Bedoelde meer dat het op zich best snel kan...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon goed.
Ik ben echt een noob met racegames en nieuw met de GT serie.
Dat is wel knap zeg. Veel uurtjes gekost? Sommige dingen moet ik zelf echt 100 keer opnieuw doen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef DeeBee het volgende:
Heb ook alle licences en specials goud hoor.
Die vind ik ook érg moeilijk. Ik speel met controller en dan heb je echt weinig gevoel voor het slippen enzo.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:08 schreef DeeBee het volgende:
plus de 8C time trial op Eiger Nordwand.
Je hebt gelijk hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat het op zich best snel kan...Maar je hebt gelijk, dit is wel best moeilijke game, ook al is het m'n eerste GT ook (behalve Prologue dan).
Maar racing wel een van m'n favo genres inderdaad.
Maar ik vind dat je de goede manier kiest!
Gewoon oefenen op events, overal streven naar goud, zeker in de specials scheelt dat erg veel geld en experience ook!
Toch zou ik je adviseren wel met B-spec te beginnen, zeker rond level 12-20 krijg je bakken die je in A-spec soms goed op weg kunnen helpen, zodoende hoef je daar niet zoveel credits te grinden misschien en lukt het goed om verder te blijven komen.Al heb je sommige goede auto's van A-spec juist wel weer nodig omdat je B-spec drivers anders niet winnen soms, dus beetje wisselwerking...
Dit ben ik, het valt best mee. Je moet alleen even doorhebben hoe je bepaalde bochten moet pakken.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die vind ik ook érg moeilijk. Ik speel met controller en dan heb je echt weinig gevoel voor het slippen enzo.
Ik vind ook de Lotus Elise race op Top GEar track erg lastig...lukt me niet. (erg onrealistisch glijden trouwens)
En de laatste kartrace ook niet..
Met Nascar is het mij gelukt om zeker 10 tot 15 keer achter elkaar 13,0xx te rijden...frustrerend idd.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Binnenbocht Daytona bijv. Je moet 13,000 voor goud, maar mijn beste is 13,032. Gaat echt nergens over...
Ja heb ABS op Uit staan en merk ook zeker wel dat het beter gaat, maar ik moet dus echt op honderdsten tijden gaan verbeteren. Frustrerendquote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef DeeBee het volgende:
Heb je met Nascar ABS wel eens op 0 / off gezet? Want dat schijnt dus erg te helpen bij een hoop challenges...
Kwam daar pas achter toen ik alles al gehaald had, maar dat doen een hoop mensen nu.
Verder vond ik die niet echt leuk die Nascar dingen, de specials op zich juist wel. Zeker zoals de Grand Tour, met verschillende bakken door Italie en Zwitserland enzo...
Dat hadden ze nog wel paar keer mogen doen, in Frankrijk, Duitsland of zo... Lekker voor de afwisseling, dat is wel beetje jammer...
Want moet nog flink wat spelen om nu hoger level te worden op A-spec vooral en dat is wel beetje triest, want dan kan je letterlijk 100+ keer dezelfde races gaan doen of zo...
Holy crap. Briljant om te zien hoe weinig je glijdt tov mij. Als ik gasgeef, staat dat ding elke keer dwars.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit ben ik, het valt best mee. Je moet alleen even doorhebben hoe je bepaalde bochten moet pakken.
En owja, je moet vooral gebruik maken van andere autos in de bochten.
Wat helpt als je nog met kruisje gasgeeft, verander de settings naar je schouderknoppen. Vooral bij de Top Gear Lotus Event helpt gedoseerd gas geven enorm. Bij bijna alle races trouwens.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Holy crap. Briljant om te zien hoe weinig je glijdt tov mij. Als ik gasgeef, staat dat ding elke keer dwars.
*morgen stuurtje kopen*
Kijk dit bedoelde ik vanmiddag te zeggen, mensen klagen dat ze geen credits hebben om auto's te kopen, maar wel onzinnige barrels totaal opvoeren en hier bergen credits aan verspelen.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:42 schreef Driepink het volgende:
Mn Yaris opgevoerd tot het gaatje
alleen nog een paar weight reductions en andere versnellingsbak/veren..
voor de rest is ie helemaal opgevoerd
kost wel 100k
maarja.. ff kijken hoe ie blaast
kut, toch wel een verstelbare bak in.. top van 170 is niet al te hoog he..
Ja, dat was het eerste wat ik veranderde.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef no1uknow het volgende:
Wat helpt als je nog met kruisje gasgeeft, verander de settings naar je schouderknoppen. Vooral bij de Top Gear Lotus Event helpt gedoseerd gas geven enorm. Bij bijna alle races trouwens.
ja maar ik heb die zooi inmiddels wel weer terugverdiend.. ik wou ff pleziertje doenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Kijk dit bedoelde ik vanmiddag te zeggen, mensen klagen dat ze geen credits hebben om auto's te kopen, maar wel onzinnige barrels totaal opvoeren en hier bergen credits aan verspelen.In het begin heb ik relatief weinig aan mijn auto's verspijkerd, onder de kleine wagens hooguit zachte sportbanden en eventueel het vermogen iets opkrikken als dit niet toereikend was. Ik heb nu, nu ik ruim 6 miljoen credits heb, mijn eerste auto, de Honda Civic van Race Modification voorzien en verder alleen maar de grote bakken getuned.
en dan nog meer tekst
En dáááár ben je pas het realisme van gt5 kwijt??quote:Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
Maar wel leuk dat er in de Endurance ook regen kan vallen, maar als het geen effect heeft op het rijden ook totaal zinloos. Ben nu bezig op Suzuka, zit in de 42e ronde van de 172 en vanaf de 22e ronde regent het, maar de baan wordt helemaal niet nat.Rij ook nog steeds op slicks en de rondetijden zijn nog net zo, toen het nog droog was. Gooit meteen het zogenaamde realisme van GT5 overboord.
Toch nog wat goeds dat je iig inspiratie van me auto krijgt..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef Driepink het volgende:
http://s1133.photobucket.(...)oortvanAhrweiler.jpg
http://s1133.photobucket.(...)DHighSpeedRing_2.jpg
http://s1133.photobucket.(...)%3DHighSpeedRing.jpg
http://s1133.photobucket.(...)%3DHighSpeedRing.jpg
paar fototjes..
ik ben niet de beste fotograaf,, maar ik dacht ik laat ff die standaard autotjes zien
Italia inspired by Capable
Het is gewoon oefenen, oefenen oefenen en bestuderen hoe je een bocht beter, sneller en efficiënter kan nemen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Holy crap. Briljant om te zien hoe weinig je glijdt tov mij. Als ik gasgeef, staat dat ding elke keer dwars.
*morgen stuurtje kopen*
Das wel jammer, want in Arcade mode heb ik ook eens op Sarthe gereden met regen en toen stopte het ook, maar de weg bleef nat...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Maar wel leuk dat er in de Endurance ook regen kan vallen, maar als het geen effect heeft op het rijden ook totaal zinloos. Ben nu bezig op Suzuka, zit in de 42e ronde van de 172 en vanaf de 22e ronde regent het, maar de baan wordt helemaal niet nat.Rij ook nog steeds op slicks en de rondetijden zijn nog net zo, toen het nog droog was. Gooit meteen het zogenaamde realisme van GT5 overboord.
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat was het eerste wat ik veranderde..
Nee, die was ik al even kwijt hoor, vooral door de achterlijke AI, maar dit overtuigde me nog meer. Maar bij ronde 50 werd de baan eindelijk nat en stelde de pit crew toen ik de pit inging, intermediate voor. Toen ik de baan weer op ging zag ik het ook sprayen, maar dat heeft bijna 30 ronden geduurd. Zette 2 ronden daarvoor in de regen, nog een snelste ronde tijd neer.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dáááár ben je pas het realisme van gt5 kwijt??.
Inmiddels is de baan na bijna 30 ronden regen, wel nat geworden.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Das wel jammer, want in Arcade mode heb ik ook eens op Sarthe gereden met regen en toen stopte het ook, maar de weg bleef nat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |