abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:33:46 #126
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_90555407
Clean Up Continues: Jamie Varner released from promotion
quote:
Two-time UFC veteran Jamie Varner (16-5-2 MMA, 4-3-1 WEC) will have to wait to make his triumphant return to the octagon.

Following a recent four-fight winless streak, the former WEC champion was released by Zuffa officials.
Over niet zien aankomen gesproken :o
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_90555775
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:37 schreef Hooidraad het volgende:
Jamie Varner zien we niet in de UFC vrees ik, niet één van zijn laatste 4 gevechten weten te winnen.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:49:15 #128
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_90556241
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:41 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

_O_
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_90557876
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Clean Up Continues: Jamie Varner released from promotion

[..]

Over niet zien aankomen gesproken :o
slaat echt nergens op, dat ze dan ballentrapper kongo cutten!
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:38:24 #130
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_90558962
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik snap het anders best wel.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_90564329
Vanavond was ik dus druk aan de cardio in de gym :P
En keek uiteraard naar Operation Repo op hetzelfde moment op een wat te klein LCD scherm :P

Toen ik wederom een partij matten/sleuren zag moest ik lachen, toen ik een lilliputter een volwassen man in een houdgreep zag nemen moest ik even stoppen met trainen van het :D natuurlijk :P

Graag verneem ik van jullie of zowel de kale en de kleine man een beetje kaas hebben gegeten van grepen en of het BJJ is waar zij gebruik van maken :)

Rond 4.00 begint het moois :)
  woensdag 29 december 2010 @ 00:10:27 #132
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_90564527
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Mogen van mij beide gecut worden alleen Kongo is redelijk populair geloof ik
pi_90568412
Wow..Wammes...wtf is dit!? Het ziet er redelijk licht geënsceneerd uit...

Goeie BJJ. "Doug" die kan volgens mij geen goede lock met zn handen maken, dus ik zie niet in waarom die "langharige gangster" zich niet kan bevrijden. Als hij alleen al op 1 knie probeert op te staan kan hij die gast een powerbomb geven :P

Over die kale, het eerste wat me opviel is dat hij zn guard sloot, leek me goed toegepaste BJJ.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_90570045
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Vanavond was ik dus druk aan de cardio in de gym :P
En keek uiteraard naar Operation Repo op hetzelfde moment op een wat te klein LCD scherm :P

Toen ik wederom een partij matten/sleuren zag moest ik lachen, toen ik een lilliputter een volwassen man in een houdgreep zag nemen moest ik even stoppen met trainen van het :D natuurlijk :P

Graag verneem ik van jullie of zowel de kale en de kleine man een beetje kaas hebben gegeten van grepen en of het BJJ is waar zij gebruik van maken :)

Rond 4.00 begint het moois :)
Ze kunnen allemaal niks, tactisch is het om te huilen,worden vaak op hun rug geslagen/aangevallen omdat ze elkaar nooit dekken.
ik kijk er alleen maar naar,voor de dochter van de baas, pure neukpop.
  woensdag 29 december 2010 @ 16:23:23 #135
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_90587554
Dana White
quote:
I have a special announcement at the conf. (1 PM) that I am VERY pumped about so if you can be there, cool. If not watch on UFC.com.
Zou het écht een special announcement zijn?
pi_90594405
nee.
  woensdag 29 december 2010 @ 21:45:48 #137
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_90602210
Brock Lesnar will not appear on WWE events
quote:
Lance Pugmire of The Los Angeles Times posted the following on his Twitter page: "UFC boss Lorenzo Fertitta says flatly Brock Lesnar cannot participate in WWE event. "He's under exclusive contract with us."
Veel geruchten deze week dat hij WM zou main eventen en de MMA wereld achter zich laten.
pi_90603028
Het zou wel zonde zijn als Brock ermee zou kappen.
pi_90616907
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:51 schreef roepdeman het volgende:
nee.
Nou toch best wel:

quote:
@danawhite's announcement - Chuck Liddell will retire but become the new executive vp of business development for the @ufc
Mooi dat ze hem in ieder geval wel behouden en beschermen!
pi_90617142
Ik vind dat geen "special announcement" om eerlijk te zijn. Dat Liddell niet meer topfit was wisten we al langer dan een jaar. Dana heeft meermaals gezegd dat hij hem liever niet meer in de ring zag en hem altijd een plek zou geven in de UFC. Als dit de eerste keer was dat dit werd gezegd zou ik het specialer vinden.

Liddell had al veel eerder zelf moeten stoppen en niet zijn prachtige carrière te grabbel gooien, zoals hij de laatste 6 gevechten heeft gedaan, om nu gedwongen te stoppen.
pi_90617254
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 09:19 schreef roepdeman het volgende:
Ik vind dat geen "special announcement" om eerlijk te zijn. Dat Liddell niet meer topfit was wisten we al langer dan een jaar. Dana heeft meermaals gezegd dat hij hem liever niet meer in de ring zag en hem altijd een plek zou geven in de UFC. Als dit de eerste keer was dat dit werd gezegd zou ik het specialer vinden.

Liddell had al veel eerder zelf moeten stoppen en niet zijn prachtige carrière te grabbel gooien, zoals hij de laatste 6 gevechten heeft gedaan, om nu gedwongen te stoppen.
Dat klopt wel inderdaad, maar ik vind het wel een "mooie" aankondiging
  donderdag 30 december 2010 @ 09:28:43 #142
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_90617281
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 09:19 schreef roepdeman het volgende:

Te grabbel te gooien. Kijk even naar de namen waar die van verloren heeft en ook de manier waarop. Franklin had hij zo goed als verslagen alleen pakte die hem met een perfecte counter. Als dat de tweede ronde in was gegaan met een gebroken arm voor Franklin dan is het klaar.
Jackson pakte hem ook met een perfecte counter en die slaat iedereen met de perfecte stoot KO. Shogun was een vreemde tik, ik gok dat hij hem niet zag aankomen. Evans had redelijk geluk dat ie hem zo pakte, was ook de grootste upset wat mij betreft.

Dat is niet je carriere te grabbel gooien, dat is doen wat je het liefste doet en net niet genoeg hebben voor de winst. Chuck is een legende, was een legende en zal altijd een legende blijven. De plek die hij nu binnen de UFC krijgt is perfect gezien zijn achtergrond en wat hij al voor de UFC heeft betekent.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_90620614
Ik ontken niet dat het een legende is. Maar hij is geen dom persoon, alleen heeft hij net iets teveel liefde voor de sport gehad, waardoor hij zijn opgebouwde palmares heeft beschaamd. Dat vind ik wel een domme zet. Met een paar wedstrijden minder had ik nog meer respect gehad voor hem. Laat ik dat anders zeggen, zonder de beelden van zijn laatste 6 wedstrijden zou ik hem groter dan Fedor achtten op dit moment.

Denk je werkelijk dat Liddell had verloren van Rampage en Rashad als die gevechten 3 jaar eerder hadden plaatsgevonden? Ik denk van niet en van Franklin al helemaal niet. Hij is al een tijdje geen net niet vechter. Tito Ortiz is een net niet vechter, hij kan nog incasseren en het 3 ronden volhouden met de besten van de wereld. Keer op keer.

Liddell was al een tijdje klaar, alleen wist hij dat zelf niet of wilde hij dat niet weten, maar dan gooi je wel met een paar matchups teveel je carrière te grabbel.
pi_90620682
Wie wilt zich trouwens wagen aan predictions voor Sengoku :P

SRC Featherweight Title Fight (5R x 5min)
Marlon Sandro vs. Hatsu Hioki

SRC Welterweight GP Series 2010 Final (3R x 5min)
Yasubey Enomoto vs. KTaro Nakamura

Single Fights (3R x 5min)
LW: Maximo Blanco vs. Won Sik Park
WW: Dan Hornbuckle vs. Ryo Chonan
LW: Kazunori Yokota vs. Jadamba Narantungalag
MW: Kazuo Misaki vs. Mike Seal
FW: Masanori Kanehara vs. Yoshiro Maeda
HW: Yoshihiro “KISS” Nakao vs. Dave Herman
MW: Mamed Khalidov vs. Yuki Sasaki

SRC Bantamweight Asia Tournament Semifinals (2R x 5min)
Manabu Inoue vs. Shunichi Shimizu
Akitoshi Tamura vs. Taiyo Nakahara
SRC Ladies MMA Rules

Single Fight (3R x 5min)
OW: Rin Nakai vs. HARI
Megumi Fujii vs. Emi Fujino

Single Fights (2R x 5min)
61kg: Roxanne Modafferi vs. Hitomi Akano
48kg: Misaki Takimoto vs. Amy Davis
SRC Jacket Rules

Single Fights (1R x 5min)
LW: Yukio Sakaguchi vs. Jin Suk Jung
LW: Sotaro Yamada vs. Lee Sak Kim
59kg: Kiyotaka Shimizu vs. Ichiro Sugita
Sengoku Kickboxing Rules

Single Fights (3R x 3min)
70kg: Buakaw Por. Pramuk vs. Hiroki Nakajima
70kg: Yutaro Yamauchi vs. Go Yokoyama
70kg: Shintaro Matsukura vs. Yusuke Ikei
+86.18kg: Kazuki Ozawa vs. Chang Seob Lee

Single Fight (2R x 3min)
61.23kg: Yuji Tanaka vs. Hironobu Ikegami
Sengoku Muay Thai Rules

Single Fights (5R x 3min)
52kg: Arashi Fujihara vs. Mutsuki Ebata
61.23kg: Kanongsuk Weerasakreck vs. Genki Yamamoto

Single Fights (3R x 3min)
+86.18kg: Fabiano Cyclone vs. Andrew Peck
73kg: Musashi Miyamoto vs. Hiroki Komata

Women’s Single Fight (5R x 2min)
47.62kg: Erika Kamimura vs. Chiharu
  donderdag 30 december 2010 @ 13:05:22 #145
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_90624613
Leuk maar te lang...
pi_90632966
denk dat ik Sengoku in het nieuwe jaar eens download, zit wellicht wat leuks tussen.

Verder heb ik veel zin in Dy-na-mite!
Belangrijkste matches voor mij zijn:
Gegard Mousasi vs kyotaro (K1 rules)
Zaromskis vs Sakuraba
UBEREEM vs Todd Duffee :)

Helaas heb ik mrg geen gelegenheid om het live te kijken, zal het zaterdag of zondag binnentrekken en ga er dan lekker voor zitten. Alistair vs Duffee is best leuk, benieuwd hoe Overeem het gaat doen.

@ roepdeman: Rampage heeft toen Chuck in zijn prime was hem al eens bruut verslagen onder Pride regels. Een gevecht met zeer veel damage aan Chuck z'n lichaam. Ik sluit me bij Paxlie aan verder.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  donderdag 30 december 2010 @ 17:59:12 #148
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_90638687
Marlon Sandro vs. Hatsu Hioki ^O^

Liddell is gewoon net wat te lang doorgegaan.
Persoonlijk vind ik het al een wereld van verschil of je met 20-3 in retirement gaat of 21-8.
Ik kan begrijpen dat hij er niet aan toe heeft willen geven, zo zie je dat gewoon in elke sport.
Tal van topsporters van de buitencategorie gaan net een jaar te lang door, of dat nou in het voetbal, tennis, wielrennen of MMA is. De wil is nog aanwezig maar het lichaam wil gewoon niet meer.

Ben benieuwd of hij geschikt is om VP of Business Development te zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tazmaniac op 31-12-2010 19:50:18 ]
pi_90647544
Taz voelt me.

@Fyodor
-Ik had niet eens meer gedacht aan dat gevecht! Maar ik doelde dan ook op zijn 2004-2006 streak waar hij haast ongenaakbaar was.

Vergelijk zijn carriere met en zonder zijn laatste 6 gevechten. Totaal andere carrieres :'(
pi_90650364
Maar verder niet vreemd dat Chuck door is blijven gaan ook al ging het niet meer. Voordat hij zijn titel verloor aan Rampage had hij een streak van 7 opeenvolgende UFC-overwinningen en daarvóór won hij ook al 8 UFC matches. Het lijkt me echt frustrerend als je dan opeens verlies na verlies boekt en ik kan me goed voorstellen dat hij zich wilde bewijzen tegenover zichzelf en het publiek.

Maar weinig topatleten stoppen op hun hoogtepunt en een minder fraai palmares is het risico.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')