SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bep&Bep Boon van Greys:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oefenboon van DeZwabber:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boon van tliciouz:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boner van APK:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eBony en yVory van Cat22:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Underground van larry_flint (helaas is Underground overleden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boon Apart van PgrFerrari:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door Greys op 14-12-2010 20:03:51 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
heb geen vliegnet, maar kan daar wel naar kijken. Goede tipquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je zolang niet zo'n vliegennet-dingetje dat je 's zomers over je etenswaren zet buiten? Of gooit ie dat er af?![]()
![]()
Vergeet niet je boon aan te melden op de HAK site, daar kom je door op de afbeelding in de OP te klikken!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
en dan over je katten gooien he, niet over je precious boon natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:59 schreef omearos het volgende:
[..]
heb geen vliegnet, maar kan daar wel naar kijken. Goede tip🐙![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dan over je katten gooien he, niet over je precious boon natuurlijk![]()
![]()
Bonelientje is binnen!!!!![]()
snap alleen iets niet; er staat bonen onder de tuurf, maar op plaatje zie ik ze toch echt op de turf liggen... of ben ik gek, dat kan zo maar hoor....Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
donequote:Op dinsdag 14 december 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
Vergeet niet je boon aan te melden op de HAK site, daar kom je door op de afbeelding in de OP te klikken!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ze bedoelen - denk ik - een beetje ingraven in de turf, zodat ze er een beetje onder liggenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:15 schreef Susie het volgende:
Bonelientje is binnen!!!!![]()
snap alleen iets niet; er staat bonen onder de tuurf, maar op plaatje zie ik ze toch echt op de turf liggen... of ben ik gek, dat kan zo maar hoor....
Zo heb ik het in elk geval gedaan en die van mij zijn allebei heel goed gaan groeien!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Tombola riep net in de F&F SC dat ze morgen de lijst gaat bijwerken!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:12 schreef MissHobje het volgende:
Psst Greys mijn BiBaBoontje (naam ) staat er heul nog niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Dat klinkt niet als Tombolafan, lijstjes dienen bijgehouden te worden en up-to-date te blijven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombola riep net in de F&F SC dat ze morgen de lijst gaat bijwerken!![]()
Oh ok... op het plaatje lijkt het net aarde... nah, ga het maar proberen! Weet alleen niet waar ik zonlicht vandaan ga halen... misschien maar lekker warm op de kachel ofzo??quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze bedoelen - denk ik - een beetje ingraven in de turf, zodat ze er een beetje onder liggen
Zo heb ik het in elk geval gedaan en die van mij zijn allebei heel goed gaan groeien!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Ik heb zelf een beetje potgrond in een pot gedaan, toen het turftabletje (de natte vergrote versiequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:37 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh ok... op het plaatje lijkt het net aarde... nah, ga het maar proberen! Weet alleen niet waar ik zonlicht vandaan ga halen... misschien maar lekker warm op de kachel ofzo??) daar in gewurmd en daar de boon in gegraven (in de turf dus). Zie mijn foto's in de tweede post van dit topic onder de spoiler. En de andere boon heb ik eerst los laten ontkiemen en die heb ik daarna in de potgrond naast de turf gefrummeld, om te zien of het verschil zou maken.
Ze zijn inmiddels allebei even groot
Sorry allerliefste Dirk, ben een beetje drukquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als Tombolafan, lijstjes dienen bijgehouden te worden en up-to-date te blijven.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
ik heb ze wel op de kachel gezetquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:37 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh ok... op het plaatje lijkt het net aarde... nah, ga het maar proberen! Weet alleen niet waar ik zonlicht vandaan ga halen... misschien maar lekker warm op de kachel ofzo??
-edit- t potje enzo voelde echt ijskoud aan in de vensterbank, vond het sneu
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nou ik zou ze niet in turf doen.
Ik had Bonaire in de turf gedaan en die heeft het daglicht nooit meer gezien(RIP)
Boney M heb ik eerst 4 dagen in een nat papiertje gedaan en daarna gewoon in potgrond gestopt en die groeit nog steeds, hij was afgelopen vrijdag 24 cm en hij mag nog tot vrijdag groeien.
Ik denk wel dat het een klein Boney Emmeke blijft maar hij is er tenminste
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag![]()
Mijn Bep-Bonen groeiden centimeters per nacht en stonden heel de tijd op de vensterbank boven de verwarmingquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Je plant op de verwarming zetten.
bij het ontkiemen van zaden helpt datquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Je plant op de verwarming zetten.
je hebt zelfs speciale ontkiem-kasjes met vloerverwarming
🐙![]()
Toppersquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombola riep net in de F&F SC dat ze morgen de lijst gaat bijwerken!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: