abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89982267
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:57 schreef Driepink het volgende:
die laatste race is inderdaad mooi kut..

mijnes is niet verder gekomen dan de 2e plek :')

als iemand een tip heeft.. hij heeft 750k inmiddels dat ding.. op 950kg zo uit mn hoofd..

ik duik me bed in, ajuuparaplu
Driepink, ik heb de Countach vol getuned en verder niks aan verandert, ook soft race banden eronder en hij werd met gemak 1ste.. jammer van het geld wat ik in de Cobra heb gestoken.

Owja en zorg ervoor datdie niet te rustig rijdt want dan wordt die ingehaald, zorg dat die rond het midden bij het puntje blijft.
If not now, then when.
  woensdag 15 december 2010 @ 23:17:22 #152
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_89982687
GVDGVDGVDGVD #@%@%$#@$%#@$

weer dat zelfde gekanker met het spel.

Endurancereeks, met die ultra trage oma bakken (MX-5).
Moet ik godverdegodverdegodverdomme 4 uur racen in die stink auto.
Ben ik godverdomme al meer dan drie en half uur onderweg....mijn linker duim is zwart van de R3 button. Ik zet hem op pauze, om even de joystick over te geven aan mijn broertje....staat ie GODVERDOMME weer op RESTART.....niet eens een bevestiging. MENEER WEET U ZEKER DAT U EN RESTART WIL? NEEEEEEEEEEEEEEEEN

Maar wel bij elk frutseltje die je koopt, vijfhonderd keer op ok ok ok ok ok drukken voordat je iets gedaan krijgt. Ik wens Polyphony de graftering toe. Kut kut spel.
pi_89982791
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef SonicVolcano het volgende:
De overgang van dag/nacht vind ik wel mooi gedaan in GT5 hoor. Bij Toscane gaat het natuurlijk heel snel, maar het is wel tof :)
Klopt wel ja, dat is erg mooi gedaan. Ik heb in arcade mode eens 30 ronden Le Sarthe gedaan met weer en tijd verandering, dan rij je gewoon een stuk langer in het donker. Het bleef toen de hele tijd wel droog trouwens. :) Ook een keer gedaan op de Nordschleife, 5 ronden onder dezelfde omstandigheden. 's morgens vroeg regende het even, maar ondanks dat de hele dag de zon scheen, werd de baan ook niet droog. Als je dit echt in een 24 uur lang doet, dan is de overgang van licht naar donker of andersom, nog best lastig.
pi_89983952
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:17 schreef wolferl het volgende:
GVDGVDGVDGVD #@%@%$#@$%#@$

weer dat zelfde gekanker met het spel.

Endurancereeks, met die ultra trage oma bakken (MX-5).
Moet ik godverdegodverdegodverdomme 4 uur racen in die stink auto.
Ben ik godverdomme al meer dan drie en half uur onderweg....mijn linker duim is zwart van de R3 button. Ik zet hem op pauze, om even de joystick over te geven aan mijn broertje....staat ie GODVERDOMME weer op RESTART.....niet eens een bevestiging. MENEER WEET U ZEKER DAT U EN RESTART WIL? NEEEEEEEEEEEEEEEEN

Maar wel bij elk frutseltje die je koopt, vijfhonderd keer op ok ok ok ok ok drukken voordat je iets gedaan krijgt. Ik wens Polyphony de graftering toe. Kut kut spel.
Eens met deze man, het is echt compleet achterlijk.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  woensdag 15 december 2010 @ 23:44:21 #155
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_89984019
quote:
17s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:42 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Eens met deze man, het is echt compleet achterlijk.
Het ergste is, dat dit al de tweede keer is. Eergister ook met die 60 ronden race.
In de 58e ronde soortgelijk geval.
pi_89984083
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:44 schreef wolferl het volgende:

[..]

Het ergste is, dat dit al de tweede keer is. Eergister ook met die 60 ronden race.
In de 58e ronde soortgelijk geval.
Ja zei je al.. Ik heb het ook al een paar keer gehad.. Het is gewoon echt heel erg slecht.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_89984360
Die AI :r :r :r

Als ik zo graag meerdere keren per race van de baan gebeukt wil worden ga ik wel online racen met een groepje 12 jarige kleuters!
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  woensdag 15 december 2010 @ 23:58:23 #158
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_89984554
Mensen :* (omdat jullie het zo zwaar hebben) :P
pi_89984733
Ik vind het wel grappig, sorry. Ik heb die 4 uurs race vandaag nog gecancelled op 1 uur en 40 minuten. Had er geen zin meer in en wil snel formula gaan rijden.
Ik heb wel een hele gave leuke Roadster hoor, het is leuk rijden, maar ik ben er nog niet aan toe denk ik. Ik wil teveel dingen tegelijk in het spel en dan is 4 uur lang race gewoon kut.
-weg-
  donderdag 16 december 2010 @ 00:23:13 #160
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_89985377
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:02 schreef Auti het volgende:
Ik vind het wel grappig, sorry. Ik heb die 4 uurs race vandaag nog gecancelled op 1 uur en 40 minuten. Had er geen zin meer in en wil snel formula gaan rijden.
Ik heb wel een hele gave leuke Roadster hoor, het is leuk rijden, maar ik ben er nog niet aan toe denk ik. Ik wil teveel dingen tegelijk in het spel en dan is 4 uur lang race gewoon kut.
4 uur racen met een boodschappen auto, is killing. De beloning is ook karig. 160.000 credits ofzo.
Dat heb ik met andere race binnen 5 minuten bij elkaar.
pi_89986055
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:23 schreef wolferl het volgende:

[..]

4 uur racen met een boodschappen auto, is killing. De beloning is ook karig. 160.000 credits ofzo.
Als je de nieuwste Roadster koopt en volledig tuned dan heb je 330pk en dan is het leuk om nog wat verschillende bandjes te hebben. Auto 20mm omlaag, camber voor 1.2 , dempers op 8
zo even uit het hoofd. Het is best fun, maar ik denk dat ik hem voorlopig even oversla, ik wil die formula races gaan doen en credits farmen.
-weg-
pi_89986850
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:23 schreef wolferl het volgende:

[..]

De beloning valt inderdaad erg tegen. Ben nu zelf met die van Suzuka bezig, 172 ronden waarvan als het zo blijft, 122 op een natte baan. Moet vandaag overdag nog 70 ronden doen en heb er drie en een half uur opzitten, daar komen nog wel drie uur bij ben ik bang. Als je wint krijg je zo te herinneren iets van 314.000 credits, ze mogen je wel er wel 3.000.0000 ervaring punten bij geven voor het geploeter over een natte baan. :)
  Official ESF Kreviewer donderdag 16 december 2010 @ 08:55:06 #163
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_89988693
Echt heerlijk om de frustraties van anderen te lezen...weet je dat je niet alleen als een mongool op de bank zit.

(en toch doorspelen hè)
pi_89989118
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:05 schreef Driepink het volgende:
TICKET 1000!!!

kdurf hem niet eens open te maken, dalijk krijg k ook zo'n kut miev..

zal mijn geluk dan wel weer zijn..
nou.. wish me luck! :(

kdurf niet eens te kijken !! :( :( :( :( :( :(
]
het is geworden: :'( een fiat 500F '65 ! :'( :'(

dan nog liever een miev..
Ik kreeg echt een vette auto....weet alleen niet meer hoe deze heet. Zal vanavond weer eens kijken. Maar hij zag er in ieder geval vet uit!!

Heb de 787B gekocht!! wat een bak. Even geprobeerd 1 race om like the wind the halen...1e ronde enorme stuurfout...rijdt ik 12e met 10 sec achterstand op de 1e plek. Laatste ronde rijd ik 1,5 sec voor. Schiet ik uit de bocht met mijn neus in de muur...kom ik bijna niet meer los. Toen heb ik m maar uitgezet. Maar het is echt heel makkelijk te halen met die 787B
Vici, Vidi, Veni!
pi_89989322
quote:
6s.gif Op donderdag 16 december 2010 08:55 schreef Kreator het volgende:
Echt heerlijk om de frustraties van anderen te lezen...weet je dat je niet alleen als een mongool op de bank zit.

(en toch doorspelen hè)
Omdat het spel gewoon zo fucking gaaf is :9~
pi_89989334
Oh en mensen die op restart drukken als ze in een endurance race zitten, leer je controller te gebruiken :D
pi_89989388
Hoe kun je meerdere auto's gebruiken als je splitscreen doen tegen een vriend bijv?
pi_89989413
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:17 schreef wolferl het volgende:
Ben ik godverdomme al meer dan drie en half uur onderweg....mijn linker duim is zwart van de R3 button.
Je linker duim is zwart door de rechter button? :+
People assume too much.
  donderdag 16 december 2010 @ 09:33:35 #169
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89989440
Volgens mij besteden de meeste mensen wat meer uren aan GT5 dan ik... Sommigen gaan echt kneiter hard :o
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 16 december 2010 @ 10:34:44 #170
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89990959
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:31 schreef Vuurpijl. het volgende:
Hoe kun je meerdere auto's gebruiken als je splitscreen doen tegen een vriend bijv?
Arcade Mode. Dan kun je Duel kiezen. Let wel: je hebt geen replays.

@jackson: ik doe ook rustig aan hoor. Speel misschien 1-2 uurtjes per dag. Ga nu eerst verder met B-spec.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_89991102
Ik kan niet wachten tot ik die endurance races kan gan rijden, overgangen regen - droog en licht - donker lijkt me erg vet.

Gister die duitse liga gereden. op exert met een BMW 320i Touring Car die ik ergens gekregen heb, veel te gemakkelijk. BMW plakte op de weg en concurrentie bleef ver achter.

Daarna extreme gereden op de nurnburgring.
2e plek op 5.3 sec. achter de Audi R8

Moet dus ook te halen zijn met dat ding, ondanks de topsnelheid van max 220 - 230
Alleen kan hem bijna niet tunen, omdat alles er al op zit. kan er max 30 pk bij knallen.
pi_89991135
[GT-noob] Goeiendag, wat maken race-banden een verschil! Ik had nogal moeite met de laatste race in het A-spec supercar festival, tot ik zachte racebanden onder m'n ZR1 RM smeet. Race gewonnen met een gigantische voorsprong. [/GT-noob] :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 16 december 2010 @ 10:46:32 #173
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89991320
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:34 schreef SonicVolcano het volgende:
@jackson: ik doe ook rustig aan hoor. Speel misschien 1-2 uurtjes per dag. Ga nu eerst verder met B-spec.
Ik red het niet per dag hoor... maar dat maakt ook niet uit. Moet wel zeggen dat ik met een goede vriend van me ook een account heb waar we samen op racen. Als ik die tijd in mijn eigen account zou stoppen was ik ook iets verder :).

Heb rond oud en nieuw wat dagen vrij dus misschien dan wat meer meters maken. Wil dan wel een endurances race gaan rijden eigenlijk.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_89991365
Gistr met dank aan youtube mn YLOD gerepareerd.
Dus ik ben weer back in business!

Vraag: Met welke auto kan ik Like the wind (Oval track) winnen? Graag onder de miljoen credits.
  donderdag 16 december 2010 @ 10:53:17 #175
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89991497
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:48 schreef RSHOW het volgende:
Gistr met dank aan youtube mn YLOD gerepareerd.
Dus ik ben weer back in business!

Vraag: Met welke auto kan ik Like the wind (Oval track) winnen? Graag onder de miljoen credits.
Vriend van mij heeft eenzelfde probleem. Stuurde hem ook richting Youtube. Welke truc werkte bij jou?

Die vriend is overigens Sejt, die hier ook regelmatig post :).
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')