kaugum tussen de rest van de knoppen dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
Ja, anders zitten we daar om half één 's nachts nog in die studio
PJERRRRRRRR, U MOET NUUUU KIEZEN PJERRRRR!
Het publiek mag ook stemmen en we gaan met 16 FOK!ers, dus ik druk gewoon stiekem op al die knoppen voor het goede nummer
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
Ja, anders zitten we daar om half één 's nachts nog in die studio
PJERRRRRRRR, U MOET NUUUU KIEZEN PJERRRRR!
Het publiek mag ook stemmen en we gaan met 16 FOK!ers, dus ik druk gewoon stiekem op al die knoppen voor het goede nummer
Ceiling cat, jeweetz.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
Het was niet de bedoeling dat je dit al zag Cat
Ik heb geen zin om 3 filmpjes over hun te gaan kijken. Ik zie zondag/via uitzending gemist wel waar we dit jaar mee gaan verliezen.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Het stond ook gelijk geprogrammeerd met The Voice of Holland
Maar mocht je het een keer willen zien (in deel 2 zit dat bluesnummer):
[..]
Nou nou, wat een optimismequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:47 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om 3 filmpjes over hun te gaan kijken. Ik zie zondag/via uitzending gemist wel waar we dit jaar mee gaan verliezen.
Echt? Thanks. Maar het songfestival vind ik altijd wel lachen hoor. Nederland als ze bezig zijn trouwens ook meestal wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nou, wat een optimisme
Niemand verplicht je toch die 3 filmpjes te kijken
Morgen zijn de nummers ook gedeeltelijk te horen tussen 11 en 12 bij Tros Gouden Uren.
En als je daar ook geen zin in hebt dan zie je het zondag inderdaad wel.
Er is zélfs de mogelijkheid dat je het gewoon helemaal niet kijkt! Ook die vrijheid heb je!
Soepel van mij he?quote:
Ik snap wel wat je bedoelt hoor. Zelfs voor niet-Songfestival-liefhebbers is het songfestival vaak nog leuk om te volgen. Vorig jaar was het pure comedy natuurlijkquote:Maar het songfestival vind ik altijd wel lachen hoor. Nederland als ze bezig zijn trouwens ook meestal wel.
Zekers.quote:
Vorig jaar was het nationaal songfestival het leukste van... altijd.quote:[..]
Ik snap wel wat je bedoelt hoor. Zelfs voor niet-Songfestival-liefhebbers is het songfestival vaak nog leuk om te volgen. Vorig jaar was het pure comedy natuurlijkMet Pierre en Yo en Sieneke.
En heel misschien valt het je nog wel mee, er schijnen goede nummers bij te zitten!
Maar goed, ik denk elk jaar dat we kans maken hoor, laat me maar in die waan![]()
Maar dit jaar denk ik het echt![]()
Weelderig waardeloos.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:35 schreef Greys het volgende:
Nou, welke van de 5 van onderstaande fragmenten zal het worden?
Jan wordt mede-commentator van Daniël Dekker. Als hij maar niet teveel door de nummers heen kleptquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wilde eigenlijk helemaal niks horen voor Zondag, maar zapte net bij Boulevard voorbij en ving wat kleine stukkies op. Ik ben erg benieuwd![]()
En heb veel zin![]()
En Jan Smit die bij het ESF iets gaat doen, op zich wel logisch, al die Palingers kennen elkaar
Ik vind het nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
Dus ze gaan wel in het Engels zingen?!
http://nlpop.blog.nl/pop/(...)liedje-in-het-engels
Bronquote:3js vertalen winnend Songfestival-liedje in het Engels
Het liedje dat zondag wordt uitgekozen op het Nationaal Songfestival zal door de 3js in het Engels worden vertaald. De kans is groot dat die inzending uiteindelijk te horen zal zijn op het Eurovisie Songfestival in mei. Dat vertellen de heren aan persbureau ANP. We zijn groot fan van het Nederlandse lied, maar Nederlands klinkt voor mensen die de taal niet kennen heel hard. En Nederland mag niet op ons stemmen, dus we moeten er echt rekening mee houden dat ons nummer internationaal aanslaat, vertelt zanger Jan Dulles.
Heel lang bedenktijd hebben de 3js niet genomen, toen het verzoek om mee te doen binnenkwam. Precies één dag. We zijn met onze manager om de tafel gaan zitten en besloten dat dit een goede stap was om ons te profileren. De dag dat bekend werd dat wij naar het songfestival gaan, haalden we zelfs het NOS Journaal. Nu weet iedereen van Groningen tot Zeeland wie de 3JS zijn. We maken commerciële muziek, dus wil je zo veel mogelijk mensen bereiken. Als Nederland achter onze muziek staat, kunnen we ons geen buil meer vallen in Duitsland.
De vijf liedjes die 3JS speciaal voor het songfestival hebben geschreven zijn De Stroom, Je Vecht nooit Alleen, Toen Ik Jou Vergat, Ga Dan Niet en Weelderig Waardeloos.
Ik vind het op zich ook wel slim. Maar Engels is voor de Js niet echt hun sterkste kant zeg maarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het nietIk vind het slim.
Maar da's persoonlijk
Dat is voor het Songfestival natuurlijk nooit een belemmering geweest.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het op zich ook wel slim. Maar Engels is voor de Js niet echt hun sterkste kant zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |