Toyota Starlet uit 1996.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welk merk en type?
op de sloop hebben ze vast wel een nieuwe deur voor minder
Ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jullie weten dus wel wie het was?
Balen hequote:Op woensdag 15 december 2010 15:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar auto is 14 jaar.
Dus we krijgen denk ik helaas bijna niks vergoedt.
Nee, er staat volgens mij nog een kan van gisteren.quote:
Zo als het er nu uitziet wordt er niks vergoedt.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Balen heFijn dat je mams ongedeerd is
Kijken of je een deur van de sloop kunt halen? Dat moet waarschijnlijk wel lukken voor wat er vergoed wordt...
Ja, maar het is wel balenquote:
Hoezo niets? Als je moeder geparkeerd stond dan zal de verzekeraar van de tegenpartij gewoon moeten betalen...quote:Op woensdag 15 december 2010 15:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zo als het er nu uitziet wordt er niks vergoedt.
Deur gaat ook niet meer open overigens.
TMIquote:
Ja, maar die vent heeft een paar vakjes niet ingevuld.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo niets? Als je moeder geparkeerd stond dan zal de verzekeraar van de tegenpartij gewoon moeten betalen...
POEP POEP POEP POEPquote:
Hoe zijn jullie verzekerd? En iedere buitenlandse verzekeraar heeft een NL vertegenwoordigerquote:Op woensdag 15 december 2010 15:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar die vent heeft een paar vakjes niet ingevuld.
Dus ZLM doet niks.
En het is een fransman, dus een Frans nummer.
Mijn caafjes deden dat ookquote:Op woensdag 15 december 2010 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb gorilla's gezien die het opeten
vitamine Bquote:Op woensdag 15 december 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn caafjes deden dat ookMaar alleen de glimmende poepjes, want daar zaten nog extra voedingsstofdingetjes in
Oh echt? Coolquote:
quote:
MPG, joehoequote:Veel dieren eten de poep van andere dieren op. Dat lijkt heel vies maar voor die dieren is het heel gewoon. Rosa (het varken van onze kinderboerderij) vindt bijvoorbeeld kippenpoep erg lekker. Het is ook gezond voor Rosa want in de kippenpoep zit weer een stof die ze goed kan gebruiken. Ook kippen vinden soms nog lekkere hapjes in de poep van andere dieren. Zij zoeken bijvoorbeeld in de poep van de pony naar graankorrels die niet helemaal verteerd zijn en pikken die lekker op.
Konijnen (en sommige andere knaagdieren) eten soms hun eigen poep op. Dit lijkt ook heel vies maar het is heel gezond. Ze eten alleen de poep op die ze op bepaalde tijden uitpoepen. Ze kauwen er niet op maar slikken het zo door. In deze speciale poep zitten heel veel vitaminen die de konijnen nodig hebben.
ik ben al vanaf 2 uur begonnen dus vandaag worden het iets van 11 uurquote:Op woensdag 15 december 2010 15:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb ik vandaag geen zin in, vind 8.5 nu wel genoeg
Ah POEPie, blijf nog ffquote:
en dat alleen maar door de poepquote:
die zijn wel meer waard dan 500 euroquote:
doet me denken aan flash, poepharryquote:Op woensdag 15 december 2010 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat alleen maar door de poep
Iets met dagwaarde enzo trouwensquote:Op woensdag 15 december 2010 15:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, die ander maakt een fout.
dan krijg je iets van 75 % van de dagwaardequote:Op woensdag 15 december 2010 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met dagwaarde enzo trouwensDus die kans zit er wel in
Economisch total loss zal het dan zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |