Kijk anders in mijn lijst (zie signature) niet per se alles is te ruil, maar heb momenteel niet echt iets apart staanquote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Wat heb je wel in de aanbieding? Wellicht zit er iets tussen
yesyes!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:34 schreef Mirjam het volgende:
denk je dat die rode holo door de brievenbus past? die van ados?
Sorry, de vierkantequote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Welke? Er zijn er 3Adam, Wire Stripper en Prenuptial.
DM for you!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry, de vierkanteAdam en Wire strippert!
Die liggen nog gewoon bij de Kruidvatquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:46 schreef younailedit het volgende:
heeft iemand Gosh Holographic in de aanbieding?
Heb jij ze wel eens ergens anders dan hier in Eindhoven gezien? Want ik ben ze nog nooit ergens anders tegengekomenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die liggen nog gewoon bij de Kruidvat
ik ga toch niet naar de Kruidvat als ik de kans krijg om ergens anders te shoppen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb jij ze wel eens ergens anders dan hier in Eindhoven gezien? Want ik ben ze nog nooit ergens anders tegengekomen.
Ja jonge, dat weet ik toch nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga toch niet naar de Kruidvat als ik de kans krijg om ergens anders te shoppen!
ja nou, dan witte da nu!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja jonge, dat weet ik toch niet. Ik ga altijd naar de Kruidvat in de hoop Gosh Rainbow te vinden, en dan check ik altijd op Holographic
.
Die grote in de stadquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Of ik!
Welke kruidvat trouwens?Ik wil 'm ook nog hehe.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die grote in de stad
Tip: niet de testpotjes met poeder openmaken, ik heb de rest van de dag glitters afgegeven
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
En debsterr met je verrekte give-away, ik dacht op 297 te zitten maar ik was die lakjes nog vergeten! DAMN YOU! Je hebt me over de ergste grens ooit getrokken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |