Gisteren staakten ze ehquote:
quote:
Ja. Soms gebeurd dat in de fabriek, maar het is altijd aan te raden dat zelf ook even te doen. Als je nieuwe buizen hebt, of een nieuwe versterker koopt dan altijd eerst een uur aanzetten zonder te spelen, dus op de standby.quote:
ik vind hem eigenlijk wel grappigquote:Op donderdag 16 december 2010 17:18 schreef guitarist het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)u_die_zijn_goed.html
Vrienden van Braddie.
\quote:Op donderdag 16 december 2010 17:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja. Soms gebeurd dat in de fabriek, maar het is altijd aan te raden dat zelf ook even te doen. Als je nieuwe buizen hebt, of een nieuwe versterker koopt dan altijd eerst een uur aanzetten zonder te spelen, dus op de standby.
Daarna gewoon vanaf zacht beginnen met spelen, elke paar minuten het volume een klein beetje opvoerend. Ga de eerste 2-3 keer ook niet voluit raggen, maar hou je een beetje in.
Klinkt wat overdreven, maar het is beter voor je buizen. Meteen aanzetten en raggen kan ook, ze zullen het heus doen, maar als je ze een beetje inspeelt klinken ze optimaal en heb je er langer plezier van.
haha die ken ik lekker helemaalquote:Op donderdag 16 december 2010 19:13 schreef Braddie het volgende:
Ik ga zтттттттт goed op m`n Brian May en op m`n Vox DA5.
Wat een combo!.
Wat een sound.
Dat tussenstuk van Stairway To Heaven van Led Zeppelin speel ik nu ook.
Naja ik heb ook vrienden die dat hebben gedaan dus wat dat betreft heb je niet echt een speciale school gedaanquote:
Of jou vrienden zijn ook speciaal.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Naja ik heb ook vrienden die dat hebben gedaan dus wat dat betreft heb je niet echt een speciale school gedaan
misschien ziet wim dat niet omdat hij zelf ook "speciaal " isquote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of jou vrienden zijn ook speciaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |