Oh ja, dat was vandaag. Meh, nu geen zin in.quote:
Ik zit al klaar met pen en papierquote:Op woensdag 15 december 2010 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, dat was vandaag. Meh, nu geen zin in.
Succes! Misschien dat 'ie van de week op uitzending gemist staat.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zit al klaar met pen en papier
Kijken hoeveel tientallen fouten ik ga maken
Ik vond het de tofste.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
zo jammer die telefoon![]()
i love mistletoe kisseswat een mooie groen
Gave foon ik hem hem zonder hdquote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Succes! Misschien dat 'ie van de week op uitzending gemist staat.
[..]
Ik vond het de tofste.
Waar?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:14 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik zag die Katy Perry collectie en vond die blauwe geweldig. Tot ik een swatch zag
*is zo jaloers!* Oja, mocht je de nieuwe Milani collectie tegenkomen..... wantz!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga zo bij de sephora shoppahhh want er is saleeeee
Awesome!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:30 schreef Diconnected het volgende:
Naaais!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik zag hetquote:Op woensdag 15 december 2010 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
holloow!
Mijn secret santa is geweest
ik wil die kat von d palletteeeeequote:Op woensdag 15 december 2010 22:30 schreef Diconnected het volgende:
ik las je eerste deel en dacht WTF!?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:17 schreef Mss het volgende:
Ik heb besloten om morgen 'vreemd te gaan'. Ik ga op de vu studeren ipv de uva. Ik wil toch wel mijn tentamen halen.
How cutequote:Op donderdag 16 december 2010 00:03 schreef princess-a het volgende:
Even snel vertellen, ik kreeg net zo'n leuk kadotje van een vriendinnetjeeen engeltje die haar nagels lakt, ze hoort in de kertstboom
[ afbeelding ]
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik las je eerste deel en dacht WTF!?
en toen.. pfoeh
Welke is dat? Want ze hebben hier in de Target en CVS Milaniquote:Op woensdag 15 december 2010 22:32 schreef milka82 het volgende:
[..]
*is zo jaloers!* Oja, mocht je de nieuwe Milani collectie tegenkomen..... wantz!
Volgens mij heb ik die vanmiddag wel gezienquote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Awesome!!!
Mochten ze er de pixi pin-ups palette van Too Faced hebben...Me wants!!
Shop-ze!!
Oh daar stond ik nog mee in m'n handen vandaag, wou hem zelf bijna kopenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil die kat von d palletteeeeeludwig please als je hem toevallig ziet
![]()
![]()
![]()
You can do it girl! Heel veel succes straks!!quote:Op donderdag 16 december 2010 08:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Blegh ik moet bijnia kotsen omdat ik Duits presentatie heb om 9:15
Vorig jaar had ik nergens last van
Serieeeeusquote:Op donderdag 16 december 2010 04:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh daar stond ik nog mee in m'n handen vandaag, wou hem zelf bijna kopenPM maar over kosten enzeau schattie
quote:Op donderdag 16 december 2010 08:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Ugh, opgestaan met hoofd- en buikpijn. En de minste motivatie die ik tot op heden gevoeld heb,,,
I knowww en vorig jaar had ik ook een 8.3 ofzo.quote:Op donderdag 16 december 2010 08:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
You can do it girl! Heel veel succes straks!!
Je word ouuuuuudquote:Op donderdag 16 december 2010 08:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I knowww en vorig jaar had ik ook een 8.3 ofzo.
Ik weet niet waarom ik sinds dit jaar opeens zo zenuwachtig ben overal voor, echt vervelend![]()
Naja als je ouder wordt moet dat toch juist makkelijker worden omdat je het al zo vaak gedaan hebt?quote:
Mja maar wou je nog even pestenquote:Op donderdag 16 december 2010 08:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja als je ouder wordt moet dat toch juist makkelijker worden omdat je het al zo vaak gedaan hebt?
EN BEDANKT HEquote:Op donderdag 16 december 2010 08:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja maar wou je nog even pesten
welnee jou lukt het makkelijkquote:Op donderdag 16 december 2010 08:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
EN BEDANKT HE
Misschien helpt het ook niet dat 1/3 van de mensen jankend de klas uit rent bij een dergelijke presentatie omdat het niet lukt en ik dus onderbewust denk dat het bij mij ook gaat gebeuren
Heeeeeeel veel succes!!! Ik vond Duits verreweg het vervelendste mondeling van allemaal, dus begrijp je kotsneigingen.quote:Op donderdag 16 december 2010 08:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Blegh ik moet bijnia kotsen omdat ik Duits presentatie heb om 9:15
Vorig jaar had ik nergens last van
Goed gedaan!quote:Op donderdag 16 december 2010 10:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een 7. Wel ok maar vorig jaar een 8 maar goed, vet zenuwachtig en daardoor veel foutjes gemaakt
Oh, da's ook lekker wakker worden...quote:Op donderdag 16 december 2010 10:10 schreef Mirjam het volgende:
pfff, ik word wakker, doe m'n oordopjes uit, en het eerstw at ik hoor is het geschreeuw van een mevrouw die doodvermoord wordt![]()
bleken dus uiteindelijk die poolse idioten weer te zijn.
heb net maar braaf de pliesie gebeld, ze bleken al gebeld te zijn door andere buurtbewoners ook
nu hoor ik lekker veel gebonk enzo.
mafkezen
mja, niet dus, net weer een schreeuw alsof haar arm er zonder verdoving wordt afgescheurd.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, da's ook lekker wakker worden...
Hopelijk zijn ze snel stil!
Weer geblokkeerd, misschien omdat er gisteravond weer geld afgegaan is door dat stomme ebay?quote:Op donderdag 16 december 2010 09:47 schreef Lindytje het volgende:
Space: succes!! Komt vast goed!
Dico: Dat is lief!! Maar je hoeft er niet speciaal voor langs te gaan he?
Sjaan: Wat hebben ze nou weer met je paypal gedaan?
echt wat een debielenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, niet dus, net weer een schreeuw alsof haar arm er zonder verdoving wordt afgescheurd.
dat de politie maar op mag schieten
Dat Ebay dat zomaar doet joh!quote:Op donderdag 16 december 2010 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Weer geblokkeerd, misschien omdat er gisteravond weer geld afgegaan is door dat stomme ebay?
ja, die gasten zijn er dus nog niet denk ikquote:Op donderdag 16 december 2010 10:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat Ebay dat zomaar doet joh!
Mir vervelend zeg! Ze gilt gewoon door ook al is de pliesie er?
Voor een Duits mondeling echt niet slecht!quote:Op donderdag 16 december 2010 10:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een 7. Wel ok maar vorig jaar een 8 maar goed, vet zenuwachtig en daardoor veel foutjes gemaakt
Jaloers istquote:Op donderdag 16 december 2010 13:33 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
(wel voor een gedeelte van een tegoedbon)
of zo ff kijkenquote:Op donderdag 16 december 2010 13:45 schreef Puckzzz het volgende:
Whihi er zit een schattige nagellak smilie bij de nieuwste whattsapp versie
mijn whatsapp heeft heul geen smileysquote:Op donderdag 16 december 2010 13:45 schreef Puckzzz het volgende:
Whihi er zit een schattige nagellak smilie bij de nieuwste whattsapp versie
op de fiets deed het al kei pijnquote:Op donderdag 16 december 2010 14:32 schreef Lindytje het volgende:
Brrrrrrrrr, met die regen en wind was het zo koud op scooter dat het gewoon keipijn deed!! Autsjie... nu weer even opwarmen binnen...
Wayo idd!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
op de fiets deed het al kei pijndan op scooter helemaal !
Ja!!!! Ik heb ook echt maar 35 gereden, 45-50 was echt niet uit te houden, toen zat ik zo op de scooter: auwauwauwauwauwauwwwww........quote:Op donderdag 16 december 2010 14:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
op de fiets deed het al kei pijndan op scooter helemaal !
Ik ook!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongens ik weet hoe je moet stempelen.
Henniequote:Op donderdag 16 december 2010 14:46 schreef Joysa het volgende:
Hondjes die een kerstpakket ontdekken in de keuken is nooit tof.
Al helemaal niet als ze het pak met kerstkransjeskoekjes open maken.
Het was gvd al zo stil daar.
Hij is stoutquote:
Ahhhhquote:Op donderdag 16 december 2010 14:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij is stout
Maar ik kan niet boos worden omdat ie zo schattig keek
Nee, wat dan, m laten creperen?? Dat is pas belachelijk!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lol @ mensen op school die het belachelijk vinden om met een rat naar de dierenarts te gaan, losers![]()
jaoh show your feet nagellak van essencequote:Op donderdag 16 december 2010 14:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb net even een tutorial gekeken.
Kan het ook zonder die fuckingggg dure Konad nagellak?
OH EN NU ISSIE DOODquote:Op donderdag 16 december 2010 14:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ahhhh
[..]
Nee, wat dan, m laten creperen?? Dat is pas belachelijk!
Stomme mensen
Misschienga ik dan ooit als ik weer geld heb wel zo'n stempelsetje kopen.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
jaoh show your feet nagellak van essence
Dat kan! Kun je even testen op papier, welke het wel en niet goed doen. De China Glaze Chromes zijn volgens mij sowieso goed, en de show your feets van essence geloof ik, en nog wel een paar. Moet je gewoon even testenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook heel sneu!!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OH EN NU ISSIE DOOD
HAHAHAH
voor mij is dat net zo erg als dat er een hond of kat doodgaat hoor
Ja jij hebt een hond erbij, dat is anders als dat je die nog nooit een hebt gehad en wel zulke beestjes toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook heel sneu!!
(nou zou ik om mijn hond harder huilen dan om de rat, maar dat is denk ik puur persoonlijk)
Maar waarop moet ik dat testen dan? Alsin wat is de voorwaarde ervan?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat kan! Kun je even testen op papier, welke het wel en niet goed doen. De China Glaze Chromes zijn volgens mij sowieso goed, en de show your feets van essence geloof ik, en nog wel een paar. Moet je gewoon even testen
Of hij in 1 laag dekkend is of nietquote:Op donderdag 16 december 2010 14:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar waarop moet ik dat testen dan? Alsin wat is de voorwaarde ervan?
dat ie goed gepigmenteerd isquote:Op donderdag 16 december 2010 14:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Lezenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
LezenOp papier!
Ik moet lezen
Idd, of ie goed dekkend is. Of de stempel goed zichtbaar is, anders heb je er op je nagels niks aan
Op Daph dr blog staan ook heel veel goede stempellakjes.. die post er elke zondag ofzo een stuk of 5 dacht ik.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
LezenOp papier!
Ik moet lezen
Idd, of ie goed dekkend is. Of de stempel goed zichtbaar is, anders heb je er op je nagels niks aan
Graag gedaanquote:Op donderdag 16 december 2010 14:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké ga ik eens doen dan (ooit hehe).Danku!
Douchze!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:59 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga eens lekker warm douchen, ik heb het nog steeds koud...
Tot straks!
dat herken ik zoquote:Op donderdag 16 december 2010 15:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Douchze!
Ik wil warme chocolademelk maar ik heb geen geld. En geen melk. En misschien ga ik zo wel vast koken want ik wil iets warms maar heb gewoon werkelijk niets in huis.
Nouja ik heb normaal gesproken ook wel genoeg geld maar ik heb deze maand twee Lowlandskaartjes gekocht (waarvan er één deze week als het goed is weer wordt verkocht), ik heb een reisje naar Berlijn geboekt en er ging twee keer zorgtoeslag af dus toen was mijn geld op en ik heb nu 1 euro p mijn rekening staan. En ik zit erover te denken om mijn onopenbarespaarpot open te maken (zo'n blikquote:Op donderdag 16 december 2010 15:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
dat herken ik zo![]()
heerlijk om weer thuis te wonen waar altijd wel iets in de kast staat
Moet je 'm ff updatenquote:Op donderdag 16 december 2010 14:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
mijn whatsapp heeft heul geen smileys
heb ik gedaan.. maar iphone versie blijft gewoon etzelfde ofzoquote:
essence heeft nu ook stempelnagellak in de schappen staan, werkt erg goed!quote:Op donderdag 16 december 2010 14:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je smylies staan naast je typbalk, je ziet er een hoofdje naast, daarop klikken en je krijgt ze ook allemaal. Collega hier heeft ook iphone en die zag het ook nietquote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
heb ik gedaan.. maar iphone versie blijft gewoon etzelfde ofzo
eh, er staan geen hoofdje of ietsquote:Op donderdag 16 december 2010 15:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je smylies staan naast je typbalk, je ziet er een hoofdje naast, daarop klikken en je krijgt ze ook allemaal. Collega hier heeft ook iphone en die zag het ook niet
Danku!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
essence heeft nu ook stempelnagellak in de schappen staan, werkt erg goed!
Datquote:
Betere premie fixen.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tsssk waarom krijg je maar 61 pleuro zorgverzekering als je maar 200 euro in de maand verdiend en rond de 100 euro aan premie moet betalen. Mag ik gvd ook nog kleren kopen
Bij de Primark ja!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tsssk waarom krijg je maar 61 pleuro zorgverzekering als je maar 200 euro in de maand verdiend en rond de 100 euro aan premie moet betalen. Mag ik gvd ook nog kleren kopen
Tsja, dat is een afweging hè, maar het kan beide een beetje, check eens Anderzorg!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en dan alles zelf dokken als je iets aan je tanden hebt oid
Jaaaaaquote:
interpolis ftwquote:Op donderdag 16 december 2010 16:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsja, dat is een afweging hè, maar het kan beide een beetje, check eens Anderzorg!
Ik heb ook Interpolis maar weet niet of ik nou wel of niet een aanvullingsding hebquote:Op donderdag 16 december 2010 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en dan alles zelf dokken als je iets aan je tanden hebt oid
Je hebt altijd 2sterren aanvullend, maar tandarts kun je zelf kiezenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
ALL YOU NEED IS LOVE
All together!
ALL YOU NEED IS LOVE, LOVE, LOVE IS ALL YOU NEED
[..]
Ik heb ook Interpolis maar weet niet of ik nou wel of niet een aanvullingsding hebSnappernietsvan
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG OMG OMG
http://cgi.ebay.com/HAMBU(...)&hash=item4cf2f8e84d
Jammer dat ze plat zijn, als het echt 3D was had ik ze besteldquote:
Ohhhhhhhhhh da's chill dan. Maar tandarts zit er niet standaard bij dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt altijd 2sterren aanvullend, maar tandarts kun je zelf kiezen
ik wil ook 2sterren tandarts
Moet je met fimoklei zelf maken!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jammer dat ze plat zijn, als het echt 3D was had ik ze besteld
Ik heb een ketting gefaald van een Starbucks caramel frappucino op etsy
Nee nooit bij basisquote:Op donderdag 16 december 2010 17:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh da's chill dan. Maar tandarts zit er niet standaard bij dan?
show eens plaatjequote:Op donderdag 16 december 2010 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jammer dat ze plat zijn, als het echt 3D was had ik ze besteld
Ik heb een ketting gefaald van een Starbucks caramel frappucino op etsy
Maar als je dat draagt ben je nog meer om op te etenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
OK ik ben momenteel obsessed met food jewelry
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:50 schreef Loqi het volgende:
[..]
Maar als je dat draagt ben je nog meer om op te eten![]()
Niks wazigs aan hoor, de rekeningen gaan automatisch daar naartoe en betaal ik via digitale acceptgiro's, en ik ben 60 euro ofzo kwijtquote:Op donderdag 16 december 2010 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
interpolis ftw
ik wil geen wazige online zorgverzekering
hoe wie wat waar?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niks wazigs aan hoor, de rekeningen gaan automatisch daar naartoe en betaal ik via digitale acceptgiro's, en ik ben 60 euro ofzo kwijt.
Naja ik vind dat allemaal maar engquote:Op donderdag 16 december 2010 17:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niks wazigs aan hoor, de rekeningen gaan automatisch daar naartoe en betaal ik via digitale acceptgiro's, en ik ben 60 euro ofzo kwijt.
Ik heb die ZorgActief 2 sterren en GebitActief 2 Sterren en Studenten aanv. collectief maar ik weet nog steeds niet wat dat laatste inhoud.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja wat heb je dan?
Aanvullend en wat? En tandarts? Hoogte eigen risico?
Lijkt me sterk dat het precies hetzelfde is voor 60 euro,
Maar jij had je eigen risico toch heel hoog gezet toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Idd hoog eigen risico. Maar goed, ik zorg dan wel dat er altijd geld achter de hand is mocht het ineens nodig zijn.quote:
Ja dan zou ik ook op 60 euro uitkomen als ik mn eigen risico op 500 zet.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Idd hoog eigen risico. Maar goed, ik zorg dan wel dat er altijd geld achter de hand is mocht het ineens nodig zijn.
Maar, als je 1 jaar lang, het bedrag wat je bespaart, apart zet, red je het wel.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dan zou ik ook op 60 euro uitkomen als ik mn eigen risico op 500 zet.
Dat ga ik écht niet doen, want stel ik breek mijn been, kan ik niet ineens 500 euro ophoesten en mama ook niet
Ja maar als ik in het 1e jaar iets krijg heb ik een vet groot probleemquote:Op donderdag 16 december 2010 18:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar, als je 1 jaar lang, het bedrag wat je bespaart, apart zet, red je het wel.
Klopt.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar als ik in het 1e jaar iets krijg heb ik een vet groot probleem
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben mijn eigen risico elk jaar in januari al helemaal kwijt dus ik hou het wel lekker op 160
DOOR MENSEN ZOALS JIJ WORD DIE PREMIE GVD ZO HOOGquote:Op donderdag 16 december 2010 18:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
achja ik gebruik iig geen zorgverzekering voor jan ***van de positieve kant bekijken heh
quote:Hi Gwen! Thanks so much for your purchase. I will have the Caramel Frap necklace sent to you on the morning of Dec 17 at the following address:
LIEF DOEN ANDERS LAAT IK HEM NOG HOGER WORDENquote:Op donderdag 16 december 2010 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DOOR MENSEN ZOALS JIJ WORD DIE PREMIE GVD ZO HOOG
grapje
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
LIEF DOEN ANDERS LAAT IK HEM NOG HOGER WORDEN
oh dan mag je nu sexenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:17 schreef Mss het volgende:
Zo,klaar met leren,nu leuke dingen doen!
quote:
Spannend! Heel veel succes mopquote:Op donderdag 16 december 2010 19:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]Ik moest weer even hardop lachen.
Ik ga vanmiddag solliciteren bij de Sephora en JCPenney's
Suc6!!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]Ik moest weer even hardop lachen.
Ik ga vanmiddag solliciteren bij de Sephora en JCPenney's
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
tip: blijf binnen als je schedel je lief is
AUW! Het valt hier allemaal nog meequote:Op vrijdag 17 december 2010 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben echt zo hard op mijn muil gegaan gister, niet te filmen. Ik heb een ei op mijn voorhoofd en mijn elleboog en knie zijn ook opgezwollen. Ik haathaathaat gladheid!
Oehhh nice ! Welke besteld?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:38 schreef milka82 het volgende:
Whaaaah, ik heb het pakketje van Viis.ee al binnen, maandag besteld en toen ik vanmiddag thuiskwam lag ie al op me te wachten!
Oja, en mijn mini laptop is dood *baal!*
Heh getsie dat is balenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:22 schreef Loqi het volgende:
Mijn vriend heeft net een project gekregen in Brussel...en omdat dat zo ver weg is zal hij daar het grootste deel van de week overnachten (hotel/appartement).. dus we wonen net samen en nu al ga ik voor een jaar hier zo goed als alleen wonen en hij in Brussel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:03 schreef Lindytje het volgende:
I haz a big happy!!!!!!
Mijn Urban Decay Naked Palette is vandaag binnen gekomen![]()
![]()
Niet tofquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:22 schreef Loqi het volgende:
Mijn vriend heeft net een project gekregen in Brussel...en omdat dat zo ver weg is zal hij daar het grootste deel van de week overnachten (hotel/appartement).. dus we wonen net samen en nu al ga ik voor een jaar hier zo goed als alleen wonen en hij in Brussel
Nope, hij zit al een tijdje zonder project, dus hij heeft niet de vrijheid deze te weigerenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heh getsie dat is balenkan hij er niet onder uit?
quote:Ik ben WOEDEND! Heb hartkloppingen en ik snuifwat de fuck.. wat een klote kind is je zus zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry
Jup, net te horen gekregenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:03 schreef Lindytje het volgende:
Loqi: he shit... wat balen!! En het is al zeker dat her project is aangenomen en hij er op zit? Sucks..![]()
Knoei
Dat is zeker een happy waardquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:03 schreef Lindytje het volgende:
I haz a big happy!!!!!!
Mijn Urban Decay Naked Palette is vandaag binnen gekomen![]()
![]()
Ze is indd een klote kind! Bahquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:08 schreef Loqi het volgende:
[..]
Nope, hij zit al een tijdje zonder project, dus hij heeft niet de vrijheid deze te weigeren
[..]
wat de fuck.. wat een klote kind is je zus zegsorry
[..]
Jup, net te horen gekregen
Die vind het ook niet leuk, maar hij is wel blij dat hij eindelijk weer een project heeft en dus geen 'nutteloos lid van het bedrijf' is (ben ik ook wel blij om natuurlijk)quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:23 schreef princess-a het volgende: Wat vindt je vriend ervan dan dat ie zolang weggaat? Echt heel kut lijkt het mij
Ja, hij gaat kijken of hij ook doordeweeks minstens een dag thuis kan komen of beter nog, thuis werkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:31 schreef mirannie het volgende:
@ Loqi
Niet leuk zeg!! Gelukkig kan hij wel in de weekenden makkelijk naar huis komen, dat scheelt weer.
Was gezellig!! Alleen de eeuwige bummer van de videotheek, barst in een dvd en dus niet alles kunnen kijken...quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:23 schreef princess-a het volgende:
Bedankt voor jullie lieve reacties
[..]
Dat is zeker een happy waardhoe was de filmavond?
[..]
Ze is indd een klote kind! BahWat vindt je vriend ervan dan dat ie zolang weggaat? Echt heel kut lijkt het mij
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heh getsie dat is balenkan hij er niet onder uit?
Ik ben WOEDEND! Heb hartkloppingen en ik snuifoch gos meissieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Whiiiieeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!! gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:57 schreef Puckzzz het volgende:
WHIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!
Mijn lief heeft net een Golf Cabrio voor me gekocht!!!![]()
![]()
*stuiter*stuiter*
Ok, OK, het is geen splinternieuwe maar wel met vette bandjes, velgjes, winterbandjes etc.etc. noem maar op. Ik ken de auto hij is van vrienden, die hebben er altijd errrrrrrrrg goed voor gezorgd!
WHOEiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!
Mirannie cares.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whiiiieeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!! gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
(en who cares dat ie niet splinternieuw is??)
Ik heb geen zin om andere bericht te quoten, maar damn wat kut van je zus zeg.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:15 schreef princess-a het volgende:
Puckzzz woooeeeeeeeehoeeeeehoe vet is dat!
Zoeper waar is zn bagage gebleven dan?
Echt heh, ik had een flinke woede aanval toen ik het schreef maar ze moet ook niet voor me komen staanquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om andere bericht te quoten, maar damn wat kut van je zus zeg.
Ik weet niks meer om te doen, bij fhf heb ik al zoveel hulp maar tegen een valse dochter kan geen lieve dochter op ben ik bangquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:54 schreef Diconnected het volgende:
Puckz wat ontzettend gaaaaaaaaf zeg
Princess, meis wat een ontzettend kotswijf zeg, sorry. Hopelijk kan je iets doen wat de situatie een x beter maakt.
Vandaag m'n mama gezien/gesproken over Skype. Bijna 1,5 uur geklets en alles. Was echt blij dr weer te sprekenVoor de rest gaat alles hier wel prima, heb iets van 7 sollicitaties de deur uit gedaan dus hopelijk word ik asap gebeld
Ik vind internet toch zo'n geweldig medium. Zo ver weg van huis en toch zo dichtbijquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:54 schreef Diconnected het volgende:
Puckz wat ontzettend gaaaaaaaaf zeg
Princess, meis wat een ontzettend kotswijf zeg, sorry. Hopelijk kan je iets doen wat de situatie een x beter maakt.
Vandaag m'n mama gezien/gesproken over Skype. Bijna 1,5 uur geklets en alles. Was echt blij dr weer te sprekenVoor de rest gaat alles hier wel prima, heb iets van 7 sollicitaties de deur uit gedaan dus hopelijk word ik asap gebeld
Leukl gedaan!quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:11 schreef Loqi het volgende:
Schaamteloze crosspost![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt!![]()
Octopussy
Aaaah, te schattig! Ik wil ook kunne haken!quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:11 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt!![]()
Octopussy
HEBBENquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het lijkt er trouwens op dat China Glaze weer een holo collectie gaat uitbrengen
http://www.body-soulbeaut(...)onica-specialty.html
Ooooh!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het lijkt er trouwens op dat China Glaze weer een holo collectie gaat uitbrengen
http://www.body-soulbeaut(...)onica-specialty.html
Ahh supervet! Heb je daar een boek van?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:11 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt!![]()
Octopussy
thnx!quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ahh supervet! Heb je daar een boek van?Vriendin van me heeftdaar zo'n boek van haha en er staan zuuuuuuuuuulke leuke dingen in.
Ah ja dat kan ook nog natuurlijk haha. Ik vind boeken kopen altijd leukquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:41 schreef Loqi het volgende:
[..]
thnx!
Neuh, had wel een leuk boekje gezien, maar daar staan geen andere patronen in dan dat je gratis van t internet kunt halen
Die wil toch alleen maar nieuwe auto's.. Geen tweede handsequote:
Fijn hoesje eromheenquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan de Koh vijl? Had er nu een van Herome.... Hij is nog bruikbaar tot ik een nieuwe heb, maar wel met een heel gevaarlijk uiteinde...
Who the +*# you're talking bout? Not me! Couldn't be me, noooo not mequote:
Wavvoor kriebels?quote:Op zondag 19 december 2010 04:33 schreef Joysa het volgende:
Ankeeee ! Nachtbraker !
Ik had een toffe avond!!
en kriebels in mn buik.. Eng!
I think i amquote:Op zondag 19 december 2010 04:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wavvoor kriebels?are you in luuuuv?
Ik was in slaap gevallen, maar iemand heeft me toegevoegd dus dat zal jij wel zijnquote:
Ik heb er volgens mij nog 2 ofzo ongebruikt staan en heb toch liever fast forward of posh of svquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
A boe..... mijn topcoat David is nu écht bijna op
*gaat toch maar kijken om wat extra topcoats in te slaan*
Auwaquote:Op zondag 19 december 2010 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
ben donderdag gevallen en mijn oog begint nu ineens op te zwellen en paars te worden
Feestelijk kleurtje, zo voor de kerstquote:Op zondag 19 december 2010 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
ben donderdag gevallen en mijn oog begint nu ineens op te zwellen en paars te worden
quote:Op zondag 19 december 2010 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mis mijn camera zķ erg nu! Maar wil ook niet terug naar Eindhoven want ik voel me echt verschrikkelijk en er moet even voor me gekookt worden enzo.quote:
EINDHOVEN SERIOUS REQUEST. IK WILquote:Op zondag 19 december 2010 13:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik mis mijn camera zķ erg nu! Maar wil ook niet terug naar Eindhoven want ik voel me echt verschrikkelijk en er moet even voor me gekookt worden enzo.
Je mag best bij me blijven slapen hoor. Ben alleen teringchagrijnig dus weet niet of je er heel blij van gaat worden.quote:
Ik woon niet eens zo ver van Eindhoven af, maar die treinen rijden allemaal kut, dus ik ga maar gewoon deze week een keerquote:Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je mag best bij me blijven slapen hoor. Ben alleen teringchagrijnig dus weet niet of je er heel blij van gaat worden.
Dat mag ook.quote:Op zondag 19 december 2010 13:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik woon niet eens zo ver van Eindhoven af, maar die treinen rijden allemaal kut, dus ik ga maar gewoon deze week een keer
Gewoon even gaan, anders krijg je misschien spijtquote:Op zondag 19 december 2010 13:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vond het de afgelopen twee jaar superleuk en ik wilde heel graag naar het GH en nu is het 10 minuten fietsen en ben ik zo'n wrak dat het me echt gestolen kan worden. Zul je zien dat ik me over een week weer goed voel.
Joah vriendin van me komt woensdag dus dan ga ik wel denk ik.quote:Op zondag 19 december 2010 13:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gewoon even gaan, anders krijg je misschien spijt
's avonds?quote:Op zondag 19 december 2010 14:02 schreef Mss het volgende:
Ik kom vrijdag toch langs Eindhoven, misschien stap ik wel even uit. Ga je mee Joysa?
Wat let jequote:Op zondag 19 december 2010 14:17 schreef princess-a het volgende:
Ik ben nu pas wakkeren kan met gemak nog wat uurtjes tukken
Moet de hele week volop werken (ochtend+middag+koopavonden) dus als ik nu verder ga tukken slaap ik vannacht niet en dan wordt het een zware werkweekquote:
Tof hoor! En ik zou nu ook niet gaan rijdenquote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
Check my new ride
Er zitten nu alleen winterbanden onder maar in de zomer liggen er vette 17" velgjes onder![]()
[ afbeelding ]
Ik durfde vandaag alleen niet zelf te rijden. De auto is over een weekje pas echt van mij
Leuk autotjequote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
Check my new ride
Er zitten nu alleen winterbanden onder maar in de zomer liggen er vette 17" velgjes onder![]()
[ afbeelding ]
Ik durfde vandaag alleen niet zelf te rijden. De auto is over een weekje pas echt van mij
Hoezo ingestort? totaal over de rooie gegaan?quote:Op zondag 19 december 2010 15:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
CabrioSupervet!
Opa van een vriendin van me heeft net wss een lichte hersenbloeding gehad en ik ben gister ingestort en praat niet meer met mijn ouders. Gaat lekker.
Whieejjj!!! Gaaf!!quote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
Check my new ride
[ afbeelding ]
Ja, zo hard huilen dat je niet meer kan staan zegmaar.quote:Op zondag 19 december 2010 15:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoezo ingestort? totaal over de rooie gegaan?
Ik wilde overdag gaan, dus dat gaat helaas niet lukken danquote:Op zondag 19 december 2010 14:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
's avonds?
overdag moet ik werken..
oh wacht dat is kerstavond, ik weet niet of ik dan moet gourmetten thuis
Ik moet van 11 tot 16.. kut tijdquote:Op zondag 19 december 2010 15:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wilde overdag gaan, dus dat gaat helaas niet lukken dan
Ik was net je verhaal aan het lezen tot de auto-refresh insloegquote:Op zondag 19 december 2010 15:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, zo hard huilen dat je niet meer kan staan zegmaar.
Ah sorry. Leek me toch niet zo handig voor hier.quote:Op zondag 19 december 2010 15:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik was net je verhaal aan het lezen tot de auto-refresh insloeg
Maar heb net genoeg gelezen.
Hi!quote:
Nog niet, maar ik heb het idee dat ze vertraging hebben opgelopen bij de pakketpost. Opgevroren drek eeeeeeverywhere. De ring ging gister nog wel, maar de rest was ijsbaan.quote:
Ah, oke, ja, dan snap ik het wel, dat hij misschien wat verlaat is idd.quote:Op zondag 19 december 2010 18:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb het idee dat ze vertraging hebben opgelopen bij de pakketpost. Opgevroren drek eeeeeeverywhere. De ring ging gister nog wel, maar de rest was ijsbaan.Dus ik wacht nog even af.
(En ik zit vrij laat in de route, dus meh.
)
Ik hoop het ook, want wantzzzzzquote:Op zondag 19 december 2010 18:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, oke, ja, dan snap ik het wel, dat hij misschien wat verlaat is idd.
Ik hoop voor je dat ie snel komt, want hij is gaaaaaaaaafffffffffffff
Da's wel tof jaquote:Op zondag 19 december 2010 18:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, want wantzzzzz
En dit is gaaf: http://isleoftune.com/?id=819
Ik zit er nu al een half uur mee te spelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |