beneenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:02 schreef Confession het volgende:
[..]
uhm wil je tv kijken beneden of wil je de deur uit?
quote:
quote:
schobbejakquote:Op woensdag 15 december 2010 19:05 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
ja ik wou niet af wassen omdat ik tv keek
Stomme reden hoor Tim, gewoon naar beneden en doen alsof er niets aan de hand isquote:Op woensdag 15 december 2010 19:05 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
aah timmeke, stel voor dat je morgen de hele afwas doet!!:Dquote:Op woensdag 15 december 2010 19:05 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Moet je afwassen? Ik het gewoon niet doen en tegen mama zeggen dat ze een vaatwasmachine moeten kopen. Dan komt het allemaal goedquote:Op woensdag 15 december 2010 19:05 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Dan krijg hij billenkoek, niks wat ouders erger ergerd dan te zeggen dat ze de schrot eens moeten vervangen.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Moet je afwassen? Ik het gewoon niet doen en tegen mama zeggen dat ze een vaatwasmachine moeten kopen. Dan komt het allemaal goed
ctrl c ctrl vquote:Op woensdag 15 december 2010 19:07 schreef stiefelen het volgende:
Gauss was ongeveer een jaar of tien. Hij moest als strafwerk de getallen 1 tot en met 100 optellen. Tot grote verbazing van zijn leraar was hij heel snel klaar. Gauss had bedacht dat je helemaal niet alle getallen domweg bij elkaar hoefde op te tellen. Je hebt namelijk steeds twee getallen die samen 101 zijn: 1 en 100, 2 en 99, 3 en 98 enzovoorts tot en met 50 en 51. Dus als je de getallen 1 tot en met 100 wil optellen, dan hoef je alleen maar 50 × 101 uit te rekenen. Voor de jonge Gauss was dit natuurlijk geen enkel probleem en zo had hij razendsnel het goede antwoord 5050 gevonden.
doe zoiets, dan mag je wel weg
wat een helden shirtquote:
wat ga je doen?quote:
Deal en dan morgen weer niet doen! ga je janken!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:12 schreef tim-elzinga het volgende:
als ik morgen doe mag ik naar beneden doen of niet
doenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:12 schreef tim-elzinga het volgende:
als ik morgen doe mag ik naar beneden doen of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |