwijzen waar ik je halve quiche had opgegeten
Lekker hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 10:28 schreef DarkElf het volgende:
Vanavond eten we lekker lasagne, ik vond nog een portie zelfgemaakte pastasaus in de vriezeren maak er een bolognesesaus van.
Gewoon gaanquote:Op donderdag 16 december 2010 10:42 schreef DarkElf het volgende:
ik wilde vandaag weer een half uur wandelen maar tis echt vervelend miezerig weer, bah. Rennen met dit weer vind ik dus niet erg maar wandelen wel, raar eigenlijk.
Dit klinkt wel ernstig bekendquote:Op donderdag 16 december 2010 09:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zal trouwens nog even de fases van rouw benoemen, das altijd 'interessant' om te herkennen in mensen. Het is niet alleen rouw bij sterfgevallen, maar meer de fases van verlies
• Ontkenning
• Protest/boosheid
• Onderhandelen/vechten
• Depressie
• Aanvaarding (acceptatie)
In willekeurige volgorde, met doorgaans acceptatie als afsluiter. Ik merk bij mezelf dat ik het met alle tegenslagen doe, best fascinerend af en toeBen ik toch nog normaal op sommige vlakken.
Ja moet zo ook maar, ga wel even langs de natuurwinkel voor wat dingen die op zijn (heb ik meteen een doel, anders voelt t met dit weer helemaal zo... nietserig.) ..quote:Op donderdag 16 december 2010 10:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon gaanParaplu mee, iPodje op!
* Stereotomy geeft P een klap met een opblaasbaar luchtbedjequote:Op donderdag 16 december 2010 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
Collega zag er echt leuk uit trouwensBen helemaal van slag nu
![]()
One-itis?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy geeft P een klap met een opblaasbaar luchtbedje
One-itis.
Deegsnijder? Ik ken het ding wel, lijkt mij ook handig voor korstdeeg. Kneedmes anders?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:56 schreef MissHobje het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand hoe dit tooltje heet en waar te koop? ken het niet en lijkt me nou echt iets voor mij
quote:Het is een 'pastry cutter' of 'pastry blender' (http://en.wikipedia.org/wiki/Pastry_blender), ontzettend handig om koude boter mee door bloem te mengen, zonder dat de boter afkoelt! Heel fijn, want in recepten staat vaak dat je koude boter in de bloem 'met twee messen in kleine blokjes moet snijden', maar daar ben ik dan denk ik toch te onhandig voor.
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ze in het nederlands heten, en ik heb er jaren geleden toevallig eentje in Engeland gekocht..
Deegsnijder/deegmenger, ja! Dat bleek bij nader inzien nogal wiedes.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Deegsnijder? Ik ken het ding wel, lijkt mij ook handig voor korstdeeg. Kneedmes anders?
Even gecheckt, nope.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:17 schreef Memento-Mori het volgende:
steertje, doet kamerburo t bij jou?
misschien was hij zijn bril vergeten. Ik kan dan ook niet van n afstandje zien wat er staat geschrevenquote:Op donderdag 16 december 2010 12:42 schreef TAV74 het volgende:
Hey kids![]()
Na de nodige omzwervingen via Zwollywood dan toch op mijn eigen kamer aangekomenZit er wel helemaal door, maar 1,5 dag is af te zien en vanavond ga ik lekker borrelen en wat eten in Enschede met mijn eigen mensen
![]()
Ik word wel melig van dat getrein deze week trouwens. Kwam net in Deventer een man nogal verwilderd het perron oplopen, tikt me aan en wijst op de trein die op het perron staat waar duidelijk Roosendaal op staat en gromt "Is dat Roosendaal". Schoot me zo snel geen ander antwoord te binnen dan "Nee, dat is een trein"![]()
wat is het?quote:Op donderdag 16 december 2010 13:05 schreef DarkElf het volgende:
Kerstcadeautje voor de mr wordt net bezorgd
Moet nog een hele week onder de boom liggen
Thanks!! ik ga vlg week nog even in utrecht kijken, en anders bestel ik hem online, echt een ding voor mijquote:Op donderdag 16 december 2010 12:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Deegsnijder/deegmenger, ja! Dat bleek bij nader inzien nogal wiedes.
Niet eens zo duur:
http://www.en-garde.nl/product_info.php?products_id=1499
http://www.piece-cake.nl/shop-cat-artikelen2.asp?cat=45
http://divine-delicious.web-interface.nl/?pageid=8&typeid=15&productid=1192&merkid=52
Betsies kookwinkel? heeft dat vast wel!quote:Op donderdag 16 december 2010 13:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Thanks!! ik ga vlg week nog even in utrecht kijken, en anders bestel ik hem online, echt een ding voor mijblij blij en thanks voor de hulp
![]()
een e-reader.quote:
ah flauwquote:Op donderdag 16 december 2010 13:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn kerstcadeautje aan mezelf is ook net bezorgden nee jullie mogen niet raden
![]()
ik ben niet van plan een kind te krijgen en afvallen durf ik nu niet meer inderdaadquote:Op donderdag 16 december 2010 13:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh ik hoop zo voor je dat je maat niet ineens veranderd!!
eerste snap ik sowiesoquote:Op donderdag 16 december 2010 13:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben niet van plan een kind te krijgen en afvallen durf ik nu niet meer inderdaad
Ik heb geen weegschaal maar merkte dat ik laatste tijd wel iets was afgevallen, BH's zaten ietsje losser maar kon nog steeds, en ben in gewicht gelukkig altijd vrij stabiel dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 16 december 2010 13:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eerste snap ik sowieso(had net mijn zus aan de telefoon, zwager is 4 dagen weg voor zijn werk. Oudste neefje mist hem enorm, uit zich in: irritant gedrag! Arme zus!) en dat andere moet je idd ook maar niet doen, maar ook niet aankomen dus
(das wel een handige stok achter de deur)
Dat is zo lekker als je dan weer thuis komt hequote:Op donderdag 16 december 2010 12:45 schreef DarkElf het volgende:
Naar t dorp gelopen met de iphone aan met lekkere muziek, wel hartstikke nat geworden maar goed was lekker warm aangekleed.
Ga je je oma opzetten?quote:Op donderdag 16 december 2010 13:08 schreef FutureFairytale het volgende:
heb n kerstboompje gekocht voor oma omdat ze kerst ws niet gaat redden. Ga nu naar haar toe en opzetten
liedje met slaap kindje slaap opzettenquote:Op donderdag 16 december 2010 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
Oe....nog 9 minuten, dan ga ik Lein wakker bellen..... Hoe zal ik dat gaan doen?De telefoon bij de luidspreker houden en Rammstein aanzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |