Het lijkt mij vreemd dat niet alle ouders al op de hoogte waren van die feestjes? Hun kinderen werden er tenslotte voor uitgenodigd toch?quote:"Toen we hoorden van de logeerpartijtjes, liepen de rillingen over de rug bij iedereen in de zaal", zegt een moeder in het Parool
Ja, ik zag het ook.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:49 schreef LaTourette het volgende:
Het is wel te hopen dat deze beerput nu eens goed uitgemest wordt. Bij een vandaag bleek er achter die Robert en zijn partner een man met kennis van computers en geld te zitten die hen geld leende voor het opzetten van dat kinderdagverblijf en hun zelfs geld gaf voor de inrichting van hun huis.
Die man is nu opeens spoorloos verdwenen.
quote:
Daggeren was leukerquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:08 schreef LaTourette het volgende:
Het woord gedoogregering is het woord van het jaar.
In België is tentsletje het woord van het jaar.
Dat laatste spreek me toch meer aan!
wat sta je te hupsen Heks?quote:
Wel érg suggestief, Bob.quote:
neeeeeeheeeeeeeeeeee was toch *geslaagd* verleden week dus mag lekker thuis blijvenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat sta je te hupsen Heks?
Het is dinsdag ! Moet je dan naar je junks ?
Ga je vanavond je ''slachtoffer''ontmoeten?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, alsof iedereen het met de paplepel krijgt in gegoten
wanneer krijg je dat figuur dan te zien ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neeeeeeheeeeeeeeeeee was toch *geslaagd* verleden week dus mag lekker thuis blijven![]()
weet ik niet denk januarie he nu met feestdagen enzo voor de deur, ik zie het wel laat alles op me af komen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wanneer krijg je dat figuur dan te zien ?
Ik deel de zorg van Mera en helemaal als je al die beestachtige reacties in de lezerscommentaren van kranten leest.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nog even en je wordt gearresteerd omdat je foto's op je pc hebt staan van je eigen zoontje naakt in bad. O wacht, zover was het al!
Hij kan voorlopig nog gewoon uitslapen Pietermans want hij komt NIET vrij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mag je helemaal niks, moet je nog om 5 uur je nest uit.
Dat heb je toch altijd met dit soort dingen. Dan wordt de meute even emotioneel en moeten alle <vul maar in> dood of gedeporteerd of gecastreerd. En een week later dient zich wel weer wat anders aan om ons over op te winden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:02 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik deel de zorg van Mera en helemaal als je al die beestachtige reacties in de lezerscommentaren van kranten leest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja sorry hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
gut o gut o gut...
wat zijn we weer hulpvaardig hier![]()
Ik ga wel naar Fokkers helpen Fokkers, daar zitten tenminste WEL aardige mensen..
doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |