Of "op Fokforum tijdens de Live-topics wilde iedereen "de stroom"quote:Op maandag 31 januari 2011 11:12 schreef Greys het volgende:
Eigenlijk zouden ze een persbericht er uit moeten doen met 'Bij nader inzien vinden we dat de kijkers thuis en de jury geen smaak hebben, we gaan gewoon met Weelderig Waardeloos. Dikke punt.".
Denk dat de meerderheid hier niet bij het stemmende publiek hoort. En wie weet, als de jury het niet op de 5e (quote:Op maandag 31 januari 2011 11:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het ook zo apart dat echt iedereen die ik spreek dat het mooiste liedje vindt maar dat het toch pas 3e was bij de televote
Ik het NSF niet eens gezien, dus ook niet gestemd.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het ook zo apart dat echt iedereen die ik spreek dat het mooiste liedje vindt maar dat het toch pas 3e was bij de televote
Dan is het jouw schuldquote:Op maandag 31 januari 2011 11:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik het NSF niet eens gezien, dus ook niet gestemd..
Zo laag?!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk dat de meerderheid hier niet bij het stemmende publiek hoort. En wie weet, als de jury het niet op de 5e () plek gezet had, dan was het wellicht hoger geëindigd.
Ja, het was absoluut niet geschikt voor het songfestival, aldus de jury. Wel een mooi liedje. Te mooi. Aldus de "jury".quote:
De enige lijn die daarin is te ontdekken is dat Nederland sinds 2005 echt totaal geen idee meer heeft van het aanvoelen van stemmend Europees publiekquote:Op maandag 31 januari 2011 11:53 schreef Steve het volgende:
Dat weet je vantevoren toch niet volgens mij, of iets gaat werken of niet. De ene keer is een bizar liedje mateloos populair, de andere keer vind niemand er wat wat aan. De ene keer is een rustig liedje wel succesvol, het andere jaar niet. Is daar überhaupt een beetje een lijn in te ontdekken, wat wel en niet succes heeft?
Misschien te offtopic voor hier.
Nu de Tros het NSF organiseerd, heb ik ook het idee dat meespeelt dat het winnende nummer gekozen is omdat het het best geschikte nummer om op het plein te zingen dat dat over het algemeen geen ballad is en dat er dus meerdere belangen meespelen dan de finale behalen van het ESF.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:13 schreef marcodej het volgende:
Ik blijf erbij dat we af moeten van het idee dat ballads geen songfestivalliedjes zouden zijn. Een goed liedje is gewoon een goed liedje. Weelderig Waardeloos en Toen ik Jou Vergat had je gewoon prima kunnen sturen, waren sowieso de mooiste liedjes van de avond.
Met uitzondering van de vlaggetjesbrigadequote:Op maandag 31 januari 2011 13:24 schreef Haarklip het volgende:
Dat publiek ookZo'n laag IQ dat ze het moeilijk vinden om in de maat te klappen. Sowieso, dat klappen
Slim, die waren vorig jaar ook zo tof met de Engelse versie van Shalalie!quote:
Dat doen ze snel.quote:
Klinkt een stuk beterquote:
Ik vond hun versie van ShaLaLi beter.quote:
Dit is toch niet de officiële vertaling?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:46 schreef marcodej het volgende:
Ik vond hun versie van ShaLaLi beter.
En het is nu duidelijk dat dit liedje in het Engels veel minder 'loopt'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |