Oh ja, dat was vandaag. Meh, nu geen zin in.quote:
Ik zit al klaar met pen en papierquote:Op woensdag 15 december 2010 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, dat was vandaag. Meh, nu geen zin in.
Succes! Misschien dat 'ie van de week op uitzending gemist staat.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zit al klaar met pen en papier
Kijken hoeveel tientallen fouten ik ga maken
Ik vond het de tofste.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
zo jammer die telefoon![]()
i love mistletoe kisseswat een mooie groen
Gave foon ik hem hem zonder hdquote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Succes! Misschien dat 'ie van de week op uitzending gemist staat.
[..]
Ik vond het de tofste.
Waar?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:14 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik zag die Katy Perry collectie en vond die blauwe geweldig. Tot ik een swatch zag
*is zo jaloers!* Oja, mocht je de nieuwe Milani collectie tegenkomen..... wantz!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga zo bij de sephora shoppahhh want er is saleeeee
Awesome!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:30 schreef Diconnected het volgende:
Naaais!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik zag hetquote:Op woensdag 15 december 2010 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
holloow!
Mijn secret santa is geweest
ik wil die kat von d palletteeeeequote:Op woensdag 15 december 2010 22:30 schreef Diconnected het volgende:
ik las je eerste deel en dacht WTF!?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:17 schreef Mss het volgende:
Ik heb besloten om morgen 'vreemd te gaan'. Ik ga op de vu studeren ipv de uva. Ik wil toch wel mijn tentamen halen.
How cutequote:Op donderdag 16 december 2010 00:03 schreef princess-a het volgende:
Even snel vertellen, ik kreeg net zo'n leuk kadotje van een vriendinnetjeeen engeltje die haar nagels lakt, ze hoort in de kertstboom
[ afbeelding ]
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik las je eerste deel en dacht WTF!?
en toen.. pfoeh
Welke is dat? Want ze hebben hier in de Target en CVS Milaniquote:Op woensdag 15 december 2010 22:32 schreef milka82 het volgende:
[..]
*is zo jaloers!* Oja, mocht je de nieuwe Milani collectie tegenkomen..... wantz!
Volgens mij heb ik die vanmiddag wel gezienquote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Awesome!!!
Mochten ze er de pixi pin-ups palette van Too Faced hebben...Me wants!!
Shop-ze!!
Oh daar stond ik nog mee in m'n handen vandaag, wou hem zelf bijna kopenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil die kat von d palletteeeeeludwig please als je hem toevallig ziet
![]()
![]()
![]()
You can do it girl! Heel veel succes straks!!quote:Op donderdag 16 december 2010 08:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Blegh ik moet bijnia kotsen omdat ik Duits presentatie heb om 9:15
Vorig jaar had ik nergens last van
Serieeeeusquote:Op donderdag 16 december 2010 04:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh daar stond ik nog mee in m'n handen vandaag, wou hem zelf bijna kopenPM maar over kosten enzeau schattie
quote:Op donderdag 16 december 2010 08:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Ugh, opgestaan met hoofd- en buikpijn. En de minste motivatie die ik tot op heden gevoeld heb,,,
I knowww en vorig jaar had ik ook een 8.3 ofzo.quote:Op donderdag 16 december 2010 08:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
You can do it girl! Heel veel succes straks!!
Je word ouuuuuudquote:Op donderdag 16 december 2010 08:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I knowww en vorig jaar had ik ook een 8.3 ofzo.
Ik weet niet waarom ik sinds dit jaar opeens zo zenuwachtig ben overal voor, echt vervelend![]()
Naja als je ouder wordt moet dat toch juist makkelijker worden omdat je het al zo vaak gedaan hebt?quote:
Mja maar wou je nog even pestenquote:Op donderdag 16 december 2010 08:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja als je ouder wordt moet dat toch juist makkelijker worden omdat je het al zo vaak gedaan hebt?
EN BEDANKT HEquote:Op donderdag 16 december 2010 08:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja maar wou je nog even pesten
welnee jou lukt het makkelijkquote:Op donderdag 16 december 2010 08:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
EN BEDANKT HE
Misschien helpt het ook niet dat 1/3 van de mensen jankend de klas uit rent bij een dergelijke presentatie omdat het niet lukt en ik dus onderbewust denk dat het bij mij ook gaat gebeuren
Heeeeeeel veel succes!!! Ik vond Duits verreweg het vervelendste mondeling van allemaal, dus begrijp je kotsneigingen.quote:Op donderdag 16 december 2010 08:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Blegh ik moet bijnia kotsen omdat ik Duits presentatie heb om 9:15
Vorig jaar had ik nergens last van
Goed gedaan!quote:Op donderdag 16 december 2010 10:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een 7. Wel ok maar vorig jaar een 8 maar goed, vet zenuwachtig en daardoor veel foutjes gemaakt
Oh, da's ook lekker wakker worden...quote:Op donderdag 16 december 2010 10:10 schreef Mirjam het volgende:
pfff, ik word wakker, doe m'n oordopjes uit, en het eerstw at ik hoor is het geschreeuw van een mevrouw die doodvermoord wordt![]()
bleken dus uiteindelijk die poolse idioten weer te zijn.
heb net maar braaf de pliesie gebeld, ze bleken al gebeld te zijn door andere buurtbewoners ook
nu hoor ik lekker veel gebonk enzo.
mafkezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |