quote:Op woensdag 1 december 2010 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
In ieder topic keer op keer
ben je al klikkend in de weer
Het begint nu op te vallen
eneigenlijk steeds minder te bevallen
Dus luister naar een wijze raad
en klik wat minder want overdaad
schaadt zoals je hoort te weten
En nu moet je het nooit meer vergeten:
Moderators modden hun forum heel erg goed
en doen het precies zoals het moet
Loopt het alsnog uit de hand
dan blussen we heus wel de brand
ook al is het later dan jij verwachtte
het klikken maakt het heus niet sneller
en maakt de modjes heul niet feller
Stel ons niet teleur en troost je met de gedachte:
Sint doet wel iets in je schoen
vraag maar je ouders er iets in te doen
![]()
Ze klaagt wel veel in FB.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:20 schreef Rectum het volgende:
L.no is tof. Die hoort niet in dat kneuzenlijstje.
Bedankt.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Even een pluim voor TS voor het noemen van namen, zó maak je dus een topic.!
niet op mijn topics iigquote:Op woensdag 15 december 2010 13:24 schreef Jojoortje het volgende:
Alleen Weismann valt me op. Die maakt wel 100 TR's per dag
Zie deze post dan:quote:Op woensdag 15 december 2010 13:24 schreef Jojoortje het volgende:
Alleen Weismann valt me op. Die maakt wel 100 TR's per dag
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mss materiaal voor BNW of POL; of F&L. maar niks voor KLB idd.
Mocht je nog vragen hebben kan je mij een PM sturen.
Klopt.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:23 schreef Broder het volgende:
[..]
Bedankt.
De titel is denk ik een bekende voor jou.
Dat heeft hier nu niks mee te maken.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Gelukkig is de TS zelf wél een aanwinst voor KLB.
Ik wacht geduldig af.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:25 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Dit topic wordt pas leuk, zodra 1 van de schuldigen zich hier meldt.
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:31 schreef Panzermaus het volgende:
Broder betert zijn leven, maakt fatsoenlijke posts en topics. Even posten.
Ah, 1 van de daders meldt zich TS.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:38 schreef L.no het volgende:
Ik post daar zelfs nauwelijks. Deze maand ging ik alleen in de FB omdat een van mijn posts onterecht werd verwijderd.
Hoe weet je of ik TR's post of niet? Ik doe dat eigenlijk wel vaak genoeg, maar dan anoniem.
Waarom sta ik in dat lijstje?
.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:35 schreef ukga het volgende:
Mssn moet ik ook maar eens mn postgedrag beteren. Ik vind zelf dat ik al een eind ben gekomen. sinds mijn laatste ban 1.5 week geleden, heb ik pas 1 note
neeehhhquote:Op woensdag 15 december 2010 13:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jou ontgaat ook niets hé.
Je vroeg laatst zelf of de mods al een rondje hadden gemaakt langs de topicreports dan heb je het niet over de topicreports van iemand anders toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:38 schreef L.no het volgende:
Ik post daar zelfs nauwelijks. Deze maand ging ik alleen in de FB omdat een van mijn posts onterecht werd verwijderd.
Hoe weet je of ik TR's post of niet? Ik doe dat eigenlijk wel vaak genoeg, maar dan anoniem.
Waarom sta ik in dat lijstje?
Eens dat het irritant is, aan de andere kant is dat juist de bedoeling van FBquote:Op woensdag 15 december 2010 13:47 schreef Broder het volgende:
Ik heb jou vaak genoeg dingen zien aankaarten in FB en klagen over gedrag van diverse users.
Daarom sta je er in.
Doodsverwensing 48 uur banquote:Op woensdag 15 december 2010 13:49 schreef HyperViper het volgende:
Fucking snitches, aftuigen en inblikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |