90% van de televoters horen de liedjes op de avond zelf voor het eerst... de jury's horen ze volgens mij 3 keer voordat ze hun stem uitbrengen...quote:Op maandag 31 januari 2011 13:41 schreef lezzer het volgende:
Studioversie
Ik moet zeggen, hoe vaker je het draait, hoe beter het wordt.
Dit moet gewoon veel gedraaid worden in Europa denk ik.
Lena is bijvoorbeeld vorig jaar behoorlijk veel op de radio gedraaid, dacht ik toch?
Ja, zaak om dat te veranderen dusquote:Op maandag 31 januari 2011 15:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
90% van de televoters horen de liedjes op de avond zelf voor het eerst... de jury's horen ze volgens mij 3 keer voordat ze hun stem uitbrengen...
Bronquote:Nabeschouwingen NSF
Vanavond zal er in diverse programma's terug gekeken worden op het Nationaal Songfestival van gisteren. In RTL Boulevard neemt Cornald Maas plaats achter de desk, bij De Wereld Draait Door zijn Saskia & Serge te gast en in de Madiwodovrijdagshow (Ned.3 21.50u) zijn de 3JS te gast waar ze de songfestivalinzending Je vecht nooit alleen zullen zingen. Ook in de uitzendingen van Shownieuws op SBS6 aandacht voor het NSF 2011.
Oh dat wordt een kwartier frustraties uiten van Cornaldquote:
De jury gisteren was nou niet bepaald hoopgevendquote:Op maandag 31 januari 2011 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Het stemsysteem is juist verbeterd, ten opzichte van jaren terug. Er is nu in ieder geval een vakjury die voor de helft van de punten iets te zeggen heeft.
Daniël Dekker was naar dezelfde tandarts als Yolanthe geweest volgens mij.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat er in de gemiddelde Europese jury geen plaats is voor de Daniel Dekkers van deze maatschappij
Wat wel leuk leesvoer is hierover staat vanaf hier:quote:Op maandag 31 januari 2011 17:18 schreef leukerdje het volgende:
Al sturen we nog zo'n goed liedje, Nl zal nooit winnen zolang dit stemsysteem blijft.
En er zoveel landen meedoen.
We hebben gewoon te weinig vriendjes in Europa en we stellen niet veel voor....
Het zijn bijna altijd de grotere landen die winnen.
Ze zijn nu een van de eersten die hun liedje bekend hebben van alle deelnemers. Nu moeten ze in diverse landen gaan optreden in shows, dat nummer onder de aandacht brengen!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat we dit jaar een typisch juryliedje hebben dus ik hoop maar dat ze er genoeg keren naar kunnen luisteren om ons wat punten te geven
Dat gebrek aan promotie krijg je simpelweg als het NSF georganiseerd word door een omroep die niet verder komt plainfeesten en docusoaps.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zijn nu een van de eersten die hun liedje bekend hebben van alle deelnemers. Nu moeten ze in diverse landen gaan optreden in shows, dat nummer onder de aandacht brengen!
Iedereen kende Laf oh Laf al voordat ze ook maar een noot gezongen had op het Eurovisie.
Dat soort promotie ontbreekt er echt altijd aan in Nederland.
True. En zal ook heus met een gebrek aan budget te maken hebben.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat gebrek aan promotie krijg je simpelweg als het NSF georganiseerd word door een omroep die niet verder komt plainfeesten en docusoaps.
Zijn de 3J's al enigzins bekend in Duitsland? Of nog helemaal niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:18 schreef Greys het volgende:
Nu moeten ze in diverse landen gaan optreden in shows, dat nummer onder de aandacht brengen!
Je zou het gewoon niet bij de publieke omroep meer willen doen, de NOS heeft idd ook niks aan buitenlandse promotie gedaan, maar met alle bezuinigingen die er de laatste decennia op de PO los gelaten zijn kun je het van geen enkele omroep binnen het bestel verwachten dat ze opeens een tour door europs doen en het is maar de vraag of de commercielen er wel geld in zien zitten.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
True. En zal ook heus met een gebrek aan budget te maken hebben.
Eeuwig zonde.
Hoewel... toen het nog niet bij de TROS zat, waren er toen wel buitenlandse promotours?
Ook niet echt, toch? Ik kan me herinneren dat Glennis een keertje in Griekenland optrad, dat wel.
De platenmaatschappij zou ook interesse kunnen hebben. Op zich is de muziek van de 3J's best uniek en heeft het kans om in meedere landen te scoren. Niet noodzakelijkerwijs dit nummer, maar het Wiegelied en Wat Is Dromen zijn best aardige platen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je zou het gewoon niet bij de publieke omroep meer willen doen, de NOS heeft idd ook niks aan buitenlandse promotie gedaan, maar met alle bezuinigingen die er de laatste decennia op de PO los gelaten zijn kun je het van geen enkele omroep binnen het bestel verwachten dat ze opeens een tour door europs doen en het is maar de vraag of de commercielen er wel geld in zien zitten.
Eens. En wellicht wil het management (Japie Buis zit op goud met al die Volendammers natuurlijk) er ook wel financieel aan bijdragen dan, aan een tourtje. Als ze slim zijn doen ze het.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De platenmaatschappij zou ook interesse kunnen hebben. Op zich is de muziek van de 3J's best uniek en heeft het kans om in meedere landen te scoren. Niet noodzakelijkerwijs dit nummer, maar het Wiegelied en Wat Is Dromen zijn best aardige platen.
Maar als je het in dat opaciht beijkt, bereik je natuurlijk meer bij een commerciele omroep, een platenmaatschappij(danwel andere sponsoren) kan tenslotte amper reclame maken voor hun andere producten tijdens PO programmas en hooguit in de reclame blokken voor en na het evenement. Als je het dan ook nog eens buiten Nederland wilt promoten met evt docusoaps en/of optredens heb je geen goede aan de PO omdat die niet voor commerciele taken ingezet mag worden, ook niet door de platenmaatschappij die de afvaardiging naar het songfestival promoot.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De platenmaatschappij zou ook interesse kunnen hebben. Op zich is de muziek van de 3J's best uniek en heeft het kans om in meedere landen te scoren. Niet noodzakelijkerwijs dit nummer, maar het Wiegelied en Wat Is Dromen zijn best aardige platen.
Die moesten dan ook het nieuwe 'Esperanto' uitleggen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:56 schreef TheVulture het volgende:
Treble is in 2006 met een bus door Europa heen gereden voor promotiedoeleinden![]()
Jammer dat dat nummer kut was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |