abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90956189
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_90959437
Ik zie angry birds nog nergens in de PS store staan.. Wanneer komt ie? :)
pi_90961758
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef Funkel het volgende:
Ik zie angry birds nog nergens in de PS store staan.. Wanneer komt ie? :)
quote:
Inmiddels is duidelijk dat Angry Birds nog niet te downloaden is in de Europese PlayStation Store. Sony was wel van plan om de game vandaag uit te brengen, maar de plannen zijn op het laatste moment veranderd. Een medewerker van Sony liet dat weten op het officiële Europese Playstation Blog.
  maandag 10 januari 2011 @ 13:47:24 #229
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_91112643
quote:
13s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:28 schreef MrMonkeyman het volgende:
Leuk...

PS3 is dus gehacked en heb nu al gehoord van diverse mensen die bezig zijn om hacks en virussen ervoor te schrijven...

Voor de leken: http://uk.gamespot.com/pa(...)hp?topic_id=27547296

tl;dr je kan je eigen software schrijven en doen alsof het door Sony zelf is gemaakt en dit embedden in een game en zo online distribueren.
Het is juist hardstikke geweldig dat de Ps3 gehackt is! Homebrew ftw!

Als we dit straks kunnen krijgen zou het toch geweldig zijn?

XBMC op je Ps3
NFTS hdd support
als je games op je hdd zetten en vanaf daar runnen zodat je je discs niet nodig hebt
MKV/Flac en andere support.
Betere internet browser..

de mogelijkheden zijn eindeloos. Ja je kan er ook emulators op zetten en tuurlijk zullen er misschien idioten zijn die een virus gaan schrijven maar als je op vertrouwde sites je shit haalt zal je niks gebeuren.

Ik heb het zelf nog niet gedaan maar ik zal zeer spoedig overstappen naar custom firmware. Je kan uiteraard met 1 druk op de knop gewoon weer terug naar 3.55 :D

Sony heeft echt hard gefaalt nu al die master keys voor het grijpen liggen :')

Ze kunnen dit namelijk ook niet terugdraaien met een andere firmware, kan alleen met nieuwe hardware :')

Hoe fucking cool is dat? _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_91120165
ScummVm op de Ps3? Dat zou inderdaad wel fucking cool zijn.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:05:42 #231
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_91121419
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:47 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Sony heeft echt hard gefaalt nu al die master keys voor het grijpen liggen :')
Wat een onzin. Hoe lang heeft het wel niet geduurd voordat de PS3 gekraakt is? Wat mij betreft zijn de enigen die nu falen de gasten die handenwrijvend achter de PC zitten te wachten totdat ze PS3 spellen gratis kunnen spelen. Oh nee, die wachten allemaal op homebrew spullen natuurlijk :')
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_91121587
homebrew is toch wel de grap van de afgelopen jaren :')
  maandag 10 januari 2011 @ 19:25:51 #234
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_91127984
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:05 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Wat een onzin. Hoe lang heeft het wel niet geduurd voordat de PS3 gekraakt is? Wat mij betreft zijn de enigen die nu falen de gasten die handenwrijvend achter de PC zitten te wachten totdat ze PS3 spellen gratis kunnen spelen. Oh nee, die wachten allemaal op homebrew spullen natuurlijk :')
Oh ja want homebrew is een fail? Ga toch weg man huilie. Er zit ongelofelijk veel potentie in homebrew. Je eigen controllers gebruiken, custom soundtracks voor ELKE game, MKV support, XBMC, emulators, je eigen games op je HDD installeren en ga zo maar door.

Dat het lang heeft geduurd maakt niet zoveel uit, het ergste is dat Sony er in feite niks aan kan doen omdat homebrew code nu dezelfde keys gebruiken als legale Ps3 games. Hierdoor moet Sony in feite een Ps3 revisie gaan bouwen. Want met software is dit niet meer tegen te gaan.

Het gaat mij meer om applicaties die gewoon supervet zijn dan om illegale games te spelen, want daar doe ik toch niet aan. Tuurlijk heb je kneuzen die elke game dan gaan downloaden maar dat heb je nu toch ook al bij elke andere console? Wii, DS, PSP, 360.. allemaal gehackt. Welke hebben interessante homebrew aps? Vooral de PSP.

Als je van je Ps3 een echte media center wil maken is dit een ongelofelijk toffe uitkomst.
pi_91128724
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:25 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Oh ja want homebrew is een fail? Ga toch weg man huilie. Er zit ongelofelijk veel potentie in homebrew. Je eigen controllers gebruiken, custom soundtracks voor ELKE game, MKV support, XBMC, emulators, je eigen games op je HDD installeren en ga zo maar door.

Dat het lang heeft geduurd maakt niet zoveel uit, het ergste is dat Sony er in feite niks aan kan doen omdat homebrew code nu dezelfde keys gebruiken als legale Ps3 games. Hierdoor moet Sony in feite een Ps3 revisie gaan bouwen. Want met software is dit niet meer tegen te gaan.

Het gaat mij meer om applicaties die gewoon supervet zijn dan om illegale games te spelen, want daar doe ik toch niet aan. Tuurlijk heb je kneuzen die elke game dan gaan downloaden maar dat heb je nu toch ook al bij elke andere console? Wii, DS, PSP, 360.. allemaal gehackt. Welke hebben interessante homebrew aps? Vooral de PSP.

Als je van je Ps3 een echte media center wil maken is dit een ongelofelijk toffe uitkomst.
Homebrew is geen fail maar wordt wel door 99% van de gebruikers van een dergelijke hack gebruikt als excuus. Je neemt de PSP als voorbeeld voor interessante homebrew maar welke twee apparaten zijn doodgemaakt door illegale games, Juist, de DS en de PSP.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_91129667
Homebrew :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
  maandag 10 januari 2011 @ 20:55:13 #237
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_91132958
Ja ok maar ik geef toch een paar echt perfecte voorbeelden van goede homebrew? Waarom zou je niet blij zijn met een Ps3 versie van XMBC wat gewoon beste mediaplayer OOIT is. Ondersteunt werkelijk alles en ziet er prachtig uit, volledig te customizen.. Daarnaast zou ik dolgraag mijn Xbox 360 Rock Band instrumenten gebruiken op de Ps3, aangezien m'n fucking 360 weer bijna niks leest :') :'). Dikke failconsole is dat.

Ps3 is de bom.

Full Throttle, Day of the Tentacle, Super Mario World en Streets of Rage 3, Sonic collectie op je Ps3 is gewoon de shit. En ja ik heb deze games legaal.
pi_91133545
Ja, je hebt een PS3 om games van meer dan tien jaar terug te spelen :') Daarnaast kan ik ideaal uit de voeten met PS3 Media Server, heb ik geen XBMC voor nodig al kan dat voor iedereen anders zijn. :)

Ik zie dat gejailbreak nog steeds voornamelijk gebeuren door warezhoeren en dat maakt de industrie gewoon kapot. Je ziet wat er gebeurd is met de DS, PSP en ook de Wii: vrijwel geen third party developer waagt zijn handen er nog aan. 99,9% kans dat de game illegaal op één van die consoles terecht komt en ze er dus snoeihard verlies op maken.
pi_91139379
Ik weet niet of ik het in dit topic kan zeggen maar ik doe het toch; GRGGGRRRRR!!!! SRT's aan de gang krijgen via PS3 Media Server! :r :r :r
  maandag 10 januari 2011 @ 22:49:13 #240
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_91140421
Ik vind het prima dat de PS3 eindelijk gehacked is. Ten eerste straks hopelijk eindelijk MKV-support, regiovrije DVD's en Blu-Ray's, betere ondersteuning voor grotere externe HDD's, en uiteraard emulators.

Daarnaast vind ik het sowieso prima als een console de mogelijkheid heeft om gedownloadde games af te spelen. Ten eerste omdat je zult merken dat er straks VEEL meer mensen een PS3 kopen die anders nooit die console gekocht zouden hebben (en waar je dus sowieso geen verkopen aan mist...), maar vooral omdat ik het nogal vervelend vind dat je puur afhankelijk bent op wat Sony (of Microsoft, of Nintendo) hier op de markt gooit, en op wat voor manier.

Kijk even hoe Sony met ons, de europese gamers, omgaat... controllers voor 60 euro, Uncharted 2 die hier geen GOTY-editie krijgt, LBP2 die hier geen fatsoenlijke CE krijgt terwijl de yankees voor 60 euro een fantastische CE kunnen kopen, etc etc....

...mjah... dan hoef je van mij ook geen loyaliteit te verwachten.

Ik koop sowieso de games wel die ik goed vind, maar zodra ik het gevoel krijg dat ik genaaid wordt, dan heb ik graag de optie om dat niet toe te staan.

Hopelijk zorgt dit er voor dat Sony nu gewoon fatsoenlijk met haar customers omgaat om ze toch maar gewoon te vriend te houden... en dat we hier dus voortaan ook gewoon net zo goed behandeld worden als de gamers in de USA. Maar ik betwijfel het.
pi_91142061
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:34 schreef fratsman het volgende:
Ik weet niet of ik het in dit topic kan zeggen maar ik doe het toch; GRGGGRRRRR!!!! SRT's aan de gang krijgen via PS3 Media Server! :r :r :r
Say whut now?

Je .srt renamen in dezelfde naam als je .avi / .mkv / .whatever en klaar.
pi_91142269
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:14 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Say whut now?

Je .srt renamen in dezelfde naam als je .avi / .mkv / .whatever en klaar.
Ja, als alle instellingen goed staan. Nu werkt het ben verdomme meer dan 4 uur aan het googelen geweest. Nu het formaat nog aanpassen. ;)
pi_91142502
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:18 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ja, als alle instellingen goed staan. Nu werkt het ben verdomme meer dan 4 uur aan het googelen geweest. Nu het formaat nog aanpassen. ;)
Instellingen?

Hebben we hetzelfde programma?

Ik heb -out of the box- het volgende ingesteld @ PMS;
- folder met mijn filmpjes

klaar.

En het werkt als een tiet.
pi_91143054
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:49 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het prima dat de PS3 eindelijk gehacked is. Ten eerste straks hopelijk eindelijk MKV-support, regiovrije DVD's en Blu-Ray's, betere ondersteuning voor grotere externe HDD's, en uiteraard emulators.
Achterhaalde troep. MKV support kan makkelijk via PMS, regiovrije DVD's en Blu-rays is altijd een issue geweest en dus geen PS3-gerelateerd voordeel, emulators == :') :').

quote:
Daarnaast vind ik het sowieso prima als een console de mogelijkheid heeft om gedownloadde games af te spelen. Ten eerste omdat je zult merken dat er straks VEEL meer mensen een PS3 kopen die anders nooit die console gekocht zouden hebben (en waar je dus sowieso geen verkopen aan mist...),
Drog-redenen tot en met.

quote:
maar vooral omdat ik het nogal vervelend vind dat je puur afhankelijk bent op wat Sony (of Microsoft, of Nintendo) hier op de markt gooit, en op wat voor manier.
En dit is anders bij welk ander bedrijf dan ook op de wereld?

quote:
Kijk even hoe Sony met ons, de europese gamers, omgaat... controllers voor 60 euro, Uncharted 2 die hier geen GOTY-editie krijgt, LBP2 die hier geen fatsoenlijke CE krijgt terwijl de yankees voor 60 euro een fantastische CE kunnen kopen, etc etc....
Dat heeft meer te maken met de Europese wetgeving dan met SCEE (price-wise), verder zijn alle games regiovrij :')

quote:
...mjah... dan hoef je van mij ook geen loyaliteit te verwachten.
boo-frikkin-hoo

quote:
Ik koop sowieso de games wel die ik goed vind, maar zodra ik het gevoel krijg dat ik genaaid wordt, dan heb ik graag de optie om dat niet toe te staan.
Doe je dat ook in de supermarkt? Of bij je locale auto dealer? En als je de game zo slecht vindt, dan breng je hem toch gewoon terug naar de winkel? Krijg je je geld terug!

quote:
Hopelijk zorgt dit er voor dat Sony nu gewoon fatsoenlijk met haar customers omgaat om ze toch maar gewoon te vriend te houden... en dat we hier dus voortaan ook gewoon net zo goed behandeld worden als de gamers in de USA. Maar ik betwijfel het.
again with the boo-frikkin-hoo. Je komt over als een klein kind. Wuuu US gamers hebben het zoveel beter ik wil ook dat Sony mijn vriend is bwuuu.

Als je het zo kut vindt, flikker dat ding dan uit het raam. Maar nee, wat gebeurd er nu; Sony zijn een stelletje stommerts, laten we stelselmatig al hun stomme slechte producten gaan gebruiken want nu hoeven we er tenminste niet meer voor te betalen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2011 23:48:30 ]
  maandag 10 januari 2011 @ 23:36:42 #245
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_91143251
Sjonge jonge zo boos over homebrew :')

Alsof iedereen die het gebruikt een fucking piet piraat is. Kan je 100% garanderen dat uberhaupt de domme piraten niet eens weten dat die shit kan.
pi_91143435
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:36 schreef MMaRsu het volgende:
Sjonge jonge zo boos over homebrew :')

Alsof iedereen die het gebruikt een fucking piet piraat is. Kan je 100% garanderen dat uberhaupt de domme piraten niet eens weten dat die shit kan.
Nouja ik /care nogal om homebrew, maar het gaat me er vooral om dat, zoals Misan al aangeeft, het een kutexcuus is voor warezmongolen om hun PS3 te jailbreaken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2011 23:41:07 ]
pi_91143522
Hoe kan je je in godsnaam als eu gamer genaaid voelen als de games en accessoires regiovrij zijn :')
pi_91143803
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:43 schreef Poit het volgende:
Hoe kan je je in godsnaam als eu gamer genaaid voelen als de games en accessoires regiovrij zijn :')
Het intellect van de gemiddelde warezhoer rijkt niet verder dan de achterwand van de locale bart-smit :')
pi_91143930
quote:
Op maandag 10 januari 2011 23:49 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Het intellect van de gemiddelde warezhoer rijkt niet verder dan de achterwand van de locale bart-smit :')
:D
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:10:08 #250
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_91144635
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:43 schreef Poit het volgende:
Ik gaf volgens mij het voorbeeld al van LBP2. Je kunt niet zeggen dat we daar niet mee genaaid worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')