abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juni 2002 @ 15:55:06 #1
13708 Schurk
Ja toch, JAAAAAAAH
pi_4429583
Ik dacht dat de Schwalbe zwaarder bestraft ging worden. Maar als je dan die Rivaldo vandaag weer ziet gaan dan merk je re niks van.
Rivaldo moeten ze gewoon voor een wedstrijd schorsen.
geen fratsen, dat scheelt
  maandag 3 juni 2002 @ 15:56:11 #2
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_4429602
quote:
Op maandag 03 juni 2002 15:55 schreef Schurk het volgende:
Ik dacht dat de Schwalbe zwaarder bestraft ging worden. Maar als je dan die Rivaldo vandaag weer ziet gaan dan merk je re niks van.
Rivaldo moeten ze gewoon voor een wedstrijd schorsen.
dat was ook geen echte schwalbe natuurlijk, dat doe je alleen als je er een penalty mee wil afdwingen
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  maandag 3 juni 2002 @ 16:05:24 #3
13708 Schurk
Ja toch, JAAAAAAAH
pi_4429752
quote:
Op maandag 03 juni 2002 15:56 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

dat was ook geen echte schwalbe natuurlijk, dat doe je alleen als je er een penalty mee wil afdwingen

das niet waar. Schwalbe is gewoon zonder reden vallen, en daarmee kaarten aannaaien of vrijtrappen/ pingels te versieren
  maandag 3 juni 2002 @ 16:05:58 #4
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4429755
quote:
Op maandag 03 juni 2002 16:05 schreef Schurk het volgende:

[..]

das niet waar. Schwalbe is gewoon zonder reden vallen, en daarmee kaarten aannaaien of vrijtrappen/ pingels te versieren

die zuidafrikaan gisteren kon er ook wat van
  maandag 3 juni 2002 @ 16:06:32 #5
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_4429764
vond het wel een strakke actie hoe hij die turk een kaart aannaaide
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  maandag 3 juni 2002 @ 16:07:06 #6
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_4429774
quote:
Op maandag 03 juni 2002 15:56 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

neehoor, een schwalbe betekend gewoon zwaluw en verwijst naar een val/duik zonder aanleiding. Dat hoeft niet per se in het strafschopgebied te zijn. Daar komt hij wel het meeste voor uiteraard, want aan een schwalbe op de middenstip heeft de duikelaar niet zoveel. Rivaldo is echt een laffe hond, dat je iemand zo kan naaien, een schorsing zou heel erg gewenst zijn bij mij.
Later word ik mijzelf in het groot.
  maandag 3 juni 2002 @ 16:07:23 #7
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_4429780
Ik had ook graag een rode kaart gezien voor Rivaldo, maar de scheids had helaas z'n ogen thuisgelaten, wellicht wordt hij achteraf nog gestraft?? Wat vinden jullie dat moet gebeuren?

Poll: Hoe moet Rivaldo gestraft worden?

• Hij moet het hele toernooi geschorst ..
  • Hij moet 3 wedstrijden schorsing krijgen
  • alleen een waarschuwing
  • alleen een geldboete

• Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

(__/)
    (='.'=)
    (")_(")
      maandag 3 juni 2002 @ 16:09:11 #8
    4086 4]-[ Highlander
    Zie jij ook dubbel? :P
    pi_4429802
    Schorsing voor 1 wedstrijd
    pi_4429807
    schwalbes horen erbij
    Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
    If you shake my hand better count your fingers ...
      maandag 3 juni 2002 @ 16:10:48 #10
    7010 Dagobert
    I'm the Benjamin
    pi_4429825
    Voor zover ik begrweep ging het om beter opleeten en met GEEL bestraffen van Schwalbes en niet met rood. Gele kaarten ongedaan maken kunnen ze wel, maar na de wedstrijd eentje aannaaien kunnen ze echt niet maken.
    Scheidrechter is degene die beslist of iets geel is. als hij dat niet beslist moet je niet zeuren Dan heeftie daar vast een reden voor (omkoping/niet gezien/goedmakertje uit verleden)
    Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
      maandag 3 juni 2002 @ 16:11:41 #11
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_4429834
    Hey Bloodhound, waarom is er geen optie met de keuze: geen straf, hoort erbij...
      maandag 3 juni 2002 @ 16:11:53 #12
    10390 Atrimar
    *pruttel*
    pi_4429837
    quote:
    Op maandag 03 juni 2002 16:11 schreef Frenkie het volgende:
    Hey Bloodhound, waarom is er geen optie met de keuze: geen straf, hoort erbij...
    precies
    Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
    If you shake my hand better count your fingers ...
      maandag 3 juni 2002 @ 16:12:41 #13
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_4429847
    quote:
    Op maandag 03 juni 2002 16:11 schreef Frenkie het volgende:
    Die is er toch, waarschuwing, dat is geen straf...
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
      maandag 3 juni 2002 @ 16:12:42 #14
    13708 Schurk
    Ja toch, JAAAAAAAH
    pi_4429848
    Het rood voor die Turk was op zich ook wel verdient. Was gewoon een domme actie, maar Rivaldo gaat gewoon zo overdreven liggen
      maandag 3 juni 2002 @ 16:13:46 #15
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_4429862
    quote:
    Op maandag 03 juni 2002 16:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Die is er toch, waarschuwing, dat is geen straf...

ja maar zelfs geen waarschuwing.. misschien deed het wel zeer bij rivaldo... en je hooortg de bal ook niet zo te trappen natuurlijk!
      maandag 3 juni 2002 @ 16:15:43 #16
    14627 deurmat
    Best een leuke user.
    pi_4429885
    hoort erbij? Het is pas sinds een paar jaar dat de schwalbe echt veel gebruikt wordt. Voor die tijd is het nooit slecht voetbal geweest, dus zo erg hoort het er nou ook weer niet bij geloof ik. Daarbij voegt het niks toe aan de spanning/amusement of wat dan ook. Overtredingen horen erbij, schwalbes niet!
      maandag 3 juni 2002 @ 16:16:52 #17
    14627 deurmat
    Best een leuke user.
    pi_4429906
    quote:
    Op maandag 03 juni 2002 16:13 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ja maar zelfs geen waarschuwing.. misschien deed het wel zeer bij rivaldo... en je hooortg de bal ook niet zo te trappen natuurlijk!

Ja heel pijnlijk ja. Een bal op je been, stel je voor als voetballer, een bal op je been! En daarom geep hij natuurlijk ook naar zijn gezicht...Kan erg pijn doen aan je gezicht, zo'n bal op je been...
      maandag 3 juni 2002 @ 16:18:35 #18
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_4429931
    quote:
    Op maandag 03 juni 2002 16:16 schreef deurmat het volgende:

[..]

Ja heel pijnlijk ja. Een bal op je been, stel je voor als voetballer, een bal op je been! En daarom geep hij natuurlijk ook naar zijn gezicht...Kan erg pijn doen aan je gezicht, zo'n bal op je been...

ik heb het nnog niet gezien, geef vanavond meer commentaar
      Trouwste user 2022 maandag 3 juni 2002 @ 16:20:30 #19
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_4429953
    Rivaldo, Figo, van Nistelrooij, Berry van Aerle.

Allemaal doen ze het.

Bannen die hap.

Nooit meer op Fok!

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      maandag 3 juni 2002 @ 16:22:03 #20
    14627 deurmat
    Best een leuke user.
    pi_4429980
    quote:
    Op maandag 03 juni 2002 16:18 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ik heb het nnog niet gezien, geef vanavond meer commentaar

Oke

Rivaldo stond in ieder geval bij de cornervlag. De bal lag een paar meter verderop. Rivaldo lette niet echt op (volgens mij stond hij gebukt wat uit te rusten) en toen schoot die Turk de bal tegen hem aan. Welliswaar wel behoorlijk hard, maar tegen de benen van rivaldo. Hij greep dramatisch naar het gezicht en liet zich als een zwaan onder de hete olie naar de grond vallen. Schandalig

maandag 3 juni 2002 @ 16:25:02 #21
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_4430029
    Rovaldo is gewoon een arrogante eikel die zowiezo een lesje nodig heeft, dit is een mooie gelegenheid.
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
      Trouwste user 2022 maandag 3 juni 2002 @ 16:25:50 #22
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_4430046
    quote:
    Op maandag 03 juni 2002 16:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
    Rovaldo is gewoon een arrogante eikel die zowiezo een lesje nodig heeft, dit is een mooie gelegenheid.
    Rivaldo ook, één pot nat.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_4430080
    quote:
    Op maandag 03 juni 2002 16:22 schreef deurmat het volgende:

[..]

Oke

Rivaldo stond in ieder geval bij de cornervlag. De bal lag een paar meter verderop. Rivaldo lette niet echt op (volgens mij stond hij gebukt wat uit te rusten) en toen schoot die Turk de bal tegen hem aan. Welliswaar wel behoorlijk hard, maar tegen de benen van rivaldo. Hij greep dramatisch naar het gezicht en liet zich als een zwaan onder de hete olie naar de grond vallen. Schandalig

Hij heeft hem gewoon zwaar goed genaaid
    pi_4430225
    ik moest er wel om lachen, dacht eigenlijk dat ie em echt op zijn kop had gekregen maar in de slomo was duidelijk te zien dat ie em tegen zijn bovenbeen kreeg. Kan nooit zo zeer gedaan hebben als hij pretendeerde (mooi woord ), en helemaal niet aan zijn hoofd natuurlijk. Het is een echte naaistreek van Rivaldo ja, das echt een acteur zeg! met zijn onschuldige kop... superlullig voor de turken, die zich terecht benadeeld voelden...
    Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
      maandag 3 juni 2002 @ 16:36:08 #25
    14627 deurmat
    Best een leuke user.
    pi_4430230
    quote:
    Op maandag 03 juni 2002 16:27 schreef Youssef het volgende:

[..]

Hij heeft hem gewoon zwaar goed genaaid

Zonde dat sommige "voetbalfans" dit soort spelbederf al gaan aanmoedigen
    pi_4430451
    Kan de woede van de Turken wel goed begrijpen hoor, maar het is een beetje hypocriet om te zeggen dat je het schandalig vindt, want laten we eerlijk zijn, toen vd Sar ter aarde stortte na een onschuldig hoofdbeweginkje van Ortega (WK98) juichte iedereen voor vdSar en vonden we het met z'n allen een schitterende actie....dus eigenlijk zijn schwalbes zwaar irritant en horen ze niet op een voetbalveld thuis maar zodra het in je eigen voordeel is rept niemand er met een woord over
      maandag 3 juni 2002 @ 16:50:52 #27
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_4430531
    quote:
    Op maandag 03 juni 2002 16:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
    wie is rovaldo

en rivaldo is een hele goede voetballert!

† In Memoriam † maandag 3 juni 2002 @ 17:01:10 #28
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_4430697
    Nou die Turken moeten niet zeuren. Zelf hoef je maar naar ze te blazen en het lijkt alsof ze met een houwitzer ondersteboven worden geschoten. Heb je die maker van de eerste goal gezien? Die zakte na een duwtje tegen de arm in elkaar alsof ie een nekschot had gekregen.

Volgens mij had de scheids het gewoon helemaal gehad met de Turken. 9 van de tien keer lag het spel weer stil omdat er ergens een 'geblesseerde' turk lag te kermen. Maar ondertussen wel stiekum elleboogjes uitdelen.

Alle teams maken zich er wel schuldig aan, maar het waren in dit geval de Turken die telkens het 'lichamelijk contact' opzochten.

Was het er dus wel mee eens.

maandag 3 juni 2002 @ 18:25:23 #29
    14627 deurmat
    Best een leuke user.
    pi_4431783
    quote:
    Op maandag 03 juni 2002 16:46 schreef Hagenees het volgende:
    Kan de woede van de Turken wel goed begrijpen hoor, maar het is een beetje hypocriet om te zeggen dat je het schandalig vindt, want laten we eerlijk zijn, toen vd Sar ter aarde stortte na een onschuldig hoofdbeweginkje van Ortega (WK98) juichte iedereen voor vdSar en vonden we het met z'n allen een schitterende actie
    praat voor jezelf
      maandag 3 juni 2002 @ 18:28:32 #30
    14627 deurmat
    Best een leuke user.
    pi_4431849
    quote:
    Op maandag 03 juni 2002 17:01 schreef NorthernStar het volgende:
    Nou die Turken moeten niet zeuren. Zelf hoef je maar naar ze te blazen en het lijkt alsof ze met een houwitzer ondersteboven worden geschoten. Heb je die maker van de eerste goal gezien? Die zakte na een duwtje tegen de arm in elkaar alsof ie een nekschot had gekregen.

Volgens mij had de scheids het gewoon helemaal gehad met de Turken. 9 van de tien keer lag het spel weer stil omdat er ergens een 'geblesseerde' turk lag te kermen. Maar ondertussen wel stiekum elleboogjes uitdelen.

Alle teams maken zich er wel schuldig aan, maar het waren in dit geval de Turken die telkens het 'lichamelijk contact' opzochten.

Was het er dus wel mee eens.

Elkaar een beetje naaien en opfokken hoort er wel bij, maar dit was gewoon een trap met de bal tegen Rivaldo's bovenbeen. Daar kan zelfs m'n broertje van 8, die ik niet heb, nog tegen. Al was het in Rivaldo z'n gezicht geweest, dan was het nog een zielige actie..je bent toch geen wijf...als voetballer kan je toch wel tegen een bal in je gezicht lijkt me. Het ergste is dat de bal niet eens in z'n gezicht kwam, maar op z'n been.

Ik vind dit wel een iets te groot toneelstuk.

† In Memoriam † maandag 3 juni 2002 @ 18:37:20 #31
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_4432001
    quote:
    Op maandag 03 juni 2002 18:28 schreef deurmat het volgende:

[..]

Elkaar een beetje naaien en opfokken hoort er wel bij, maar dit was gewoon een trap met de bal tegen Rivaldo's bovenbeen. Daar kan zelfs m'n broertje van 8, die ik niet heb, nog tegen. Al was het in Rivaldo z'n gezicht geweest, dan was het nog een zielige actie..je bent toch geen wijf...als voetballer kan je toch wel tegen een bal in je gezicht lijkt me. Het ergste is dat de bal niet eens in z'n gezicht kwam, maar op z'n been.

Ik vind dit wel een iets te groot toneelstuk.

Hmmm... ja dat is wel zo, maar ik was wat partijdig geworden na 90 minuten van zo'n hortende en stotende wedstrijd. Vond het nogal een verschil in voetbalstijl tussen de teams.

Dat theater is idd dodelijk voor het voetbal. Niet leuk om naar te kijken. Ze zouden er ook kaarten voor moeten geven.

Valt wel op dat sommige teams het veel meer doen dan anderen. Zweden en Ierland bijv. helemaal niet en Kroatie en Turkije wel

FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 juni 2002 @ 20:00:28 #32
    1012 Doc
    Loves C, M & R
    pi_4433391
    quote:
    Op maandag 03 juni 2002 16:20 schreef tong80 het volgende:
    Rivaldo, Figo, van Nistelrooij, Berry van Aerle.

Allemaal doen ze het.

Bannen die hap.

Nooit meer op Fok!

Ik vond Van der Sar's schwalbe bij Ortega 4 jaar gelden wel heel fraai.

Ha, ik zie net dat Hagenees deze Schwakbe ook aan haalt .

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
    Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
      maandag 3 juni 2002 @ 21:06:50 #33
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_4434629
    quote:
    Op maandag 03 juni 2002 20:00 schreef Doc het volgende:
    Ik vond Van der Sar's schwalbe bij Ortega 4 jaar gelden wel heel fraai.
    Ik heb die schwalbe altijd smerig gevonden...
    Maar goed schwalbe of niet, die turk die de bal tegen Rivaldo aanschoot verdiende zoiezo een gele kaart... dus dat heeft niks met het theater van Rivaldo te maken...
    pi_4434832
    quote:
    Op maandag 03 juni 2002 21:06 schreef Frenkie het volgende:

Ik heb die schwalbe altijd smerig gevonden...
    Maar goed schwalbe of niet, die turk die de bal tegen Rivaldo aanschoot verdiende zoiezo een gele kaart... dus dat heeft niks met het theater van Rivaldo te maken...

Nahja zeg. Die bal was helemaal niet hard ingespeeld, alleen wat hoog. Een beetje vent had die bal gewoon gestopt en er juist geen theater van gemaakt.

Het had allemaal wat netter gekund met aanspelen maar het gemiauw van Rivaldo was toch echt knap waardeloos. Maar ik had ook niks ander verwacht van een waardeloze egotripper.

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
      maandag 3 juni 2002 @ 21:24:21 #35
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_4434905
    quote:
    Op maandag 03 juni 2002 21:19 schreef michelos het volgende:

[..]

Nahja zeg. Die bal was helemaal niet hard ingespeeld, alleen wat hoog. Een beetje vent had die bal gewoon gestopt en er juist geen theater van gemaakt.

jaja zal allemaal best, maar het is onreglementair en daar kan je dus een gele kaart voor krijgen!
    pi_4435113
    quote:
    Op maandag 03 juni 2002 21:24 schreef Frenkie het volgende:

jaja zal allemaal best, maar het is onreglementair en daar kan je dus een gele kaart voor krijgen!

Met de nadruk op kan. Elke zichzelf respecterende scheids fluit echter in de geest van de wedstrijd en laat zich niet flessen door dit soort neppers. Alleen al om daartegen op te treden was het juist goed geweest om hier Rivaldo geel te geven, net zoals al die duikelaars die op zoek zijn naar pingels in het strafschopgebied.

Voor hetzelfde geld deed die Turk het trouwens per ongeluk omdat ie de bal te laag raakte, hij was immers niet echt hard ingespeeld.

Volgens 'de regels' mistte Emerton de UEFA cup finale bij Feyenoord. Wat ook knap waardeloos was als je iets verder kijkt naar wat zich daar afspeelde bij die gele kaart.

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
    pi_4436104
    Denk toch dat je een onderscheid moet maken. Als objectieve toeschouwer zijn schwalbes vreselijk irritant en moeten ze met geel of rood bestraft worden, maar ja.....stel dat Den Haag door een schwalbe van een speler een penalty versierd waardoor we promoveren (met nadruk op STEL , dan wordt die duikelaar tot Speler van de Eeuw gekozen en zou ik er reuze blij mee zijn. Dus het hangt er een beetje van af in welke situatie
      maandag 3 juni 2002 @ 22:30:34 #38
    14627 deurmat
    Best een leuke user.
    pi_4436131
    Zeker met de wetenschap dat na die genomen corner er direct werd afgefloten. Waarom zou je je tegenstander dan rood aansmeren als je toch 2-1 voorstaat? Ik hoop dat hij vannacht een beetje moeilijk kan slapen van zijn enorm lage actie...hij heeft zich in ieder geval goed voor lul gezet. Mekkeren om een bal op je knie....en dat heet dan een voetballer!

Het is niks anders dan een egotripper, waar we trouwens het laatste jaar heel weinig van gehoord hebben. Hij moet maar eens wat meer in dienst gaan spelen van zijn elftal, in plaats voor zichzelf. Ik hoop serieus dat de kaart voor die Turk wordt ingetrokken, als dat mogelijk is dan. Ik snap best dat als hij zo loopt tijd te rekken bij de cornervlag, dat die Turk de bal wel komt brengen. Ik vind het ook niet onbegrijpelijk dat je hem dan naar hem toesschiet. En zeker bij een 2-1 achterstand, na een onterechte penalty (was buiten de 16 meter!) neem je het niet zo nauw meer met de tijdrekkers. Ik vind het geen grote zonde dat hij die bal tegen Rivaldo aanschoot. Rivaldo blijkt alleen een sterk overheersende vrouwelijke kant te hebben

pi_4441497
    Op de Belgische TV hielden ze het er op dat Rivaldo door de schok met zijn vinger in zijn oog was geschoten.
    "I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
    "Fuck it Dude, let's go bowling."
      dinsdag 4 juni 2002 @ 12:31:02 #40
    14627 deurmat
    Best een leuke user.
    pi_4442249
    quote:
    Op dinsdag 04 juni 2002 11:35 schreef Capetown het volgende:
    Op de Belgische TV hielden ze het er op dat Rivaldo door de schok met zijn vinger in zijn oog was geschoten.
    pi_4443143
    BREAKING NEWS: Rivaldo voor één wedstrijd geschorst

De Braziliaanse aanvaller Rivaldo is door de FIFA voor één wedstrijd geschorst naar aanleiding van zijn 'schwalbe' bij de corner vlag aan het eind van de wedstrijd tegen Turkije. (later meer)

pi_4443220
    Beter, de huichelaar. Altijd al een hekel gehad aan dat ventje
    O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
    Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
    A Guinness a day keeps the doctor away
    pi_4443232
    quote:
    Op dinsdag 04 juni 2002 13:42 schreef BobRooney het volgende:

De Braziliaanse aanvaller Rivaldo is door de FIFA voor één wedstrijd geschorst naar aanleiding van zijn 'schwalbe' bij de corner vlag aan het eind van de wedstrijd tegen Turkije. (later meer)

Terecht. Heel goed. Waar haal je het nieuws vandaan eigenlijk?
      dinsdag 4 juni 2002 @ 14:10:30 #44
    26269 Rotterdam1908
    Every moment is another chance
    pi_4443544
    Zulke acties moeten altijd bestraft worden met een schorsing of zoiets. Die schwalbe was echt onnodig, want de scheids had hem misschien wel zoiezo een kaart gegeven, en op deze manier is het nog erger. Ik snap ook niet waarom zo'n speler als Rivaldo dat doet, die heeft dat helemaal niet nodig met zijn talenten.
    Girl, you made me go crazy from the first minute I met you
    pi_4443686
    quote:
    Op dinsdag 04 juni 2002 13:42 schreef BobRooney het volgende:

Je bent weer erg up to date, Brian
    "I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
    "Fuck it Dude, let's go bowling."
    pi_4443734
    quote:
    Op dinsdag 04 juni 2002 13:50 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

Terecht. Heel goed. Waar haal je het nieuws vandaan eigenlijk?

voetbalonline.nl
      dinsdag 4 juni 2002 @ 14:24:06 #47
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_4443770
    quote:
    Op dinsdag 04 juni 2002 14:22 schreef BobRooney het volgende:

[..]

www.voetbalonline.nl

beter quoten dan.. de schorsing is in de maak, er wordt vanavond uitspraak over gedaan...

staat er ook!

pi_4443771
    quote:
    Op dinsdag 04 juni 2002 14:19 schreef Capetown het volgende:

[..]

Je bent weer erg up to date, Brian

thanx e-mail
    pi_4443782
    quote:
    Op dinsdag 04 juni 2002 14:24 schreef Frenkie het volgende:

[..]

beter quoten dan.. de schorsing is in de maak, er wordt vanavond uitspraak over gedaan...

staat er ook!

deed copy paste...
      dinsdag 4 juni 2002 @ 14:25:40 #50
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_4443802
    quote:
    Op dinsdag 04 juni 2002 14:24 schreef BobRooney het volgende:
    deed copy paste...
    dit kwam ik tegen
    quote:
    Schorsing voor Rivaldo in de maak.

SEOUL, 4 juni 2002 13:23 - De strafcommissie van de FIFA zal vanavond besluiten of Rivaldo voor zijn toneelspelerij in de slotfase van de wedstrijd tegen Turkije moet worden geschorst. Volgens insiders zal hij het duel tegen China niet mogen meedoen omdat er sprake is van een fopduik. Inmiddels heeft Franz Beckenbauer namens de Duitse bond gevraagd of de Koreaanse scheidsrechter Joo Young Kim ook geschorst kan worden. De arbiter schonk Brazilië een strafschop en trapte vervolgens in de schwalbe van Rivaldo. Dat kwam Turkije ook nog eens op twee rode kaarten te staan. "Ik ben neutraal in deze zaak en dus is het mijn plicht om dit te vragen, want die scheidsrechter hoort gewoon niet op dit WK thuis. Het doet er dan niet toe uit welk land hij komt," aldus der Kaiser.

bron: www.voetbalonline.nl

pi_4443926
    quote:
    Op dinsdag 04 juni 2002 14:25 schreef Frenkie het volgende:

[..]

dit kwam ik tegen
    [..]

de hufters...passen ze het bericht aan...daar gaat me goede naam hier op FOK!
      dinsdag 4 juni 2002 @ 14:32:56 #52
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_4443938
    quote:
    Op dinsdag 04 juni 2002 14:32 schreef BobRooney het volgende:

[..]

de hufters...passen ze het bericht aan...daar gaat me goede naam hier op FOK!

ach tis wel actueel!
    pi_4443959
    quote:
    Op dinsdag 04 juni 2002 14:32 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ach tis wel actueel!

Zo is het...en ik ben voor een schorsing,
    pi_4456002
    en hij krijgt een boete...rivaldo lacht zich nu echt rot denk ik..
    pi_4456040
    quote:
    Op woensdag 05 juni 2002 11:11 schreef BobRooney het volgende:
    7.000 dollar... daar zal die wel van wakker liggen...

Een wedstrijd schorsing was beter op z'n plaats, als je er hard tegen wilt optreden moet je dat ook doen.

FOK!fossiel woensdag 5 juni 2002 @ 12:43:17 #56
    10 RemCOW
    SG Special power! :D
    pi_4457661
    En hij krijgt alleen maar een geldboete??? Pff.
    Deze actie laat goed zien hoe Rivaldo echt is, echt een misselijke actie gewoon . Je zie in de slowmotion dat ie eerst nog ff 1sec ofzo loopt te denken en opeens naar zijn gezicht grijpt. Bah bah.
    Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
    Let's have fun ---- Life will suck soon enough
    Hattrick: 206761
      woensdag 5 juni 2002 @ 12:48:54 #57
    7817 Gstar
    JUST THE PRODUCT
    pi_4457760
    quote:
    Op woensdag 05 juni 2002 12:43 schreef RemCow het volgende:
    En hij krijgt alleen maar een geldboete??? Pff.
    Deze actie laat goed zien hoe Rivaldo echt is, echt een misselijke actie gewoon . Je zie in de slowmotion dat ie eerst nog ff 1sec ofzo loopt te denken en opeens naar zijn gezicht grijpt. Bah bah.
    JAh tuurlijk duurt dat een seconde.. het is slowmotion.. duh!!
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 juni 2002 @ 12:49:50 #58
    1012 Doc
    Loves C, M & R
    pi_4457780
    Ach, een schorsing tegen China, daar zal Rivaldo ook niet echt wakker van liggen. Wint Braz. toch met gemak...
    OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
    Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
    pi_4457851
    quote:
    Op woensdag 05 juni 2002 11:11 schreef BobRooney het volgende:
    Sja, die spelerssalarissen zijn de afgelopen 10 jaar vertigvoudigd, de boetes van FIFA & UEFA alleen aan de inflatie gecorrigeerd zo lijkt het...
    O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
    Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
    A Guinness a day keeps the doctor away
      woensdag 5 juni 2002 @ 13:16:03 #60
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_4458176
    Ik vind dat ze zo'n boete moeten relateren aan het salaris, bijvoorbeel 10% van het jaarinkomen.
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    pi_4463411
    quote:
    Op woensdag 05 juni 2002 13:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
    Ik vind dat ze zo'n boete moeten relateren aan het salaris, bijvoorbeel 10% van het jaarinkomen.
    wedden dat ze het dan niet meer doen...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')