quote:
er zijn ook mensen die moeten werkenquote:
En je moeder zat er niet in?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:36 schreef pgrferrari het volgende:
Kut, hoor net dat er iemand tegen onze auto gereden is.
Mijn ma had hem geparkeerd op het dorpsplein.
Hopen dat het niet te erg is.
Ik hoop van niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je moeder zat er niet in?
he bahquote:Op woensdag 15 december 2010 14:40 schreef pgrferrari het volgende:
Ik hoop van niet.
Mijn pa is er naartoe, ff afw8en.
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:36 schreef pgrferrari het volgende:
Eduard Laurens (Eddy) Pieters Graafland (Amsterdam, 5 januari 1934) is een voormalig Nederlands voetballer.quote:
Hij heeft kleren aan, dan nemen ze hem niet zo gauw meequote:Op woensdag 15 december 2010 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
muckie![]()
![]()
blijdorpzou je dat wel doen met die toekito
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik "van hier tot toekito" las![]()
Maar super super gaaf
Volgend jaar een blijdorp meet![]()
![]()
Dat wel, maar vlakbij de dierentuinquote:Op woensdag 15 december 2010 14:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoi, hoi, hoi!
Wel verder weg
Oh, dat is wel kutquote:Op woensdag 15 december 2010 14:36 schreef pgrferrari het volgende:
mag jij mee?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:57 schreef Muck het volgende:
OMG OMG OMG
TJ en ik mogen maandag gaan kijken naar een huisje
daar hoor ik juist thuis pannekoek!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
muckie![]()
![]()
blijdorpzou je dat wel doen met die toekito
vandaar dat ik hem niet kenquote:Op woensdag 15 december 2010 14:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
Eduard Laurens (Eddy) Pieters Graafland (Amsterdam, 5 januari 1934) is een voormalig Nederlands voetballer.
Als doelman kwam hij uit voor Ajax, Feyenoord en het Nederlands elftal. Zijn bijnaam was, naar zijn afgekorte achternaam, Eddy PG.
Op zijn elfde werd Eddy lid van Ajax (twaalf was de minimum leeftijd, maar Eddy's vader was bestuurslid, waardoor Eddy voorrang kreeg) Op zijn zeventiende (1951) debuteerde hij in het eerste van Ajax, en in 1958 vertrok hij naar Feyenoord voor het toentertijd recordbedrag van 134.000 gulden. Bij Ajax werd hij opgevolgd door Bertus Hoogerman.
Op 28 april 1957 debuteerde hij in het Nederlands voetbalelftal in het Olympisch Stadion tegen België (1-1). Hij zou 47 keer het doel van het Nederlands elftal verdedigen[1].
Als specialiteit had hij het keren van strafschoppen. Hiertoe hield hij in een notitieboekje van alle potentiële penaltynemers de favoriete hoeken bij.
Als hobby heeft Eddy PG het maken van amateurfilmbeelden. Van de kleurenfilms die hij tijdens zijn sportieve loopbaan maakte werden in 2003 delen uitgezonden in sportprogramma's op televisie. Zo heeft Pieters Graafland unieke kleurenbeelden geschoten van de Touroverwinning van Jan Janssen in 1968.
Oud-held van Feyenoord!
o, het is dat huisje op het chimpansee eilandquote:Op woensdag 15 december 2010 14:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
daar hoor ik juist thuis pannekoek!
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o, het is dat huisje op het chimpansee eiland
bedankt voor die samenvatting aan het eindquote:Op woensdag 15 december 2010 14:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
Eduard Laurens (Eddy) Pieters Graafland (Amsterdam, 5 januari 1934) is een voormalig Nederlands voetballer.
Als doelman kwam hij uit voor Ajax, Feyenoord en het Nederlands elftal. Zijn bijnaam was, naar zijn afgekorte achternaam, Eddy PG.
Op zijn elfde werd Eddy lid van Ajax (twaalf was de minimum leeftijd, maar Eddy's vader was bestuurslid, waardoor Eddy voorrang kreeg) Op zijn zeventiende (1951) debuteerde hij in het eerste van Ajax, en in 1958 vertrok hij naar Feyenoord voor het toentertijd recordbedrag van 134.000 gulden. Bij Ajax werd hij opgevolgd door Bertus Hoogerman.
Op 28 april 1957 debuteerde hij in het Nederlands voetbalelftal in het Olympisch Stadion tegen België (1-1). Hij zou 47 keer het doel van het Nederlands elftal verdedigen[1].
Als specialiteit had hij het keren van strafschoppen. Hiertoe hield hij in een notitieboekje van alle potentiële penaltynemers de favoriete hoeken bij.
Als hobby heeft Eddy PG het maken van amateurfilmbeelden. Van de kleurenfilms die hij tijdens zijn sportieve loopbaan maakte werden in 2003 delen uitgezonden in sportprogramma's op televisie. Zo heeft Pieters Graafland unieke kleurenbeelden geschoten van de Touroverwinning van Jan Janssen in 1968.
Oud-held van Feyenoord!
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o, het is dat huisje op het chimpansee eiland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |