Ik kan het me niet herinneren idd.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef golfer het volgende:
Een keer een Nederlandse winnaar. Dat is lang geleden, volgens mij.
Volgens mij wel vaker de laatste jaren, NL loopt ook inquote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef golfer het volgende:
Een keer een Nederlandse winnaar. Dat is lang geleden, volgens mij.
Aháquote:Op woensdag 15 december 2010 22:13 schreef Sarabi het volgende:
Hmm ik heb trek in iets maar heb al genoeg gegeten vandaag......
Zo maar eens mijn bed in kruipen
Zo klink je ook in je posts.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:11 schreef rijsttafel het volgende:
Weet niet precies wat het is maar ben de laatste tijd echt blij en gelukkig.![]()
Wou het ff delen. Misschien wordt er wel iemand anders blij van ofzo![]()
Ik ga ervan genieten zolang het nog kan.
Niet zo lastig hoor. Gewoon de frituurpan wegmieteren.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zo klink je ook in je posts.
Voor jou en vele andere Cul-singles: ik vind het ook reuze knap om steeds verantwoord en lekker eten klaar te maken !
Ahhhquote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus ik ben niet zo blij en vrolijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DEXTTTTTTTTEEEEEEERRRRRRRRRR!!!!!!
Wat, nu weer 9 maanden wachten zeker
Confidence through competence
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef golfer het volgende:
Ik hoor de garagedeur beneden open gaan.![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DEXTTTTTTTTEEEEEEERRRRRRRRRR!!!!!!
Wat, nu weer 9 maanden wachten zekerSPOILER: echte spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Ow? wat is er straks?quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:16 schreef golfer het volgende:
B. is ook nog steeds niet terug van haar Popkoor-repetitie.
quote:
Ow..quote:
NU OOKquote:Op woensdag 15 december 2010 22:31 schreef Sarabi het volgende:
Morgen wel lekker stappen met een vriendin dan ben ik wel weer happy
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Onwijs lekker gezongen mét coach. Toch maar de mic in mijn hand houden ipv in de standaard... voor de rest was ie tevreden en vond ie me vooruit gegaan t.o.v. het reggaenr van vorig seizoen
* Sarabi doet een dansjequote:Op woensdag 15 december 2010 22:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ow..Datmaakt mijn 'goede' grap ineens nog slechter.
[..]
NU OOK![]()
MOET VAN MIJ!
Klinkt goed!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
kapotte voeten, heb van 15.00 tot 22.00 nauwelijks een moment gezeten. Maar het was een super leuke avond: in een aantal lokalen werd een stukje van het kerstverhaal gespeeld door de leerkrachten voor groepen ouders met kinderen die dan van lokaal tot lokaal worden geleid. Heel sfeervol.
En met als laatste nog een hilarische moderne bewerking van het kerstverhaal uitgevoerd door de collega's voor elkaarspontane improvisaties, erg melig.
Afrikaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Werken aan m'n rapport. Lekker uitgesteld, maar het moet deze week af.
Ah well. Over een week pak ik m'n tas om naar Afrika te vliegen
Wauwiequote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Heeft de vocal slash mental coach daarvoor geen advies?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Alleen die zenuwen, waar komen die toch steeds vandaan
YEAH! Bijna net zo goed als ffquote:
Uhu!quote:
Kan je het niet gewoon vanuit Afrika op de post doen?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Wat jij wilquote:Op woensdag 15 december 2010 22:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
YEAH! Bijna net zo goed als ff![]()
Of was het een buikdansje?
Vertel me eens over je jeugdquote:Op woensdag 15 december 2010 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Of natuurlijk salsaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb niet teruggelezen sorry. welterusten
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Succes morgen!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:44 schreef borisz het volgende:
Laatste voorbereidingen voor morgen.
Tentamen en om 15.00 gesprek.
Dat hoort bij het talentquote:Op woensdag 15 december 2010 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Ja heeft ie wel advies voor en idd ademhaling... maar voor ik denk Oh ja, die adem, ben ik alweer 3 coupletten verder... vereist oefening en we hebben gewoon niet zoveel tijd om alles rustig te oefenen, das jammer. Het zijn 12 nrsquote:Op woensdag 15 december 2010 22:42 schreef AnneX het volgende:
Heeft de vocal slash mental coach daarvoor geen advies?
Kan het te maken hebben met ademen en spanning? en daardoor hóogademen waardoor spanning toeneemt.
Zingen doe je toch ook op een lage adembeweging?
Word ik duizelig van en ik heb net een kan thee op. Dus sorry.quote:
Ik kom na 8 jaar professionele begeleidingquote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja heeft ie wel advies voor en idd ademhaling... maar voor ik denk Oh ja, die adem, ben ik alweer 3 coupletten verder... vereist oefening en we hebben gewoon niet zoveel tijd om alles rustig te oefenen, das jammer. Het zijn 12 nrs
Nu 3 weken vrij, jammerMaar daarna alleen nog oefenen in het patronaat zelf mét band
Als je een goedkope vlucht kunt vinden, waarom niet gewoon gaan? Verblijf daar is goedkoper dan kamperen in Frankrijkquote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef Aure het volgende:
Afrikaaah dat lijkt me echt zo gaaf om daar naar toe te gaan
Zij zelf denk?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh is dat het
Wie schrijft dat stuk in die spoiler van FF
Dankjewelquote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Word ik duizelig van en ik heb net een kan thee op. Dus sorry.Ik wil niet!
![]()
Maar als jij daar vrolijk wordt.. dan vooruit dan maar.
Zeg dat ook eens tegen mijn moedertjequote:Op woensdag 15 december 2010 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
Gut FF, probeer er maar even te zijn voor je oma als ze nog de kracht heeft. Het kan snel gaan als degene het zelf al opgeeft
Maar dat is gewoon praten, heb jij dat ookquote:Op woensdag 15 december 2010 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kom na 8 jaar professionele begeleidingbij amateurtoneel
regelmatig tijdens voorstellingen adem tekort om een zin af te maken. Komt door de nezuwen.
'Mam, da komt doordat ie niet bestaat' al geprobeerdquote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg dat ook eens tegen mijn moedertjeDie wordt 'ook maar niet geroepen door god' zegt ze zelf iedere keer...
'oostindisch doof' heeft zij zo ongeveer uitgevonden, werk nietquote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
'Mam, da komt doordat ie niet bestaat' al geprobeerd
eerste opmerking van J. nadat we de eerste dans erop hadden zitten: 'Wat ben je gespannen!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon praten, heb jij dat ook![]()
En met het afdansen?
ze was de ene keer helder, andere keer verward maar het ging daarna dus weer heel goed. toen een lichte longontsteking maar ze is wel echt op. ze ziet niks meer, bijna doof, droge keel (zaagt), ze eet beetje pap en drinkt een half bekertje water op een dag en slaapt veel. daarbij ademt ze best snel en heeft ze pijnscheuten in haar nek en rug (misschien nog van longontsteking). ze is oud, ze is op. geweldige leeftijd maar sorry, ik weet dat veel mensen die leeftijd niet halen maar het verdriet is er niet minder om.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:49 schreef AnneX het volgende:
Verdrietig FF, als het op is, is het zo. Hard en waar.
Sterkte en slaap en rust wat uit.
Oostindisch doof voor de roep van God?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Bluezz het volgende:
'oostindisch doof' heeft zij zo ongeveer uitgevonden, werk nietbeen there enzo
Ivoorkust schijnt momenteel nogal in trek te zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
Als je een goedkope vlucht kunt vinden, waarom niet gewoon gaan? Verblijf daar is goedkoper dan kamperen in Frankrijk
Shitquote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
Oostindisch doof voor de roep van God?
Denk trouwens dat het niet 'normaal praten' is in die zin dat ik een zin in m'n hoofd heb die eruit moet, en precies zo eruit moet. Net als zingen eigenlijk dus.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon praten, heb jij dat ook![]()
En met het afdansen?
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oostindisch doof voor de roep van God?
Was een lekkere thee, hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 22:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Maar hou wel je thee binnen he
Ik las het jaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef golfer het volgende:
Ivoorkust schijnt momenteel nogal in trek te zijn.
Herkenbaarquote:Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
Denk trouwens dat het niet 'normaal praten' is in die zin dat ik een zin in m'n hoofd heb die eruit moet, en precies zo eruit moet. Net als zingen eigenlijk dus.
Dan zeg ik een zin, ben ik halverwege, denk ik: shit, heb niet genoeg adem om het af te maken, en dan probeer je het er toch uit te persen met het laatste restje luchtZoiets.
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik las het jaNou, dan laten we dat maar even uit ons hoofd.
FFT, nee, het maakt voor het verdriet helemaal niks uit dat ze oud en moe is. Maar je zult toch een manier moeten vinden om erin te berusten dat je afscheid moet nemen. Want je kunt er niets tegen doen.
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
HerkenbaarIk doe met het echte refrein een stap naar achteren en playback een beetje mee om op adem te komen
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:11 schreef rijsttafel het volgende:
Weet niet precies wat het is maar ben de laatste tijd echt blij en gelukkig.![]()
Wou het ff delen. Misschien wordt er wel iemand anders blij van ofzo![]()
Ik ga ervan genieten zolang het nog kan.
ik doe mn bestquote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Voor jou en vele andere Cul-singles: ik vind het ook reuze knap om steeds verantwoord en lekker eten klaar te maken !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Misschien ben jij nog wel het meest NF van alle NF'en hier.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef rijsttafel het volgende:
Mensen gaan dood en ergens is dat ook wel mooi. Net als een boeket bloemen mooier is dan kunstrozen, live muziek mooier is dan muziek op CD en een zonnige winterdag altijd mooier dan een zonnige zomerdag..
Maarja ik zit hier niet in het Filosofie forum, dus voel je vrij om vooral niet te reageren.
geslaagd ontbijtje dus?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
Vroeg naar bed. Morgen ontbijten bij de Hema (![]()
) en dan naar ehv.
top! ook erg leuk dat je complimenten krijgt!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Onwijs lekker gezongen mét coach. Toch maar de mic in mijn hand houden ipv in de standaard... voor de rest was ie tevreden en vond ie me vooruit gegaan t.o.v. het reggaenr van vorig seizoen
heerlijk vooruitzicht CFquote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
The circle of life, ja, ik snap wel wat je bedoeltquote:Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef rijsttafel het volgende:
Mensen gaan dood en ergens is dat ook wel mooi. Net als een boeket bloemen mooier is dan kunstrozen, live muziek mooier is dan muziek op CD en een zonnige winterdag altijd mooier dan een zonnige zomerdag..
Maarja ik zit hier niet in het Filosofie forum, dus voel je vrij om vooral niet te reageren.
Ow.. er stond "singles". Had ik nieteens gezien, anders had ik wel gelijk gereageerd.. Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee, 't is best ruk eigenlijk. De baguette valt tegen, de ei is koud, dito voor de bacon en er zit een klodder ovebodige mayo op. De croissant is van het type net niet doorbakken Danerole. De thee is wel ok. Maar ik ga ergeen 'omdat het kan'quote:
mijn alter egoquote:Op woensdag 15 december 2010 22:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh is dat het
Wie schrijft dat stuk in die spoiler van FF
beetje hoofdpijn maar ga zo proberen. lig al maar vond het toch netjes om (en wilde) even terug te lezenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef golfer het volgende:
Sterkte hoor, FF.
Probeer maar een beetje te slapen.
NP. Niet vergeten dat de testuitslag niet klopte en ik dat heb rechtgezet.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien ben jij nog wel het meest NF van alle NF'en hier.
tussen alle oudjesquote:Op woensdag 15 december 2010 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, 't is best ruk eigenlijk. De baguette valt tegen, de ei is koud, dito voor de bacon en er zit een klodder ovebodige mayo op. De croissant is van het type net niet doorbakken Danerole. De thee is wel ok. Maar ik ga ergeen 'omdat het kan'en omdat het maar 1 EUR is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |