abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4429474
Zijn er hier nog meer mensen die de nieuwe cd van No Doubt ook volledig ruk vinden. Dit in tegenstelling tot hun andere cd's?
To know recursion, you must first know recursion.
  maandag 3 juni 2002 @ 15:55:04 #2
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_4429582
nah, sommige liedjes zijn gewoon echt party muziek, de rest == opvullertjes
vind de oude platen ook maar zozo...
yankee charlie dinges
pi_4429801
nog nie geluisterd, binnekort maar is doen. vin de no doubt cover van oi to the world van de vandals wel supercool
  dinsdag 4 juni 2002 @ 00:25:02 #4
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_4438137
Ook nog niet geluisterd, ik hoop wel dat er veel nummer als Hella Good er in staan en niet Hey Baby...
The Internets, I needs it..
pi_4438175
Ik heb nog nooit een goede cd van No Doubt gehoord. Altijd een paar aardige liedjes en voor de rest matige popliedjes.

En ik ben echt een liefhebber van goede/simpele popliedjes, maar No Doubt slaagt er mijn inziens maar zelden in een echt goed nummer te schrijven.

Maar das allemaal mijn mening.

Hmmzz....
pi_4438191
Het is weer eens wat anders. Ik vond de cd: tragic kingdom super. Die heb ik denk ik zo'n 200 x gehoord als het niet vaker is. Return to Saturn vond ik sommige nummers een beetje te saai/depressing/traag/slecht dus... De nieuwste cd heb ik nu zo'n 20 x gedraaid, maar ik vrees dat ik de 200 niet zal halen. De muziek begint namelijk te irriteren Nou ja, maar eventjes wachten op de volgende cd.
Denk aan de duim :)
pi_4438199
Het stoort me echt mateloos dat ze nou ook al op de r&b hype proberen in te springen met zo'n nummer als hey baby...
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_4439022
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 00:33 schreef MadScientist het volgende:
Het stoort me echt mateloos dat ze nou ook al op de r&b hype proberen in te springen met zo'n nummer als hey baby...
Ik weet niet of dat de reden is. Ik denk dat het gewoon een muzieksoort is die de zangeres (of de hele band) aanspreekt en dat willen ze dan kennelijk graag verwerken in hun muziek. Persoonlijk denk ik dus niet dat het een overweging is geweest vanuit een commercieel motief.
Hmmzz....
pi_17240475
Even wat anders dan maar.
Niemand (bijna) weet dat Gwen op de cd van Brian Setzer mee zingt. En ze klinkt als een schaap!
Welk nummer?
"You're the boss".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')