abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89974898
TICKET 1000!!!

kdurf hem niet eens open te maken, dalijk krijg k ook zo'n kut miev..

zal mijn geluk dan wel weer zijn..
nou.. wish me luck! :(

kdurf niet eens te kijken !! :( :( :( :( :( :(
]
het is geworden: :'( een fiat 500F '65 ! :'( :'(

dan nog liever een miev..

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2010 21:07:26 ]
pi_89974998
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ja maar jij bent gewoon goed.

Ik ben echt een noob met racegames en nieuw met de GT serie.
Bedoelde meer dat het op zich best snel kan... :P Maar je hebt gelijk, dit is wel best moeilijke game, ook al is het m'n eerste GT ook (behalve Prologue dan). ;) Maar racing wel een van m'n favo genres inderdaad. :)

Maar ik vind dat je de goede manier kiest! :)

Gewoon oefenen op events, overal streven naar goud, zeker in de specials scheelt dat erg veel geld en experience ook! :)

Toch zou ik je adviseren wel met B-spec te beginnen, zeker rond level 12-20 krijg je bakken die je in A-spec soms goed op weg kunnen helpen, zodoende hoef je daar niet zoveel credits te grinden misschien en lukt het goed om verder te blijven komen. :) Al heb je sommige goede auto's van A-spec juist wel weer nodig omdat je B-spec drivers anders niet winnen soms, dus beetje wisselwerking... ;)
Jack does it in real time...
  Official ESF Kreviewer woensdag 15 december 2010 @ 21:07:22 #128
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_89975010
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef DeeBee het volgende:
Heb ook alle licences en specials goud hoor. :P
Dat is wel knap zeg. Veel uurtjes gekost? Sommige dingen moet ik zelf echt 100 keer opnieuw doen.

Sterker nog, bij sommige races zit ik soms wel 10 sec achter de nr 1 bij specials en licenties. :')
pi_89975097
Veel uurtjes en gevloek ja op momenten, maar dat hoort er ook bij af en toe. :)

Hoewel, het wisselt... Die S-licences had ik alle 10 in 1.5-2 uurtjes denk op goud (sommige first try), maar andere challenges IA-2 of zo, die heb ik ook gewoon 80 keer gedaan hoor of zo (die met Lexus IS-F op Le Mans...).

Kutste om gold te halen tot nu toe: Nascar Expert 2 lap Daytona (voordat bekend was dat ABS off de truc is :')), plus de 8C time trial op Eiger Nordwand. :)

Verder zijn Like the Wind met ZR1 (RM) en Monaco met Historic Racing Car cup met Challenger R/T '70 RM best moeilijk om te halen, maar wel de 'snelste' manier zonder dat je miljoenen credits voor racecars hoeft te sparen, maar dat is mij wel gewoon gelukt ook...
Jack does it in real time...
  Official ESF Kreviewer woensdag 15 december 2010 @ 21:10:56 #130
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_89975227
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:08 schreef DeeBee het volgende:
plus de 8C time trial op Eiger Nordwand. :)
Die vind ik ook érg moeilijk. Ik speel met controller en dan heb je echt weinig gevoel voor het slippen enzo.
Ik vind ook de Lotus Elise race op Top GEar track erg lastig...lukt me niet. (erg onrealistisch glijden trouwens)
En de laatste kartrace ook niet.

:').
  woensdag 15 december 2010 @ 21:13:02 #131
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89975359
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Bedoelde meer dat het op zich best snel kan... :P Maar je hebt gelijk, dit is wel best moeilijke game, ook al is het m'n eerste GT ook (behalve Prologue dan). ;) Maar racing wel een van m'n favo genres inderdaad. :)

Maar ik vind dat je de goede manier kiest! :)

Gewoon oefenen op events, overal streven naar goud, zeker in de specials scheelt dat erg veel geld en experience ook! :)

Toch zou ik je adviseren wel met B-spec te beginnen, zeker rond level 12-20 krijg je bakken die je in A-spec soms goed op weg kunnen helpen, zodoende hoef je daar niet zoveel credits te grinden misschien en lukt het goed om verder te blijven komen. :) Al heb je sommige goede auto's van A-spec juist wel weer nodig omdat je B-spec drivers anders niet winnen soms, dus beetje wisselwerking... ;)
Je hebt gelijk hoor :) Maar ik vind het ook zonde als je zo snel een spel uitspeelt, voor zover dat mogelijk is.

Mijn grootste struikelblok is toch wel Nascar. Amateurs. Die bochten lukt me maar niet terwijl ik echt niet slecht bezig ben (tenminste, zo voelt het iedere keer als ik het probeer). Ik haal constant zilver. Binnenbocht Daytona bijv. Je moet 13,000 voor goud, maar mijn beste is 13,032. Gaat echt nergens over...

Heb qua licensies nu 4 gedaan. 37 goud, 2 zilver, 1 brons. Dat moet beter :P
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_89975440
quote:
14s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef Kreator het volgende:

[..]

Die vind ik ook érg moeilijk. Ik speel met controller en dan heb je echt weinig gevoel voor het slippen enzo.
Ik vind ook de Lotus Elise race op Top GEar track erg lastig...lukt me niet. (erg onrealistisch glijden trouwens)
En de laatste kartrace ook niet.

:').
Dit ben ik, het valt best mee. Je moet alleen even doorhebben hoe je bepaalde bochten moet pakken.


En owja, je moet vooral gebruik maken van andere autos in de bochten.
If not now, then when.
pi_89975506
Heb je met Nascar ABS wel eens op 0 / off gezet? Want dat schijnt dus erg te helpen bij een hoop challenges...

Kwam daar pas achter toen ik alles al gehaald had, maar dat doen een hoop mensen nu. :)

Verder vond ik die niet echt leuk die Nascar dingen, de specials op zich juist wel. Zeker zoals de Grand Tour, met verschillende bakken door Italie en Zwitserland enzo...

Dat hadden ze nog wel paar keer mogen doen, in Frankrijk, Duitsland of zo... Lekker voor de afwisseling, dat is wel beetje jammer...

Want moet nog flink wat spelen om nu hoger level te worden op A-spec vooral en dat is wel beetje triest, want dan kan je letterlijk 100+ keer dezelfde races gaan doen of zo...
Jack does it in real time...
  Official ESF Kreviewer woensdag 15 december 2010 @ 21:16:00 #134
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_89975536
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Binnenbocht Daytona bijv. Je moet 13,000 voor goud, maar mijn beste is 13,032. Gaat echt nergens over...
Met Nascar is het mij gelukt om zeker 10 tot 15 keer achter elkaar 13,0xx te rijden...frustrerend idd.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:21:38 #135
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89975845
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef DeeBee het volgende:
Heb je met Nascar ABS wel eens op 0 / off gezet? Want dat schijnt dus erg te helpen bij een hoop challenges...

Kwam daar pas achter toen ik alles al gehaald had, maar dat doen een hoop mensen nu. :)

Verder vond ik die niet echt leuk die Nascar dingen, de specials op zich juist wel. Zeker zoals de Grand Tour, met verschillende bakken door Italie en Zwitserland enzo...

Dat hadden ze nog wel paar keer mogen doen, in Frankrijk, Duitsland of zo... Lekker voor de afwisseling, dat is wel beetje jammer...

Want moet nog flink wat spelen om nu hoger level te worden op A-spec vooral en dat is wel beetje triest, want dan kan je letterlijk 100+ keer dezelfde races gaan doen of zo...
Ja heb ABS op Uit staan en merk ook zeker wel dat het beter gaat, maar ik moet dus echt op honderdsten tijden gaan verbeteren. Frustrerend :) Zeker ook als die Jeff telkens gaat zeiken dat je die pionnen niet moet raken. Nee dat snap ik ook wel :') Uit frustratie ga ik dan met opzet de volgende poging vol op de handrem en zo veel mogelijk pionnen omver rijden. Heerlijk :P

Grand Tour nog niet gedaan.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Official ESF Kreviewer woensdag 15 december 2010 @ 21:23:36 #136
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_89975946
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit ben ik, het valt best mee. Je moet alleen even doorhebben hoe je bepaalde bochten moet pakken.


En owja, je moet vooral gebruik maken van andere autos in de bochten.
Holy crap. Briljant om te zien hoe weinig je glijdt tov mij. Als ik gasgeef, staat dat ding elke keer dwars.

*morgen stuurtje kopen*
pi_89976129
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

Holy crap. Briljant om te zien hoe weinig je glijdt tov mij. Als ik gasgeef, staat dat ding elke keer dwars.

*morgen stuurtje kopen*
Wat helpt als je nog met kruisje gasgeeft, verander de settings naar je schouderknoppen. Vooral bij de Top Gear Lotus Event helpt gedoseerd gas geven enorm. Bij bijna alle races trouwens.
pi_89976243
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:42 schreef Driepink het volgende:
Mn Yaris opgevoerd tot het gaatje :P

alleen nog een paar weight reductions en andere versnellingsbak/veren..

voor de rest is ie helemaal opgevoerd :P

kost wel 100k _O-

maarja.. ff kijken hoe ie blaast :')

kut, toch wel een verstelbare bak in.. top van 170 is niet al te hoog he.. :P
Kijk dit bedoelde ik vanmiddag te zeggen, mensen klagen dat ze geen credits hebben om auto's te kopen, maar wel onzinnige barrels totaal opvoeren en hier bergen credits aan verspelen. :N In het begin heb ik relatief weinig aan mijn auto's verspijkerd, onder de kleine wagens hooguit zachte sportbanden en eventueel het vermogen iets opkrikken als dit niet toereikend was. Ik heb nu, nu ik ruim 6 miljoen credits heb, mijn eerste auto, de Honda Civic van Race Modification voorzien en verder alleen maar de grote bakken getuned.

Maar wel leuk dat er in de Endurance ook regen kan vallen, maar als het geen effect heeft op het rijden ook totaal zinloos. Ben nu bezig op Suzuka, zit in de 42e ronde van de 172 en vanaf de 22e ronde regent het, maar de baan wordt helemaal niet nat. 8)7 Rij ook nog steeds op slicks en de rondetijden zijn nog net zo, toen het nog droog was. Gooit meteen het zogenaamde realisme van GT5 overboord. _O-
pi_89976404
http://s1133.photobucket.(...)oortvanAhrweiler.jpg

http://s1133.photobucket.(...)DHighSpeedRing_2.jpg

http://s1133.photobucket.(...)%3DHighSpeedRing.jpg

paar fototjes..

ik ben niet de beste fotograaf,, maar ik dacht ik laat ff die standaard autotjes zien :P

Italia inspired by Capable :P

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2010 21:34:48 ]
  Official ESF Kreviewer woensdag 15 december 2010 @ 21:33:01 #140
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_89976561
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef no1uknow het volgende:
Wat helpt als je nog met kruisje gasgeeft, verander de settings naar je schouderknoppen. Vooral bij de Top Gear Lotus Event helpt gedoseerd gas geven enorm. Bij bijna alle races trouwens.
Ja, dat was het eerste wat ik veranderde. :').
pi_89976590
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:

[..]

Kijk dit bedoelde ik vanmiddag te zeggen, mensen klagen dat ze geen credits hebben om auto's te kopen, maar wel onzinnige barrels totaal opvoeren en hier bergen credits aan verspelen. :N In het begin heb ik relatief weinig aan mijn auto's verspijkerd, onder de kleine wagens hooguit zachte sportbanden en eventueel het vermogen iets opkrikken als dit niet toereikend was. Ik heb nu, nu ik ruim 6 miljoen credits heb, mijn eerste auto, de Honda Civic van Race Modification voorzien en verder alleen maar de grote bakken getuned.

en dan nog meer tekst

ja maar ik heb die zooi inmiddels wel weer terugverdiend.. ik wou ff pleziertje doen :P

alleen wanneer ik geen geld heb, is dat altijd op klote momenten, nadat ik bijvoorbeeld heel de tijd heb geraced, sls gekocht, en dan daarna erachter komen dat ik nog 40k tekort kom voor banden >.>

maar alsik genoeg geld heb gooi ik het zeer makkelijk over de balk..

just like real life :P
  Official ESF Kreviewer woensdag 15 december 2010 @ 21:34:32 #142
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_89976645
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
Maar wel leuk dat er in de Endurance ook regen kan vallen, maar als het geen effect heeft op het rijden ook totaal zinloos. Ben nu bezig op Suzuka, zit in de 42e ronde van de 172 en vanaf de 22e ronde regent het, maar de baan wordt helemaal niet nat. 8)7 Rij ook nog steeds op slicks en de rondetijden zijn nog net zo, toen het nog droog was. Gooit meteen het zogenaamde realisme van GT5 overboord. _O-
En dáááár ben je pas het realisme van gt5 kwijt?? :D.
pi_89976818
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef Driepink het volgende:
http://s1133.photobucket.(...)oortvanAhrweiler.jpg

http://s1133.photobucket.(...)DHighSpeedRing_2.jpg

http://s1133.photobucket.(...)%3DHighSpeedRing.jpg

http://s1133.photobucket.(...)%3DHighSpeedRing.jpg

paar fototjes..

ik ben niet de beste fotograaf,, maar ik dacht ik laat ff die standaard autotjes zien :P

Italia inspired by Capable :P
Toch nog wat goeds dat je iig inspiratie van me auto krijgt.. :P

quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

Holy crap. Briljant om te zien hoe weinig je glijdt tov mij. Als ik gasgeef, staat dat ding elke keer dwars.

*morgen stuurtje kopen*
Het is gewoon oefenen, oefenen oefenen en bestuderen hoe je een bocht beter, sneller en efficiënter kan nemen.

Ik ben ook 5 uur lang bezig geweest met AMG Beginner Sector 2.., na een filmpje te hebben gemaakt en hier neergezet te hebben kreeg ik wat tips en een filmpje van een andere fokker en uiteindelijk lukte het.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Godverdomme, ik word knettergek hier.. m'n Bob kan niet eens die laatste race van de SuperCar Nostalgia Cup race halen.. ik heb m'n Cobra boven de 700 PK en nog lukt het hem niet... Frustrerend echt.
If not now, then when.
pi_89977125
Hoe kun je meerdere auto's gebruiken als je splitscreen doen tegen een vriend bijv?
  woensdag 15 december 2010 @ 21:43:23 #145
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89977211
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:

[..]
Maar wel leuk dat er in de Endurance ook regen kan vallen, maar als het geen effect heeft op het rijden ook totaal zinloos. Ben nu bezig op Suzuka, zit in de 42e ronde van de 172 en vanaf de 22e ronde regent het, maar de baan wordt helemaal niet nat. 8)7 Rij ook nog steeds op slicks en de rondetijden zijn nog net zo, toen het nog droog was. Gooit meteen het zogenaamde realisme van GT5 overboord. _O-
Das wel jammer, want in Arcade mode heb ik ook eens op Sarthe gereden met regen en toen stopte het ook, maar de weg bleef nat...
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_89978018
Hoe win ik die SuperCar cup dan met m'n Bob, heb een 700+ PK sterke Cobra maar hij blijft telkens elke race 3de.. Misschien met de Countach vol getuned?
If not now, then when.
pi_89978147
die laatste race is inderdaad mooi kut..

mijnes is niet verder gekomen dan de 2e plek :')

als iemand een tip heeft.. hij heeft 750k inmiddels dat ding.. op 950kg zo uit mn hoofd..

ik duik me bed in, ajuuparaplu
pi_89978248
quote:
14s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja, dat was het eerste wat ik veranderde. :').
Dan heb ik niks gezegd.
pi_89980513
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

En dáááár ben je pas het realisme van gt5 kwijt?? :D.
Nee, die was ik al even kwijt hoor, vooral door de achterlijke AI, maar dit overtuigde me nog meer. Maar bij ronde 50 werd de baan eindelijk nat en stelde de pit crew toen ik de pit inging, intermediate voor. Toen ik de baan weer op ging zag ik het ook sprayen, maar dat heeft bijna 30 ronden geduurd. Zette 2 ronden daarvoor in de regen, nog een snelste ronde tijd neer.

Wat de achterlijkheid van de AI betreft, dat zie je in de Endurance races nog meer. Als je ze op een ronde zet geven ze je wel ruimte, doen ze al dik 100 meter van te voren, maar zo snel er een bocht komt kunnen ze die volgens mij alleen maar via hun vastgestelde lijn rijden, want dan gooien ze hun wagen er vrolijk weer voor. 8)7 Ook als ze met z'n tweeën of drieën relatief dicht bij elkaar zitten, geeft de achterste je de ruimte, maar de andere twee blijven eigenwijs hun lijntje volgen, zodat je er zelf omheen moet. Ben je vlak achter ze, kan zijn dat ze er alsnog achter komen dat ze je ruimte moeten geven, waardoor als je niet oppast, alsnog geblockt wordt. |:( M.a.w., gewoon slecht programmeer werk.

quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Das wel jammer, want in Arcade mode heb ik ook eens op Sarthe gereden met regen en toen stopte het ook, maar de weg bleef nat...
Inmiddels is de baan na bijna 30 ronden regen, wel nat geworden. :)
  woensdag 15 december 2010 @ 22:46:48 #150
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89981064
De overgang van dag/nacht vind ik wel mooi gedaan in GT5 hoor. Bij Toscane gaat het natuurlijk heel snel, maar het is wel tof :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')