Het heeft even geduurd, maar ik heb toch een SC kunnen vinden op dit forum waar het langer dan 5 minuten uit te houden isquote:
wat is er aan de hand dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar ik heb toch een SC kunnen vinden op dit forum waar het langer dan 5 minuten uit te houden is
pierreTT!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Goedquote:Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat is er aan de hand dan?
Alles goed Michhas?
Het is niet overal gezelligquote:Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat is er aan de hand dan?
Alles goed Michhas?
dat vinden wij heul niet ergquote:Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef Lutte het volgende:
Ik kom jullie nog een half uur vervelen!
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
pierreTT!
Iemand die niks aan het doen is op zijn werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
ow oke sorry Pierquote:Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Iemand die niks aan het doen is op zijn werk
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en dan? 10.000?
postverslaafde
wat een lekker wijfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat een lekker wijf
Hihi, die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gezelligquote:Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef Lutte het volgende:
Ik kom jullie nog een half uur vervelen!
Geen geile zusters en secretaresses vandaag?quote:
Jij hebt Boudibou meegenomen?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen geile zusters en secretaresses vandaag?
Ik neem wel een hoop mensen mee, Ross was hier laatst ook al even
Nee valt tegen, alleen schoonmaaksters van het type Hanna Tokkie... nog anderhalf uur, dan ben ik er weer klaar meequote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen geile zusters en secretaresses vandaag?
Ik neem wel een hoop mensen mee, Ross was hier laatst ook al even
Mannen die een kans op een triootje zien worden niet boos.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik het openbaar maak wordt Benny boos
Neequote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij hebt Boudibou meegenomen?
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
NeeRossdale, die was hier gisteren of eergisteren volgens mij even
OMG Luttequote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mannen die een kans op een triootje zien worden niet boos.
ow oke danquote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
NeeRossdale, die was hier gisteren of eergisteren volgens mij even
Hmm... Daar kun je inderdaad weinig meequote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee valt tegen, alleen schoonmaaksters van het type Hanna Tokkie... nog anderhalf uur, dan ben ik er weer klaar mee
Wuut?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mannen die een kans op een triootje zien worden niet boos.
Weet ik niet, voorlopig even niet ben ik bang... ik ben pas rond januari weer eens in Apeldoorn te vinden..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hmm... Daar kun je inderdaad weinig mee
Wanneer kom je langs Arnhem op?
Dat heeft niks met Benny te maken ofzo, dit is een op zichzelf staand verhaaltje.quote:
Waarom is poep bruin?quote:
ow oke ik snap het. ik had het alleen over je opmerking over uberhaupt een trioquote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat heeft niks met Benny te maken ofzo, dit is een op zichzelf staand verhaaltje.
Nou, een vriendin van mij is bi. En ze vond een jongen leuk, en hij vond haar niet leuk maar had haar ook niet echt afgewezen. Dus wij waren op een verjaardag, ging het daarover, zegt zo'n andere jongen: waarom wijs je haar niet af, het is echt de grootste debiel die ik ken. En toen was het stil, en toen vier jongens tegelijk dezelfde opmerking.
damn, ziekquote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Lutte het volgende:
Oh wacht... DIT IS POST 10000!
Binnen vier maanden, jullie mogen me nu vervloeken.
Gefeliciteerd luttequote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Lutte het volgende:
Dat hoeven wij niet te doen, de Almachtige Heer zal u neerslaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Lutte het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Lutte het volgende:
Woohoo, goed bezigquote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Lutte het volgende:
Jij hebt veel te vertellen blijkbaarquote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Lutte het volgende:
42, tubgirl, de zonquote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom is poep bruin?
Waarom stinkt kaas als je het te lang laat liggen?
Waarom zijn tissues met balsem zachter dan tissues zonder balsem, terwijl de tissue de balsem zou moeten absorberen en je er dus niks van zou moeten merken?
Ik kan me niet voorstellen dat ik tienduizend keer iets zinnigs te melden heb gehad.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Jij hebt veel te vertellen blijkbaar
wow goed gedaanquote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik tienduizend keer iets zinnigs te melden heb gehad.
Heb wel maar één note per 5000 posts. Das best goed.
Ben niet zo'n actieve fokker als de meesten, enlighten mequote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik tienduizend keer iets zinnigs te melden heb gehad.
Heb wel maar één note per 5000 posts. Das best goed.
dat zijn opmerkingen van Moderators als ze iets aan je opvallen, baggeren,etc...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:40 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ben niet zo'n actieve fokker als de meesten, enlighten me
En die PM-en ze dan of zo?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat zijn opmerkingen van Moderators als ze iets aan je opvallen, baggeren,etc...
Mannen zijn veel kinderachtiger.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom begrijpen mannen vrouwen niet?
Nee. je moet een abonnement hebben om ze te kunnen inkijken, of je kan eenmalig kijken voor 4.50quote:
nee die kun je inzien als je een abonnement hebtquote:
waarom zijn ze veel kinderachtigerquote:Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mannen zijn veel kinderachtiger.
Ik feliciteer geen baggeraarsquote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik feliciteer geen mensen bij 12.000 posts
Ok, nou ja.. zoveel interesseert het me niet eerlijk gezegdquote:Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee. je moet een abonnement hebben om ze te kunnen inkijken, of je kan eenmalig kijken voor 4.50
103quote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 13823 (gemiddeld 103 per dag)
mwa het is niet zo boeiendquote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ok, nou ja.. zoveel interesseert het me niet eerlijk gezegd
woooow jij hebt veel postsquote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef tdrone het volgende:
hoog aantal posts per dag
aantal posts: 3667 (gemiddeld 6 per dag)
ik kan nog steeds 10000 psots in 4 maanden halen
Bye Michquote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef Michhas het volgende:
Oja, ik was een film aan het kijken. Ben weer weg![]()
Bye Mich.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef Michhas het volgende:
Oja, ik was een film aan het kijken. Ben weer weg![]()
Je feliciteert baggeraars wel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:29 schreef Michhas het volgende:
Nog een keertje dan:
Gefeliciteerd pikkie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef honkeytonk het volgende:
13648 (gemiddeld 122 per dag)
Ik post te veel.
dudes...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
aantal posts: 13823 (gemiddeld 103 per dag)
quote:
Bye Mich.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe weet je dat?quote:
ben ook pas 1,5 maand op fokquote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
woooow jij hebt veel posts
Okay, veelposters dan.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe weet je dat?![]()
ik heb er wel leuke contacten aan over gehouden
Dat weet je niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, veelposters dan.
Maar das niet erg! Want als de bus ofzo er niet was geweest had ik jullie nooit leren kennen!
ja de bus was echt tofquote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, veelposters dan.
Maar das niet erg! Want als de bus ofzo er niet was geweest had ik jullie nooit leren kennen!
ik herinner mij het zakje snoep en de orgies bij yvonnequote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik herinner mij er al niet zo heel veel van
Ik orgies met Netsplitter.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik herinner mij het zakje snoep en de orgies bij yvonne
Spamkeverquote:Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef Michhas het volgende:
aantal posts: 11999 (gemiddeld 61 per dag)
wil je erover praten?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zelfs de post waarin ik zei dat ik naar bed ging werden weggehaald.
haha ja en jij dacht nog dat ik je niet mocht ,en we stopten bij deel 10quote:Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik toen al gedaan, met zijn allen tegen murp en SwJ, Kaasknabbeltje en Longcat. waren er toen nog. En Mich, CC, OD, HT en ik... Vergeet ik iemand?quote:
Longcatquote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik toen al gedaan, met zijn allen tegen murp en SwJ, Kaasknabbeltje en Longcat. waren er toen nog. En Mich, CC, OD, HT en ik... Vergeet ik iemand?
haha we wilden een Sc kapen maar toen werd swj boosquote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef tdrone het volgende:
ik ben hier gekomen omdat ik grtd had op mijn stage en niet met de bus
Ik heb daar 2 notes voor gekregenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha we wilden een Sc kapen maar toen werd swj boos
Nee hè. 045represent was ik nog vergeten!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Longcat![]()
![]()
Wat een stomme rotuser, ik mocht hem niet
'Even quoten, als jullie een SC kapen ben jij de eerste die een hele lange van krijgt.' xxxxxxxx SwJquote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha we wilden een Sc kapen maar toen werd swj boos
je hebt er een hoofd bij? wuut?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee hè. 045represent was ik nog vergeten!
Maar best raar, toen had ik geen idee wie jullie waren en als ik nu die posts lees heb ik er een hoofd bij.
NBT is voor iedereen liefquote:Op woensdag 15 december 2010 21:56 schreef tdrone het volgende:
ach dat had ik ook toen ik begon met posten in deze sc was toevallig dat NBT liev voor me was
Dat is hier in de buurtquote:Op woensdag 15 december 2010 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee hè. 045represent was ik nog vergeten!
Maar best raar, toen had ik geen idee wie jullie waren en als ik nu die posts lees heb ik er een hoofd bij.
Waar staat dat?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Even quoten, als jullie een SC kapen ben jij de eerste die een hele lange van krijgt.' xxxxxxxx SwJ
Een gezicht.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hebt er een hoofd bij? wuut?
Liever nietquote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook netmaar of ik met 045 geassocieerd wil worden...
Das niet zo goed bennyquote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef iBenny het volgende:
Ik ken de film Mathilda uit mijn hoofd
Weet precies wie wat wanneer gaat zeggen... ik heb 'm te vaak gezien
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef iBenny het volgende:
Wat ben ik een baasquote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zullen we met zijn allen een orgie houden? Maar dan alleen Lutte en ik bedoel ik...
die kijk ik nu ookquote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef iBenny het volgende:
ja dat had ik ookquote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Toen waren jullie alleen usernamen, nu hebben jullie een naam en een karakter en alles.
Dat niveau wil ik nu ook bereiken met mijn huidige postgedrag.quote:
Geef toe, als je die post nu leest, dan is hij toch best tof?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jezelf quoten én jezelf nog een baas noemen
heul nietquote:Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
alleen benny is hier de echte hosselaar
Ik kan 't wel waarderenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat niveau wil ik nu ook bereiken met mijn huidige postgedrag.
[..]
Geef toe, als je die post nu leest, dan is hij toch best tof?
Not in the moodquote:Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat niveau wil ik nu ook bereiken met mijn huidige postgedrag.
[..]
Geef toe, als je die post nu leest, dan is hij toch best tof?
Hij is mooiboii laat umquote:Op woensdag 15 december 2010 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij hebt heul wel iemand ingepakt met je charmes
Jouw schuldquote:Op woensdag 15 december 2010 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij hebt heul wel iemand ingepakt met je charmes
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
iedereen is mooiboii op HT na
Lutte dr schuldquote:Op woensdag 15 december 2010 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hebt de rest zelf gedaan
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hebt de rest zelf gedaan
Ben je thuis? Dan ga ik straks even op de 13e verdieping staan en zwaaienquote:
Ja je moet dat doen als ik op m'n werk ben.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ben je thuis? Dan ga ik straks even op de 13e verdieping staan en zwaaien
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:04 schreef tdrone het volgende:
stel ik eens een vraag die ik serieus beantworod wil hebben
of ditquote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit klinkt echt enorm 'ik heb je bij je handje gepakt, de eerste stap gezet, en nu mag jij'.
Er heeft een keer een mooiboytutorial op FOK! gestaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:04 schreef tdrone het volgende:
stel ik eens een vraag die ik serieus beantworod wil hebben
Dik wereldrecord.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:04 schreef iBenny het volgende:
cc gooide me in het water en ik moest maar zwemmen
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er heeft een keer een mooiboytutorial op FOK! gestaan.
quote:
Hij dreigde zelfs met een banquote:Op maandag 25 oktober 2010 16:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja doei.
Erg jammer, want als je niet normaal kunt posten is de kans groot dat je binnenkort helemaal niet meer kunt posten.
Ik heb nu vaak genoeg gewaarschuwd.
Klaar.
O kut ja, das waar ookquote:Op woensdag 15 december 2010 22:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja je moet dat doen als ik op m'n werk ben.
Wanneer dan wel?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
O kut ja, das waar ookMorgen niet aan het werk trouwens!
HT moet huilen van het sentiment.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij dreigde zelfs met een ban![]()
ja nu snap ik ook wat ze bedoelde van eerst waren jullie usernamen en nu karaktersquote:
Ja, nu weet Lutte ook wat ik van dr vindquote:Op woensdag 15 december 2010 22:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja nu snap ik ook wat ze bedoelde van eerst waren jullie usernamen en nu karakters
Dat is al een jaar zn sort of bijnaam op fokquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:07 schreef tdrone het volgende:
sinds wanneer posten jullie dan mee in deze sc bussers
Ik ben nog steeds hetzelfdequote:Op woensdag 15 december 2010 22:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja nu snap ik ook wat ze bedoelde van eerst waren jullie usernamen en nu karakters
En wat Lutte van CC vindt.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, nu weet Lutte ook wat ik van dr vind
je vindt is metquote:Op woensdag 15 december 2010 22:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind je aardig HT is gewoon zonder t.
NBTquote:Op maandag 25 oktober 2010 16:06 schreef NBT het volgende:
People, doe alsof je werkt en kom: [GRTDOJW # 716] Waar er weer gepost wordt *O*
HT zegt/quote: je vond me aardig.quote:
nou jullie hebben het over dingen die ik niet snapquote:Op woensdag 15 december 2010 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat is er dan lekker ding?
Ja nee ik zat even fout te kijken.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
HT zegt/quote: je vond me aardig.
Ik zeg: vind, als in: ik vind je aardig.
Dat moet gewoon met een d.
sommige mensen hebben het ook over dingen die ik niet snap,quote:Op woensdag 15 december 2010 22:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nou jullie hebben het over dingen die ik niet snap
en ik ben geen lekkerding
haha,quote:Op woensdag 15 december 2010 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sommige mensen hebben het ook over dingen die ik niet snap,
en je bent wel een lekker ding
Niet zon negatief zelfbeeld hebben, zegt ie over mijquote:Op woensdag 15 december 2010 22:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
haha,
En nee ik ben geen lekkerding
Maar ik ben het gewoon niet, anders klinkt het alsof je bij mij slijmtquote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niet zon negatief zelfbeeld hebben, zegt ie over mij
ow dat moeten we niet hebben neequote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar ik ben het gewoon niet, anders klinkt het alsof je bij mij slijmt
ja ik ga nu weer in mij zelf snijdenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow dat moeten we niet hebben nee
Okequote:Op woensdag 15 december 2010 22:16 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga.
Doei.
Zo, ik heb het volgehouden. Geen flauwe kutgrappen. Nu is het tijd om mij te feliciteren met mijn voorlopige overwinning.
ok ok gr gr toedeledokie ha ha.....quote:Op woensdag 15 december 2010 22:16 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga.
Doei.
Zo, ik heb het volgehouden. Geen flauwe kutgrappen. Nu is het tijd om mij te feliciteren met mijn voorlopige overwinning.
gewoon grtdojw dan gepost door tdrone en dan op openingspost sorterenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wie steekt daar nou moeite in
ow, ben niet zo helderquote:Op woensdag 15 december 2010 22:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
gewoon grtdojw dan gepost door tdrone en dan op openingspost sorteren
ja, echt goed manquote:Op woensdag 15 december 2010 22:22 schreef tdrone het volgende:
had ik al gezegd dat ik mijn baan weer terughad?
gz, gratz, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:22 schreef tdrone het volgende:
Dat is allemaal te ingewikkeld voor moiquote:
Ik had het nog niet gehoord... hoezo?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:22 schreef tdrone het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag je hier ook posten als je ff geen werk hebt?
met je hoofd in de wolken?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gehoord... hoezo?
was verhaal gaan halen bij mijn baas want die was er niet toen ik het eerst te horen kreeg... hij vond het ook onfatsoenlijk etc. hoe het gegaan was en toen goed gesprek gehad en toen zei hij van ja als je wil kan je weer terugkomenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gehoord... hoezo?
uhu... maar dat heeft hier nu ff niks mee te makenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
met je hoofd in de wolken?
als je verliefd bent doe je rare dingenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
uhu... maar dat heeft hier nu ff niks mee te maken
denk ik
Oke...quote:Op woensdag 15 december 2010 22:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
was verhaal gaan halen bij mijn baas want die was er niet toen ik het eerst te horen kreeg... hij vond het ook onfatsoenlijk etc. hoe het gegaan was en toen goed gesprek gehad en toen zei hij van ja als je wil kan je weer terugkomen
How rudequote:Op woensdag 15 december 2010 22:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heey topickapertje van me
Hoe hangen ze?
haha goed hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 22:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heey topickapertje van me
Hoe hangen ze?
eet een worstquote:Op woensdag 15 december 2010 22:32 schreef Oceanview het volgende:
mijn maag is weer helemaal leeg door de kauwgom
Rosbief dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
lust ik niet en bananen ook niet
Mooiquote:Op woensdag 15 december 2010 22:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha goed hoor![]()
Hoe hangt het bij jou?
ja vervelend is dat he die kou,quote:Op woensdag 15 december 2010 22:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mooi
Ja het is wat koud, dus wat naar binnengetrokken
Ik kan wel wat lichaamswarmte gebruiken.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja vervelend is dat he die kou,
Serieus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Kom maar danquote:Op woensdag 15 december 2010 22:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik kan wel wat lichaamswarmte gebruiken.
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Serieus?
Ja serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neequote:Op woensdag 15 december 2010 22:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hebt nog nooit een sappig rosbiefje gezien?
There is a time of cumming and going.
Nee, hoor, dat doe ik nietquote:Op woensdag 15 december 2010 22:30 schreef Oceanview het volgende:
Kijk iedereen zijn eerste post opzoeken
Erg eigenlijk hequote:
Dialectquote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou alle jeugd hier praat dialect dat word gewoon niet gezegd...
nou alle jeugd hier praat dialect, dat wordt gewoon niet gezegd...quote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou alle jeugd hier praat dialect dat word gewoon niet gezegd...
Tofquote:Op woensdag 15 december 2010 22:39 schreef tdrone het volgende:
ik vind het ook heel 'raar' dat jullie tof enzo zeggen dat woord gebruik ik ook nooit
Hoe zeg jij dat dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:39 schreef tdrone het volgende:
ik vind het ook heel 'raar' dat jullie tof enzo zeggen dat woord gebruik ik ook nooit
rosbief we hebben dialectwoorden voor kut... maar meestal zegt iedereen gewoon kut..quote:Op woensdag 15 december 2010 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou alle jeugd hier praat dialect, dat wordt gewoon niet gezegd...
wat wordt niet gezegd ^?
het ging over eten tdrone...quote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef tdrone het volgende:
[..]
rosbief we hebben dialectwoorden voor kut... maar meestal zegt iedereen gewoon kut..
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
vet gruwelijk vette shit/shizz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |