Ja. Ik heb er vluchtig overheen gescand. En we mogen niet lekker over PM's in topics hequote:Op woensdag 15 december 2010 16:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij hem wel gelezen? En wat stond er dan in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij niet alleen hequote:Op woensdag 15 december 2010 16:00 schreef Isabeau het volgende:
Inmiddels weet Steer alles van knieen die overbelast zijn geraaktMijn knieeen hadden het ook zwaar te verduren 20kg geleden
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Dan ben je pas oud he, als je premievrij bent op je 51equote:Uw verzekering is premievrij. Dit betekent dat u heeft voldaan aan uw plicht tot premiebetaling. Het verzekerde bedrag blijft beschikbaar voor de vergoeding van de uitvaartkosten. Voor uw administratie sturen wij u een kopie toe van uw polis.
Echt ongelovelijk eigenlijk wat 20 kg is. Bij Ryanair ofzo mag je maar 10 kg aan weekendtassen / handbagage mee. Twee keer dat ben je nu lichterquote:Op woensdag 15 december 2010 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
En hij niet alleen heMijn knieeen hadden het ook zwaar te verduren 20kg geleden
Kloptquote:Op woensdag 15 december 2010 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Echt ongelovelijk eigenlijk wat 20 kg is. Bij Ryanair ofzo mag je maar 10 kg aan weekendtassen / handbagage mee. Twee keer dat ben je nu lichteren hoeft je lichaam niet meer mee te sjouwen.
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptEn ik voel dat echt aan mijn knieeen zat ik me gisteravond te bedenken. Ze doen een stuk minder vaak pijn
Juf!quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij hem wel gelezen? En wat stond er dan in?
Ik was 30 kilo afgevallen en deed boodschappen (en toen ging het mis). Onderweg naar huis was ik best nieuwsgierig hoeveel die megazware tassen wel niet wogen. Ik had 2 volle tassen en een volle rugzak en vond het allemaal maar reuzezwaar. Dus ben thuis met tassen en al op de weegschaal gaan staan. Die dingen waren maar 19 kilo!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
Echt ongelovelijk eigenlijk wat 20 kg is. Bij Ryanair ofzo mag je maar 10 kg aan weekendtassen / handbagage mee. Twee keer dat ben je nu lichteren hoeft je lichaam niet meer mee te sjouwen.
Ja, apart hequote:Op woensdag 15 december 2010 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was 30 kilo afgevallen en deed boodschappen (en toen ging het mis). Onderweg naar huis was ik best nieuwsgierig hoeveel die megazware tassen wel niet wogen. Ik had 2 volle tassen en een volle rugzak en vond het allemaal maar reuzezwaar. Dus ben thuis met tassen en al op de weegschaal gaan staan. Die dingen waren maar 19 kilo!
Ga jij ff lekker naar A'dam of zoquote:
Ik stel me meestal flessen cola voorquote:Op woensdag 15 december 2010 16:08 schreef Bluezz het volgende:
Die 16 kg heb ik me wel eens voorgesteld als suikerpakken
Hubbaquote:Op woensdag 15 december 2010 16:15 schreef DarkElf het volgende:
oh dat van 'kijken hoe zwaar iets is wat je erg zwaar vindt' ken ik... had een keer een hele zware boodschappen tas naar boven gesjouwd (al mopperend) ... dat ding woog 14 kilo!
ik ben wel 10 kilo meer kwijt. Hoe heb ik dat kunnen meesjouwen? Ik ben maar een klein meisje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |