Netjes man!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
internationale bedrijven.
en ik ben een all-rounder met hoge kennis.
vrijwel overal weet ik heel veel van.
Programmeren, beheer, netwerken, servers, werkelijk alles
en nu heb ik een fulltime baan met mijn 20 jaartjes jong waar ik al bijna 2 jaar zit
was best wel sick, bijna klaar met stage dus hup, CV op internet.quote:
En dan is het 5 over 5quote:
Ohw dan wat minder langquote:
ja allllaaannng!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
ohja, zaagmans is al langsgeweest
Goede gast welquote:Op woensdag 15 december 2010 16:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
ohja, zaagmans is al langsgeweest
Mwah, bij TomTom kan iedereen aan de slag.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
was best wel sick, bijna klaar met stage dus hup, CV op internet.
telefoontjes van onderandere TomTom die me als programmeur wilde hebben.
1 of ander bedrijf wilde me ook hebben als programmeur en bood me zelfs een compleet huis aan als ik bij hun kwam werken.
dat soort aanbiedingen kreeg ik dan
ja weet ikquote:
ja heel vriendelijk ook.quote:
Mja heb het niet aangenomen, zag het niet zo zittenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwah, bij TomTom kan iedereen aan de slag.Een maat van me heeft daar ook gewerkt, terwijl hij geen enkel diploma had, alleen wat ervaring
Dat is altijd fijn natuurlijk... Ik werk momenteel voor Getronics. IT is niet echt mijn ding ben ik achtergekomen.. Dit bedrijf zorgt wel goed voor me (in tegenstelling tot wat talloze (ex-)collega's van me zullen zeggen), maar het valt niet te vergelijken met dergelijke aanbiedingen.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
was best wel sick, bijna klaar met stage dus hup, CV op internet.
telefoontjes van onderandere TomTom die me als programmeur wilde hebben.
1 of ander bedrijf wilde me ook hebben als programmeur en bood me zelfs een compleet huis aan als ik bij hun kwam werken.
dat soort aanbiedingen kreeg ik dan
Daaaaag, je tieten zullen gemist wordenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:53 schreef NBT het volgende:
Ik ben er vandooor!
Tot Morgen
Geniet van jullie avond!
![]()
![]()
![]()
![]()
Doeg!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:53 schreef NBT het volgende:
Ik ben er vandooor!
Tot Morgen
Geniet van jullie avond!
![]()
![]()
![]()
![]()
yepquote:Op woensdag 15 december 2010 16:54 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Daaaaag, je tieten zullen gemist worden
Koffiequote:
Graag.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:57 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
ja lekkerDubbele Espresso svp
nog 40 minsquote:Op woensdag 15 december 2010 17:17 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik zit hier nog tot half 11 vanavond, dus ik ga nergens heen
tis geen twitter hequote:
Ben ook gelukkig geen shitter-gebruikerquote:Op woensdag 15 december 2010 17:20 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
nog 40 minskunnen we zo weer aansluiten op de A9...
[..]
tis geen twitter he
Filequote:Op woensdag 15 december 2010 17:20 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
nog 40 minskunnen we zo weer aansluiten op de A9...
[..]
tis geen twitter he
Knuffelmarocquote:
Halfquote:
Tot half 8 hou ik je gezelschapquote:Op woensdag 15 december 2010 17:17 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik zit hier nog tot half 11 vanavond, dus ik ga nergens heen
Chillll !quote:Op woensdag 15 december 2010 17:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tot half 8 hou ik je gezelschap
Nou, gewoon werk.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:36 schreef Biffkoffie het volgende:
gewoon werkwat is dit nou opeens ?
Zo ver was ik.. Maar waarom niet gewoon half 10, ipv half 6quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:00 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
nou ga ik t wel ff halen dan
Verdomme nu is 'ie koudquote:Op woensdag 15 december 2010 17:16 schreef Biffkoffie het volgende:
Vroeg ik me net ook af
[..]
Waar ben je nou ? Hij staat klaar
Dat dacht ik ookquote:
Ken kan wel aardig sturen iddquote:Op woensdag 15 december 2010 17:42 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik ga ff paffen... Check deze shit dan ouwe
Je dacht toch niet dat ik dat liet gebeuren ? Hij is gewoon opquote:Op woensdag 15 december 2010 17:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Verdomme nu is 'ie koud
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:27 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
daarom, huppelde muts op de bank
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:42 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Waarom kan ik dat niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:42 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ja is echt sick die gast! Het camerawerk in dit filmpje is ook van de hoogste plank overigens.. Echt wreed als je die banden ziet spinnen op 10cm van de randquote:Op woensdag 15 december 2010 17:42 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Ken kan wel aardig sturen iddBij Top gear was ie ook vet!
bh's (hartje)quote:Op woensdag 15 december 2010 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik verveel me dood. Zit te kijken naar bh's maar kan niks leuks vinden
je weet tog!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Die filmpjes van hem zijn masterlijk
Omdat je geen haven ter beschikking hebt?quote:
Oke gelukkig.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:43 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik dat liet gebeuren ? Hij is gewoon op
Laten we eens beginnen met een rijbewijs hequote:Op woensdag 15 december 2010 17:52 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
geen rallywagen met 350+ PK ? gokje ?
Goed punt.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:54 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ja is echt sick die gast! Het camerawerk in dit filmpje is ook van de hoogste plank overigens.. Echt wreed als je die banden ziet spinnen op 10cm van de rand
[..]
bh's (hartje)
[..]
je weet tog!
[..]
Omdat je geen haven ter beschikking hebt?
Vaarwel Biff !quote:Op woensdag 15 december 2010 17:58 schreef Biffkoffie het volgende:
OK luitjes! Kan hier weinig meer doen...
Tijd om naar huis te karren!
groetjes!
Hey, dat lijk ik wel in mijn Smartquote:Op woensdag 15 december 2010 17:42 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dat blijf ik geweldig vindenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey, dat lijk ik wel in mijn Smart
Hij staat nu opquote:Op woensdag 15 december 2010 18:11 schreef Michhas het volgende:
Hele nummer is fucking vet, zelf vind ik vanaf 4:00 echt geweldig![]()
Ik heb zat suggesties voor je man...quote:Op woensdag 15 december 2010 18:09 schreef Ezechielk het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een leuk muziekje? Wel met het betere gitaarwerk, of gebeuk van pompende basslines e.d.
ik vind volbeat altijd leukquote:Op woensdag 15 december 2010 18:09 schreef Ezechielk het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een leuk muziekje? Wel met het betere gitaarwerk, of gebeuk van pompende basslines e.d.
Gast, dit is VET!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:11 schreef Michhas het volgende:
Hele nummer is fucking vet, zelf vind ik vanaf 4:00 echt geweldig![]()
Had ook nog nooit van die dude gehoord.. dit verklaart dus waaromquote:Op woensdag 15 december 2010 18:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
En dat allemaal zonder echte guitaar
Dan moet jij je collectie even gaan uitbreidenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:18 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Had ook nog nooit van die dude gehoord.. dit verklaart dus waarom
Wil je uiteindelijk ook gaan draaien dan? Ik zit ook al een tijdje te twijfelen om de overstap te maken naar electronische muziek... Jarenlang gedrumd en speel nog steeds gitaar, maar van oefenen komt weinig terecht. Kan ook piano spelen en met een degelijke synth en de juiste know-how van programma's als Q-Base kom je wel een heel end denk ik...quote:Op woensdag 15 december 2010 18:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan moet jij je collectie even gaan uitbreiden
Ronald Jenkees is de reden geweest dat ik muziek ben gaan makenBen aan het sparen voor een professioneel keyboard
You wish.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey, dat lijk ik wel in mijn Smart
Dope, Disturbed, Jack off Jill.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:09 schreef Ezechielk het volgende:
Deze plaat is zo goed!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
You wish.
[..]
Dope, Disturbed, Jack off Jill.
Nah, sowieso niet draaien, het wordt geen dancemuziek, meer zoals die 2 nummers hierboven. Moeilijk te omschrijven wat voor muziek het isquote:Op woensdag 15 december 2010 18:23 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Wil je uiteindelijk ook gaan draaien dan? Ik zit ook al een tijdje te twijfelen om de overstap te maken naar electronische muziek... Jarenlang gedrumd en speel nog steeds gitaar, maar van oefenen komt weinig terecht. Kan ook piano spelen en met een degelijke synth en de juiste know-how van programma's als Q-Base kom je wel een heel end denk ik...
Doe je daar al wat mee?
Ik heb ze begin deze maand gezien manquote:
Fruityloops?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nah, sowieso niet draaien, het wordt geen dancemuziek, meer zoals die 2 nummers hierboven. Moeilijk te omschrijven wat voor muziek het isBig beat vind ik ook vet (denk aan Fatboy Slim, Chemical Brothers, Aproaching Nirvana enz.).
Vroeger wel muziekles gehad op muziekschool, maar dat ben ik allemaal vergeten. Zit er aan te denken om sowieso pianoles te nemen, en iets als celloles of vioolles vind ik ook vet.
Nu alleen nog maar bezig met FL Studio 9, bevalt me goed, maar nog niet heel lang serieus bezig.
Nice man. Ik ken het programma niet (FL Studio), maar ik ben ook nog helemaal niet thuis in die wereld. Mijn intentie is wel om te gaan produceren.. ooit, op een dag.. momenteel genoeg dingen die me bezig houden, je kent het ongetwijfeld wel..quote:Op woensdag 15 december 2010 18:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nah, sowieso niet draaien, het wordt geen dancemuziek, meer zoals die 2 nummers hierboven. Moeilijk te omschrijven wat voor muziek het isBig beat vind ik ook vet (denk aan Fatboy Slim, Chemical Brothers, Aproaching Nirvana enz.).
Vroeger wel muziekles gehad op muziekschool, maar dat ben ik allemaal vergeten. Zit er aan te denken om sowieso pianoles te nemen, en iets als celloles of vioolles vind ik ook vet.
Nu alleen nog maar bezig met FL Studio 9, bevalt me goed, maar nog niet heel lang serieus bezig.
Thuis, op mijn PC.quote:
Ik heb FL overgeslagen, gelijk met Ableton begonnen. Is nog geen compleet nummer uitgekomen trouwens, vooral omdat ik niet weet wat voor stijl ik wil gaan maken.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maat, ik begin net, FL Studio is voor mij meeer dan genoeg
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maat, ik begin net, FL Studio is voor mij meeer dan genoeg
En dan klagen over mijn Abletonquote:
Nope, ben ik nog niet mee bezig...quote:Op woensdag 15 december 2010 18:37 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Maken jullie alle samples ook zelf?
Mogen we ook weten welke band? Nu ben ik wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 15 december 2010 18:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nope, ben ik nog niet mee bezig...
Werk nu aan een Canon in D remix met elektrische guitaarsound.
Collega van me speelt guitaar in een best grote band, doet veel optredens enzo en verdient er ook superveel geld mee, dus als ik mijn nummer afheb (wat nog wel even gaat duren) stuur ik hem de beat zonder de guitaarstukken, en die wil hij dan gaan inspelen
ik in brussel in ieder gevalquote:Op woensdag 15 december 2010 18:35 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Verkeerde quote
edit: waar heb je Disturbed gezien?
Pff, het ligt op het puntje van mijn tongquote:Op woensdag 15 december 2010 18:40 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Mogen we ook weten welke band? Nu ben ik wel nieuwsgierig
Mjah. Of in ieder geval een poging totquote:Op woensdag 15 december 2010 18:37 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Maken jullie alle samples ook zelf?
Jep, HMH.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik in brussel in ieder geval
Ez geloof ik in HMH
Een van de bekendere coverbands is Network.. Maar het zou toevallig zijn als het net die band is.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pff, het ligt op het puntje van mijn tong
Het is een coverband, doen veel optredens op feesten, bruiloften en dat soort dingen, een aantal van die lui hebben wel grote artiesten begeleid (Jeroen van der Boom, Marco Borsato, niet mijn stijl maargoed). Ze spelen ook wel eens met blazers, en dat zijn de blazers van Carol Emeralds bent. Wel professionele mensen
Tres bon!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah. Of in ieder geval een poging tot
[..]
Jep, HMH.
Ja de band heet Blizzard, of de platenmaatschappij heet Blizzard, 1 van de 2.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:46 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Een van de bekendere coverbands is Network.. Maar het zou toevallig zijn als het net die band is.
of eager beaver..quote:Op woensdag 15 december 2010 18:46 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Een van de bekendere coverbands is Network.. Maar het zou toevallig zijn als het net die band is.
[..]
Tres bon!
Die gangster kan spelen! Ben ook erg gecharmeerd van de drummer overigens..quote:Op woensdag 15 december 2010 18:50 schreef Michhas het volgende:
Die gast met die guitaar is de collega waar ik het over had, je hoort het heel slecht, maar zijn vingerwerk zegt genoeg lijkt me
limburger?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:53 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
De jongens uit Reymerstock.. ik ken de drummer toevallig
margratenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:06 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Inderdaad, Maastricht om exact te zijn
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:15 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Daar ken ik wel wat mensen.. misschien ken ik jou zelfs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:18 schreef Teal het volgende:
Hoezo..? Dat is toch het leefgebied van de hobbits in LOTR?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:18 schreef Teal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik iets gemist??Wat doe ik hier?
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:19 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Hoezo..? Dat is toch het leefgebied van de hobbits in LOTR?
ach ik maak zo vaak taalfoutenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:21 schreef Teal het volgende:
[..]
Toen ik weg ging net (ca 5 uur), typte ik gauw gouw fout
Een typfout! Soms lijken we net op mensenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:21 schreef Teal het volgende:
[..]
Toen ik weg ging net (ca 5 uur), typte ik gauw gouw fout
Elk topic dat ik open moeten mensen me afkraken op taalfoutenquote:
wat is er fout aanquote:Op woensdag 15 december 2010 19:23 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Een typfout! Soms lijken we net op mensen
Het was meer een sarcastische opmerking... Op het forum word je soms helemaal de grond ingeboord omdat je een taal- of spelfout maakt. Nu wil het toeval zo zijn dat fouten maken menselijk is, dus zeg ik: soms lijken we net op mensenquote:
nog steeds bezig met SE week??quote:Op woensdag 15 december 2010 19:26 schreef Lutte het volgende:
Ik heb het wel voort gehad met scheikunde tbh.
Ja, maar ze zeuren al bij een komma die fout staatquote:Op woensdag 15 december 2010 19:24 schreef tdrone het volgende:
ja als je een topic maakt moet je het wel nog eens nalezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
haha, ok op die fietsquote:Op woensdag 15 december 2010 19:26 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Het was meer een sarcastische opmerking... Op het forum word je soms helemaal de grond ingeboord omdat je een taal- of spelfout maakt. Nu wil het toeval zo zijn dat fouten maken menselijk is, dus zeg ik: soms lijken we net op mensen
Niets van aantrekken.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:26 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Het was meer een sarcastische opmerking... Op het forum word je soms helemaal de grond ingeboord omdat je een taal- of spelfout maakt. Nu wil het toeval zo zijn dat fouten maken menselijk is, dus zeg ik: soms lijken we net op mensen
Ik som enkel de feiten op.. als iets me niet interesseert, is het wel de mening van een ander!quote:
Dat doe je goedquote:Op woensdag 15 december 2010 19:29 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik som enkel de feiten op.. als iets me niet interesseert, is het wel de mening van een ander!
Het vervelendste is toch dat je een topic opent omdat je soms gewoon echt wat wilt weten. En dan gaat iedereen zeuren om een komma die misplaatst isquote:Op woensdag 15 december 2010 19:29 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik som enkel de feiten op.. als iets me niet interesseert, is het wel de mening van een ander!
en biologie dan is dat ineens verdwenenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, morgen de eerste twee.Scheikunde en Latijn.
Het is Teal.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
en biologie dan is dat ineens verdwenen
teal die komma staat fout he !
Biologie is voor morgen, en dat is leerwerk dus daar moest ik vroeger mee beginnen.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
en biologie dan is dat ineens verdwenen
teal die komma staat fout he !
Wil je deze bevinding met ons delen?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat doe je goed
Eerst ging ik namelijk ook weleens over de zeik als ik gebashed werd door spelfouten of postgedrag maar nu heb ik eindelijk een manier gevonden om er anders mee om te gaan
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:39 schreef Teal het volgende:
al met al alweer.
Ik ga cod spelen
Tot vanavond (ca 10 uur).ok, tot ziens, veel succes, met cod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Ik ben dus een docu aan 't kijken over Piano Blues (van Clint Eastwood) en 5 seconden hiervoor werd Honkeytonk genoemdquote:
Ik ga morgen een SE Latijn verprutsen, en scheikunde redelijk maken.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Interessant. Verder nog iets?
Hee, jij bent nieuwquote:Op woensdag 15 december 2010 20:25 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik ben dus een docu aan 't kijken over Piano Blues (van Clint Eastwood) en 5 seconden hiervoor werd Honkeytonk genoemd
Ik heb vandaag scheikunde wel redelijk gemaaktquote:Op woensdag 15 december 2010 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga morgen een SE Latijn verprutsen, en scheikunde redelijk maken.
Nietes... die ga je gewoon goed makenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga morgen een SE Latijn verprutsen,
En die ookquote:en scheikunde redelijk maken.
Ik ben nieuw idd, ook hallo ik ben Mahjoe Jazzquote:Op woensdag 15 december 2010 20:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hee, jij bent nieuwHallo, ik ben Honkeytonk
Vertalingen in lettertype 4 uitprinten en plakken in je woordenboek. Zo maak je het tekstgedeelte in ieder geval goed.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga morgen een SE Latijn verprutsen, en scheikunde redelijk maken.
Het is alleen vertalen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vertalingen in lettertype 4 uitprinten en plakken in je woordenboek. Zo maak je het tekstgedeelte in ieder geval goed.
Vertalen is minder. .
Ik mag naar Het Glazen Huis.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
uuhm? klinkt dit heel fout of ben ik dat aleen
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa. Ik ga tot maandag de ideale dochter uithangen en uit mezelf de tafel dekken enzo.
Denk dat het een 'onderonsje' is...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
uuhm? klinkt dit heel fout of ben ik dat aleen
[..]
Jaaa. Ik ga tot maandag de ideale dochter uithangen en uit mezelf de tafel dekken enzo.
Dat doe je normaal toch ook al?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:38 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Denk dat het een 'onderonsje' is...
quote:
Ik dek de tafel alleen uit mezelf af.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat doe je normaal toch ook al?
Ouders hebben toestemming gegeven om jou in je vakantie af te laten reizen naar iBenny is mijn gok...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:41 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ouders hebben toestemming gegeven om jou in je vakantie af te laten reizen naar iBenny is mijn gok...
quote:
Ik heb het al twee keer gezegd.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:41 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ouders hebben toestemming gegeven om jou in je vakantie af te laten reizen naar iBenny is mijn gok...
quote:
2 keer achter elkaar hoe krijg je het voor elkaarquote:
Na hoelang?quote:
Das een goeie... ik weet het nietquote:Op woensdag 15 december 2010 20:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
2 keer achter elkaar hoe krijg je het voor elkaar
oppassen he, de volgende keerquote:Op woensdag 15 december 2010 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das een goeie... ik weet het niet
Opgesloten in klaslokaal...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waar heb je opgesloten gezeten?
Opgesloten in klaslokaal...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waar heb je opgesloten gezeten?
hele vakantie geen Lutte voor jou danquote:Op woensdag 15 december 2010 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als het weer gebeurd zit ik de hele vakantie daar
je hebt in ieder geval nog geen flauwe grap gemaakt...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:43 schreef honkeytonk het volgende:
Shit, ik had mijzelf voorgenomen om vandaag niet meer te posten
Dat klopt.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
je hebt in ieder geval nog geen flauwe grap gemaakt...
Er zijn computersquote:Op woensdag 15 december 2010 20:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hele vakantie geen Lutte voor jou dan
computers etenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn computers
Er is internet
Er is stroom
Alleen geen eten...
Niet voor mijn humor, vraag maar aan users die mij kennen. Mijn humor is té flauw voor deze samenleving, maar nu ga ik genieten van een leuk potje voetbal.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:50 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Niet doen man.. er is ruimte voor flauwe humor in een vrije samenleving
Bye Hunkiee.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet voor mijn humor, vraag maar aan users die mij kennen. Mijn humor is té flauw voor deze samenleving, maar nu ga ik genieten van een leuk potje voetbal.
Ajuus.
Wat is er dan zo grappig aan economie?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:53 schreef Oceanview het volgende:
Heb me vandaag dood gelachen tijdens tentamen economie
Veronica!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er maar 1 TV in jullie huis danquote:
4, maar de ene kijk mijn zus. De andere is klein, en de andere is een beetje kapot.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is er maar 1 TV in jullie huis dan
Honkiejonk heeft een zus?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
4, maar de ene kijk mijn zus. De andere is klein, en de andere is een beetje kapot.
Nou toen we de toets begonnen had iemand zijn muziek aangelaten of zat stiekem te luisteren (met oordoppen) maar het was dus best harde marokkaanse muziek dus ik keek zo'n meisje aan want ik dacht dat zij het was dus keken we elkaar aan van we horen iets schieten we alletwee ineens keihard in de lach tijdens tentamen en die muziek die loopt maar verder met die violenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat is er dan zo grappig aan economie?
Oooh, nou ja, gelukkig heb je Fok! nogquote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
4, maar de ene kijk mijn zus. De andere is klein, en de andere is een beetje kapot.
Jeejquote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, nou ja, gelukkig heb je Fok! nog
Je kunt toch ook op je laptop TV kijkenquote:
Kan, maar dat doe ik niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt toch ook op je laptop TV kijken![]()
Radio Utrecht aanzettenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb nu een goede stream voor Utrecht-Liverpool. Heb ik er commentaar uit Estland bij
Okay, fair enough. Dat is een keuzequote:
uhhh wtf het is al 10 minuten geleden en niemand heeft het nog gezegdquote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het is hier geen ONZ, hé?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef tdrone het volgende:
[..]
uhhh wtf het is al 10 minuten geleden en niemand heeft het nog gezegd
Wat moet ik met pics van honkiezus?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef tdrone het volgende:
[..]
uhhh wtf het is al 10 minuten geleden en niemand heeft het nog gezegd
Oeh, gauw zien!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mijn haartjes zijn weer geknipt![]()
Lutte![]()
picsquote:Op woensdag 15 december 2010 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lutte![]()
Je hebt al weekend?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
morgen heb ik alleeee tijd voor TC![]()
hoi Stu!
Ik ben vandaag ook naar de kapper geweestquote:Op woensdag 15 december 2010 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lutte![]()
42 euro hierquote:Op woensdag 15 december 2010 21:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook naar de kapper geweest
Kostte me £44
Ik wil ook vakantiequote:Op woensdag 15 december 2010 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sterker nog, ik heb al vakantie
dat is een dure kapperquote:Op woensdag 15 december 2010 21:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook naar de kapper geweest
Kostte me £44
Zo duur?!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Uitgroei bijgewerkt, highlights en geknipt
Veel kijkplezier Luttequote:Op woensdag 15 december 2010 21:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tss, jij mag niet klagen.![]()
Maar CM begint weer!
Ik ga voor 20 euro naar de kapper, dus ja... ik vind dat duurquote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
duur? mijn vorige kapper was 65 euro voor dat alles
ja maar jij bent een manquote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga voor 20 euro naar de kapper, dus ja... ik vind dat duur
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar jij bent een man
Ja, maar dan krijg je ook een massage van tevoren al stelt het niet veel voorquote:
Wat snap je niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
echt kerel, ik snap je nog steeds niet
ja vind ik ookquote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef Stuart het volgende:
Ik ben nogal kieskeurig dus betaal liever iets meer
Stuur een vragenlijst via PM en ik zal 'm invullenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Allessss!![]()
er is nog zoveel te vragen en zo weinig tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |