Ik heb t liedje nu meerdere malen gehoord en wordt al enthiousaster eik.....quote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef Greys het volgende:
Weet je wat nou het erge is?
Ik kan het winnende nummer niet voor me halen, niet meezingen. Ik weet de melodie niet eens meer.
Terwijl ik het riedeltje van Weelderig Waardeloos en De Stroom al de hele dag fluit
Eenvoud kan ook wat hebben....quote:Op maandag 31 januari 2011 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wel benieuwd of ze ook nog iets aan het intro van het liedje gaan doen of daar in de presentatie wat mee uithalen... die zijn namelijk echt aan de saaie kant...
Eenvoud is leuk maar niet in een liedje dat niet als zodanig wordt neergezet. In een intieme setting is meteen duidelijk dat het een klein liedje is. Dat had bij Weelderig Waardeloos prima gekund en had de kijkers vanaf moment 1 gepakt.quote:
"het is een gekkenhuis hier, de pers komt massaal binnenstromen"quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:14 schreef Greys het volgende:
Bekijk de persconferentie na afloop van het NSF:
KLIK
Nou dat is dus idd exáct waar iedereen zo over valt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Peter Kuipers, directeur van de TROS "In eerste instantie willen we heel duidelijk aangeven: het is een TROS-songfestival. Dat vonden wij belangrijk."
Houd daar eens mee op, TROS-directeur..
Wij waren er met 16 personen in die studio en nee, er was NUL instructie om bij een bepaald nummer te juichen. Wij keken er ook heel erg van op toen het gebeurde...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:25 schreef Moody het volgende:
Het was zo ongelofelijk duidelijk dat die hele uitzending in scene gezet was.
Het publiek had duidelijk de instructie gekregen om overmatig uitbundig te juichen
Agree. Want die fotografen werden daar idd geparkeerd.quote:en die fotografen achter Jolanthe waren neergezet om een beeld te creëren dat dit wel een heel belangrijk moment in de Nederlandse geschiedenis was. Te zielig voor woorden dat dit nodig is in dit land. En ongelofelijk naief van de Tros om te denken dat tv-kijkers achterlijk zijn.
Dat laatste over kwalitatief aan de onderkant van de Ned. muziekwereld daar worden we het niet over eens. Het zal je smaak niet zijn, maar spelen en zingen kunnen ze gewoon. Of hebben ze de Edison bij een pakje boter gekregen? En waren zijn uitvoeringen bij De Beste Zangers van Nederland allemaal playback?quote:Aan de andere kant past deze manier van werken prima bij het waardeloze nummer en het hele songfestival....allemaal kansloos. Grappig om te zien dat mensen daadwerkelijk hoop hebben, ten eerste omdat ze het songfestival serieus nemen en ten tweede omdat ze blijkbaar niet inzien dat de 3Js kwalitatief aan de onderkant van de Nederlandse muziekwereld staan.
Tot zover mijn mening
Het is heel normaal om instructies te krijgen dat je enthousiast moet doen. En de zaal stond vol met 3J-fans. Meer dan gebruikelijke instructies kregen we niet (en we waren ook verbaasd dat bij het laatste nummer iedereen opeens extra enthousiast was).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:25 schreef Moody het volgende:
Het was zo ongelofelijk duidelijk dat die hele uitzending in scene gezet was.
Het publiek had duidelijk de instructie gekregen om overmatig uitbundig te juichen
We nemen het niet zo enorm serieus, we hebben er gewoon plezier in en zijn enthousiast.quote:en die fotografen achter Jolanthe waren neergezet om een beeld te creëren dat dit wel een heel belangrijk moment in de Nederlandse geschiedenis was. Te zielig voor woorden dat dit nodig is in dit land. En ongelofelijk naief van de Tros om te denken dat tv-kijkers achterlijk zijn.
Aan de andere kant past deze manier van werken prima bij het waardeloze nummer en het hele songfestival....allemaal kansloos. Grappig om te zien dat mensen daadwerkelijk hoop hebben, ten eerste omdat ze het songfestival serieus nemen
Ik ben het daar niet mee eens.quote:en ten tweede omdat ze blijkbaar niet inzien dat de 3Js kwalitatief aan de onderkant van de Nederlandse muziekwereld staan.
Ik ben het helemaal eens met de mensen die zeggen dat het Songfestival een nationaal iets is wat niet geadopteerd zou moeten worden door een bepaalde omroep die er zo nadrukkelijk zijn stempel aan geeft... geef het terug aan de NOS of maak er een volledige openbare wedstrijd van zonder acts buiten te sluitenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat is dus idd exáct waar iedereen zo over valt.
De TROS vindt zichzelf veel te belangrijk
Jij hebt toch met elke inzending het gevoel dat het wel gaat lukken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:34 schreef Greys het volgende:
Ik heb op dit moment trouwens wél het idee dat we doorgaan naar de finale (maar ook een beetje door de gunstige loting...) maar ik heb niet het idee dat het in de finale daarna veel gaat worden.
Teveel eenheidsworst.
Maar een béétje hoop kijkt gewoon leuker
Ik welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:37 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Jij hebt toch met elke inzending het gevoel dat het wel gaat lukken?
Jij hebt nooit gehoord van "opstokers"?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij waren er met 16 personen in die studio en nee, er was NUL instructie om bij een bepaald nummer te juichen. Wij keken er ook heel erg van op toen het gebeurde...
Jaap en Jaap schijnen eerder gezegd te hebben dat ze zelf een voorkeur voor dit nummer hadden, de zaal zat voor 90% vol met 3Js fans ipv songfestivalfans en zij wilden dus hun Jees steunen door dat nummer te kiezen. Denk ik. Anders kan ik het niet verklaren.
Het is inderdaad mijn mening.quote:Dat laatste over kwalitatief aan de onderkant van de Ned. muziekwereld daar worden we het niet over eens. Het zal je smaak niet zijn, maar spelen en zingen kunnen ze gewoon. Of hebben ze de Edison bij een pakje boter gekregen? En waren zijn uitvoeringen bij De Beste Zangers van Nederland allemaal playback?
Mwah, niet met elkequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:37 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Jij hebt toch met elke inzending het gevoel dat het wel gaat lukken?
Ik vind sommige nummers wonderschoon. Hun theatertour Akoesteren vond ik juist tonen dat het echte muzikanten zijn met hart voor muziek. En wij gingen daar (NSF) zeker niet heen als 3Js fan, en Jan Smit vind ik al helemaal niets.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:40 schreef Moody het volgende:
Maar een muziekliefhebber die verder kijkt dan zijn neus lang is, zal waarschijnlijk vinden dat er zoveel meer te vinden is in Nederland.
Stond op haar kaartje hé, dus dan zeg je dat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"het is een gekkenhuis hier, de pers komt massaal binnenstromen"
Yolanthe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |