Nou ik ben niet zo'n klusser hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:18 schreef krakkemieke het volgende:
Vogeltjesdans lijkt me iets handiger dan ik....![]()
Mensen die koffie zetten, rondbrengen en broodjes smeren zijn ook nodig hequote:Als er mensen teveel zijn, sta ik mijn plaats wel aan hem af. Ik heb namelijk ook erg last van mijn rug en ik weet niet of dat de 22e al over is.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Aan de pijn in je rug kan ik misschien wel iets doen?
Vanwaar in Brabant kom je?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:39 schreef Finch het volgende:
[..]
Welcome to the club. een andere man erbij is wel handig. Ik heb hier ook een pneumatische sds liggen en een standaard bosh. Verder neem ik wel die stok voor rollen mee en wat ander standaard gereedschap. of is er het e.e.a. aan (goed) gereedschap aanwezig?
Daarnaast is het inderdaad voor mij redelijk tot zeer om via brabant...
Inderdaad, zo iemand is heel belangrijk. En behalve de koffie, ook aanreiken van gereedschap als er plots iets moet ofzo. Dan hoef je je rug niet te belasten en je bent een goede hulp met de eerste levensbehoeftes van een klusser. Namelijk koffie!!!quote:[b] Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1575182/12/25#91016779]zaterdag 8 januari 2011
[..]
Mensen die koffie zetten, rondbrengen en broodjes smeren zijn ook nodig he
Het is de belangrijkste taak
Da's lief allemaal, bedankt!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:22 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Inderdaad, zo iemand is heel belangrijk. En behalve de koffie, ook aanreiken van gereedschap als er plots iets moet ofzo. Dan hoef je je rug niet te belasten en je bent een goede hulp met de eerste levensbehoeftes van een klusser. Namelijk koffie!!!
Van harte welkom dus.
Maaskantje?quote:
Waar kom je vandaan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's lief allemaal, bedankt!
Ik kijk het even aan, ik moet nl een stuk met de trein en dat zit heel ongemakkelijk.
Iig ben ik braaf aan het lopen en dat haat ik!
Het Gooi, da's echt om!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maaskantje?Ik kan je ophalen, ik kom er toch langs.
[..]
Waar kom je vandaan?
Een beetje wel, maar misschien kan Rick je komen ophalen.quote:
euh, utrecht.. das voor mij erg om zeg maar..quote:
Waar in het Gooi?, das redelijk aan te rijden van mij uit.quote:
en naast Eemnes.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:30 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kom uit Baarn, lekker dicht bij de A1 en A27 dus.
Op de 22equote:Op maandag 10 januari 2011 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
Wanneer gaat dit plaats vinden?
Ik bedenk me net dat Lopik voor mij op spuugafstand is, zo ongeveer en dat ik wel schragen heb staan ook. Dan kan je daar een deur op leggen.
Mocht het met de behangtafel niet lukken kan ik wel een keer die schragen even droppen bij jullie.
Waarom zit jij in Helsinkiquote:Op maandag 10 januari 2011 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmmzzz, dan moet ik wel eig. dit weekend weten of het nodig is, ik zit vanaf volgende week dinsdag tot vrijdag in Helsinki, dus als ik ze moet brengen, dan moet het aankomend weekend.
Heb aangevuld...quote:Op maandag 10 januari 2011 14:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja laten we eens even recapituleren. De boel samenvatten.
Jag talar lite Svenskaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |