nee trein ontploftquote:
naja, heb je nou nog opgepast of heb je de conducteur genegeerd?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:58 schreef Spartacus911 het volgende:
naja hij zei dat ik met dat soort dingen moet oppassen in de tein en liep verder
Ditquote:Op woensdag 15 december 2010 19:04 schreef Chowi het volgende:
Waarom in godsnaam in die vunzige WC's? Gewoon lekker in die relaxte eersteklasbanken..
hahahan mijn oom is condetreur en had ooit zon pakkie over dus ik zeg mag ik dat pakkie, hij zeg ja is goedquote:Op woensdag 15 december 2010 18:54 schreef Spartacus911 het volgende:
treinconducteurs vermijden confrontatie
ik zie het ook vaak bij een groe0pje mocros in de eerste klas die zwart rijden en de conducteur die ze niet eens controleert
sadness..quote:Op woensdag 15 december 2010 19:12 schreef Fireblast het volgende:
[..]
hahahan mijn oom is condetreur en had ooit zon pakkie over dus ik zeg mag ik dat pakkie, hij zeg ja is goed
en nu ga ik regel met matig in een trein en dan als ik hoor da iemand gehen kaartje hebt gekocht dan loop ik de coupon uit en doe ik dat pakkie aan, en dan zeg ik hallo kaartjes alsblieft en dan worden ze rood en dan zeg ik hahahahh je moet 35 euro betalen en dan betalen ze meestal welgroetjens
je moet even langs de reparateur, volgens mij is je toetsenbord kapot, als je een uitdraai van deze pagina meeneemt dan weet de reparateur ook gelijk waar hij de fout zoeken moet.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:12 schreef Fireblast het volgende:
[..]
hahahan mijn oom is condetreur en had ooit zon pakkie over dus ik zeg mag ik dat pakkie, hij zeg ja is goed
en nu ga ik regel met matig in een trein en dan als ik hoor da iemand gehen kaartje hebt gekocht dan loop ik de coupon uit en doe ik dat pakkie aan, en dan zeg ik hallo kaartjes alsblieft en dan worden ze rood en dan zeg ik hahahahh je moet 35 euro betalen en dan betalen ze meestal welgroetjens
Ga jij lekker kontvingeren andersquote:Op woensdag 15 december 2010 19:23 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
je moet even langs de reparateur, volgens mij is je toetsenbord kapot, als je een uitdraai van deze pagina meeneemt dan weet de reparateur ook gelijk waar hij de fout zoeken moet.
This guy doesn't need a mechanic, he needs a headfixer!!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:23 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
je moet even langs de reparateur, volgens mij is je toetsenbord kapot, als je een uitdraai van deze pagina meeneemt dan weet de reparateur ook gelijk waar hij de fout zoeken moet.
Komop zeg... dit is gewoon bagger van de bovenste plank. Zoiets mag je best ff op de vingers tikkenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef Sandeeer het volgende:
[..]
Ga jij lekker kontvingeren anders
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:30 schreef Spartacus911 het volgende:
conducteur paste 2x in mij net als de meeste van jullie
hij was bang denk ik
Ja joh,quote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef Sandeeer het volgende:
[..]
Ga jij lekker kontvingeren anders
Dat is toch grappig bedoeld humorlozequote:Op woensdag 15 december 2010 19:32 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ja joh,
Iedereen maakt fouten, ik ook. Maar als iemand niet eens de moeite neemt om het op Nederlands te laten lijken dan mogen ze om mij net zo lief helemaal niet posten.
Maar kontvingeren is toch iets heel serieus?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:35 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat is toch grappig bedoeld humorloze
En lekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 19:37 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Maar kontvingeren is toch iets heel serieus?
Weet nou niet of ik moet lachen of huilen... Beide dan maarquote:Op woensdag 15 december 2010 19:41 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ach zo tegen het "einde" even een extra stimulans is niet verkeerd.
(en nee niet stimulans)
Ja hier ook de twijfel, en aangezien het snel flauwer word kan ik maar beter gaan koken, en hopen dat het straks beter gaat.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Weet nou niet of ik moet lachen of huilen... Beide dan maar
nee nee, 450 centimeter, dat vind ie fantastisch.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:11 schreef HaringMilkshake het volgende:
TS is echt héél stoer en heeft een piemol van 4,80 meter! ECHT WAAR HOOR!
hallonquote:Op woensdag 15 december 2010 19:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
nee nee, 450 centimeter, dat is echt niet fantastisch.
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:04 schreef Chowi het volgende:
Waarom in godsnaam in die vunzige WC's? Gewoon lekker in die relaxte eersteklasbanken..
Dan denk je dat het niet slechter kan, en dan komt er nog een tamme haas met een nog oudere Fokhype aanzetten.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
nee nee, 450 centimeter, dat vind ie fantastisch.
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
hallon
goeien garp
nou doei he
groetjens
Vind die van mij grappiger dan die van hemquote:Op woensdag 15 december 2010 19:52 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dan denk je dat het niet slechter kan, en dan komt er nog een tamme haas met een nog oudere Fokhype aanzetten.
[..]
cultuurbarbaar, en zinnen beginnen met hoofdlettersquote:Op woensdag 15 december 2010 19:23 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ik vond mijne ook wel goed eigenlijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vind die van mij grappiger dan die van hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |