Iets met wenken en bedient worden.quote:
Honger gekregen van "Knolraap en lof, schorseneren en prei"?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:46 schreef Goratj het volgende:
Ik wil sjeff!!!!! fikandelllllllllllllllllllllll
Ik moet wel iedere keer weer die .pls file openen vanuit mijn download map, dan opent ie hem in itunes en werkt het. Als hij daar nog in staat van de dag ervoor werkt het niet..wel vreemd!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op het Winamp logootje klikken. Bij ForumGek schalde hij naar eigen zeggen uiteindelijk door 't huis wanneer hij echt op het logo klikte.
RBL niet op waarde weten te schatten. Ruis, kom op!quote:
Degelijke aankondiging ook.quote:
Haha idd ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 16 november 2011 21:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
RBL niet op waarde weten te schatten. Ruis, kom op!
[..]
Degelijke aankondiging ook.
PI, dwaas.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
RBL niet op waarde weten te schatten. Ruis, kom op!
Kak! Ik ben noob, geen idee met shoutcast. Enkel http://s10.myradiostream.com/8628.htm als link.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:26 schreef Ruis het volgende:
[..]
PI, dwaas.
Geen shoutcast linkje meer ofzo?
Ter nagedachtenis aan bendeleider en BrauN die ons ontvallen zijn.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:26 schreef Zwansen het volgende:
Nice.
Is Bendeleider nog levend hier?
Geen enkel probleem.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:36 schreef dubidub het volgende:
Is het misschien mogelijk om de Tirolerbaumpolka Woensel West Turbo remix van Turbodj LOLBOY onder de gevoelige naald te leggen?
Quakenet?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:38 schreef LudoSanders het volgende:
Ook de IRC #radiobendeleider is weer in 'the air' ouderwets wordt weer nieuwerwets. Vintage zeg maar.
[..]
Geen enkel probleem.
Irc.fok.nl #radiobendeleiderquote:
M'n mediaplejert kan enkel shoutcast stations vinden...quote:Op woensdag 16 november 2011 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kak! Ik ben noob, geen idee met shoutcast. Enkel http://s10.myradiostream.com/8628.htm als link.
Dit is gewoon kwestie van aanklikken en spelenquote:Op woensdag 16 november 2011 21:46 schreef Ruis het volgende:
[..]
M'n mediaplejert kan enkel shoutcast stations vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |