We zijn allemaal speciaal.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:59 schreef genakt het volgende:
[..]
misschien ziet wim dat niet omdat hij zelf ook "speciaal " is
dat zegt me mama ook altijd tegen mequote:
quote:
Hahaha ja ik ben zo'n speciale autist net als in die film rain manquote:Op donderdag 16 december 2010 20:59 schreef genakt het volgende:
[..]
misschien ziet wim dat niet omdat hij zelf ook "speciaal " is
Ja maar waarschijnlijk bestaat jouw eigen materiaal uit meer dan alleen powerchords dus dan is het jouwe veel moeilijkerquote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef Aresdreams het volgende:
pfff, al die mensen hier die allemaal nummers kunnen spelen... ik kan alleen me eigen materiaal, en dat nog niet eens goed
ach, powerchords zijn wel de basis, dus tja.. het is maar wat je moeilijker noemt...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja maar waarschijnlijk bestaat jouw eigen materiaal uit meer dan alleen powerchords dus dan is het jouwe veel moeilijker
GT-8 is leuk speel goed, hoop dat je er een mooi geluid uit kan krijgen, ik kreeg er iig geen lekkere distortion uit, maar dat zal wel aan mezelf gelegen hebben...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:44 schreef genakt het volgende:
toch de gt 8 180 euro met adaptor case enzmet doos alles nog
Zaken gaan maar goed daarzoquote:Op donderdag 16 december 2010 21:44 schreef genakt het volgende:
toch de gt 8 180 euro met adaptor case enzmet doos alles nog
Ho is ik zie net dat de verzendkosten bij GFS 32 dollar zijn. Ik was er toch echt van overtuigd dat het 22 wasquote:Op donderdag 16 december 2010 22:08 schreef blckbb het volgende:
Ik doe nog een laatste oproep aan mensen die mee willen bestellen op GFS met KaMo en mij, anders hou ik het hierbij. Als je met ons mee besteld betaal je nog maar 7/8 dollar verzendkosten ipv 22
En de verzending in Nederland nog ehquote:Op donderdag 16 december 2010 22:08 schreef blckbb het volgende:
Ik doe nog een laatste oproep aan mensen die mee willen bestellen op GFS met KaMo en mij, anders hou ik het hierbij. Als je met ons mee besteld betaal je nog maar 7/8 dollar verzendkosten ipv 22
Oh is dat mijn probleemquote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja maar waarschijnlijk bestaat jouw eigen materiaal uit meer dan alleen powerchords dus dan is het jouwe veel moeilijker
In torrentprogjes als BitComet kun je dit instellen. Alle mp3's die ik download gaan automatisch naar \Music en alle avi's naar \Video. Neem aan dat dit in een nieuwsgroepjetser ook wel in te stellen is, maar geen idee welkequote:Op donderdag 16 december 2010 19:43 schreef Metalfreak het volgende:
Even offtopic voor de heren ICT-ers, ik kan het zelf even niet bedenken: is er een programma dat een bestand met een bepaalde extensie kan openen en dan dit bestand in een bepaalde voorgedefinieerde map plaatst? Ik heb namelijk nu een home server en wil die gaan gebruiken om te downloaden via usenet. Nu wil ik dan op mijn huidige PC een nzb kunnen openen en die nzb moet dan automatisch op een netwerkshare neergezet worden. Ja, ik weet dat ik die handmatig kan opslaan in die share, maar ik wil dit eigenlijk automatiseren...
En nu weer gitaren
Nee, ik zeg het alleen eventjes, omdat ik zo super goed ga op m`n gitaar nu.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:09 schreef genakt het volgende:
[..]
haha die ken ik lekker helemaal![]()
http://www.justinguitar.com/en/ST-314-StairwayToHeaven.php
en dat we je 1 complimentje hebben gegeven niet buiten je schoentjes lopen he
leuk versterkertje voor zn grote maar daar blijft het ook wel bij
Mwah, kleine pakketjes laten ze meestal zo door.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:57 schreef Svyatagor het volgende:
En een eventuele naheffing van de douane
Heb je even vrij van alle farmville/car town verzoeken van teleluvrquote:Op donderdag 16 december 2010 23:30 schreef Witchfynder het volgende:
Nah ja, kom ik thuis, wil Facebook ineens niet meer laden. Ook irritant.
Zelfbouw, Atom D525 systeempje met Windows Home Server (dat overigens misschien wel het meest geweldige systeem van Microsoft ooit is (voor thuisgebruik dan))quote:Op donderdag 16 december 2010 23:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
In torrentprogjes als BitComet kun je dit instellen. Alle mp3's die ik download gaan automatisch naar \Music en alle avi's naar \Video. Neem aan dat dit in een nieuwsgroepjetser ook wel in te stellen is, maar geen idee welke.
Wat voor homeserver heb je?.
Je bedoelt dat als je een nzb-bestand wilt uitpakken hij hier geen programma voor opent maar dat Windows direct detecteert dat het een avi is of een exe en het in de daarbijbehorende map zet? Volgens mij kan dat niet, want nzb is geen native extension voor Windows, dus zelfs met een plugin in de shell heeft hij een tool tussenbeide nodig in meer of mindere mate.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zelfbouw, Atom D525 systeempje met Windows Home Server (dat overigens misschien wel het meest geweldige systeem van Microsoft ooit is (voor thuisgebruik dan))
Nee, dat bedoel ik dus niet helemaal, zoiets kan inderdaad ook wel met SABnzbd volgens mij, maar dat ik op mijn laptop of PC die gebruik maakt van de shares gewoon dubbelklik op een nzb-bestand en dat dan niet (zoals nu) bijvoorbeeld Newsleecher opent, maar dat Windows dat bestand gewoon in een voorgedefinieerde map zet. Normaal ben ik ook wel goed in het Google-en van zoiets, maar ik heb nu echt geen flauw idee waar ik op moet Google-en. Of is hier een plug-in voor Chrome oid voor? Dat die bestanden met een bepaalde bestandsextensie in een andere map opslaat dan C:\Users\<gebruikesnaam>\downloads.
Hij was dan ook goed verpaktquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Dean, ik heb de Guv'nor in goede staat ontvangen!![]()
heb hem alleen nog niet kunnen testen
Morgen nog kerstontbijtquote:
Nee, nog steeds niet, hij hoeft alleen maar die nzb te verplaatsen, niet de inhoud daarvan. De inhoud, dat regelt SABnzbd wel. Ja, ik kan elke keer bij het downloaden van een nzb-file die opslaan in die netwerkshare, maar die stap wil ik dus overslaan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je bedoelt dat als je een nzb-bestand wilt uitpakken hij hier geen programma voor opent maar dat Windows direct detecteert dat het een avi is of een exe en het in de daarbijbehorende map zet? Volgens mij kan dat niet, want nzb is geen native extension voor Windows, dus zelfs met een plugin in de shell heeft hij een tool tussenbeide nodig in meer of mindere mate.
Vet, ik wil ook nog een Atom systeempje bouwen om als thuisserver te gebruiken.
\quote:
Omdat ik de 414 sowieso niet kan betalen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:11 schreef guitarist het volgende:
GAS:
http://www.feedback.nl/recording-microfoons/akg/c-214
Verkoop nou maar eerst die iPad van je! D:quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:12 schreef guitarist het volgende:
[..]
Omdat ik de 414 sowieso niet kan betalen!
Dus je wilt wel wat ik als eerste zeiquote:Op vrijdag 17 december 2010 07:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet, hij hoeft alleen maar die nzb te verplaatsen, niet de inhoud daarvan. De inhoud, dat regelt SABnzbd wel. Ja, ik kan elke keer bij het downloaden van een nzb-file die opslaan in die netwerkshare, maar die stap wil ik dus overslaan.
Atom-systeempjes zijn echt briljant, heb ook al een Atom incl. ION Chipset systeempje aan mijn TV hangen. Geweldig ding om films te kijken.
hier is binnen een uur meer als 10 cm sneeuw gevallenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Gister nog wel dan? Er is intussen niks meer bijgekomen sinds gisteravond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |