Ja. Ik heb er vluchtig overheen gescand. En we mogen niet lekker over PM's in topics hequote:Op woensdag 15 december 2010 16:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij hem wel gelezen? En wat stond er dan in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij niet alleen hequote:Op woensdag 15 december 2010 16:00 schreef Isabeau het volgende:
Inmiddels weet Steer alles van knieen die overbelast zijn geraaktMijn knieeen hadden het ook zwaar te verduren 20kg geleden
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Dan ben je pas oud he, als je premievrij bent op je 51equote:Uw verzekering is premievrij. Dit betekent dat u heeft voldaan aan uw plicht tot premiebetaling. Het verzekerde bedrag blijft beschikbaar voor de vergoeding van de uitvaartkosten. Voor uw administratie sturen wij u een kopie toe van uw polis.
Echt ongelovelijk eigenlijk wat 20 kg is. Bij Ryanair ofzo mag je maar 10 kg aan weekendtassen / handbagage mee. Twee keer dat ben je nu lichterquote:Op woensdag 15 december 2010 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
En hij niet alleen heMijn knieeen hadden het ook zwaar te verduren 20kg geleden
Kloptquote:Op woensdag 15 december 2010 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Echt ongelovelijk eigenlijk wat 20 kg is. Bij Ryanair ofzo mag je maar 10 kg aan weekendtassen / handbagage mee. Twee keer dat ben je nu lichteren hoeft je lichaam niet meer mee te sjouwen.
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptEn ik voel dat echt aan mijn knieeen zat ik me gisteravond te bedenken. Ze doen een stuk minder vaak pijn
Juf!quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij hem wel gelezen? En wat stond er dan in?
Ik was 30 kilo afgevallen en deed boodschappen (en toen ging het mis). Onderweg naar huis was ik best nieuwsgierig hoeveel die megazware tassen wel niet wogen. Ik had 2 volle tassen en een volle rugzak en vond het allemaal maar reuzezwaar. Dus ben thuis met tassen en al op de weegschaal gaan staan. Die dingen waren maar 19 kilo!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
Echt ongelovelijk eigenlijk wat 20 kg is. Bij Ryanair ofzo mag je maar 10 kg aan weekendtassen / handbagage mee. Twee keer dat ben je nu lichteren hoeft je lichaam niet meer mee te sjouwen.
Ja, apart hequote:Op woensdag 15 december 2010 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was 30 kilo afgevallen en deed boodschappen (en toen ging het mis). Onderweg naar huis was ik best nieuwsgierig hoeveel die megazware tassen wel niet wogen. Ik had 2 volle tassen en een volle rugzak en vond het allemaal maar reuzezwaar. Dus ben thuis met tassen en al op de weegschaal gaan staan. Die dingen waren maar 19 kilo!
Ga jij ff lekker naar A'dam of zoquote:
Ik stel me meestal flessen cola voorquote:Op woensdag 15 december 2010 16:08 schreef Bluezz het volgende:
Die 16 kg heb ik me wel eens voorgesteld als suikerpakken
Hubbaquote:Op woensdag 15 december 2010 16:15 schreef DarkElf het volgende:
oh dat van 'kijken hoe zwaar iets is wat je erg zwaar vindt' ken ik... had een keer een hele zware boodschappen tas naar boven gesjouwd (al mopperend) ... dat ding woog 14 kilo!
ik ben wel 10 kilo meer kwijt. Hoe heb ik dat kunnen meesjouwen? Ik ben maar een klein meisje!
O! Ze gaan hier ook verbouwen en we kregen taart van de architectquote:Op woensdag 15 december 2010 16:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik las dat je groenten had getild, Elf
Wij gaan zo naar de nieuwe aanbouw van mijn werk, we mogen met de opzichter een kijkje binnen nemen (zijn nog volop aan het werk) zó leuk
Kleinquote:Op woensdag 15 december 2010 16:15 schreef DarkElf het volgende:
oh dat van 'kijken hoe zwaar iets is wat je erg zwaar vindt' ken ik... had een keer een hele zware boodschappen tas naar boven gesjouwd (al mopperend) ... dat ding woog 14 kilo!
ik ben wel 10 kilo meer kwijt. Hoe heb ik dat kunnen meesjouwen? Ik ben maar een klein meisje!
En in het kader van het afvallen heb je dat geweigerd natuurlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 16:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O! Ze gaan hier ook verbouwen en we kregen taart van de architect
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef Duderella het volgende:
Ik leas even diagonaal terug en wilde nog even over Weirdigo doorzagen: In een ander topic (volgens mij was het in TRU, de SC) postte ze dat ze net een cursus reikihealing was begonnen (terwijl ze toch al haast master was?) en hier had ze het een tijd geleden nog over haar vrienden op facebook, die waren alle 30 echte echte IRL-vrienden. Terwijl ze eeen week of twee daarvoor beweerde al tijden in isolatie te leven, geen vrienden te hebben en soms weken geen mensen te zien.
DUSSSSSSSSS. (Ik vind dat zo leuk hè, dit soort idioterie)
Maargoed. Ik ga een trein pakken. Dag lieve al mijn vrinden.
Eigenlijk een belangrijkere vraag: WTH doe jij in TRU? En waarom lees je daar posts van Windigoquote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef Duderella het volgende:
Ik leas even diagonaal terug en wilde nog even over Weirdigo doorzagen: In een ander topic (volgens mij was het in TRU, de SC) postte ze dat ze net een cursus reikihealing was begonnen (terwijl ze toch al haast master was?) en hier had ze het een tijd geleden nog over haar vrienden op facebook, die waren alle 30 echte echte IRL-vrienden. Terwijl ze eeen week of twee daarvoor beweerde al tijden in isolatie te leven, geen vrienden te hebben en soms weken geen mensen te zien.
DUSSSSSSSSS. (Ik vind dat zo leuk hè, dit soort idioterie)
Maargoed. Ik ga een trein pakken. Dag lieve al mijn vrinden.
Ja, over die lief, die zag ik niet terug in de plannen voor kerst. In het kerstmenu topicquote:Op woensdag 15 december 2010 16:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat is echt TRU dan zeg
Hier vertelde ze dat ze een lief had
maar? 19 kg is veel hoor om te tillenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was 30 kilo afgevallen en deed boodschappen (en toen ging het mis). Onderweg naar huis was ik best nieuwsgierig hoeveel die megazware tassen wel niet wogen. Ik had 2 volle tassen en een volle rugzak en vond het allemaal maar reuzezwaar. Dus ben thuis met tassen en al op de weegschaal gaan staan. Die dingen waren maar 19 kilo!
morgen Escapequote:Op woensdag 15 december 2010 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga jij ff lekker naar A'dam of zoDan kunnen wij weer doorroddelen
ik ben kleiner dan 1.65m hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KleinKlein
Valt toch allemaal wel mee
Ja?quote:
dankjewel! ik ga checken!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:15 schreef golfer het volgende:
Oh en FF:
http://www.brasserievanbaerle.nl/
lijkt me ook niet zo lekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 16:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, over die lief, die zag ik niet terug in de plannen voor kerst. In het kerstmenu topic
Ik had een extra 9 cm aanquote:
ja wrs wel ja want thuis loop ik op mijn sokkenquote:Nou, dat wordt dan extra laag bukken zaterdag als we gaan zoenen
gezien, ze hebben alleen niet echte lunchgerechten. tis wel mooi (en luxe!) maar de gerechten zijn allemaal avondgeschiktquote:Op woensdag 15 december 2010 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankjewel! ik ga checken!![]()
weet je nog wat je daar hebt gegeten?
Coolquote:
Ik zal vast rugoefeningen doenquote:ja wrs wel ja want thuis loop ik op mijn sokken
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:41 schreef DarkElf het volgende:
Nee gewoon in mijn badjas met pyamabroek natuurlijk
Vergeet je krulspelden niet!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:41 schreef DarkElf het volgende:
Nee gewoon in mijn badjas met pyamabroek natuurlijk
ongekamd haar, geen make up...quote:Op woensdag 15 december 2010 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik neem mijn cam mee
Dit MOETEN we fotograferen
En dan onderuitgezakt op de bank
oh die heb ik niet!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vergeet je krulspelden niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |