Kort uitgelegd: we krijgen games voor volgend jaar, maar we mogen pas vanaf een bepaalde datum er wat over schrijven. Ik ben altijd diegene die ze tekent namens FOK!games, anders duurt het allemaal zo langquote:
JEUJquote:Op woensdag 15 december 2010 18:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan Implanon er uit![]()
En Trev bedoelt vast de meet..
Ik denk dat ik het snapquote:Op woensdag 15 december 2010 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kort uitgelegd: we krijgen games voor volgend jaar, maar we mogen pas vanaf een bepaalde datum er wat over schrijven. Ik ben altijd diegene die ze tekent namens FOK!games, anders duurt het allemaal zo lang
Oh. Kerst.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon Kerstmaar de meet is ook goed
![]()
Echt er helemaal uit?
Het ging me niet om de OP mafkeesquote:
Ik moet even kijken wat ik heb:quote:Op woensdag 15 december 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Pheno, ik mag vrijdag de Gamecube halen van de mevrouwAls je spelletjes kwijt wilt?
![]()
En terechtquote:Op woensdag 15 december 2010 18:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh. Kerst.
Ja. Ik ga niet uit het ziekenhuis weg voordat ze hem aan me laten zien..UIT mijn arm
Wauw, jij bent gemakkelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 18:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het ging me niet om de OP mafkees. Gewoon.. mijn AT. Ik ben snel tevreden
Lenen is al super johquote:Op woensdag 15 december 2010 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet even kijken wat ik heb:
- Metroid Prime 1 en 2
- Zelda Windmaker
- SSX
- Resident Evil 4
- Pikmin 1 en 2.
Lenen kan sowieso, bij sommige games ga ik ruzie krijgen
Dat is zeker fijnquote:Op woensdag 15 december 2010 18:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh. Kerst.
Ja. Ik ga niet uit het ziekenhuis weg voordat ze hem aan me laten zien..UIT mijn arm
Aha, gelukkig maarquote:Op woensdag 15 december 2010 18:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het ging me niet om de OP mafkees. Gewoon.. mijn AT. Ik ben snel tevreden
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, jij bent gemakkelijk![]()
droomquote:Op woensdag 15 december 2010 18:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik iig weer 2 topics in deze reeks op mijn naam staan
dan zal ik hem wel doenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:31 schreef Trevland het volgende:
FF OP en Wiki doen
gaat niet op laptop
Voor en vrouw is dat heel gemakkelijk andersquote:
Heb ikquote:
hij is klaarquote:Op woensdag 15 december 2010 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als die klaar is ram ik hem er wel in
Dat is een erg foute opmerking in zijn beroepquote:Op woensdag 15 december 2010 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als die klaar is ram ik hem er wel in
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is een erg foute opmerking in zijn beroep
Mmmhh.... let me think...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Jahoor!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel goed en daar?
Ik hoop het voor je
[..]
Hey TFM
Goed he!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan wat?
Verwarrend allemaal
[..]Wat leuk dat je er weer bent!
Fijn, scheelt vast een berg geld![]()
Hoe is het verder dan?
Haha XD Thanks!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woah, gefeliciteerd met je chronisch
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmmhh.... let me think...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
En op ookquote:
Ik denk ook niet dat je graag een prei anders naar binnen geramd krijgtquote:Op woensdag 15 december 2010 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is een erg foute opmerking in zijn beroep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |