Ze hadden er beter de naam van Rene Froger op kunnen zetten want die was ze kwijtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het ook zo stom dat op de autocue steeds stond "Bedankt, Daniël." wanneer er jurycommentaar gegeven werd.
Ieder heeft zijn mening , maar om je laatste zin moet ik ff erg hard lachen, gekke kijk heb jij erop zeg. En dat zeg ik niet omdat t dorpsgenoten zijn, maar ik zou graag willen weten wat jij de bovenkant van de Nederlandse muziekwereld vindt....?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:25 schreef Moody het volgende:
Die uitzending wa Jiskefet in het kwadraat. Om dezelfde reden ga ik voor de buis genieten als J,J en J zichzelf en hersenloos Nederland voor de gek houden. Cabaret man
Het was zo ongelofelijk duidelijk dat die hele uitzending in scene gezet was.
Het publiek had duidelijk de instructie gekregen om overmatig uitbundig te juichen en die fotografen achter Jolanthe waren neergezet om een beeld te creëren dat dit wel een heel belangrijk moment in de Nederlandse geschiedenis was. Te zielig voor woorden dat dit nodig is in dit land. En ongelofelijk naief van de Tros om te denken dat tv-kijkers achterlijk zijn.
Aan de andere kant past deze manier van werken prima bij het waardeloze nummer en het hele songfestival....allemaal kansloos. Grappig om te zien dat mensen daadwerkelijk hoop hebben, ten eerste omdat ze het songfestival serieus nemen en ten tweede omdat ze blijkbaar niet inzien dat de 3Js kwalitatief aan de onderkant van de Nederlandse muziekwereld staan.
Tot zover mijn mening
Rustig aan, tis een meningquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ieder heeft zijn mening , maar om je laatste zin moet ik ff erg hard lachen, gekke kijk heb jij erop zeg. En dat zeg ik niet omdat t dorpsgenoten zijn, maar ik zou graag willen weten wat jij de bovenkant van de Nederlandse muziekwereld vindt....?
Nederlandstalig bedoelde ik he, ik ben zelf ook groot fan van Van Dik Hout ,maar vind de 3 j's niet minder goed, maar idd je mag je mening hebben hoor....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Rustig aan, tis een mening
Bovenkant van Nederland vind ik Golden Earring, Nits, De Dijk, Daniël Lohues, Blaudzun, Van Dik Hout, dat soort spul....
Vakjury tussen haakjes dan he, alleen Erik Van Thijn mag zichzelf een vakkundig jurylid noemen in mijn ogen, dat ze er oningeintresseerd erbij zouden hebben gestaan is mij dan ontgaan, wat een slap gezeik. Ik vind t heldhaftig dat je t nog doet voor je land , na al die blamages van de afgelopen jaren, zij steken hun nek voor ons uit hoor, sta daar maar eens bij stil....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik kende die hele 3j's tot zondag niet. Nu ken ik ze dus wel, maar kan nou niet echt zeggen dat ze een fantastische indruk op me achter hebben gelaten. Dat ze muzikaal meer in hun mars heben dan menigeen andere "artiest" ( Ik denk aan de Monique Smits en Grad Damens van deze werled) kan ik ook wel zien, maar het speciale van de 3js ontgaat mij eerlijk gezegd een beetje. Bovendien vond ik dat ze er maar een beetje ongeintresseerd daar op dat podium stonden, dat irriteerde mij enorm. Maar goed, het is ook niet leuk als de door jouw geschreven liedjes door de vakjury (hahahaha) afgeschreven worden.
Het was een vreselijke setting. Ze irriteerden zich duidelijk aan de zogenaamde vakjury. Het straalde gewoon niks uit. Maar misschien staan ze er altijd zo bij, kan. Ik ken ze niet, maar ik vond het absoluut niet lijken dat ze er zin in hadden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Vakjury tussen haakjes dan he, alleen Erik Van Thijn mag zichzelf een vakkundig jurylid noemen in mijn ogen, dat ze er oningeintresseerd erbij zouden hebben gestaan is mij dan ontgaan, wat een slap gezeik.
Niks heldhaftigs aan, blamages in het verleden hebben er niks mee te maken. Ze steken heus hun nek niet uit hoor. Hoe dan? Om naar een internationaal festijn te gaan en hun liedje te zingen? De Toppers verkochten na hun inzending er ook geen kaartje minder om en iedereen weet tegenwoordig wie Sieneke is. Dit schaadt hun carriere echt niet hoor, eerder andersom.quote:[code]Ik vind t heldhaftig dat je t nog doet voor je land , na al die blamages van de afgelopen jaren, zij steken hun nek voor ons uit hoor, sta daar maar eens bij stil....voor vorstin en vaderlland...en zo is t....
[/code]
Kanjers zijn t!!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:32 schreef grazz het volgende:
Ik weet alleen dat de 3JS een pittig weekje ervoor hadden. Elke avond stonden ze op Vrienden van Amstel live, en ze zullen het die avond ervoor wel laat hebben gemaakt. Heb ze ook wel eens van het podium gebruik zien maken, maar kom op.. als de TROS met zo'n saaie show, productie e,d. komt aanzetten, tsja probeer daar maar iets van te maken
Jan mag wel werken aan het spelen met de camera want zo lijkt het best afstandelijk, maar daar heeft hij nog een aantal maanden voor. En heb er alle vertrouwen in dat ze in Düsseldorf er nog een schepje bovenop doen qua zang, kleding en setting. Gaat helemaal goed komen!
Uhu, als ze de finale halenquote:
Zij was er helemaal niet bij met der hoofd leek wel.....gepruts was t iig...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:04 schreef Hyundai het volgende:
Heb net even NSF teruggekeken, vooral 't begin en het einde. Heb weer moeten lachen om het gepruts van Yolanthe soms, zoals Daniël een songfestivalkenner noemen en 'm op het eind Daniëlle noemen.
En Juicyhill_!
Die reactie van hem t.o.v. andere fotografen![]()
.
EDIT: goed ingeschat idd, daar zijn we na diverse topics wel klaar mee
ik heb t ook ff bekeken ,man met bril was zeker Tha-Erik????quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:26 schreef Greys het volgende:
Dat hebben we allemaal wel eens
Heb je alle vlaggetjes gezien bij het terugkijken van het NSF?
Dat waren wij
Nee Erik heeft geen brilquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik heb t ook ff bekeken ,man met bril was zeker Tha-Erik????
Er kwamen iig een paar redelijk goed in beeld, grappig...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee Erik heeft geen bril
Maar er was verder niemand met vlaggetje (treurig eigenlijk he?) dus elk vlaggetje dat je ziet is een FOK!er
quote:fouradimusic
Ben wakker gebeld door Wild FM...of ik de song van de 3J's voor het songfestival niet wat stoerder kan maken..wat denken jullie zelf?
Volgend jaar doet de TROS het nog, mssn dat het jaar erop een andere omroepvereniging er mee aan de haal gaat, en dan zou ik bij MAX nog niet eens zo'n slecht idee vinden. Ik koester iig geen hoop dat de NOS het stokje daarna zal overnemen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat er in ieder geval een beweging op gang komt zodat we volgend jaar weer een volwaardige Nationale finale hebben, eventueel met wat voorrondes...
Ik ben verliefd leende zich natuurlijk ook perfect voor tig covers in allerlei stijlen, je kon alle kanten op met dat nummer, dat klinkt al snel heel anders.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken ze ook niet. Maar de covers van songfestivalliedjes hoort er wel een beetje bij sinds Sieneke
.
Misschien dat BNN er oren naar heeftquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgend jaar doet de TROS het nog, mssn dat het jaar erop een andere omroepvereniging er mee aan de haal gaat, en dan zou ik bij MAX nog niet eens zo'n slecht idee vinden. Ik koester iig geen hoop dat de NOS het stokje daarna zal overnemen.
Als ie zo jong is zat er maar weinig leven in. Hij leek op een 'vriendje van Paay'. Incl. opgespoten lipjes.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
Voor een deel met je eens, maar ik snap het commentaar op het uiterlijk van de Jees niet zo. Wat kunnen ze daar aan doen dan, hoe ze er uit zien? De linker Jee is nog vrij jong en heeft dus een glad/strak gezicht, da's vrij logisch
Zie filmpje hierboven, ze hebben in elk geval wel zelfspotquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:18 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Als ie zo jong is zat er maar weinig leven in. Hij leek op een 'vriendje van Paay'. Incl. opgespoten lipjes.
Zijn onjaardag (of hoe heet zoiets in t Nederlands)quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb even gekeken, maar die Derde Jee is helemaal niet jarig.
Dus wat ze nou vieren?
Niet iedereen is volmaakt, jij zeker wel???quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:18 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Als ie zo jong is zat er maar weinig leven in. Hij leek op een 'vriendje van Paay'. Incl. opgespoten lipjes.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Niet iedereen is volmaakt, jij zeker wel???
Het is ook gewoon een goed nummer natuurlijk. Het is alleen jammer dat het niet zo speciaal is dat het voor de hoofdprijzen mee kan doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:59 schreef Greys het volgende:
Nu bij Boulevard.
Ze zijn in Duitsland de straat op gegaan om het nummer te laten horen.
De Duitsers vinden het 'ein bischen geil'![]()
De Duitse dames vinden Jees ook vooral erg leuk om te zien ook.
De Duitse heren zeggen 'dat ze de Drei Jotz' meer punten zouden geven dan hun eigen Lena.
Ja, dat zou ik ook zeggen voor de camera
Maar ze zijn daar ook helemaal wild van Jan Smit, dus wie weet.
Ik loop op de zaken vooruit maar...top 10 in de finale zou misschien kunnen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een goed nummer natuurlijk. Het is alleen jammer dat het niet zo speciaal is dat het voor de hoofdprijzen mee kan doen.
Echt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef Fred_B het volgende:
Dit zou wel een heel geschikt nummer zijn om als allereerste mee te beginnen.
Volgens mij welquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij is er van die theorieën ook eigenlijk vaak niets terecht gekomen.
Welke theorieën? Dat als je als eerste moet dat het niets wordt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij is er van die theorieën ook eigenlijk vaak niets terecht gekomen.
Nee van het eerste, tegenwoordig denk ik dat het niet mee zo uitmaakt. Maar ik kan het mis hebben, ik heb er geen statistieken van.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke theorieën? Dat als je als eerste moet dat het niets wordt?
Of juist de theorie dat het onzin is, is dat onzin?
Als tweede (en nog een keer als laatstequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
Moest Spanje vorig jaar nou als eerste?
Ik weet het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |